Side 47 af 144 FørsteFørste ... 37444546474849505797 ... SidsteSidste
Viser resultater 691 til 705 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #691
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Uros Matic kommer i første omgang tilbage til FCK. Austria Wien har valgt ikke at udnytte købsklausulen.

    Dermed får vi lidt mere bredde til midtbanen, medmindre han smutter igen. Han har eftersigende gjort det rimeligt i Østrig

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...m-fra-oestrig/

  2. #692
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Uros Matic kommer i første omgang tilbage til FCK. Austria Wien har valgt ikke at udnytte købsklausulen.

    Dermed får vi lidt mere bredde til midtbanen, medmindre han smutter igen. Han har eftersigende gjort det rimeligt i Østrig

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...m-fra-oestrig/
    Tror han bliver svær at sælge. Han udtalte vidst, at fodbolden kommer i anden række efter han fik børn. Han er vidst på en fornuftig aftale i København, så han er ikke desperat efter at finde spilletid et andet (til en dårligere løn). Stadig vildt så mange penge vi gav for en spiller, der blev købt på baggrund af en halv-sæson i Sturm Graz.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #693
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Tror han bliver svær at sælge. Han udtalte vidst, at fodbolden kommer i anden række efter han fik børn. Han er vidst på en fornuftig aftale i København, så han er ikke desperat efter at finde spilletid et andet (til en dårligere løn). Stadig vildt så mange penge vi gav for en spiller, der blev købt på baggrund af en halv-sæson i Sturm Graz.
    Tja, at fodbolden kommer i anden række efter hans børn er jo sund fornuft. Forhåbentligt er det sådan for alle med børn! Dermed kan man jo sagtens være forældre og gøre det godt i fodbold alligevel...


  5. #694
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Uros Matic kommer i første omgang tilbage til FCK. Austria Wien har valgt ikke at udnytte købsklausulen.

    Dermed får vi lidt mere bredde til midtbanen, medmindre han smutter igen. Han har eftersigende gjort det rimeligt i Østrig

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...m-fra-oestrig/
    Hvis vi ser bort fra økonomien, så er det fint nok med mere bredde og så er van hellere ikke dårligere. Jeg husker en ok boldomgang, men han var ikke aggressiv nok.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #695
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hvis vi ser bort fra økonomien, så er det fint nok med mere bredde og så er van hellere ikke dårligere. Jeg husker en ok boldomgang, men han var ikke aggressiv nok.
    Næst efter egne evner er relationer til medspillerne det mest afgørende for en spillers succes. Som jeg husker Matic, så var han ikke dårlig, men det fungerede bare ikke rigtig i samspillet. Nu er næsten hele holdet skiftet ud ift 16/17 sæsonen og også rigtig mange fra 17/18, så det er ikke usandsynligt at han vil passe bedre ind på holdet. Jeg kunne godt tænke mig at se ham spille sammen med Fischer, Skov, N'Doye, Wind, Bjelland som han aldrig har spillet sammen med. De flerste kampe spillede han sammen med Kvist på midtbanen, så det kunne også være at han ville fungere bedre ved siden af Zeca. Nu er Mudrazija skadet, så jeg synes at det giver god mening at lade Matic få en ny chance i opstarten.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #696
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    169

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg er helt enig i ovenstående! Jeg synes Matic vil være en kanon fin spiller at have som backup. Synes faktisk hele tiden har har været en lille smule undervurderet. Han er ud over hans evner som fodboldspiller, også en moden type og vil måske have nemmere ved at acceptere/forholde sig professionelt som 3-4 valg på midten..

  10. #697
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ret mig hvis jeg tager fejl, men var det største problem med Matic ikke at han var mere 8’er end 6’er som egentlig var meningen efter Delaneys afsked? Kald mig naiv, men jeg tror faktisk det kunne fungere meget godt med
    Zeca og Matic, og vi behøver ikke købe endnu en dyr central midtbanespiller, og lade Mudri glide ned som et meget dyrt 4. valg.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #698
    Tilmeldingsdato
    Feb 2018
    Indlæg
    38

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af scoring Se meddelelser
    Ret mig hvis jeg tager fejl, men var det største problem med Matic ikke at han var mere 8’er end 6’er som egentlig var meningen efter Delaneys afsked? Kald mig naiv, men jeg tror faktisk det kunne fungere meget godt med
    Zeca og Matic, og vi behøver ikke købe endnu en dyr central midtbanespiller, og lade Mudri glide ned som et meget dyrt 4. valg.
    Men problemet er vel egenligt at vi mangler en 6er der kan gardere for Zeca og ikke en 8er som kan gardere for Falk. Ved godt at Matic er en fin 8er, men vis vi havde en karantæne ramt Zeca mod Bøf eller andre ville jeg da blive skuffet vis vi havde en Falk-Matic midtbane.

  13. #699
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Corner Se meddelelser
    Men problemet er vel egenligt at vi mangler en 6er der kan gardere for Zeca og ikke en 8er som kan gardere for Falk. Ved godt at Matic er en fin 8er, men vis vi havde en karantæne ramt Zeca mod Bøf eller andre ville jeg da blive skuffet vis vi havde en Falk-Matic midtbane.
    Det har du selvfølgelig helt ret i, der ville jeg også helt sikkert fortrække at vi henter en gardering i form af en 6’er.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  14. #700
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Når Ståle selv er ude og sige at vi skal handle fra øverste hylde, så er Matic ikke en del af ligningen i mit hoved. Som flere skriver, er han en fin backup, men kan være bange for hvad det potentielt kan gøre ved dynamikken på holdet at have en vel relativt løntung spiller som Matic siddende på bænken.

    Så gerne man sparkede ham afsted, og bed tabet i sig.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #701
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I forlængelse af ovenstående, er nedenstående Tweet lige kommet op fra vores allesammens Michel W Davidsen. - Vel en meget god indikator for Ståles planer for Matic

    Michel W Davidsen@michelwd

    "Uros Matic kunne godt ende i APOEL denne sommer. Klub og Matic-bagland er i dialog. Som jeg sagde i Transfervinduet for nogle måneder siden, har Ståle ikke haft planer om at få ham tilbage. Både permanent skifte og leje er angiveligt i spil afhængigt af FCKs prissætning."

  17. #702
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg mener stadig, at der er mismatch i Ståles udtalelser om hhv. at ville have en bredere trup og så udmeldingen om, at vi mere eller mindre kun går efter en CM. Numerisk bliver truppen ikke større, når Kvist stopper.

  18. #703
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så er den officiel: Uros Matic på lejeaftale hos Apoel. Håber der er en klausul ift. hvis vi trækker Apoel i en evt. 3. runde om at han ikke må spille..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #704
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Så er den officiel: Uros Matic på lejeaftale hos Apoel. Håber der er en klausul ift. hvis vi trækker Apoel i en evt. 3. runde om at han ikke må spille..
    ... eller måske om at han skal spille :-)

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #705
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •