Side 77 af 144 FørsteFørste ... 27677475767778798087127 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,141 til 1,155 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1141
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Malbæk Se meddelelser
    Det skyldes nok at de fleste skolede højrebacks også kan spille venstre back uden større kvalitetstab . Det gør dog at de ikke kan slå indlæg direkte men skal vende vende over til deres højreben ligesom vi ser på dalsgaard. Defensivt er det næsten det samme.
    Mener du Stryger?

  2. #1142
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men det er jo også et kæmpe minus i forhold til vores spil, som er lagt an på kanter med "modsatte ben", der kan trække ind i banen eller spille backen i et overlap. Hvis backen skal stoppe og vende for at lægge et indlæg, ryger en stor del af det direkte og hurtige kantspil. Bare forestil dig Ankersen som venstrebenet.
    Selvom jeg egentlig er enig, så kan man bo ændre taktik eller spille på forskellige måder på hver sin kant. Hvis nu vi havde en Skov på hver sin kant, så kunne vi se overlap fra kantspilleren til venstre og overlap fra back til højre

  3. #1143
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En billig løsning til VB kunne være Haitam Aleesami fra Palermo, som er transferfri.

    27 år, 1.83 og venstrebenet. Han virker til at have ok fart, og er typen der udfordre. Jeg har svært ved at vurdere hvor godt og tit han lægger en høj aflevering fra baglinien? Hvis han også er udemærket til det, så lægger den vel lige til højrebenet. Trods navnet er han nordmand (norsk landholdspiller) og bør kunne forstå og tale godt med Ståle, så han kan falde hurtigt ind i spillestilen.

    https://www.transfermarkt.com/haitam...spieler/230166

    https://www.youtube.com/watch?v=Sw-DNXSP1Z0
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  4. #1144
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg håber, at jeg tager fejl, men jeg tror udelukkende det bliver en reserve vi henter til VB, og at Pierre skal starte. Både Boile og Pierre er løntunge, og har svært ved at se, at klubben vælger at kaste mange penge efter en VB der kun skal dække ind i et halvt års tid. Håbet er, at vi kan finde en gylden mulighed på lejeaftale et sted, men jeg har svært ved at forestille mig det.


    Men som sagt, jeg håber jeg tager fejl!

  5. #1145
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Selvom jeg egentlig er enig, så kan man bo ændre taktik eller spille på forskellige måder på hver sin kant. Hvis nu vi havde en Skov på hver sin kant, så kunne vi se overlap fra kantspilleren til venstre og overlap fra back til højre
    Jojo, men nu har vi jo Fischer, der (primært) er højrefodet på venstre kant. Så hvis den side ikke skal være for nem at lukke ned, er det nok bedst med venstrefodet back i den side.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #1146
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    En billig løsning til VB kunne være Haitam Aleesami fra Palermo, som er transferfri.

    27 år, 1.83 og venstrebenet. Han virker til at have ok fart, og er typen der udfordre. Jeg har svært ved at vurdere hvor godt og tit han lægger en høj aflevering fra baglinien? Hvis han også er udemærket til det, så lægger den vel lige til højrebenet. Trods navnet er han nordmand (norsk landholdspiller) og bør kunne forstå og tale godt med Ståle, så han kan falde hurtigt ind i spillestilen.

    https://www.transfermarkt.com/haitam...spieler/230166

    https://www.youtube.com/watch?v=Sw-DNXSP1Z0
    Jeg synes også Aleesami er det bedste bud pt. Dvs jeg så det gerne ske, men tror ikke rigtigt på den.

    Og jeg kan love dig for det ikke er "en billig løsning".

    Jo bevars, han er transferfri - men han har et CV der gør at vi stensikkert skal konkurrere.
    Dvs løn, sign-on fee og ikke mindst sælge planen; han og hans agent er jo ikke dumme. De kan nok godt lure at han bliver købt som nødløsning til en nøglespiller.
    Så er jeg med på han kan tage kampen op, nok skal få spilletid osv - men det er stadig ikke det samme som alternativer, der potentielt ser ham som en drømmesigning og en nøglespiller.
    Igen, 27 år, masser af Serie B erfaring, noget Serie A erfaring, masser skandinavisk erfaring, 25 landskampe. Det er ikke et cv der lige hentes ind som en lille hygge-signing.

    Men hvor ville jeg dog elske at tage fejl...

    Zan

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1147
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Signalværdien i Vavro-casen kan vise sig at være langt mere værd end pengene fra salget.

    En ung lovende spiller fra en mindre klub, lang kontrakt med FCK, masser af spilletid og ansvar, og to år efter står han i en Top 5-liga. Skov bliver næste gode eksempel..

    Det er sgu en god fortælling, og sandsynligvis også hovedårsagen til at Jens Stage ville til FCK.

    Så selvom Ståle sikkert gerne havde beholdt Vavro, og FCK ikke skulle sælge på trods af det høje bud, tror jeg hele forløbet omkring Vavro har været et så præcist billede på hvad klubben kan tilbyde unge spillere, at man har slået til..

    Det bliver spændende at se hvem der skal være det næste projektil i den københavnske karrierekanon!
    Projektilet blev ikke uventet Victor Nelson, hentet til hele 27 mio. i FCN, hvilket er en rekordhandel mellem to danske klubber.

    Det understreger, at der er så meget bund i træning- og udviklingskulturen i klubben, at der kan lægges mange penge for unge talenter som kan gå direkte ind på holdet og udvikle sig yderligere. Fedt!!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1148
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Jeg synes også Aleesami er det bedste bud pt. Dvs jeg så det gerne ske, men tror ikke rigtigt på den.

    Og jeg kan love dig for det ikke er "en billig løsning".

    Jo bevars, han er transferfri - men han har et CV der gør at vi stensikkert skal konkurrere.
    Dvs løn, sign-on fee og ikke mindst sælge planen; han og hans agent er jo ikke dumme. De kan nok godt lure at han bliver købt som nødløsning til en nøglespiller.
    Så er jeg med på han kan tage kampen op, nok skal få spilletid osv - men det er stadig ikke det samme som alternativer, der potentielt ser ham som en drømmesigning og en nøglespiller.
    Igen, 27 år, masser af Serie B erfaring, noget Serie A erfaring, masser skandinavisk erfaring, 25 landskampe. Det er ikke et cv der lige hentes ind som en lille hygge-signing.

    Men hvor ville jeg dog elske at tage fejl...

    Zan
    Jeg kan virkelig ikke se vi har råd til at lade være.. Boilesen er næppe i omdrejninger før tidligst starten af næste sæson, hvis han da overhovedet nogensinde kommer det.. Vi driver en topporfessionel fodbolforretning og ikke et social-kontor, så der skal hentes en profil til den VB asap, da Bengtsson selvfølgelig ikke har kvaliteterne til at spille pladsen fast gennem hverken en hel eller halv sæson, som byder på et hav af tætte kampe.. Vi SKAL i europæisk gruppespil, og for at opnå det skal vi spille nogle ultra tætte kampe mod stærke modstandere hvor der simpelthen bare ikke er plads til at have en blind passager på venstre back, der både defensivt og offensivt vil være en akilleshæl..

    Derfor skal der bare hentes en backprofil som fra dag 1 kan gøre sige gældende, og så må vi se om vi om 1 år står med et positivt problem eller om Boilesen skal yderligere et skridt ned for at genfinde formen...

  12. De følgende 5 brugere er enige:

  13. #1149
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg kan virkelig ikke se vi har råd til at lade være.. Boilesen er næppe i omdrejninger før tidligst starten af næste sæson, hvis han da overhovedet nogensinde kommer det.. Vi driver en topporfessionel fodbolforretning og ikke et social-kontor, så der skal hentes en profil til den VB asap, da Bengtsson selvfølgelig ikke har kvaliteterne til at spille pladsen fast gennem hverken en hel eller halv sæson, som byder på et hav af tætte kampe.. Vi SKAL i europæisk gruppespil, og for at opnå det skal vi spille nogle ultra tætte kampe mod stærke modstandere hvor der simpelthen bare ikke er plads til at have en blind passager på venstre back, der både defensivt og offensivt vil være en akilleshæl..

    Derfor skal der bare hentes en backprofil som fra dag 1 kan gøre sige gældende, og så må vi se om vi om 1 år står med et positivt problem eller om Boilesen skal yderligere et skridt ned for at genfinde formen...
    https://www.nettavisen.no/sport/--al...423811286.html

    Den norske landsholdspiller Haitam Aleesami erstatter Serie B med Ligue 1.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #1150
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mht venstre back, så meldes BIF og Rosenborg begge meget interesseret i Birk Risa norsk u21 landsholdsspiller og anfører. Jeg kender ham ikke af type eller niveau, men passer han som type og er han dygtig nok, så kunne det være morsomt at snuppe ham for næsen af de andre. :)
    Så kan han dele spilletid med Pierre i år og Boile næste år.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1151
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mht venstre back, så meldes BIF og Rosenborg begge meget interesseret i Birk Risa norsk u21 landsholdsspiller og anfører. Jeg kender ham ikke af type eller niveau, men passer han som type og er han dygtig nok, så kunne det være morsomt at snuppe ham for næsen af de andre. :)
    Så kan han dele spilletid med Pierre i år og Boile næste år.
    Lad ham bare tage til Rosenborg, så vi kan overtage Birger Meling. En dygtig offensiv back der tager mange løb som Ankersen, og er ok defensivt.

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1152
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/fodbold/medie-andr...italiensk-klub

    Andreas Skov Olsen er angiveligt på vej til Bologna.

    Så bliver han holdkammerat med Federico.
    Sidst redigeret af Ståle : 06.07.19 kl. 07:53

  20. #1153
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://www.bt.dk/fodbold/medie-andr...italiensk-klub

    Andreas Skov Olsen er angiveligt på vej til Bologna.
    Jeg ved ikke hvor sandsynlig han var - men ham havde jeg rigtig gerne set i FCK også for 5 millioner euro, også selvom vores egen Skov ikke er solgt endnu.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1154
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er det kun mig der ikke synes at Ståle lyder sikker på at hente en venstre back i det interwiev på Copenhagen Sundays FB side ?? Det ville være yderst overraskende ....

  23. #1155
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Er det kun mig der ikke synes at Ståle lyder sikker på at hente en venstre back i det interwiev på Copenhagen Sundays FB side ?? Det ville være yderst overraskende ....
    Tror han bruger Varela og Pierre på VB og Karlo og Mads Roerslev på HB

  24. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •