Side 82 af 144 FørsteFørste ... 32727980818283848592132 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,216 til 1,230 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1216
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så ryger Joronen også. Uhh, det er tæt på sæsonstart at bringe endnu en usikkerhed ind. Det kan godt skabe lidt nervøsitet hos mig...

    https://gianlucadimarzio.com/it/bres...en-ce-la-firma

  2. #1217
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    Så ryger Joronen også. Uhh, det er tæt på sæsonstart at bringe endnu en usikkerhed ind. Det kan godt skabe lidt nervøsitet hos mig...

    https://gianlucadimarzio.com/it/bres...en-ce-la-firma

    Helt ærligt så er jeg glad for det. Jeg synes vi får 2 målmænd på samme niveau og samtidig plus på transfer siden. Lønmæssigt kan jeg ikke forestille mig, at der er en kæmpe forskel.

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #1218
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Helt ærligt så er jeg glad for det. Jeg synes vi får 2 målmænd på samme niveau og samtidig plus på transfer siden. Lønmæssigt kan jeg ikke forestille mig, at der er en kæmpe forskel.
    To målmænd på samme niveau ved salg af Joronen? Tænker du på Ibsen eller u19-keeperne Monty og Rossil? Eller måske Stephan Andersen, der er skadet til han har kontraktudløb?

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #1219
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    To målmænd på samme niveau ved salg af Joronen? Tænker du på Ibsen eller u19-keeperne Monty og Rossil? Eller måske Stephan Andersen, der er skadet til han har kontraktudløb?
    Et forsigtigt - men dog relativt realistisk - bud, kunne være at der menes Grytebust og Johnsson (der må forventes at blive præsenteret ret hurtigt efter).

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 10.07.19 kl. 14:55

  7. De følgende 3 brugere er enige:

  8. #1220
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    To målmænd på samme niveau ved salg af Joronen? Tænker du på Ibsen eller u19-keeperne Monty og Rossil? Eller måske Stephan Andersen, der er skadet til han har kontraktudløb?
    Eller han har en klar forventning om at FCK henter Johnsson i Frankrig, nu Ståle endda har sagt vi kigger på ham hvis vi sælger Joronen. Således har vi både Grytebust og Johnsson, hvilket gør sætningen korrekt.


  9. #1221
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    To målmænd på samme niveau ved salg af Joronen? Tænker du på Ibsen eller u19-keeperne Monty og Rossil? Eller måske Stephan Andersen, der er skadet til han har kontraktudløb?
    Jeg tør godt garantere, at Ståle ikke sælger Joronen så tæt på sæsonstart, hvis han ikke har en ny målmand klar i kulissen.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1222
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    833

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kunne være meget sjovt, hvis skov olsen beslutter sig for, at det er mest trygt, at tage et par år i København.
    https://www.bt.dk/superligaen/vild-d...t-i-taenkeboks


  12. #1223
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Thorup Se meddelelser
    Eller han har en klar forventning om at FCK henter Johnsson i Frankrig, nu Ståle endda har sagt vi kigger på ham hvis vi sælger Joronen. Således har vi både Grytebust og Johnsson, hvilket gør sætningen korrekt.
    Jo jo, men det er jo svært at vide, når han ikke skriver det :-)

    Og selvfølgelig får vi en erstatning for Joronen, når han bliver solgt.

  13. #1224
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Kunne være meget sjovt, hvis skov olsen beslutter sig for, at det er mest trygt, at tage et par år i København.
    https://www.bt.dk/superligaen/vild-d...t-i-taenkeboks

    Hvis lønnen i Bologna er 6 mio. kroner, kan vi jo også godt være med der. Fandeme fedt, hvis han ombestemmer sig og ender i Parken!

  14. De følgende 4 brugere er enige:

  15. #1225
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvilket jo på mange måder er sandt. Højere sportsligt niveau med internationale udfordringer men uden at behøve at ændre alle ens personlige forhold. Dét giver SÅ god mening. Han kunne også bare lade være med at skifte eller forlænge og så skifte transferfrit (til os) til sommer når Bobby Forrest er videre. *No brainer*.oO

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1226
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Witzansky Se meddelelser
    Kunne være meget sjovt, hvis skov olsen beslutter sig for, at det er mest trygt, at tage et par år i København.
    https://www.bt.dk/superligaen/vild-d...t-i-taenkeboks
    Meget spændende udvikling. Vi kan evt lade FCN låne Holse og Roerslev gratis et år. Win win :-)

    Når det er sagt, så er det slet ikke sikkert, at det har noget med FCK at gøre. Måske er der bare en som har fortalt ham, at man som ungt talent næppe gør sig selv en tjeneste ved at tage til en Italiensk bundklub, samt at pengene er større om et år, når han er kontraktfri.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1227
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Meget spændende udvikling. Vi kan evt lade FCN låne Holse og Roerslev gratis et år. Win win :-)

    Når det er sagt, så er det slet ikke sikkert, at det har noget med FCK at gøre. Måske er der bare en som har fortalt ham, at man som ungt talent næppe gør sig selv en tjeneste ved at tage til en Italiensk bundklub, samt at pengene er større om et år, når han er kontraktfri.
    Drømmen må være, at Skov Olsen vitterligt er mest opsat på at skifte til FCK og har fået kolde fødder ift. Italien. Han venter nu på at Skov bliver solgt, men dette sker sandsynligvis ikke. Så står Skov Olsen tilbage i Farum, spiller efteråret der, og vi kan forhandle frit med ham fra januar. Dvs. enten få ham gratis næste sommer eller til spotpris i januar. Og så kan Skov skydes afsted til en gigantsum.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #1228
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Men er vi ikke enige om at hvis Fcn kan sælge ham nu for 45mio kr. Så er han væk.. uanset om han selv har andre ønsker? Tror ikke de lader ham blive 6 måneder derefter for at miste han for en slik eller gratis.. skal vi have en chance skal vi nok byde ca. 30+ mio nu og lade ham spille 6 måneder i Fcn og sælge vores Skov til vinter.. kommer nok an på hvor ringe Fcn er stillet - nu hvor CV er væk.. tvivler på vi havde fået Victor Nelson hvis CV var chef ;-)

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1229
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af copenhagener Se meddelelser
    Men er vi ikke enige om at hvis Fcn kan sælge ham nu for 45mio kr. Så er han væk.. uanset om han selv har andre ønsker? Tror ikke de lader ham blive 6 måneder derefter for at miste han for en slik eller gratis.. skal vi have en chance skal vi nok byde ca. 30+ mio nu og lade ham spille 6 måneder i Fcn og sælge vores Skov til vinter.. kommer nok an på hvor ringe Fcn er stillet - nu hvor CV er væk.. tvivler på vi havde fået Victor Nelson hvis CV var chef ;-)
    De kan nægte at sælge en spiller, men de kan ikke tvinge en spiller til at blive solgt.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.


  24. #1230
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I sidste ende skal spilleren underskrive kontrakten, før han kan sælges. Og Andreas' far har været ude og udtale, at det ikke er den voldsomme årsløn, der er det attraktive for Andreas, men at det skal være det rigtige skridt i hans udvikling. Så betyder det lige pludselig mere, at han "garanteres" spilletid, og at der er fokus på en god karriereplanlægning.
    Det betyder samtidigt, at vi ikke er helt ude af ræset om at få ham, hvis vi kan gøre det spiseligt at han konkurrerer med Skov om positionen, eller at han kan spille pladsen ved siden af N'Doye, med Fischer på venstre kant. Evt. at vi lejer ham ud til FCN de første 6 måneder, og henter ham ind til vinter, hvor han enten skal overtage efter et salg af Skov, eller han får 6 måneder til at lære systemet, inden vi skyder Skov af næste sommer.
    Vi skal stadig betale et ret stort beløb til FCN, hvis det sker, men en CL-deltagelse kan gøre det muligt.
    Sidst redigeret af Kiwi : 11.07.19 kl. 11:26
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •