Side 122 af 144 FørsteFørste ... 2272112119120121122123124125132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,816 til 1,830 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1816
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg husker måske forkert, men jeg mener bestemt at det var en af hans forcer da han kom til klubben. Jeg synes at kunne huske, at han f.eks. tilkæmpede sig flere straffespark i starten, fordi han netop havde et godt antrit og kunne sætte en mand.

    Jeg er enig i, at han de sidste år ikke længere besad denne force i ret stor grad. Samtidig er jeg faktisk ked af den alt for lille respekt han sluttede af med - han var imo en meget vigtigere spiller til sidst end han fik kredit for herinde.
    Enig i det meste. Jeg vil dog fastholde, at han aldrig (heller ikke i de første år) besad evnen til at sætte en mand. Det var nok en af grundene til at han blev frasorteret i de allerstørste kampe.

    Men en stor profil, som for altid vil være indskrevet i FC Københavns historie

  2. #1817
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Enig i det meste. Jeg vil dog fastholde, at han aldrig (heller ikke i de første år) besad evnen til at sætte en mand. Det var nok en af grundene til at han blev frasorteret i de allerstørste kampe.
    Jeg vil nok mene at sidstnævnte også er blevet overdrevet med tiden. I UEFA, must-win kampen ude mod Brügge, i CL mod Rosenborg hjemme, mod PAO hjemme, mod Barca ude, mod Chelsea hjemme, han fik startpladser i en del af de rigtig store kampe. Det var oftest på udebane at han måtte vige pladsen, mest af taktiske grunde.

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #1818
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi er åbenbart ikke færdige med at handle. Fedt fedt fedt. Hvilken plads køber vi til og kom med nogle navne. Namedrop away.

    Tænker vi henter Bendtner på leje ;D

    [https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...flere-handler/

  5. #1819
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/godt-n...spillerindkoeb

    Der er ifølge bestyrelsesformanden penge til flere indkøb, hvis den sportslige sektor ønsker det.
    Alternativt svarer han på baggrund af regnskabet og at når Peter Ankersen endelig sælges, så påvirker det også regnskabet yderligere. Jeg ser intet sted at han direkte nævner der er flere penge til indkøb. Det er noget journalisten/BT tilsyneladende konkluderer.

    Så når han nævner vi har haft et godt vindue, er det så fra et økonomisk- eller spiller synspunkt?

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1820
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Alternativt svarer han på baggrund af regnskabet og at når Peter Ankersen endelig sælges, så påvirker det også regnskabet yderligere. Jeg ser intet sted at han direkte nævner der er flere penge til indkøb. Det er noget journalisten/BT tilsyneladende konkluderer.

    Så når han nævner vi har haft et godt vindue, er det så fra et økonomisk- eller spiller synspunkt?
    . Vi har et godt transfervindue, som får påvirkning ind i andet halvår, og vi kan stadigvæk nå handler, inden transfervinduet lukker. I andet halvår bliver det et plus, og vi har regnet relativt konservativt, siger Bo Rygaard ifølge sn.dk.

  8. #1821
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Jeg vil nok mene at sidstnævnte også er blevet overdrevet med tiden. I UEFA, must-win kampen ude mod Brügge, i CL mod Rosenborg hjemme, mod PAO hjemme, mod Barca ude, mod Chelsea hjemme, han fik startpladser i en del af de rigtig store kampe. Det var oftest på udebane at han måtte vige pladsen, mest af taktiske grunde.
    Ja. Og de (fleste) nævnte kampe er da vist også to år inde i hans tid her. Hvis jeg ikke husker helt forkert, så kom han i 2008 og der gik han (så vidt jeg husker) ind og blev stor profil (klar 1. angriber) fra start af.

  9. #1822
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja. Og de (fleste) nævnte kampe er da vist også to år inde i hans tid her. Hvis jeg ikke husker helt forkert, så kom han i 2008 og der gik han (så vidt jeg husker) ind og blev stor profil (klar 1. angriber) fra start af.
    Spillede han ikke på kanten i de første kampe?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1823
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes nu denne lille video fra Santins Fck-tid viser, at han godt kunne sætte en mand og score en kasse. Ud af de 10 mål sætter han en mand ved mål 3,5,6 og 7
    https://youtu.be/BKy1S8qnp3I

  12. De følgende 6 brugere er enige:

  13. #1824
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    . Vi har et godt transfervindue, som får påvirkning ind i andet halvår, og vi kan stadigvæk nå handler, inden transfervinduet lukker. I andet halvår bliver det et plus, og vi har regnet relativt konservativt, siger Bo Rygaard ifølge sn.dk.
    Igen, "nå handler inden vinduet lukker" kan betyde så meget. Jeg læser det klart som at vi økonomisk har haft et godt vindue og at det har påvirkning ind i andet halvår. Med henvisning til at bl.a. pengene fra Skov først kommer i 3. kvartal. At sælge Peter Ankersen vil kun bidrage yderligere positivt i den retning.
    Det var trods alt ifbm. regnskabet at denne udtalelse kom...

  14. #1825
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Man kan evt tage id i Valby parken og se om “gamle” Ssntin kan sætte en mand

    https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...danmarksserien

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1826
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Udtalelsen fra Rygaard tolker jeg klart i retning af mulig tilgang. Ønskescenariet for mig er 100 pct. en venstrekant, der kan skubbe Fischer på toppen. Vi så selv i går, hvor dygtig han er deroppe. Hvor ville det dog være fedt at hente Lucas Andersen og sende Nicolaj Thomsen og en pose penge til Aalborg...

    Anyways, jeg tror ikke på flere offensive tilgange. Til gengæld tror jeg godt på, at Ståle kan finde på at hente en defensiv forstærkning. Efter kampen i Randers sagde han noget i retningen af, at det skulle være en ung, som kunne komme ind og konkurrere og se sig tilfreds med ikke at spille alle kampe på en sæson. Frederik Winther fra Lyngby er den helt oplagte kandidat. Han bliver virkelig dygtig. Men spørgsmålet er, om han allerede er for langt i sin udvikling.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 23.08.19 kl. 13:16

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #1827
    Django er offline Ostepoppes, R. Varemærke!
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    383

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Udtalelsen fra Rygaard tolker jeg klart i retning af mulig tilgang. Ønskescenariet for mig er 100 pct. en venstrekant, der kan skubbe Fischer på toppen. Vi så selv i går, hvor dygtig han er deroppe. Hvor ville det dog være fedt at hente Lucas Andersen og sende Nicolaj Thomsen og en pose penge til Aalborg...

    Anyways, jeg tror ikke på flere offensive tilgange. Til gengæld tror jeg godt på, at Ståle kan finde på at hente en defensiv forstærkning. Efter kampen i Randers sagde han noget i retningen af, at det skulle være en ung, som kunne komme ind og konkurrere og se sig tilfreds med ikke at spille alle kampe på en sæson. Frederik Winther fra Lyngby er den helt oplagte kandidat. Han bliver virkelig dygtig. Men spørgsmålet er, om han allerede er for langt i sin udvikling.
    Meget muligt jeg tager fejl. Men mit indtryk af Bo Rygaard er at han primært interesserer sig og udtaler sig om forretnings delen og knap så meget om det sportslige. Uanset hvad, så er det vel passende med det engelske udtryk "Time will tell"...

  19. #1828
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Django Se meddelelser
    Meget muligt jeg tager fejl. Men mit indtryk af Bo Rygaard er at han primært interesserer sig og udtaler sig om forretnings delen og knap så meget om det sportslige. Uanset hvad, så er det vel passende med det engelske udtryk "Time will tell"...
    Det, der er spørgsmålet, er, hvad Rygaard rent faktisk har sagt - udover det citerede. For du har jo helt ret i, at citatet kan tolkes i begge retninger, og jeg er enig i, at det virker mest oplagt at tolke det som kommende salg, der kan forbedre det regnskab, Rygaard i øvrigt snakker om. Men BT skriver, at han (også) snakker om indkøb, så spørgsmålet er, om journalisten har konkluderet for frisk - og fejlagtigt - på hans udtalelser, eller om Rygaard rent faktisk har udtalt sig om indkøb:

    Der er plads i budgettet til flere spillerindkøb for fodboldklubben FC København, hvis det skulle blive nødvendigt.

    Sådan lyder det fra bestyrelsesformanden i Parken Sport og Entertainment, Bo Rygaard, i forbindelse med offentliggørelsen af halvårsregnskabet for 2019.
    Han vil ikke spå om, hvorvidt der kommer flere indkøb, idet det er op til den sportslige sektor at vurdere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  20. #1829
    Tilmeldingsdato
    Aug 2017
    Indlæg
    132

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I mine ører lyder det ret tydeligt som, at Rygaard blot fortæller at der økonomisk er mulighed for flere køb, samt der en chance for at der kan komme flere salg. Samtidigt, er det dog ikke hans lod at kommentere på hvorvidt det sportsligt giver mening; altså blot en konstatering af mulighederne, økonomisk, er der, men det er op til Ståle at agere.

    Synes egentligt den ligger meget lige til, specielt når udtalelsen kommer i forbindelse med regnskabet.
    Det kan ikke være tilfældigt at Danmarkshistoriens to pinligste katastrofer fandt sted med præcis 100 års mellemrum; i 1864 og 1964.

  21. De følgende 5 brugere er enige:

  22. #1830
    Tilmeldingsdato
    Jun 2012
    Indlæg
    10

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg husker måske forkert, men jeg mener bestemt at det var en af hans forcer da han kom til klubben. Jeg synes at kunne huske, at han f.eks. tilkæmpede sig flere straffespark i starten, fordi han netop havde et godt antrit og kunne sætte en mand.

    Jeg er enig i, at han de sidste år ikke længere besad denne force i ret stor grad. Samtidig er jeg faktisk ked af den alt for lille respekt han sluttede af med - han var imo en meget vigtigere spiller til sidst end han fik kredit for herinde.
    Sådan husker jeg det også. Han fik også en del kampe på kanten i sin første sæson.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •