Side 100 af 144 FørsteFørste ... 5090979899100101102103110 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,486 til 1,500 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1486
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det er lidt svært at tolke denne her: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ter-en-ny-klub
    Man kan håbe, at det handler om leje, men det ser unægteligt ud til, at man nu har opgivet Roerslev.

  2. #1487
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er lidt svært at tolke denne her: https://beta.bold.dk/fodbold/nyheder...ter-en-ny-klub
    Man kan håbe, at det handler om leje, men det ser unægteligt ud til, at man nu har opgivet Roerslev.
    Synes det er fint nok.

    Han har ikke på noget tidspunkt været "tæt på". Han så spændende ud i en enkelt kamp imod... Jammerbugten... - mere husker jeg ikke rigtigt fra ham, i den håndfuld kampe han har spillet.

    Jeg medgiver dog at 20 år er meget ungt - og dermed tidligt at opgive ham.

    På den anden side, hvis han ikke rigtigt gør fremskridt...

    Zan

  3. De følgende 5 brugere er enige:

  4. #1488
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    232

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Synes det er fint nok.

    Han har ikke på noget tidspunkt været "tæt på". Han så spændende ud i en enkelt kamp imod... Jammerbugten... - mere husker jeg ikke rigtigt fra ham, i den håndfuld kampe han har spillet.

    Jeg medgiver dog at 20 år er meget ungt - og dermed tidligt at opgive ham.

    På den anden side, hvis han ikke rigtigt gør fremskridt...

    Zan
    Der var også kampen mod Stjarnan hvor han lavede 4 assists. Men vi har kunne se der var et offensivt talent, men han haltede efter defensivt. Samtidig med at hans udlejninger har været katastrofale.

    Men denne tilgang til at give unge spillere meget kort snor, er jeg også lidt uenig med. Jeg så gerne man sendte en spiller som Roerslev ud i et års leje, bare lige for at se om det kunne blive til noget.
    Sidste år lod vi også en del talentfulde spillere smute, som Hjulmand, Racic, Vesterlund, og Bellman. Ikke at jeg siger det er en fejl, men de fik ikke lang snor.

    Men samtidig kan man sige, at der ikke er blevet taget fejl en enste gang, når man har givet unge spillere løbepas. Ingen af disse spillere (til jeg kan huske), har udviklet sig til spiller som kunne gøre en forksle på FCKs hold.

  5. Den følgende bruger er enig i dette:

  6. #1489
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Der var også kampen mod Stjarnan hvor han lavede 4 assists. Men vi har kunne se der var et offensivt talent, men han haltede efter defensivt. Samtidig med at hans udlejninger har været katastrofale.

    Men denne tilgang til at give unge spillere meget kort snor, er jeg også lidt uenig med. Jeg så gerne man sendte en spiller som Roerslev ud i et års leje, bare lige for at se om det kunne blive til noget.
    Sidste år lod vi også en del talentfulde spillere smute, som Hjulmand, Racic, Vesterlund, og Bellman. Ikke at jeg siger det er en fejl, men de fik ikke lang snor.

    Men samtidig kan man sige, at der ikke er blevet taget fejl en enste gang, når man har givet unge spillere løbepas. Ingen af disse spillere (til jeg kan huske), har udviklet sig til spiller som kunne gøre en forksle på FCKs hold.
    Ja, det er rigtigt. Stjarnan. Det var selvfølgelig ret overbevisende. Ikke at de er meget bedre end Jammerbugt, men den skal han selvfølgelig have kredit for. Den havde jeg glemt.

    Og du har en god pointe; det er sjældent man har taget fejl, når man har sendt unge spillere afsted.
    Selv en Brandur og en Amankwaa, som var ret lovende, har jo ikke rigtigt brændt igennem. Det kan der selvfølgelig være rigtig mange grunde til, but still...

    Remmer og Dal Hende, er vel nogle af de få kunne snøfte lidt over. Men stadig ikke for alvor...

    Zan

  7. #1490
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Remmer og Dal Hende, er vel nogle af de få kunne snøfte lidt over. Men stadig ikke for alvor...
    Enig, eneste "men" er vel at man aldrig helt kunne vide med Dal Hende, da han så vidt jeg husker spillede angriber i sin tid i vores ungdomsafdeling. Og måtte på noget af en rundtur i 1. div før der begyndte at ske lidt i Sønderjyske.

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #1491
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Ja, det er rigtigt. Stjarnan. Det var selvfølgelig ret overbevisende. Ikke at de er meget bedre end Jammerbugt, men den skal han selvfølgelig have kredit for. Den havde jeg glemt.

    Og du har en god pointe; det er sjældent man har taget fejl, når man har sendt unge spillere afsted.
    Selv en Brandur og en Amankwaa, som var ret lovende, har jo ikke rigtigt brændt igennem. Det kan der selvfølgelig være rigtig mange grunde til, but still...

    Remmer og Dal Hende, er vel nogle af de få kunne snøfte lidt over. Men stadig ikke for alvor...

    Zan
    Dal Hende har ikke engang på nuværende tidspunkt niveauet til at være stamspiller i FCK. Desuden tog det ham flere år blot at udvikle sig til en superligaspiller, så langt tid havde vi eller ham ikke kunne vente.

    Remmer var ikke tilfreds med at være reserve og får nok aldrig niveauet til mere end det. Han er iøvrigt i Westerlo nu så det tyder ikke på det kunne være blevet en profil her.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1492
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Larsen Se meddelelser
    Der var også kampen mod Stjarnan hvor han lavede 4 assists. Men vi har kunne se der var et offensivt talent, men han haltede efter defensivt. Samtidig med at hans udlejninger har været katastrofale.

    Men denne tilgang til at give unge spillere meget kort snor, er jeg også lidt uenig med. Jeg så gerne man sendte en spiller som Roerslev ud i et års leje, bare lige for at se om det kunne blive til noget.
    Sidste år lod vi også en del talentfulde spillere smute, som Hjulmand, Racic, Vesterlund, og Bellman. Ikke at jeg siger det er en fejl, men de fik ikke lang snor.

    Men samtidig kan man sige, at der ikke er blevet taget fejl en enste gang, når man har givet unge spillere løbepas. Ingen af disse spillere (til jeg kan huske), har udviklet sig til spiller som kunne gøre en forksle på FCKs hold.
    Du har ret i, at de har ikke fået lang snor mht spilletid på 1. holdet. Men de spiller trods alt mange reserveholdskampe, hvor de kan måle sig med superligaspillere. Endvidere ser man dem hver dag til træning, så snoren er nok i de fleste tilfælde lang nok. Uden at jeg har nogen fodboldmæssig uddannelse, så vil jeg påstå, at man har i langt de fleste tilfælde har set nok til at vurdere dem.

    Jeg er rigtig ærgerlig over, at Roerslev nu cuttes. Han har for mine utrænede øjne virket enormt spændende og talentfuld, men man må jo have vurderet, at han ikke har rykket sig nok de sidste år til at han kan få godt nok niveau....eller til at vi kan vente på det. Flere andre spillere i Holse, Daramy, Daghim har de sidste år fået chancen, men Roerslev har åbenbart aldrig været rigtig tæt på. Jeg sidder med lidt samme følelse ang. Roerslev, som jeg gjorde med Mads Aaquist, hvor jeg følte at man slap et virkelig stort talent på samme plads. Men det har vist sig med Mads som de fleste andre tilfælde, at være den rigtige beslutning.

    Det er egentlig for mig lidt overraskende, at vi ikke er kommet til at give slip på nogle, som virkelig har udviklet sig enorm bagefter og blevet profiler (dal Hende er som andre nævner lidt et specielt eksempel). For det bør næsten ikke kunne undgås at det sker i storklubber. Men der har vi åbenbart været dygtige nok og heldige nok til at vurdere rigtigt. Største profil vi har sluppet på den konto er vel Bernburg, og der var også nogle andre årsager bag, hvis jeg ikke husker helt fejl.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1493
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle udelukker fuldstændig Pione Sisto. Han er alt alt for dyr, mener Solbakken. Lucas Andersen udelukker han også pga. økonomi, så han har ikke engang spurgt i Aalborg.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1494
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ståle udelukker fuldstændig Pione Sisto. Han er alt alt for dyr, mener Solbakken. Lucas Andersen udelukker han også pga. økonomi, så han har ikke engang spurgt i Aalborg.
    Ordret sagde han “der har vi ikke budt endnu”. Blot for at sige, at Ståle var mere iffy med LA.

  16. De følgende 3 brugere er enige:

  17. #1495
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ståle udelukker fuldstændig Pione Sisto. Han er alt alt for dyr, mener Solbakken. Lucas Andersen udelukker han også pga. økonomi, så han har ikke engang spurgt i Aalborg.
    Det passer da nok i denne omgang, men han afviste også Oviedo i juni.

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...er-ikke-aktuel

    Måske Sisto er interesseret i et skifte mod at gå ned i løn som Oviedo var, det kræver selvfølgeligt også at Celta sætter et fornuftig transfer niveau, men sidste sæson var jo horribel for Sisto.

    Når det er sagt bliver det jo nok ingen af de to.
    Sidst redigeret af mathiasf : 31.07.19 kl. 21:36

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1496
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg vil efterhånden bare gerne af med uduelige Pieros og have et ungt talent til at brænde chancerne i stedet for! Jeg fatter ikke at nogen gider at forsvare ham længere. Han har og får ikke niveau til FCK! Selv mod mægtige TNS formår han at udstille sig selv som en joke af en afslutter, og han mister bolden til postbude og skolelærere. "Han løber de rigtige steder hen". Ja, det gjorde Tarok også..

    Farvel, Pieros!
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  20. #1497
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Ordret sagde han “der har vi ikke budt endnu”. Blot for at sige, at Ståle var mere iffy med LA.
    Ja det kunne sagtens lyde som en man lurer på og vil byde på, formentlig hvis noget andet ikke gør hjem.

  21. #1498
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Jeg vil efterhånden bare gerne af med uduelige Pieros og have et ungt talent til at brænde chancerne i stedet for! Jeg fatter ikke at nogen gider at forsvare ham længere. Han har og får ikke niveau til FCK! Selv mod mægtige TNS formår han at udstille sig selv som en joke af en afslutter, og han mister bolden til postbude og skolelærere. "Han løber de rigtige steder hen". Ja, det gjorde Tarok også..

    Farvel, Pieros!
    Hehe, jeg er helt enig, men har også efterhånden svært ved at hidse mig op, og må istedet trække lidt på det tragikomiske smilebånd.. Jeg kunne godt tænke mig at man havde nogle unge spændende spillere siddende på bænken, som koster de der 5-12 mio og som har nogle klare spidskompetencer, der kan bringes i spil når posen skal rystes lidt.. Vi har vel kun Daramy, som man for alvor synes er interessant at smide ind, men han er endnu meget ung og usleben..

    En spiller som Sabbi kunne være enormt spændende at have i periferien af holdet fordi han har nogle klare spidskompetencer og er en type der virkelig kan gøre en forskel på de gode dage.. Selvfølgelog er der også et bundniveau som er for lavt, men får man udviklet ham til at præstere stabilt, så er der en klassespiller i svøb.. En spiller som Pieros derimod kan muligvis i gode sæsoner ramme et respektabelt scoringssnit, men der er absolut ingen forhåbninger om at man her kan udvikle en storspiller ligesom man heller ikke kan skifte Pieros ind og forvente at han kan gøre en forskel - og det er bare drøn-hamrende kedeligt at vores 20 mio kroner dyre 3. angriber skal være sådan en type..

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #1499
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    ...og han mister bolden til postbude og skolelærere.
    Ret skal være ret. TNS er den eneste fuldtidsprofessionelle klub i den walisiske liga. Men hvis The Guardian står til troende, og det gør den jo nok, lever TNS-spillerne godt nok af en sulteløn:

    As the only full-time club in the 12-team Welsh Premier League, TNS operate with the biggest annual wage budget (£500,000 for their players and staff)...
    TNS' nuværende trup er på 26 spillere, hvilket giver en gennemsnitlig årsløn på langt under 200.000 danske kroner - og det er uden at medregne medarbejdernes løn i de 500.000 pund.

    Så Pieros mister bolden til spillere, der tjener så lidt, at man bedre forstår, at TNS' to backer fik Anders Jochumsen til at ligne et anorektisk tilfælde.

    https://www.theguardian.com/football...x-johan-cruyff
    Sidst redigeret af Garneren : 31.07.19 kl. 22:40
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  24. #1500
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Football-italia melder på Twitter om en interesse for Peter Ankersen fra AC Milan.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •