Side 61 af 144 FørsteFørste ... 11515859606162636471111 ... SidsteSidste
Viser resultater 901 til 915 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #901
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er enig i BT's troværdighed ... jeg ser ham bare ikke som en signing af en spiller fra en højere hylde end vi plejer ... og skal vi bruge 15 mio. på en breddespiller, det virker underligt ... og endeligt, så er hans niveau pt. ikke til en startplads og internationalt er hans niveau ikke højt nok endnu (demonstreret meget tydelgt ved U21 EM).

    Der er masser af diskrepans i det sammensurium, hvor det hele kan løsnes ved at Ståle udtaler, at Jens Stage er en international spiller på et højt niveau, højere end vi er vant til at kunne købe på og han gå direkte ind og styrke holdet og hjælpe os i CL. Men det lyder bare for underligt at den kontrakt skulle skulle kunne udløse sådan en udtalelse.
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nes-vaerdi-ned

    Det er en blanding af børnefodbold og voksenfodbold, som sjældent giver ret høj kvalitet. Det synes jeg heller ikke, der har været. Der har været mange middelmådige kampe, siger Ståle Solbakken og tilføjer:

    - Der er mange gode individuelle spillere, men også spillere, som man ser være præget af, at nogle er lidt slidte. Andre er præget af en lang kamppause, nogle er bange for at blive skadede, fordi de måske har sikret sig et klubskifte.


    Bare se Billing han spillede som en pose .... under slutrunden men han er nok at finde i PL til næste sæson, men hvis vi bare skulle vurdere ham under den slutrunde ville jeg aldrig se ham i København.

    Der dukker ikke et ukendt talent op mere til en slutrunde, alle spillere er gennemanalyseret til bunds inden slutrunden.
    Spillerne skal jo vurderes ud fra deres præstationer i deres hjemlige ligaer og europæisk hvis klubben spillede det.

    Stage er den klart største profil set over hele sæson i AGF og kan godt se ham få succes i København. Han er en fighter ala Delaney og hvis han kan udvikle sig på samme vis så tror jeg vi alle bliver glade for Stage i København. Hvis han kommer.

  2. #902
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tror jeg skrev i en tidligere tråd, at fremtiden bliver indkøb af (SL)spillere som Skov og evt. Stage. Disse krydres så med få dyre profiler fra udlandet (udenlandske og danske).
    tror klubben (og SL) generelt har fundet ud af, at der ofte er for langt mellem snapsene, og tilbænningsperioden kan blive lang ved køb af mudra, gregus, som ofte findes i markeder hvor vi er usikre på niveauet. Ved danske spillere får man aktiver som har bevist sig i superligaen, som jo reelt set er vores smør og brød.

    jeg synes det lyder som en fin ide, og vil byde Stage velkommen med åbne arme.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #903
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Tror jeg skrev i en tidligere tråd, at fremtiden bliver indkøb af (SL)spillere som Skov og evt. Stage. Disse krydres så med få dyre profiler fra udlandet (udenlandske og danske).
    tror klubben (og SL) generelt har fundet ud af, at der ofte er for langt mellem snapsene, og tilbænningsperioden kan blive lang ved køb af mudra, gregus, som ofte findes i markeder hvor vi er usikre på niveauet. Ved danske spillere får man aktiver som har bevist sig i superligaen, som jo reelt set er vores smør og brød.

    jeg synes det lyder som en fin ide, og vil byde Stage velkommen med åbne arme.
    Jeg har ikke noget imod Jens Stage, men din teori går lodret imod Ståles tidligere udtalelser om, at vi kigger efter spillere med europæisk niveau, frem for dem der 'bare' kan være gode i superligaen.

  5. #904
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Såfremt buddet er af nyere dato tænker jeg forøvrigt, at han næppe har været vores første prioritet. I så fald havde man kunne byde for uger siden. Det ligner måske lidt, at vi har misset en anden spiller og så er gået videre til næste i rækken (Stage)
    Sidst vi missede vores førstevalg (Medina), der købte vi Skov.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #905
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af KK Se meddelelser
    Jeg har ikke noget imod Jens Stage, men din teori går lodret imod Ståles tidligere udtalelser om, at vi kigger efter spillere med europæisk niveau, frem for dem der 'bare' kan være gode i superligaen.
    Du kan vel godt være god i superligaen OG i Europa? Min pointe er, er det kan være en god ide at købe profiler som vi er sikre på er gode nok til superligaen, og som allerede har bevist sig.

    Alternativet er gregus, matic, pavlo, Adi, luftner osv. Vavro har selvfølgelig gjort det godt, men selv verbic var egentlig heller ikke fast mand før hans sidste 6 mdr.

  8. #906
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Stage og Mudražija er ikke nødvendigvis klar på nuværende tidspunkt - men måske er Ståle ved at fremtidssikre den centrale midt?
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  9. #907
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Stage er på ingen måde en Wow-transfer, men jeg hylder nu strategien med at hente etablerede superligaprofiler frem for dyre udenlandske lottokuponer.. Grytebust, Bartolec og Stage er alle nogle af de bedste på deres positioner i superligaen og har alle muligheden for at lægge et eller to niveuaer på hos os.. Lige da jeg læste nyheden om Stage tænkte jeg “nej nej nej”, men jo mere den synker ind, des gladere bliver jeg ved tanken.. Han har i hvert fald nogle fysiske kompetencer som er helt unikke og som jeg tror ville kunne gøre stor gavn her.. Vi får også i modsætning til Mathias Jensen en formstærk spiller som kan gøre sig gældende fra dag 1..

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #908
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    ....Grytebust, Bartolec og Stage er alle nogle af de bedste på deres positioner i superligaen og har alle muligheden for at lægge et eller to niveuaer på hos os..
    Hvad er egentlig Stages position? Vi forventer alle at han i tilfælde af køb skal spille central midt her, men den position har vel egentlig ikke spillet vildt meget i Aarhus, eller tager jeg helt fejl?

  12. #909
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    . Hvis han skal have lov til at udvikle sig som spiller, så skal han være en del af en midtbane. Vi kan ikke blive ved med at kaste ham rundt omkring. Men problemet er, at hver gang, han spiller på en anden position, så gør han det fremragende. Han spillede blandt andet en vild kamp som stopper oppe i Vendsyssel. Men han skal have lov til at udvikle sig. Denne sæson er hans første på den centrale midtbane og vi kan se, hvordan han stadig udvikler sig. Han er stadig ung og han bliver bedre og bedre, sagde David Nielsen.

    Den besked glæder Jens Stage, der også varmede sig ved, at endnu en ung AGFer fik Superligadebut.

    - David sætter holdet og jeg har ikke været inde ved ham for at forsøge at præge ham. Jeg er bare glad for, at jeg er på. Og at det så er centralt på midtbanen er en bonus.

    -Men jeg er glad for, at han spiller mig derinde hvor jeg er bedst. Men havde jeg skulle spille højre back så spillede jeg højre back. Jeg er også glad for, at han smed Magnus Anbo ind og at han gjorde det godt. Han fik endnu vist, at at AGFs ungdomsafdeling er bedre end de flestes, sagde Jens Stage.


    http://https://stiften.dk/agf/David-...artikel/571659

    Personligt ser jeg ham som 8'er dit en af hans forcer er at komme i feltet og score mål. Delaney/Lampard style uden nogen anden sammenligning med de nævnte spillere :D

  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #910
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Stage er på ingen måde en Wow-transfer, men jeg hylder nu strategien med at hente etablerede superligaprofiler frem for dyre udenlandske lottokuponer.. Grytebust, Bartolec og Stage er alle nogle af de bedste på deres positioner i superligaen og har alle muligheden for at lægge et eller to niveuaer på hos os...
    Jeg er helt enig ... alle tre er gode transfers. Det der i første omgang virker underligt ifm. rygtet om stage, er alene prisen tæt på 15 mio.

    Jeg synes trods alt, at der er forskel på Bartolecs niveau, hvor han er i gang med at etablere sig på viceverdensmestrenes A-landshold, og så Jens Stage, der er en trup spiller på vores U21-landshold. Men selve idéen om at bygge truppen om en kerne af danske /skandinaviske spiller kan jeg godt lide.
    Goldbæks Højrefod

  15. #911
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er helt enig ... alle tre er gode transfers. Det der i første omgang virker underligt ifm. rygtet om stage, er alene prisen tæt på 15 mio.

    Jeg synes trods alt, at der er forskel på Bartolecs niveau, hvor han er i gang med at etablere sig på viceverdensmestrenes A-landshold, og så Jens Stage, der er en trup spiller på vores U21-landshold. Men selve idéen om at bygge truppen om en kerne af danske /skandinaviske spiller kan jeg godt lide.
    Det har du selvfølgelig ret i, men jeg betragter egentlig Stage som en større profil i superligaen i sidste sæson end Bartolec. Endvidere ligger der nogle andre årsager:

    1) Stage har vist stadig 4 år tilbage af sin kontrakt - jeg tror ikke Bartolec havde så længe, og det var meningen at han skulle afsted i dette vindue. Det var/er ikke meningen med Stage.

    2) Jeg tror ikke, at priserne på højre backs er så høje i forhold til centrale midtbanespillere, endda en af slagsen som også kan spille andre pladser også

    3) Et evt. salg af Stage til FCK vil være en kæmpe bet for AGF og fans. Han er fansenes darlig og indbegrebet af AGF. Derfor vil AGF have meget mere for ham end for en vilkårlig anden på holdet med tilsvarende niveau.

    Lad os nu se, hvad det ender med. Ifølge Ekstra Bladet kunne det måske godt ske: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-moede/7689664

  16. #912
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    FCK har åbenbart afvist et bud på Vavro fra Watford, og Lazio jagter ham fortsat intenst. De vil have ham, inden de skal på træningslejr næste uge.

    Skov prissættes ifølge et spansk medie til 20 mio. euro, med Wolves som favoritter til at hente ham.

  17. #913
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    134

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    FCK har åbenbart afvist et bud på Vavro fra Watford, og Lazio jagter ham fortsat intenst. De vil have ham, inden de skal på træningslejr næste uge.

    Skov prissættes ifølge et spansk medie til 20 mio. euro, med Wolves som favoritter til at hente ham.
    Hvis de tal står til troende, er det godt nok nogle voldsomme indtægter der venter!

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #914
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #915
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    FCK har åbenbart afvist et bud på Vavro fra Watford, og Lazio jagter ham fortsat intenst. De vil have ham, inden de skal på træningslejr næste uge.

    Skov prissættes ifølge et spansk medie til 20 mio. euro, med Wolves som favoritter til at hente ham.
    Hvis vi kan få 20 mio euro for Skov siger jeg sælg og hent Skov-Olsen for 50 mio kr

  22. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •