Side 83 af 144 FørsteFørste ... 33738081828384858693133 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,231 til 1,245 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1231
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ifølge Ståle er Joronen nu i Italien og aftale personlige detaljer. Han får dog kun lov at skifte, når erstatningen er på plads. Mon ikke Kalle meget snart præsenteres.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1232
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    206

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ifølge Ståle er Joronen nu i Italien og aftale personlige detaljer. Han får dog kun lov at skifte, når erstatningen er på plads. Mon ikke Kalle meget snart præsenteres.
    Det lyder som en done deal. Jeg kan ikke personligt huske Kalle Johnsson fra sin RFC tid, ej heller husker jeg at have set nogle af hans landskampe. Det lyder som en stabil skandinavisk signing, med det forbehold at hverken Nijmegen (edit: troede det var NAC Breda, men analysen er den samme :-)) eller Guingamp slår mig som imponerende hold.

  4. #1233
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ifølge denne italienske kilde ender Cornelius på en lejeaftale i Parma.

    Han har jo som bekendt kontraktudløb næste sommer. Får han ikke succes i Parma, er det vel oplagt for alle parter, at man prøver at hente ham på en fri transfer efter denne sæson. Uden transferudgift er der jo plads i budgettet til en klækkelig sign on-fee.

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #1234
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ifølge denne italienske kilde ender Cornelius på en lejeaftale i Parma.

    Han har jo som bekendt kontraktudløb næste sommer. Får han ikke succes i Parma, er det vel oplagt for alle parter, at man prøver at hente ham på en fri transfer efter denne sæson. Uden transferudgift er der jo plads i budgettet til en klækkelig sign on-fee.
    Den tror jeg (desværre) ikke på. Af følgende årsager.

    Når han er transferfri vil han blive interessant for en meget større mængde klubber.
    Alle de klubber for hvem 15-20 mio (eller hvad Atalanta har budt ham ud til) er store beløb - de kan nu signe ham med et langt mindre gamble - også selvom løn og sign-on naturligvis spiller ind.
    Altså klubber som italienske bundhold, belgiske tophold, eventuelt bundhold i Bundesligaen og måske endda noget Championship... Sådan noget lign.

    Det leder mig så til det næste - og måske mest essentielle.

    Kunne godt forestille mig han ikke ville lave endnu en ydmygende hjemkomst. Og som den eneste af de 4 musketerer (udover Corner; NJ, TD, MZ) være helt og aldeles "dumpet" i udlandet.
    Det er selvfølgelig gætværk, men mandens bankbog ser skøn ud (efter Cardiff) - nu tror jeg virkelig han vil gå igennem ild og vand for succes - i udlandet(!).

    Jeg tror måske den var lunkten sidste vinter - og dette vindue.

    Nu er den iskold.

    Zan

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1235
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Den tror jeg (desværre) ikke på. Af følgende årsager.

    Når han er transferfri vil han blive interessant for en meget større mængde klubber.
    Alle de klubber for hvem 15-20 mio (eller hvad Atalanta har budt ham ud til) er store beløb - de kan nu signe ham med et langt mindre gamble - også selvom løn og sign-on naturligvis spiller ind.
    Altså klubber som italienske bundhold, belgiske tophold, eventuelt bundhold i Bundesligaen og måske endda noget Championship... Sådan noget lign.

    Det leder mig så til det næste - og måske mest essentielle.

    Kunne godt forestille mig han ikke ville lave endnu en ydmygende hjemkomst. Og som den eneste af de 4 musketerer (udover Corner; NJ, TD, MZ) være helt og aldeles "dumpet" i udlandet.
    Det er selvfølgelig gætværk, men mandens bankbog ser skøn ud (efter Cardiff) - nu tror jeg virkelig han vil gå igennem ild og vand for succes - i udlandet(!).

    Jeg tror måske den var lunkten sidste vinter - og dette vindue.

    Nu er den iskold.

    Zan
    Han floppede i Cardiff og Atalanta og skuffede i Bordeaux. Han er pt. skadet og det er derfor ikke sikkert, han er i topform til sæsonstart. Hvis han også flopper eller skuffer i Parma, er det altså ikke en formsag at få endnu en Serie A-klub eller en Bundesligaklub til at tilbyde ham en bedre kontrakt end FCK kan. Især ikke hvis han ryger fuldstændig af landsholdet samtidig med.

    Sagen er jo den, at han passer som fod i hose i København, hvorfor hans værdi her er højere end for andre klubber. Plus han er en københavnsk darling. Hvis du mener, han ikke er drevet af penge, taler det vel for og ikke imod FCK?

    Han er kun 26. Henter vi ham næste år, har han stadig tid til at nå et udenlandseventyr mere efter f.eks. 2 år i København.

    Måske bliver den svær, og han bliver givetvis dyr. Men de fleste af os er sikkert enige i, at han ville være den perfekte erstatning for N'Doye. Derfor tror jeg også, at Ståle vil gøre sit ypperste for at lokke ham hjem.

  9. De følgende 15 brugere er enige:

  10. #1236
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle afviser ikke at hente en gardering til venstre back. Muligvis en type der også kan spille midtstopper.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...et-paa/7709685

  11. #1237
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-sorteret-fra

    Marc Dal Hende har fået fri til at finde sig en ny klub.
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  12. #1238
    Tilmeldingsdato
    Nov 2007
    Indlæg
    153

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  13. De følgende 2 brugere er enige:

  14. #1239
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-sorteret-fra

    Marc Dal Hende har fået fri til at finde sig en ny klub.
    Kunne han være interessant som venstre back, der vel også laver et mål i ny og næ?

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1240
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...e-sorteret-fra

    Marc Dal Hende har fået fri til at finde sig en ny klub.
    En alsidig spiller, der er bedre end Bengtsson, men som også kan spille andre pladser, når Boilesen er tilbage? Som sikkert ikke koster boksen, og som jo endda er home grown? Som scorer masser af mål, vil gøre os stærkere på dødbolde både defensivt og offensivt, og kan slå til fra dag et? Efter omstændighederne synes jeg, vi skal sige: ja tak!

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1241
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Han floppede i Cardiff og Atalanta og skuffede i Bordeaux. Han er pt. skadet og det er derfor ikke sikkert, han er i topform til sæsonstart. Hvis han også flopper eller skuffer i Parma, er det altså ikke en formsag at få endnu en Serie A-klub eller en Bundesligaklub til at tilbyde ham en bedre kontrakt end FCK kan. Især ikke hvis han ryger fuldstændig af landsholdet samtidig med.

    Sagen er jo den, at han passer som fod i hose i København, hvorfor hans værdi her er højere end for andre klubber. Plus han er en københavnsk darling. Hvis du mener, han ikke er drevet af penge, taler det vel for og ikke imod FCK?

    Han er kun 26. Henter vi ham næste år, har han stadig tid til at nå et udenlandseventyr mere efter f.eks. 2 år i København.

    Måske bliver den svær, og han bliver givetvis dyr. Men de fleste af os er sikkert enige i, at han ville være den perfekte erstatning for N'Doye. Derfor tror jeg også, at Ståle vil gøre sit ypperste for at lokke ham hjem.
    Det ville være fantastisk. Ingen tvivl.
    Det lader til at mange er enige i den ligger lige til højrebenet - jeg tror bare den er sværere end som så. At vende tilbage til København - med endnu et flopstempel - den tror jeg er for svær at sluge.
    Der kunne han godt vælge noget a la Gent, Standard Liege, Sassuolo, FC Basel i stedet for...

    Men jeg håber i har ret - lad os følge udviklingen ;-)

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 11.07.19 kl. 20:38

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1242
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    En alsidig spiller, der er bedre end Bengtsson, men som også kan spille andre pladser, når Boilesen er tilbage? Som sikkert ikke koster boksen, og som jo endda er home grown? Som scorer masser af mål, vil gøre os stærkere på dødbolde både defensivt og offensivt, og kan slå til fra dag et? Efter omstændighederne synes jeg, vi skal sige: ja tak!
    Han passer dog ikke så godt ind i rollen som en der også kan være gardering i midterforsvaret, som Ståle lufter tanken om.

  21. #1243
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    En alsidig spiller, der er bedre end Bengtsson, men som også kan spille andre pladser, når Boilesen er tilbage? Som sikkert ikke koster boksen, og som jo endda er home grown? Som scorer masser af mål, vil gøre os stærkere på dødbolde både defensivt og offensivt, og kan slå til fra dag et? Efter omstændighederne synes jeg, vi skal sige: ja tak!

    Her er jeg totalt enig. Har en svaghed for Dal Hende - og jeg tror rent faktisk han vil passe glimrende ind!

    Jeg er bare bange for FCM vil gøre alt for at vi ikke får ham - han har vist også 2 år tilbage af sin kontrakt. Så noget magt har de stadigvæk. Tænker de måske allerede har lavet en gentleman-aftale med ham; “du får lov at smutte for peanuts, hvis det IKKE er FCK eller BIF...”

    Men penge kan jo købe alt...

    Zan

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1244
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Han passer dog ikke så godt ind i rollen som en der også kan være gardering i midterforsvaret, som Ståle lufter tanken om.
    Det har du ret i, men er det i virkeligheden ikke en umulig ide? Hvis en back også skal kunne dække i midterforsvaret er det typisk en større, langsommere og mere fysisk spiller. Men så løser vi jo ikke backproblemet, som er, at vi mangler gennembrudsstyrke og fart. Kan i hvert fald ikke komme i tanke om nogle spillere, der passer ind.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1245
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tror vi henter André Bergdølmo.....

  26. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •