Side 132 af 144 FørsteFørste ... 3282122129130131132133134135142 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,966 til 1,980 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1966
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Så ja - på papiret giver det som sådan mening. Og handlede det kun om at se på startopstilling og mulige scenarier på banen, så kan det bestemt forsvares. Grunden til, at jeg bliver oprevet er, at Bendtner skaber uro. Og uro er altså mere end blot, om spillertruppen taler dårligt om dig. Det er også den stemning, det skaber i en trup, når ens medspiller stjæler overskrifterne fra dig og klubben, når han har dyrket sex uden samtykke med en taxa weekenden forinden. Hvordan vil Fischer håndtere, at alle medier vil jagte Bendtner før ham? Hvordan vil det påvirke Daramy, når han får et potentielt forbillede, der mere er til bling end til bold? .
    - Måske kan det være en fordel, at Fischer får lidt mere ro om sin personlighed og kan fokusere lidt mere på fodbolden.
    - Daramy skal nok ikke læne sig for meget op ad Bendtner, men det må klubben holde styr på. Toutouh og andre ødelagde også sig selv uden Bendtners hjælp.

    Bendtner er mere statisk og måske en bedre opspilsstation og det kan netop gavne typer som Fischer, Falk og Daramy, som kan løbe omkring ham. I guder hvor ville jeg have foretrukket Bendtner på bænken imod AaB fremfor et tomt sæde og hvor ville jeg gerne ha’ set ham på banen imod dem i de sidste 20 minutter, på samme måde som imod Røde Stjerne, da N’Doye var færdig.

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #1967
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Vivid Se meddelelser
    Jeg tror så omvendt, at al den omtale Bendtner fører med til klubben er guld værd. Og beslutter han sig endelig for at piske en taxa, smitter den dårlige ikke sønderlig af på klubben.

    Spændende transfer, godt for klubben. Om det bliver en spillemæssig succes, er ikke sikkert. Jeg krydser fingre.
    Enig. Og skulle han igen lave noget lort, så er det ikke være end, at vi kan smide ham på gaden eller låse ham inde i kælderen i KB hallen de sidste uger af kontrakten. Alternativet var at vi ikke hentede nogen - nu har vi i de mindste en ekstra mulighed indtil jul, hvor man så kan hente sin drømmeangriber (feks. Thelin) eller se tiden an til sommer.

    Der er ingen tvivl om, at Ståle vil våge over truppens harmoni som en høg. På skide 4 måneder kan jeg ikke forestille mig, at Bendtner får lov til at have en negativ indflydelse på truppen. Worst case at han dummer sig i sin fritid eller ikke når i en form så han gør en forskel, så har vi stadig ikke tabt ret meget på dette. Tværtimod får vi nu en masse omtale - det sælger billetter, trøjer osv også selvom omtalen ikke nødvendigvis er strålende. Er der feks. ret mange, der snakker om Marcondes i dag?

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #1968
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bendtner får næppe mange kampe fra start og endnu færre - om nogen overhovedet - hele kampe, men han kan forhåbentlig være god at sætte ind de sidste 20 minutter, hvis vi skal jagte en udligning eller et føringsmål ...
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1969
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Skal man have de positive briller på, kan han umuligt være mere uskarp foran mål end Pieros. Til gengæld mister Ståle sin forreste forsvarer, hvis han stiller op med bevægelsesøkonomen Bendtner. Ja ja, helt uinteressant er det ikke.
    Eller i dårligere form en Pep og Santos... det er win/win

  8. #1970
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    Eller i dårligere form en Pep og Santos... det er win/win
    Selvom jeg er Sideliniens jubelidiot, så kan jeg desværre godt være i tvivl omkring dette :-)
    Men uanset form, så er han stadig et stort skur, som vi kan sætte ind og som kan skabe lidt ravage i slutningen af kampe, hvor vi jagter et resultat.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #1971
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    310

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tror på Bendtner.

    Og Bendtner, nul sprut før til nytår, please

  11. De følgende 7 brugere er enige:

  12. #1972
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Om 4 måneder, er der utrolig mange på enten den ene eller anden side der kan sige: "hvad sagde jeg".
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


  13. #1973
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Altså jeg er på ingen måde bange for at trupharmonien kommer til at lide skade, snarere tværtimod tror jeg netop denne signing kan medføre en form for mentalt boost oven på de sidste 14 dages nedtur.. Tror også Bendtner kommer med en (forholdsvis) ydmyg tilgang til tingene.. Jeg er mere bekymret for om det rent sportsligt batter noget.. Havde klart foretrukket en Thelin her.. Bendtner må godt nok være rusten, han har jo ikke engang trænet i en 3-4 måneder nu.. Men når nu vores 1. prioritet kiksede på mållinien, så synes jeg det er rigtig friskt at man forsøger med Bendtner, og det er trods alt begrænset hvor stort et sats det er.. Så er glad for at det blev Bendtner frem for ingen..

    Mht hans form, så tror jeg trods alt bedre at en spilletype som Bendtner vil kunne bidrage, selvom formen halter, end en type som Santos.. Bendtner vil stadig kunne agere stationært opspilspunkt og bidrage i vores angrebsopbygninger og han vil stadig være en trussel i boksen på indlæg og dødbolde.. Derfor giver han os trods alt en ekstra streng at spille på.. Og så er der al den eufori på lægterne han medbringer, det tror jeg ikke man skal underkende.. Forestil jer bare det jubel-brøl der fremkommer i Parken hjemme mod Lugano, ved stillingen 1-1, når Pieros 20 minutter før tid erstattes af Bendtner.. Det alene vil få Schweizerne til at pisse i bukserne og være nok til at vi i 3 minutters overtid med hiv og sving får hevet alle tre point hjem alligevel, og så har Bendtner været alle pengene værd alligevel :-)

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #1974
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Bendtner får næppe mange kampe fra start og endnu færre - om nogen overhovedet - hele kampe, men han kan forhåbentlig være god at sætte ind de sidste 20 minutter, hvis vi skal jagte en udligning eller et føringsmål ...
    Det kommer jo helt an på, hvor seriøst han tager opgaven. Nu har han to uger til at træne igennem, før han potentielt kan få debut, og hvis han virkelig klemmer ballerne sammen, skal der nok ikke meget til, før han er sjovere at sætte ind end Pieros. Men det er klart, at når N'Doye er tilbage, og hvis Santos begynder at vise noget, må Bendtner affinde sig med rollen som supersub. Og det er selvfølgelig yderst spændende, om han kan det - eller om han så begynder at bruge mere energi på at fede den og sælge bling på insta.

    Men jeg tror i øvrigt, han kan få en meget positiv effekt på vores billetsalg. Mon ikke både gruppespilspakkerne og FCM-kampen får et tilskuerboost af det her.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1975
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Personligt tror jeg at Bendtner kommer i ganske god fysisk form. Jeg tror faktisk at han har holdt sig selv godt i gang i den periode hvor han ikke har spillet/trænet i Rosenborg.
    Det er mere på det rent boldmæssige jeg har min tvivl. Jeg må ærligt indrømme at jeg er lidt lunken ved denne signing. Dette skyldes dog primært min manglende tro på at han kan gøre en forskel på 4 måneder.

    Men jeg ser frem til at få min frygt gjort til skamme og skal være den første til at give Bendtner legende status når han score mod BØF

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1976
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvor skal man snart starte... Ja, Bendtner var et gudsbenådet talent da han tog fra Amager til London. Siden da, har han gang på gang vist, at fodbolden kom i anden række, og det er af flere omgange lykkedes ham at pisse en lovende karriere væk, simpelthen ved at være umoden, ufokuseret, selvoptaget og et ualmindeligt usympatisk røvhul.

    Bevares, han har set brødebetynget ud hver gang han har måtte stå og undskylde for en eller anden tåbelighed, men tilbage står en dømt voldsmand, der ikke har kunnet spille sig på holdet i selv i Norge.

    Det er helt vildt så lidt jeg gider se mere på den klovn - og så endda i vores fine hvide trøje.

    Det får jo Pusic-transferen til at virke gennemtænkt. Nå, men så må vi jo leve med Ståles hjerneprut et halvt års tid. Det bedste vi kan håbe på er vel, at en eller anden taxachauffør eller kioskmand får aktiveret Lorden, så han kan tilbringe tiden frem til jul i spjældet, frem for på bænken i Parken.

    Men hey, måske man kan øve en særlig afslutningsteknik med fodlænke på?
    Sidst redigeret af Jinx : 03.09.19 kl. 08:08
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1977
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg har på fornemmelsen, at Bendtner render ind i et par skader. Lidt forstrækninger osv. som man gør, når man ikke har spillet i lang tid. Spørgsmålet er, om vi får ham at se fra start inden kontakten udløber. Jeg tvivler.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  22. #1978
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Selvfølgelig kan man godt blive rasende over et køb af Bendtner. Det er han med sin opførsel gennem en lang karriere selv skyld i. Men tager man udgangspunkt i klubbens behov, kan jeg slet ikke se, hvorfor det skulle være en kritisk transfer.

    Med N'Doyes skade har det været helt tydeligt, hvad hele holdet har manglet. Had der er altafgørende for hele vores offensiv - og vores defensiv for den sags skyld. Det er en stærk opspilsstation. En spiller der rent faktisk holder fast i bolden, når man spiller den op på ham, så resten af holdet kan nå at skubbe frem, ligesom bolden også hurtigt kan blive skubbet ud på kanterne, så vi kan få skabt de overtalssituationer, vi i den grad har manglet i den sidste måned. Her har det bare været statisk boldflytteri, fordi modstanderne har vidst, at de har kunnet stille sig lavt på os, fordi vi ingen hovedstødstrusler har haft. Vi har manglet en angriber, der har gjort sine medspillere bedre og ikke bare har spillet for sig selv. Der kan Bendtner med sin fysik og størrelse forhåbentlig gøre en positiv forskel.

    Så kan der selvfølgelig være en masse usikkerhed omkring Bendtners form. Men når jeg ser på, hvor tandløst vores angreb var indtil kl. 23.44 i går aftes, tager jeg den usikkerhed til hver en tid. Især på en fri transfer og med en kontrakt på fire måneder. Vi stod over for at have Pieros som 1. angriber, frem til N'Doye bliver klar. I den situation nærmest jubler jeg over, at der bare i det hele taget kommer en ny spiller ind.


  23. #1979
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jogo Bonito Se meddelelser
    Jeg har på fornemmelsen, at Bendtner render ind i et par skader.
    Ja, mon ikke der er en taxachauffør eller en udsmider der ikke gider finde sig i hans latterlige opførsel, og stikker ham en flad?

    Jeg går ingenlunde ind for vold, men skulle han løbe ind i en selvforskyldt cowboyflad og/eller sherifstjerne, så bliver det meget tørre tårer jeg tuder.

    ‘Gaaal, jeg synes han er en klovn,
    Sidst redigeret af Jinx : 03.09.19 kl. 08:44
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #1980
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Hvor skal man snart starte... Ja, Bendtner var et gudsbenådet talent da han tog fra Amager til London. Siden da, har han gang på gang vist, at fodbolden kom i anden række, og det er af flere omgange lykkedes ham at pisse en lovende karriere væk, simpelthen ved at være umoden, ufokuseret, selvoptaget og et ualmindeligt usympatisk røvhul.

    Bevares, han har set brødebetynget ud hver gang han har måtte stå og undskylde for en eller anden tåbelighed, men tilbage står en dømt voldsmand, der ikke har kunnet spille sig på holdet i selv i Norge.

    Det er helt vildt så lidt jeg gider se mere på den klovn - og så endda i vores fine hvide trøje.

    Det får jo Pusic-transferen til at virke gennemtænkt. Nå, men så må vi jo leve med Ståles hjerneprut et halvt års tid. Det bedste vi kan håbe på er vel, at en eller anden taxachauffør eller kioskmand får aktiveret Lorden, så han kan tilbringe tiden frem til jul i spjældet, frem for på bænken i Parken.

    Men hey, måske man kan øve en særlig afslutningsteknik med fodlænke på?
    Det bedste vi kan håbe på er vel at han bliver en kæmpe succes? Hvad ligner det at håbe på at han kommer i spjældet? Håber du virkelig på det dårligste for FCK?


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •