Side 64 af 144 FørsteFørste ... 14546162636465666774114 ... SidsteSidste
Viser resultater 946 til 960 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #946
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Roerslev og Holse kommer også tilbage og sidstnævnte gjorde det rigtig godt i superligaen i foråret

  2. #947
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,109

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Roerslev og Holse kommer også tilbage og sidstnævnte gjorde det rigtig godt i superligaen i foråret
    Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Roerslev bliver lejet ud igen. Med Varela og Bartolec foran i køen til højre back-pladsen ville det være helt skørt at lade ham sidde og få splinter i røven endnu en sæson.

    Det store spørgsmål er vel, om bredden styrkes ved at Daghim og Haahr rykkes op i førsteholdstruppen. Hvis Ståle nu var helt sikker på, at han ville gøre det, var det vel blevet meldt ud allerede? Så er næste spørgsmål måske, om det skal tolkes, som at Ståle ikke betragter dem som så store talenter alligevel - eller blot at der er etablerede forstærkninger på vej, som ville holde dem så langt fra spilletid, at det ikke giver mening at rykke dem op.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #948
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Roerslev bliver lejet ud igen. Med Varela og Bartolec foran i køen til højre back-pladsen ville det være helt skørt at lade ham sidde og få splinter i røven endnu en sæson.

    Det store spørgsmål er vel, om bredden styrkes ved at Daghim og Haahr rykkes op i førsteholdstruppen. Hvis Ståle nu var helt sikker på, at han ville gøre det, var det vel blevet meldt ud allerede? Så er næste spørgsmål måske, om det skal tolkes, som at Ståle ikke betragter dem som så store talenter alligevel - eller blot at der er etablerede forstærkninger på vej, som ville holde dem så langt fra spilletid, at det ikke giver mening at rykke dem op.
    Eller om han først gør det efter træningslejren , som han har for vane ....

  5. De følgende 10 brugere er enige:

  6. #949
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Palermo rykker ned i 4 division, og deres spillere er fri til at snakke med andre klubber. Det er ikke fordi jeg tror der er nogen kæmpe chance for vi kigger den vej, men jeg følger holdet semi tæt, så kan jeg ikke lade være med at sidde og spekulere lidt. Af spændende navne som jeg tror kunne gøre sig i København er:

    Ilija Nestorovski. En særdeles farlig herre, 29 år. Angriber som har vist at han kan score mål i Serie A. Har for blot et år siden været et meget varmt navn i flere af bund til midter klubberne i Italien, men interessen ser uud til at være lidt væk nu, i takt med at han blev i Palermo i Serie B.

    George Puscas. 23 årig angriber eller venstre kant. Blev henter for 3,5 mil euros for blot et år siden og står nu fri af kontrakt. Fantastisk teknik og med træfsikkerheden i orden når han får chancen foran målet.

    Ivaylo Chochev. En helt fantastisk central midtbane spiller, som jeg tror bliver nappet af en serie a klub. Med tanke på at Stage efter alt at dømme er på vej, forsøger man sig nok næppe her. Men han vil være en kæmpe profil for klubben. Målfarlig med en altid god arbejds indsats i sig, faktisk vil jeg sige han er mere defensiv midt end noget andet. Han scorer bare rigtig mange mål oven i at have styr på det defensive.

    Aleesami. Fast Norsk landsholdspiller, venstre back eller wing, som tænker på at angribe mere end at forsvare. Ville være en god erstatning for Bengtsson hvis han forlader holdet.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #950
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cleansation Se meddelelser
    George Puscas. 23 årig angriber eller venstre kant. Blev henter for 3,5 mil euros for blot et år siden og står nu fri af kontrakt. Fantastisk teknik og med træfsikkerheden i orden når han får chancen foran målet.

    Ivaylo Chochev. En helt fantastisk central midtbane spiller, som jeg tror bliver nappet af en serie a klub. Med tanke på at Stage efter alt at dømme er på vej, forsøger man sig nok næppe her. Men han vil være en kæmpe profil for klubben. Målfarlig med en altid god arbejds indsats i sig, faktisk vil jeg sige han er mere defensiv midt end noget andet. Han scorer bare rigtig mange mål oven i at have styr på det defensive.
    Disse to her kunne være ret interessante og man burde forsøge med et bud

  9. Den følgende bruger er enig i dette:
    MCN

  10. #951
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Puscas ser ud til at gå tilbage til Inter, da Palermo ikke havde betalt det fulde beløb for ham sidste sommer. https://sempreinter.com/2019/06/28/r...mo-bankruptcy/
    HIC SUNT LEONES

  11. De følgende 3 brugere er enige:

  12. #952
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan ikke forestille mig andet, end at Roerslev bliver lejet ud igen. Med Varela og Bartolec foran i køen til højre back-pladsen ville det være helt skørt at lade ham sidde og få splinter i røven endnu en sæson.
    Ja man kan håbe han kan finde et sted og få spilletid, men jeg tror ikke man skal afskrive ham til denne sæson endnu. Ståle har brugt ham som højre kant før og gjorde det mod Fremad Amager i fredags også.

    Mvh
    Frederik

  13. #953
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Puscas ser ud til at gå tilbage til Inter, da Palermo ikke havde betalt det fulde beløb for ham sidste sommer. https://sempreinter.com/2019/06/28/r...mo-bankruptcy/
    Efter et nydeligt EM, så tror jeg ikke Puscas er tilgængelig for FCK. Uanset om han befinder sig i Inter eller Palermo. Der må være en del klubber i Italien, som er interesserede. Han har desuden scoret 18 mål på 2 sæsoner i Serie B.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #954
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.s-...de-superligaen

    Interessant kommentar fra BT’s Søren Hanghøj.

  16. #955
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,091

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ifølge Expressen vil vi have 10 mio (svenske) kr for Sotte, hvilket er for dyrt for AIK.

    https://www.expressen.se/sport/kroni...-nabil-bahoui/
    Sidst redigeret af k@sper : 30.06.19 kl. 22:38

  17. #956
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ifølge Expressen vil vi have 10 mio (svenske) kr for Sotte, hvilket er for dyrt for AIK.

    https://www.expressen.se/sport/kroni...-nabil-bahoui/
    Hvad kostede han i sin tid? Transfermarkt har ikke angivet noget beløb.

  18. #957
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Heden er atter på rov i Brasilien. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lianer/7695070

    Kan undre mig lidt over at vi ikke gør mere i Sydamerika. Bevares vi fik en dårlig oplevelse med Mussis. Men Santander må siges at have været en succes. Så forstår ikke hvorfor der ikke kommer mere fra den egn. Vi har også tidligere haft god succes med Brasilianske forwards. Det ville formentligt også kunne bidrage med noget kreativt til de forreste fire pladser, som Ståle tidligere har efterlyst.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #958
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af xFrisk Se meddelelser
    Heden er atter på rov i Brasilien. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...lianer/7695070

    Kan undre mig lidt over at vi ikke gør mere i Sydamerika. Bevares vi fik en dårlig oplevelse med Mussis. Men Santander må siges at have været en succes. Så forstår ikke hvorfor der ikke kommer mere fra den egn. Vi har også tidligere haft god succes med Brasilianske forwards. Det ville formentligt også kunne bidrage med noget kreativt til de forreste fire pladser, som Ståle tidligere har efterlyst.
    Vi kigger allerede imod sydamerika. Senest blev Varela hentet og vi var millimeter fra Jesus Medina. Vi bliver sat i forbindelse med at par sydamerikanere i nærmest hver eneste vindue

  21. De følgende 11 brugere er enige:

  22. #959
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Vi kigger allerede imod sydamerika. Senest blev Varela hentet og vi var millimeter fra Jesus Medina. Vi bliver sat i forbindelse med at par sydamerikanere i nærmest hver eneste vindue
    True med Varela, den havde jeg lige misset i farten.

    Men en ting er at blive sat i forbindelse med en eller flere spillere, en anden er at få det til at ske (som med Medina). Ville elske at klubben hentede en Evander type, som kan skabe noget på egen hånd. Skal selvfølgelig ikke kunne sige om det er fordi at kvaliteten ikke er der, eller om kvaliteeten koster for meget i fht. vores budget. Mener i hvert fald bare at sydamerikansk fart og finesse ville klæde os bedre end middelmådige balkan spillere, hvor vi vel også kun har haft reel success med Verbic og Vavro, i de seneste år. Ret mig, hvis jeg har misset andre her.

  23. #960
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ifølge Expressen vil vi have 10 mio (svenske) kr for Sotte, hvilket er for dyrt for AIK.

    https://www.expressen.se/sport/kroni...-nabil-bahoui/
    Håber virkelig han bliver, især til den pris.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •