Side 127 af 144 FørsteFørste ... 2777117124125126127128129130137 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,891 til 1,905 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1891
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kommer Marcondes, får jeg virkelig følelsesmæssige problemer, kun Fimse-Mike ville være en mere ulækker signing. Han skal vise 32-takter for, at jeg skal kunne accepterer ham.

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1892
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kommer Marcondes, får jeg virkelig følelsesmæssige problemer, kun Fimse-Mike ville være en mere ulækker signing. Han skal vise 32-takter for, at jeg skal kunne accepterer ham.
    Jo, men 32 er jo både charmerende, han kan snakke og han har noget mellem ørerne. Marcondes derimod...
    Danmark til Valby Bakke

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1893
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Jo, men 32 er jo både charmerende, han kan snakke og han har noget mellem ørerne. Marcondes derimod...
    Der er også meget langt fra accept til respekt!

  6. #1894
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Kommer Marcondes, får jeg virkelig følelsesmæssige problemer, kun Fimse-Mike ville være en mere ulækker signing. Han skal vise 32-takter for, at jeg skal kunne accepterer ham.
    Jeg trækker det delvist i mig. Kan han erstatte Pieros, så skal han være mere end velkommen.

  7. De følgende 6 brugere er enige:

  8. #1895
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jeg trækker det delvist i mig. Kan han erstatte Pieros, så skal han være mere end velkommen.
    Jeg vil hellere tabe med Pieros end vinde med Marcondos.

    (Men jeg regner med at vinde uden dem begge)
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:
    Kiwi, KK

  10. #1896
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kan virkelig ikke se, hvad Marcondes skulle kunne bidrage med i FCK. Men han ville på mange måder være et klassisk Ståle-køb til offensiven - en spiller, der slet ikke passer til stilen. Efter dagens kamp er jeg blevet lidt mere lun på Lucas Andersen, men han har allerede vendt tomlen ned til FCK én gang, og som altid for AaB-spillere, er det et åbent spørgsmål, hvordan de klarer sig uden for det lukkede værksted. De 4 mio. Euro, vi smed efter Pep Biel, var dog bedre brugt på Lucas A. - dét er jeg ikke i tvivl om.

  11. De følgende 10 brugere er enige:

  12. #1897
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Peter Ankersen muligvis til Genoa eller Parma:
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...a-icardi-leje/

    Jeg håber for Peter og FCK at han kommer afsted
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  13. De følgende 10 brugere er enige:

  14. #1898
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    I Onside virker det til at være FCM, der er ude efter Marcondes og ikke os
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. #1899
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Kan virkelig ikke se, hvad Marcondes skulle kunne bidrage med i FCK. Men han ville på mange måder være et klassisk Ståle-køb til offensiven - en spiller, der slet ikke passer til stilen. Efter dagens kamp er jeg blevet lidt mere lun på Lucas Andersen, men han har allerede vendt tomlen ned til FCK én gang, og som altid for AaB-spillere, er det et åbent spørgsmål, hvordan de klarer sig uden for det lukkede værksted. De 4 mio. Euro, vi smed efter Pep Biel, var dog bedre brugt på Lucas A. - dét er jeg ikke i tvivl om.
    Til del enig.

    Lucas Andersen er det sikre køb, der giver hurtigere sportslig succes, måske et lidt lavere topniveau og færre kroner i kassen når han skal sælges videre.

    Peb Biel er troen og håbet på at kunne tage Nice FC op på et nyt sportsligt niveau og hvis han bliver rigtig god, at kunne bryde salgsloftet på 100 mio.

    Jeg er enig i at lige her og nu, så er Lucas den gode og sikre søgning, men jeg er også klar på at give Peb bare liiiidt længere snor, inden jeg dømmer ham ude.

  16. De følgende 6 brugere er enige:

  17. #1900
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    I Onside virker det til at være FCM, der er ude efter Marcondes og ikke os
    Fatter ikke hvad de vil med ham. De har mister "overskæg" aka. Evander... rigeligt med andre angribere/off. midt. Manden er jo ikke kant

  18. #1901
    Tilmeldingsdato
    Apr 2003
    Indlæg
    782

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Fuck hvor spillede vi ringe idag imod Aab :-( næsten alle spillere var helt væk..bevares ved de har et hårdt program, men de får f..... også en mega gage for at spille i FCK og til den lån burde de også vide at man ikke bare kan lalle rundt på banen og sove, de spiller for DK´s flagskib og det kan ikke være at bare forde vi mangler nogle spillere så kan man ingen ting. De var bare SÅ tamme at se på i alle kæder på banen.
    Men mest af alt så kan Pieros ikke ramme bunden mere, han er helt nede, Selv MO virker mere trafsikre en Pieros. Et lille hurtig salg/bytte med en anden klub så ville jeg være glad. Han er bare så ringe som angriber, og hans forsøg for en fast plads på holdet burde være opbrugt nu. Køb en ung spilere af en vis højde og styrke, gerne fra afrika og give ham chancen...det kan f.... kun blive bedre...

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1902
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Efter de seneste 3 kampe er det slået fast med 7-tommer søm at der skal hentes noget offensivt krudt, hvis det her efterår skal køres hjem i acceptabel stil.. Hvordan kabalen skal gå op vil jeg lade være op til Ståle og Lange, men der SKAL uomtvisteligt hentes en spiller ind til offensiven, som kan levere fra dag 1, ellers bliver det her efterår en lang og ulidelig ørkenvandring.. Vi havde fået point med fra Aalborg i dag, hvis Damen og Wind habde været klar, og det kommer til at koste os mange flere point hvis vi skal spille efteråret færdigt med den nuværende trupkonstellation..

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1903
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi må og skal simpelthen af med Pieros. Han har ikke niveauet. Han får aldrig niveauet. Han har ikke spilintelligens, fysik, teknik eller mentaliteten til at klare sig i FCK. Det har jeg ment længe. Det har mange sagt længe.

    Faktisk ser jeg gerne Bendtner i FCK nu. Han kan modtage bolden under stort pres. Han har fysik, han kan afslutte, han har spilintelligensen og han har uden tvivl respekt - fodboldmæssigt - fra de skandinaviske spillere i truppen. Ja, han har ikke spillet i fire måneder. Ja, han har en dårlig historik ift disciplærsager. Men han har i Rosenborg vist, at han i modgang kan opføre sig ordentligt. Incitamentet synes måske at være økonomisk betonet, men trods alt. Jeg tror, at en Bendtner med manglende kampform, men tilgengæld i fysisk god forfatning, vil være enormt givende for os. Han passer ganske simpelt ind i vores spillestil.

    Jeg bliver dømt og kritiseret for det, og jeg indrømmer at det fremstår desperat. Men jeg sgu desperat! Jeg orker ikke mere Pieros, og det tror jeg faktisk, at resten af truppen er ret enige i ...
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  23. De følgende 9 brugere er enige:

  24. #1904
    Tilmeldingsdato
    Aug 2019
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi skulle i følge BT være tæt på den svenske angriber Isaac Kiese Thelin.
    27 år, kommer fra Anderlecht, har været udlejet til Leverkusen i denne sæson med et enkelt mål i 14 kampe til følge.
    Er han, hvad vi mangler?

  25. #1905
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    985

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Isaac Thelin på vej fra Anderlecht. Nogen der kender ham?

    Han har været udlejet de seneste to sæsoner, så måske der kun er tale om leje, men det er blot et gæt. Ville dog give mening i vores nuværende situation.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...echt-angriber/

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •