Side 102 af 144 FørsteFørste ... 2529299100101102103104105112 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,516 til 1,530 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1516
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    234

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ja, gad vide hvad der drev Ståle til denne sjældne men store fejlvurdering.
    h

  2. #1517
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Her og nu begynder der at tegne sig et ret tydeligt billede af hvordan vores foretrukne start-11'er kommer til at være:

    Grytebust
    Varela, Nelsson, Bjelland, Oviedo
    (ny), Falk, Zeca, Fischer
    N'Doye, Wind

    Skal man kigge et år frem, er det "kun" Fischer og N'Doye, som man regner med forlader klubben til næste sommer, og de skal selvfølgelig erstattes af topspillere på minimum samme niveau. Ellers er det kun bredden, de næste 1-2 vinduer skal have fokus på. Og der ville det jo være fedt, hvis der kunne lægges et niveau eller to mere på, så dykket fra start-11'er til reserve bliver mindre, og vi bliver mindre sårbare over for skader end vi tidligere har været.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  3. #1518
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af hilarius Se meddelelser
    Ja, gad vide hvad der drev Ståle til denne sjældne men store fejlvurdering.
    Mht Kadrii så tror jeg, at det var rimelig oplagt. Jeg tror både man var i tvivl om han kunne komme på topniveau igen, ligesom man nok kunne se, at det ville tage rigtig mange kampe at nå derhen, hvilket vi ikke kunne give ham. Og selvom vi godt kan lide Kadrii og han gør det fornuftigt, så er der vel ikke mange som synes, at han pt. ville være god nok til en startplads her.

    Indkøbene skal nok analyseres hver for sig, men ja man har ikke haft den mest heldige hånd på de pladser. Jeg er i hvert fald stadig dybt forundret over Kodro-købet. Manden var en Pavlovicklon bare uden spidskompetencer.

  4. De følgende 12 brugere er enige:

  5. #1519
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Her og nu begynder der at tegne sig et ret tydeligt billede af hvordan vores foretrukne start-11'er kommer til at være:

    Grytebust
    Varela, Nelsson, Bjelland, Oviedo
    (ny), Falk, Zeca, Fischer
    N'Doye, Wind

    Skal man kigge et år frem, er det "kun" Fischer og N'Doye, som man regner med forlader klubben til næste sommer, og de skal selvfølgelig erstattes af topspillere på minimum samme niveau. Ellers er det kun bredden, de næste 1-2 vinduer skal have fokus på. Og der ville det jo være fedt, hvis der kunne lægges et niveau eller to mere på, så dykket fra start-11'er til reserve bliver mindre, og vi bliver mindre sårbare over for skader end vi tidligere har været.
    hvis Jonas Wind fortsætter sin forrygende udvikling, så bliver han desværre MEGET svær at holde på. Jeg vil endda gå så vidt som til at påstå, at hvis han bliver superligatopscorer i år, så er løbet kørt.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  6. De følgende 10 brugere er enige:

  7. #1520
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Eftersigende har Zaragoza afvist vores første bud, hvorefter vi har budt over 5 millioner euro + 20 % videresalgsklausul. FCK skulle presse på for at få ham hentet inden kampene imod Røde Stjerne hvorfor en handel kan ske allerede idag (hvis det bliver til noget). Det er i det mindste hvad jeg forstår med mit spanske.

    https://eldesmarque.com/zaragoza/rea...el-decide-irse

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1521
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Eftersigende har Zaragoza afvist vores første bud, hvorefter vi har budt over 5 millioner euro + 20 % videresalgsklausul. FCK skulle presse på for at få ham hentet inden kampene imod Røde Stjerne hvorfor en handel kan ske allerede idag (hvis det bliver til noget). Det er i det mindste hvad jeg forstår med mit spanske.

    https://eldesmarque.com/zaragoza/rea...el-decide-irse
    Det lyder også til han selv presser meget på (sammen med sin agent), og har bestemt sig for at ville til København.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  10. #1522
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,394

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ifølge AS er Pep Biel solgt til København for €5m.

    https://as.com/futbol/2019/08/01/segunda/1564661685_392071.html

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1523
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    954

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er der nogen, der kan sige noget om denne Pep Biel - foretrukne position, foretrukne fod, teknik mv.?

    Det er da lidt af en kanin Ståle hiver op af hatten, hvis det passer.

  13. #1524
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg vælger altså at have ja-hatten på omkring Pep Biel. Jeg kender ikke manden, og jeg synes Ståle og staben fortjener opbakning til den her handel. Det er fedt, at man kigger mod Spanien, når der skal hentes spillere. Spanien er det land i verden, hvor spillerne får den suverænt bedste grunduddannelse både teknisk og taktisk. De er lette at omskole, og jeg kan tydeligt huske spanske spillere ingen havde hørt om i klubber som Brugge og lignende, der har gjort ondt på både FCK og andre med en bedre adresse. Desuden er der noget fedt ved, at Ståle to gange i samme vindue smadre transferrekorden i Danmark (og Skandinavien).

  14. De følgende 5 brugere er enige:

  15. #1525
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Er der nogen, der kan sige noget om denne Pep Biel - foretrukne position, foretrukne fod, teknik mv.?

    Det er da lidt af en kanin Ståle hiver op af hatten, hvis det passer.
    Hvis du scroller en side tilbage er der lidt om ham ud fra videoer. Men han virker lille, er venstrebenet, virkelig hurtig, bedre teknik og touch end Skov men ringere spark. Trods hans højde ser han ret stærk ud. Sparker umiddelbart ikke så godt som Skov. Af hvad jeg lige kan se i foråret er han primært blevet brugt på højre kant men har også spillet et par kampe på midten og i venstre side.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1526
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Fagerlund Se meddelelser
    Er der nogen, der kan sige noget om denne Pep Biel - foretrukne position, foretrukne fod, teknik mv.?

    Det er da lidt af en kanin Ståle hiver op af hatten, hvis det passer.
    Det lader til at blive en rigtig dyr handel. Rigtig fedt med et spansk talent, selvom jeg godt kan blive lidt nervøs for denne prisseddel. Her e lidt youtube

    https://m.youtube.com/watch?v=gjumWn5_spU

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1527
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Michel W Davidsen har også lige bekræftet på twitter at FCK skulle være enige med både klub og spiller. Så mon ikke der kommer en præsentationsvideo i løbet af i morgen.

  20. #1528
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Skal man kigge et år frem, er det "kun" Fischer og N'Doye, som man regner med forlader klubben til næste sommer, og de skal selvfølgelig erstattes af topspillere på minimum samme niveau.
    Jeg tror, desværre, at det er lidt for optimistisk at tro på, at vi kan hente en spiller ind der er på minimum samme niveau som Fischer. Nuvel, han har ikke været prangende i 2019, men når han spiller til niveau er han ubetinget ligaens bedste spiller, og alt for god til superligaen. Skal vi have en spiller der er lige så god, skal vi have den helt store pengepung frem eller være heldig med en ukendt stjerne der slår igennem - chancen herfor, er ikke så stor tænker jeg.

    Men vores køb af Pep Biel kan måske vise sig, at give os præcis dette - jeg ved godt, at det ikke er samme plads, men jeg håber virkelig at vi har skudt papegøjen!

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1529
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Spændende rygte med Pep Biel.

    Dog bliver jeg skeptisk, når jeg ser på hans historik i Zaragoza. Sæsonen 17/18 spiller han for andetholdet i den 3. bedste spanske række (2 indskiftninger på 1.holdet) fortrinsvis som central offensiv midt (AM) og en statistik, der siger 31 kampe 2 mål 0 assist. I sidste sæson får han ikke nogle kampe før d. 12/11, hvorefter han får 6 kampe i streg som AM, herefter ryger han ud af start 11 i 7 kampe og får i den periode kun 1 indskiftning af 3 min. I den afsluttende del af sæsonen spiller han 14 ud af 16 kampe, med 6 på AM, 7 som RW og 1 som LW. Hans sæsonstats blev AM: 14 kampe 2 mål 1 assist, RW: 7 kampe 3 mål 3 assist og LW 1 kamp 1 mål 0 assist. Over de sidste 2 sæsoner, så har han altså kun 18 starter i Segunda Division. Det skriger ikke ligefrem af en spiller som kan løfte vores niveau fra dag 1.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1530
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    111

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Virker lidt som en chance vi tager til de monetos, men spændende profil. Håber han tager fusen på Red Star.

    Under alle omstændigheder funky instagram profil og ser ud til han har fundet sig en sød kæreste

    https://www.instagram.com/pep_biel/?hl=da
    FORZA L'EQUIPE FC

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •