Side 56 af 144 FørsteFørste ... 6465354555657585966106 ... SidsteSidste
Viser resultater 826 til 840 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #826
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Det ville bestemt ikke være en tosset handel. Den vil dog også betyde at Robert skal videre.

    https://www.bt.dk/fodbold/fc-koebenh...ga-supertalent
    Kunne han ikke lægge fremme med N’Doye eller Wind? Jeg tænker sagtens der kan være plads til begge i 6-12 mdr selvom sandsynligheden for st vi holder Skov er minimal.
    Sidst redigeret af superestrella : 22.06.19 kl. 17:16

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #827
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    ...sandsynligheden for st vi holder Skov er minimal.
    Mon ikke sandsynligheden for at holde på Skov stadig er væsentligt højere end sandsynligheden for at vi lykkes med at hente Skov Olsen som afløser. Jeg er overbevist om, at han vil til udlandet, ligesom CV nok skal sætte en urimelig høj pris for os.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #828
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Mon ikke sandsynligheden for at holde på Skov stadig er væsentligt højere end sandsynligheden for at vi lykkes med at hente Skov Olsen som afløser. Jeg er overbevist om, at han vil til udlandet, ligesom CV nok skal sætte en urimelig høj pris for os.
    Hans udtalelser åbner virkelig døren, han er åbenlyst interesseret, hvis han mener han bliver førstevalg og det kræver et salg af Skov


  6. #829
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kunne man ikke købe ham og så udleje ham tilbage til FCN, indtil Skov bliver solgt efter 6-12 måneder?
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  7. #830
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Alene det at man spørger ind til Andreas Skov, synes jeg næsten er lige så interessant som en mulig handel. Det tyder jo i den grad på, at det økonomiske setup er øget - markant endda - og at man virkelig kan og vil flytte overlæggeren for fremtidige handler. Jeg tror der bunder i en kombination af tre ting. 1) Anerkendelse af nødvendigheden af øgede investeringer, hvis fremtidige ambitioner skal kunne indfries. 2) Sejers tilkomst - kontroversielt vil nogen måske mene, men indikationerne er der i den grad. 3) Ståles krav for at forlænge kontrakten.

    Mit bud er derfor, at vi denne sommer kommer til at se indkøb, der flytter vores oplevelse af, hvilken klub FCK er. Det er en positiv tanke i min verden.


  8. #831
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Kunne man ikke købe ham og så udleje ham tilbage til FCN, indtil Skov bliver solgt efter 6-12 måneder?
    Jeg tænkte også straks i dén retning, for det er nok så noget der skal til for at denne handel nogensinde kan blive virkelighed - vi kommer jo ikke til bare at lægge 60+ millioner fladt og sige haps.

    30-40 millioner up front, en vidersalgsklausul på 30-40% og så en udlejning i første halv/helsæson..?

    Realistisk? Attraktivt?

  9. #832
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Jeg tænkte også straks i dén retning, for det er nok så noget der skal til for at denne handel nogensinde kan blive virkelighed - vi kommer jo ikke til bare at lægge 60+ millioner fladt og sige haps.

    30-40 millioner up front, en vidersalgsklausul på 30-40% og så en udlejning i første halv/helsæson..?

    Realistisk? Attraktivt?
    Han har 1 år tilbage, om 5 mdr. og 8 dage må han forhandle med de klubber han vil, uden at FCN kan forhindre det. De klubber der spørger ind til ham står markant stærkere end FCN. FCK er naturligvis ikke favoritter i kampen om Andreas Skovs underskrift, men det scenarie du opstiller er jo decideret dumt. 30-40 mio. er ganske fornuftigt, men den videresalgsklausul vil ingen klub jo acceptere, og det ved du jo også godt selv.

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #833
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg kan heller ikke helt se hvilken interesse FCN har i at leje Skov Olsen tilbage. De er jo, groft sagt, ikke interesserede i resultater, de skal udvikle salgsemner og samtidig vil de vel helst sælge til udlandet hvor pengene er større. Hvorfor tage spilletid væk fra deres næste store salg for at hjælpe med et klubskifte de helst vil undgå?

    Ligesom jeg ikke kan forestille mig at FCK har interesse i at lægge 30+ mio. for en spiller og så ikke have ham tilgængelig i en sæson der byder på CL kval og et dansk mesterskab der skal vindes.


  12. #834
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Hans udtalelser åbner virkelig døren, han er åbenlyst interesseret, hvis han mener han bliver førstevalg og det kræver et salg af Skov
    Måske er det bare mit pessimistiske sind, men sådan tolker jeg slet ikke hans udtalelser. Han sørger vel bare for ikke at lukke nogle døre med sin "Danmarks største klub" bemærkning, og bemærkningen med Robert Skov læser jeg mere som en light version af den klassiske "udlandet er første prioritet".

    Men ok, her er glasset oftest halvt tomt, når det kommer til FCK og transfers :-)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #835
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Måske er det bare mit pessimistiske sind, men sådan tolker jeg slet ikke hans udtalelser. Han sørger vel bare for ikke at lukke nogle døre med sin "Danmarks største klub" bemærkning, og bemærkningen med Robert Skov læser jeg mere som en light version af den klassiske "udlandet er første prioritet".

    Men ok, her er glasset oftest halvt tomt, når det kommer til FCK og transfers :-)
    Forstår ikke helt hvordan du kan læse det han siger til at “udlandet er førsteprioritet”.
    Han giver jo bare Skov en stor stjerne, og siger - i underteksten - at det ikke giver mening at skrive med en klub, på en plads hvor Superligaens all-time topscorer figurerer. Medmindre han sælges. (Ok, lige præcis dét, siger han heller ikke;-) Men i forstår pointen).

    Når det så er sagt, er jeg enig med dig i resten. Tror egentlig også at udlandet er førsteprioritet, når alt kommer til alt, og personligt tror jeg heller ikke Skov Olsen transferen er realistisk.
    Men det er bare ikke det manden siger ;-)

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 23.06.19 kl. 09:13

  15. #836
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Forstår ikke helt hvordan du kan læse det han siger til at “udlandet er førsteprioritet”.
    Han giver jo bare Skov en stor stjerne, og siger - i underteksten - at det ikke giver mening at skrive med en klub, på en plads hvor Superligaens all-time topscorer figurerer. Medmindre han sælges. (Ok, lige præcis dét, siger han heller ikke;-) Men i forstår pointen).

    Når det så er sagt, er jeg enig med dig i resten. Tror egentlig også at udlandet er førsteprioritet, når alt kommer til alt, og personligt tror jeg heller ikke Skov Olsen transferen er realistisk.
    Men det er bare ikke det manden siger ;-)

    Zan
    Du har ret i, hvad du skriver. "Udlandet er første prioritet" er min egen opfindelse, men det er det jeg tror han tænker. Bemærkningen angående Robert læser jeg som en "gratis" begrundelse til ikke at ville til FCK og slet ikke som en åben dør til FCK, som andre tolker det. På den måde har han ikke afvist FCK i tilfælde af, at alt spændende udenlandsk kikser.

    Men det er da spændende hvad han vil svare til samme spørgsmål, hvis Robert bliver solgt i morgen (håber jeg selvfølgelig ikke) efter u21 ryger ud i aften. Mon ikke det bliver noget ala "jeg har ikke hørt fra klubben", "det håndterer min agent" eller lignende?

  16. #837
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En anden betragtning, der kan gøres er den, at FCK aldrig ville spørge på Skov Olsen, hvis ikke man regner med en afgang af vores egen Skov. Altså regner klubben stærkt med at sige farvel til Skov. Om buddene så bliver så høje, som man regner med og derfor sælger - det må vi se..

  17. De følgende 3 brugere er enige:

  18. #838
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    En anden betragtning, der kan gøres er den, at FCK aldrig ville spørge på Skov Olsen, hvis ikke man regner med en afgang af vores egen Skov. Altså regner klubben stærkt med at sige farvel til Skov. Om buddene så bliver så høje, som man regner med og derfor sælger - det må vi se..
    Det kan nok også bare skyldes almindelig god forberedelse. Det er klart, at når Skov performer som han gør, så er der risiko for, at der kommer bud som man ikke kan sige nej til. I så fald skal man have afsøgt markedet inden, så man er klar på at rykke på et eventuelt salg.
    Forøvrigt skal en klub som FCK vel høre om status, når der i en anden dansk klub udover BIF/FCM render en så god spiller rundt. Er han tilgængelig skal man næsten rykke på ham uanset om Skov sælges eller ej.

    Jeg tror, at vi laver et hav af disse forespørgsler (altså hvad er status på spilleren), som vi bare ikke hører om. Det lyder ikke som om, at vi har afgivet bud eller andet som indikerer, at vi er gået videre med sagen.
    Umiddelbart behøver der ikke være andet i sagen end, at en FCK medarbejder (f.eks. Lange) har hørt CV om en eventuelt pris - han har så svaret et ubehageligt højt beløb (eller at man ikke ønsker at sælge til en dansk klub), og så er den formentlig lukket. Jeg tror virkelig, at vi lægger mere i denne forespørgsel, end der nødvendigvis ligger i det. Og for medierne er det selvfølgelig en god historie.

  19. De følgende 5 brugere er enige:

  20. #839
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    101

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nu ser jeg at både Zanka og Ankersen rygtes til Celtic på bold.dk.
    Men er deres lønninger virkelig så meget bedre end vores. Det er da heller ikke mere eksotisk og spille i den skotske liga end den danske.

  21. #840
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    Nu ser jeg at både Zanka og Ankersen rygtes til Celtic på bold.dk.
    Men er deres lønninger virkelig så meget bedre end vores. Det er da heller ikke mere eksotisk og spille i den skotske liga end den danske.
    Når man er dansker, er Skotland vel mere eksotisk end Danmark?
    Sidst redigeret af guldsmed : 24.06.19 kl. 10:41
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •