Side 121 af 144 FørsteFørste ... 2171111118119120121122123124131 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,801 til 1,815 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1801
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af DiscoTango Se meddelelser
    Mon ikke det bliver noget leje såfremt vi kommer i EL? Det er nok svært at hente den fornødne kvalitet som samtidig vil være villig til hvad der ligner en bænkplads når Wind og Damen er tilbage til foråret.
    Tjo, det ville give mening. Men Ståle har netop udtalt, at han ikke vil uddanne spillere, som alligevel ikke skal være i FCK. Omvendt er det her jo en mareridtssituation, så måske han er nødt til at gå på kompromis med sine egne ønsker.
    Bendtner i form havde godt nok været oplagt, men han er jo ikke just i kampform oppe i det norske. Så han giver ingen mening at hente.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1802
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Tjo, det ville give mening. Men Ståle har netop udtalt, at han ikke vil uddanne spillere, som alligevel ikke skal være i FCK. Omvendt er det her jo en mareridtssituation, så måske han er nødt til at gå på kompromis med sine egne ønsker.
    Bendtner i form havde godt nok været oplagt, men han er jo ikke just i kampform oppe i det norske. Så han giver ingen mening at hente.
    Og så er det jo meget sandsynligt, at dette er både N'Doyes og Sotirious sidste sæson i FCK. Så godt nok vil angrebet være overbemandet den sidste halvdel af sæsonen, men mon ikke et halvt års overlap med rotation på pladserne er til at leve med. Hvis Wind genfinder storformen lige efter skaden, kan han selvfølgelig også ryge om et år, hvis der kommer et kæmpebud, men jeg tror, han tager en sæson mere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. #1803
    Tilmeldingsdato
    Jul 2012
    Indlæg
    2,292

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Uden at vide hvad Doye og Wind fejler er der desværre skader der er svære at gøre noget ved

    Stephan - overrevet Achilles
    Mudra - operation for hvad ved jeg ikke
    Boilesen - korsbånd
    Bjelland - overbelastning af glasben????
    Dame+Wind tror jeg er meniskskader de tager gerne 3-4 mdr
    Det er vel kun Stephans og Boilesens skade vi reelt kender til, men jeg er helt enig i, at man ikke kan pege på hverken den fysiske stab eller behandlerne - fraset i Stephans tilfælde hvor man skulle have afholdt sig fra at give steriodinjektioner.

  5. #1804
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    434

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Til gengæld kunne Santin udfordre og sætte en mand
    Undskyld, K@sper, det lidt sene svar på dit indlæg, men kunne du ikke smide et link til en video, hvor Santin sætter en mand? Jeg anerkender Santin, som en stor profil i klubbens historie, men en af grundene til at jeg aldrig blev stor fan, er netop, at jeg mener det var en kompetance han ikke besad (hvis vi ellers er enige om, at “sætte en mand” indebærer, at man fra stående (eller endda i medløb) dribler udenom en modstander og smider en aflevering, eller skyder på mål).

    I min gruppe på NC var det længe en stående joke, at jeg skulle give den næste Menu1 når Santin satte en mand. Den blev aldrig udløst, men jeg er villig til at hoste op på efterkrav til mine homies, hvis jeg får dokumentation.

    Well, måske er det bare mig, som ikke forstår, hvad det vil sige, at “sætte en mand”...

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #1805
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kan se at mange undrer sig over manglende udmeldinger omkring spillernes skader fra klubbens side. Blot for lige at skyde den til jorden, så er det grundet GDPR. Klubben må simpelthen ikke melde det ud, uden forudindgående samtykke fra spilleren.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1806
    KK er offline Topstyret stemmekvæg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    420

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af xFrisk Se meddelelser
    Kan se at mange undrer sig over manglende udmeldinger omkring spillernes skader fra klubbens side. Blot for lige at skyde den til jorden, så er det grundet GDPR. Klubben må simpelthen ikke melde det ud, uden forudindgående samtykke fra spilleren.
    Jeg tror udfordringen er, at selv med samtykke er det et problem, fordi der kan stilles spørgsmålstegn ved, om samtykket er givet frit - i.e., nogle spillere kan føle, at de er forpligtet til at sige ja for ikke at provokere arbejdgiveren. Så derfor vælger man et forsigtighedsprincip.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1807
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Til dem der mente, at han var en mulighed: Kasper Dolberg er på vej til Nice for 150 millioner kroner.

  12. #1808
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Til dem der mente, at han var en mulighed: Kasper Dolberg er på vej til Nice for 150 millioner kroner.
    Tror ikke der var mange der troede på Dollberg var en realistisk mulighed men en spiller der er alt for god til København og suppen som kunne være genial at have på holdkortet. Så nok en mere en drøm/fantasi end en mulighed.

  13. De følgende 5 brugere er enige:

  14. #1809
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror ikke der var mange der troede på Dollberg var en realistisk mulighed men en spiller der er alt for god til København og suppen som kunne være genial at have på holdkortet. Så nok en mere en drøm/fantasi end en mulighed.
    Tidligere i tråden blev der gjort grin med ideen om, at Dolberg ville koste 150 mio. kroner, og folk blev ved med at bringe ham op som en mulighed.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1810
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Tidligere i tråden blev der gjort grin med ideen om, at Dolberg ville koste 150 mio. kroner, og folk blev ved med at bringe ham op som en mulighed.
    De begyndte I hollandske medier og sige beløb på 5-7 millioner euro. Hvis det. Uendelig var prisen, så burde vi havde forsøgt os. 20 millioner euro er rimelig flot salg synes jeg, håber han slår igennem. Når det er sagt - så var det mere drømmetænkning end et realistisk bud.

  17. #1811
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    De begyndte I hollandske medier og sige beløb på 5-7 millioner euro. Hvis det. Uendelig var prisen, så burde vi havde forsøgt os. 20 millioner euro er rimelig flot salg synes jeg, håber han slår igennem. Når det er sagt - så var det mere drømmetænkning end et realistisk bud.
    Måske følger han i Boilesens og Fischers fodspor og er således klar for FCK, når han ikke slår igennem i Nice :)

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1812
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Tidligere i tråden blev der gjort grin med ideen om, at Dolberg ville koste 150 mio. kroner, og folk blev ved med at bringe ham op som en mulighed.
    Standard Sidelinien: Fuld af lænestols-managere/økonomer.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #1813
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/godt-n...spillerindkoeb

    Der er ifølge bestyrelsesformanden penge til flere indkøb, hvis den sportslige sektor ønsker det.

  22. De følgende 2 brugere er enige:

  23. #1814
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Undskyld, K@sper, det lidt sene svar på dit indlæg, men kunne du ikke smide et link til en video, hvor Santin sætter en mand? Jeg anerkender Santin, som en stor profil i klubbens historie, men en af grundene til at jeg aldrig blev stor fan, er netop, at jeg mener det var en kompetance han ikke besad (hvis vi ellers er enige om, at “sætte en mand” indebærer, at man fra stående (eller endda i medløb) dribler udenom en modstander og smider en aflevering, eller skyder på mål).

    I min gruppe på NC var det længe en stående joke, at jeg skulle give den næste Menu1 når Santin satte en mand. Den blev aldrig udløst, men jeg er villig til at hoste op på efterkrav til mine homies, hvis jeg får dokumentation.

    Well, måske er det bare mig, som ikke forstår, hvad det vil sige, at “sætte en mand”...
    Det var sjovt med Santin.. I sin første sæson var han flyvende rent spillemæssigt, hvor han rev modstanderens forsvar fra hinanden og på mange måder mindede om den brasislianske Zuma.. Men så gik der pludselig Inzaghi i den.. Kan ikke huske om han spillede to eller tre sæsoner herfra, men der skete et mærkbart skifte i hans spillestil.. Det medførte en hel del flere mål fra hans side af, men spillemæssigt leverede han ikke tilnærmelsesvis det han gjorde i første sæson.. På trods af de flere mål, var jeg langt mere tilhænger af Santin Vol. 1 end Santin Vol. 2., hvor du nok har ganske ret i at han aldrig satte en mand.. Jeg håber personligt vi i Santos har hentet en klon af Santin Vol. 1 :-)

  24. De følgende 2 brugere er enige:

  25. #1815
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af ryet Se meddelelser
    Undskyld, K@sper, det lidt sene svar på dit indlæg, men kunne du ikke smide et link til en video, hvor Santin sætter en mand? Jeg anerkender Santin, som en stor profil i klubbens historie, men en af grundene til at jeg aldrig blev stor fan, er netop, at jeg mener det var en kompetance han ikke besad (hvis vi ellers er enige om, at “sætte en mand” indebærer, at man fra stående (eller endda i medløb) dribler udenom en modstander og smider en aflevering, eller skyder på mål).

    I min gruppe på NC var det længe en stående joke, at jeg skulle give den næste Menu1 når Santin satte en mand. Den blev aldrig udløst, men jeg er villig til at hoste op på efterkrav til mine homies, hvis jeg får dokumentation.

    Well, måske er det bare mig, som ikke forstår, hvad det vil sige, at “sætte en mand”...
    Jeg husker måske forkert, men jeg mener bestemt at det var en af hans forcer da han kom til klubben. Jeg synes at kunne huske, at han f.eks. tilkæmpede sig flere straffespark i starten, fordi han netop havde et godt antrit og kunne sætte en mand.

    Jeg er enig i, at han de sidste år ikke længere besad denne force i ret stor grad. Samtidig er jeg faktisk ked af den alt for lille respekt han sluttede af med - han var imo en meget vigtigere spiller til sidst end han fik kredit for herinde.

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •