Side 19 af 144 FørsteFørste ... 9161718192021222969119 ... SidsteSidste
Viser resultater 271 til 285 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #271
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Ja, han har haft et formdyk, men han var en kæmpe profil i Superligaen og havde en kanon første sæson i Celta.
    Hans bedste sæsoner i Superligaen var 13/14 med 6 mål og 4 assists samt 14/15 med 8 mål og 3 assists. Habile tal, især spilletiden taget i betragtning, men ikke just noget, der tegner et billede af en spiller langt over Superliga-niveau. Hans anden sæson i Celta Vigo var rigtig nok fornuftig med 5 mål og 9 assists, men det er så én sæson ud af syv, hvor han virkelig har vist noget.

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    De har nu en kollektiv nedtur, men han er da stadig en fremragende spiller, især når han har medvind.
    Men er det, hvad vi har behov for? En dyr medgangsspiller?

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Derudover virker han da ganske sympatisk, jeg kan slet ikke genkende billedet af, at han ikke har nogen form for selvindsigt.
    Jeg siger ikke, at han er et dårligt menneske, men han virker ikke specielt selvkritisk. F.eks. har han tidligere affærdiget kritik af ham med begrundelsen, at andre ikke forstår, hvordan det er at være dribler.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ilraab/7349829

    Når man mister bolden så meget, som han gør, så er man ikke specielt god dribler. Uanset hvor mange finurligheder man laver på træningsbanen.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #272
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Hans bedste sæsoner i Superligaen var 13/14 med 6 mål og 4 assists samt 14/15 med 8 mål og 3 assists. Habile tal, især spilletiden taget i betragtning, men ikke just noget, der tegner et billede af en spiller langt over Superliga-niveau. Hans anden sæson i Celta Vigo var rigtig nok fornuftig med 5 mål og 9 assists, men det er så én sæson ud af syv, hvor han virkelig har vist noget.


    Men er det, hvad vi har behov for? En dyr medgangsspiller?


    Jeg siger ikke, at han er et dårligt menneske, men han virker ikke specielt selvkritisk. F.eks. har han tidligere affærdiget kritik af ham med begrundelsen, at andre ikke forstår, hvordan det er at være dribler.

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ilraab/7349829

    Når man mister bolden så meget, som han gør, så er man ikke specielt god dribler. Uanset hvor mange finurligheder man laver på træningsbanen.
    Du synes, han er pivringe. Det synes jeg faktisk er så plat en påstand, at den nærmest burde stå ubesvaret.

    Sisto ville være en kæmpe signing for FCK, selvom han nok hverken er specielt realistisk eller min ønskespiller. Men faktum er, at han har spillet lige knap 250 kampe i en alder af 24, deraf halvdelen af dem på et top-15 landshold eller i en top-2 liga i verden. Han kørte rundt med Man U for Midtjylland. Ja, han har også en masse minusser. Han har spillet nogle sindsygt ringe landskampe. Men at kalde Sisto pivringe? Virkelig?


  4. #273
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med Kvist, Ankersen og nok også Stephan, der takker af, er det over 700 kampes rutine i alt, og 19 sæsoner for FCK, som ryger ud af truppen mere eller mindre på én gang.

    Vi har hentet Varela, og Grytebust-handlen bliver nok offentliggjort et par dage efter kampen i morgen. Men vi skal ud og hente en central midtbane nu til sommer, en der kan gardere for Zeca på 6'er positionen, og evt. tage over om en sæson eller to, når Zecas kontrakt udløber.

    Man vil nok gerne have en skandinavisk spiller der, når nu Mudrazija nok skal tage den anden plads inde centralt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #274
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Med Kvist, Ankersen og nok også Stephan, der takker af, er det over 700 kampes rutine i alt, og 19 sæsoner for FCK, som ryger ud af truppen mere eller mindre på én gang.

    Vi har hentet Varela, og Grytebust-handlen bliver nok offentliggjort et par dage efter kampen i morgen. Men vi skal ud og hente en central midtbane nu til sommer, en der kan gardere for Zeca på 6'er positionen, og evt. tage over om en sæson eller to, når Zecas kontrakt udløber.

    Man vil nok gerne have en skandinavisk spiller der, når nu Mudrazija nok skal tage den anden plads inde centralt.
    TK har for godt en uge siden meddelt, at han stopper i Australien. Tilfælde? I think not. :-)

    I am coming home, I am coming home....... (part 2)

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #275
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    TK har for godt en uge siden meddelt, at han stopper i Australien. Tilfælde? I think not. :-)

    I am coming home, I am coming home....... (part 2)
    Det er altid en god idé at anføre IA når man er ironisk på nettet, men lige når det gælder sidelinjens mest konservative bruger, kan man naturligvis fristes til at tro, at du ikke joker? Hvis du ikke gør, så synes du måske også, at Ståle skal hente Johnny Thomsen som backup for Varela? Han har jo også +300 suppekampe på sit CV, han er som TK ældre end Grauballemanden og han kender systemet og Ståle indgående.

  9. #276
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Det er altid en god idé at anføre IA når man er ironisk på nettet, men lige når det gælder sidelinjens mest konservative bruger, kan man naturligvis fristes til at tro, at du ikke joker? Hvis du ikke gør, så synes du måske også, at Ståle skal hente Johnny Thomsen som backup for Varela? Han har jo også +300 suppekampe på sit CV, han er som TK ældre end Grauballemanden og han kender systemet og Ståle indgående.
    Tror han mente Vingaard. Vingaard holder sig varm i HB Køge.

  10. #277
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Tror han mente Vingaard. Vingaard holder sig varm i HB Køge.
    Nej, jeg mente nu TK. Og ja det var en joke.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #278
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej, jeg mente nu TK. Og ja det var en joke.
    Jeg fangede den godt. Min var også en joke :)

    Må huske at anvende IA næste gang

  13. Den følgende bruger er enig i dette:
    DJF

  14. #279
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej, jeg mente nu TK. Og ja det var en joke.
    Pyha, jeg var helt bange et øjeblik!0)

  15. #280
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #281
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Ja det forklarer (forhåbentlig) en del af hans manglende output i den hvide trøje. Han skulle være klar igen til sæsonopstarten, men det er selvfølgelig noget bekymrende. Og som andre skriver, så mangler vi gardering for Zeca (Thomsen og Madrazija er nok mest oplagte til at vikariere for Falk).

    Vi har pt. Matic og Keita "ude af byen". Bliver Matic som forventet solgt, så må der noget ind på den defensive plads (det skulle der nok alligevel, men Matic binder nok nogle lønkroner, hvis han ikke sælges). Evt. en noget yngre udviklingsspiller eller en ældre rutineret. Jeg har desværre ikke overblik over, om u19 har noget at tilbyde på denne plads allerede fra næste sæson (det går jeg ikke ud fra), ligesom jeg ikke har de oplagte bud på en. Skulle man dog lige stikke en ekstra torn i øjet på BIF (og det er altid sjovt), så har de i længere tid forsøgt at hente Tobias Børkeeiet til netop den plads. Jeg kender ham overhovedet ikke, men han er en 19 årig defensiv midtbane som spiller fast i Stabæk.

    Ærgeligt er det, at Keita ikke har formøblet sit talent ordentligt. For han ville på mange måder som type passe perfekt ind i det, som vi mangler nu.

    Edit: "Formøblet" skal erstattes af "forvaltet"
    Sidst redigeret af k@sper : 29.04.19 kl. 09:57

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #282
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ærgeligt er det, at Keita ikke har formøblet sit talent ordentligt.

    Du mener vist "Ærgerligt er det, at Keita ikke har forvaltet sit talent ordentligt." eller "Ærgeligt er det, at Keita har formøblet sit talent."
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi



  20. #283
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Du mener vist "Ærgerligt er det, at Keita ikke har forvaltet sit talent ordentligt." eller "Ærgeligt er det, at Keita har formøblet sit talent."
    [SARCASM]Hold da op et input... Så kan vi endelig komme videre...[/SARCASM]

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #284
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det lyder som om, at Holse kommer tilbage til FCK. Til gengæld bliver man lidt i tvivl om Roerslevs fremtid i klubben. Den synes lidt usikker

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ret-en-fiasko/

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #285
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Her lidt løse rygter og snak fra BTs transferpodcast:

    Højre Back: Ståle skylle være meget tilfreds med Varela og han bliver klart førstevalg til sommer, da Ankersen sandsynligvis smutter til Serie A eller Premier League. Et meget løst lytter rygte siger at vi skulle kigge på Felix Beijmo fra Werder Bremen som backup.

    Robert Skov/Dennis Vavro: Budene på Skov bliver sandsynligvis så høje til Sommer så FCK vil accepterer (nyeste bejlere er Roma og Porto). Resten er op til Skov. Ståle vil gøre alt for at holde på Dennis Vavro da han ikke mener han er helt klar.

    Det løse: Vi skulle scoute på FC Køln i 2. Bundesliga. Der er ikke budgetteret med flere spillersalg til sommer da man vil holde på stammen

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •