Side 89 af 144 FørsteFørste ... 39798687888990919299139 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,321 til 1,335 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1321
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Alvaromarciosantos Se meddelelser
    Er det så ikke fordi Ståle har noget mere eller mindre på plads? Ellers siger han vel ikke sådan?
    Det må vi håbe.. Det må meget gerne snart falde på plads i hvert fald.. Jeg har øget min skærmtid med 15% hver uge de seneste 2 uger og den tendens fortsætter nok indtil der er en VB på plads:-)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #1322
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kunne være en ide at prøve at købe Neto Borges fra Genk der kom til sidste år fra sverige uden at have slået igennem. De har 5 venstrebacks i truppen og vil vel gerne have lidt penge ind hvis de skal have råd til Lange Poul :) Evt.leje med købsoption. Så kunne de købe Ankersen da de står og mangler en Højreback.
    Sidst redigeret af Malbæk : 21.07.19 kl. 11:48

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #1323
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Malbæk Se meddelelser
    Kunne være en ide at prøve at købe Neto Borges fra Genk der kom til sidste år fra sverige uden at have slået igennem. De har 5 venstrebacks i truppen og vil vel gerne have lidt penge ind hvis de skal have råd til Lange Poul :) Evt.leje med købsoption. Så kunne de købe Ankersen da de står og mangler en Højreback.
    De har fået rigeligt med penge ind på transfers allerede, så tror ikke de fattes penge :-) Men det er et spændende bud.. Håber dog vi henter en spiller i form...

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1324
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Enig i at det skal være en spiller i form - og det skal bare være en spiller der out-of-the-box kan præstere markant bedre end Bengtsson (hvilket f.eks. udelukker Casper Højer og Dal Hende), for ellers synes jeg sgu at det kan være lige meget. Der er ikke tid til en længere indkøringsperiode - det er NU de vigtigste slag skal stå, hvor europadeltagelsen skal sikres.

    Det realistisk set optimale scenarie er nok at finde en udpræget offensiv back fra en normalvis "lidt for høj hylde" og leje ham indtil jul eller sommer. Spørgsmålet er så selvfølgelig hvem..

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1325
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi viser åbenbart lidt interesse i ham her: http://www.fotbolldirekt.se/2019/07/...ydliga-besked/

    Aner absolut intet om ham, men jeg går ud fra, at vi er skuffede herinde :)

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #1326
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Et hurtigt tjek på transfermarkt viser at han er en højrefodet venstreback, så kunne vi ligeså godt bruge Varela på vb i nogle kampe. Derudover var han 1 måned i Lyngby i vinteren 18, indtil de fritstillede ham pga deres økonomi.

  12. #1327
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Et hurtigt tjek på transfermarkt viser at han er en højrefodet venstreback, så kunne vi ligeså godt bruge Varela på vb i nogle kampe. Derudover var han 1 måned i Lyngby i vinteren 18, indtil de fritstillede ham pga deres økonomi.
    Hvor på Transfermarkt ser du at han skulle være højrefodet?
    Det lyder lidt pudsigt, da hans foretrukkende position er venstre back, men også kan gøre sig i den anden side af banen.
    Uden at kende noget til ham, synes jeg det lyder af en mærkværdig tilgang, såfremt det skulle ske. Han har i en alder af 26 år, ikke præsteret noget nævneværdigt. Men okay, det er set før at spillere først slår lidt senere igennem.

  13. #1328
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvor på Transfermarkt ser du at han skulle være højrefodet?
    Det lyder lidt pudsigt, da hans foretrukkende position er venstre back, men også kan gøre sig i den anden side af banen.
    Uden at kende noget til ham, synes jeg det lyder af en mærkværdig tilgang, såfremt det skulle ske. Han har i en alder af 26 år, ikke præsteret noget nævneværdigt. Men okay, det er set før at spillere først slår lidt senere igennem.
    Well, hvis man kan tage artiklens ord for gode varer, så står da at han har været et af lyspunkterne på et dårligt Elfsborg-hold - det kunne være, at han har vist gode takter, siden vi reelt har interesse i ham. Men enig i, at hans historik ikke taler for at han skulle være en mand der kan gå direkte ind i vores start-11 - hvilket er det vi har behov for, hvis vi skal investere i en VB.

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #1329
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Hvor på Transfermarkt ser du at han skulle være højrefodet?
    Det lyder lidt pudsigt, da hans foretrukkende position er venstre back, men også kan gøre sig i den anden side af banen.
    Uden at kende noget til ham, synes jeg det lyder af en mærkværdig tilgang, såfremt det skulle ske. Han har i en alder af 26 år, ikke præsteret noget nævneværdigt. Men okay, det er set før at spillere først slår lidt senere igennem.
    Det står fint på forsiden https://www.transfermarkt.co.uk/simo...spieler/103405. Foot right. I Player Profile.
    ligeledes hvis den er korrekt så sidste år spillede han også i højre side. Og ser ikke ud til at stå for mange assists, men skal intet kunne sige om ham. Men det virker primært som en backup for Pierre hvis det skulle have noget i sig.


  16. #1330
    Tilmeldingsdato
    Oct 2010
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nogen, der ved om der har floreret transferrygter omkring Mohammed Kudus fremtid? Selvom han stadig er meget ung ville jeg meget hellere have foretrukket ham fremfor Stage.

  17. #1331
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Det står fint på forsiden https://www.transfermarkt.co.uk/simo...spieler/103405. Foot right. I Player Profile.
    ligeledes hvis den er korrekt så sidste år spillede han også i højre side. Og ser ikke ud til at stå for mange assists, men skal intet kunne sige om ham. Men det virker primært som en backup for Pierre hvis det skulle have noget i sig.

    Det kan ganske enkelt ikke være sandt.. De må have taget fejl af os og Fremad Amager som vidst nok også mangler en venstre back.. En højrefodet venstreback fra Elfsborg med mislykket udlandsophold i Lyngby.. Så hellere spare lønkronerne og smide Varela på VB.. Så bliver vi i det mindste styrket på HB..

  18. De følgende 6 brugere er enige:

  19. #1332
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det kan ganske enkelt ikke være sandt.. De må have taget fejl af os og Fremad Amager som vidst nok også mangler en venstre back.. En højrefodet venstreback fra Elfsborg med mislykket udlandsophold i Lyngby.. Så hellere spare lønkronerne og smide Varela på VB.. Så bliver vi i det mindste styrket på HB..
    Ja specielt sexet lyder han ikke. Jeg vil dog ikke blive specielt overrasket, hvis det er i det lag vi kigger - altså en back up til Pierre fremfor et 1. valg, som vi forventer herinde. Der ligger rigtigt mange lønkroner i Boile og Pierre og ingen af dem ser ud til at skulle væk foreløbig, hvorfor en ny dyr venstre back måske er urealistiskt at forvente. Alternativt kunne man kigge efter

    a) et ungt talent (som med Wendt, Pierre, Ludde) - men hvem gider det, når udsigten til fast spilletid ikke ser god ud med Boile klar

    b) leje en solid back - måske mere oplagt, men det virker bare ikke som om, at Ståle har lyst til det.

    Jeg håber ligesom alle andre, at vi køber en rigtig god back - jeg tror det desværre bare ikke. Jeg er ret overbevist om, at vi ender i en (på papiret) fesen løsning ala Simon Strand.

  20. De følgende 4 brugere er enige:

  21. #1333
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det er forøvrigt spændende at se, hvornår man rykker på en venstre back. Leger vi med tanken om, at vi vinder sikkert i aften, vil man så være proaktiv og aggressiv og straks hente en god venstre back for at optimere CL-chancerne, eller vil man spille den cool og se, om man kommer forbi Røde Stjerne inden man henter en. Og vil man styrke pladsen eller blot dække ind i bredden? Er det bredden man tænker, så venter man jo nok.

    Taber vi samlet til waliserne, så sker der næppe noget før vores eventuelle deltagelse i EL gruppespillet er afgjort. Kommer vi ikke i noget gruppespil overhovedet, så henter vi næppe en ny venstre back. Så må Pierre og Varela klare den.

    Jeg ved godt, hvad jeg håber, men jeg er meget i tvivl om Ståles og klubbens tankegang mht gruppespil. Lodtrækningen af Røde Stjerne gjorde også CL-gruppespillet mindre sandsynligt. Betyder det mon, at man så også er mere forsigtig med investering på pladsen? Jeg er bange for det.

  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #1334
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det er forøvrigt spændende at se, hvornår man rykker på en venstre back. Leger vi med tanken om, at vi vinder sikkert i aften, vil man så være proaktiv og aggressiv og straks hente en god venstre back for at optimere CL-chancerne, eller vil man spille den cool og se, om man kommer forbi Røde Stjerne inden man henter en. Og vil man styrke pladsen eller blot dække ind i bredden? Er det bredden man tænker, så venter man jo nok.

    Taber vi samlet til waliserne, så sker der næppe noget før vores eventuelle deltagelse i EL gruppespillet er afgjort. Kommer vi ikke i noget gruppespil overhovedet, så henter vi næppe en ny venstre back. Så må Pierre og Varela klare den.

    Jeg ved godt, hvad jeg håber, men jeg er meget i tvivl om Ståles og klubbens tankegang mht gruppespil. Lodtrækningen af Røde Stjerne gjorde også CL-gruppespillet mindre sandsynligt. Betyder det mon, at man så også er mere forsigtig med investering på pladsen? Jeg er bange for det.
    Jeg nægter at tro, at planlægningen er så kortsigtet, at udfaldet af en lodtrækning ændrer klubbens transferplaner markant - det ville være decideret uprofessionelt.

    Det er meldt ud, at vi satser på at kvalificere os til enten Europa League eller Champions League, og så kan jeg ikke forestille mig andet, end at truppen sammensættes ud fra ambitionen om at indfri den målsætning. Så når Ståle siger, at vi skal have en venstre back, og han ikke er hentet allerede, skyldes det nok snarere, at det endnu ikke er lykkedes at lande en finde den rigtige kandidat til den rigtige pris.
    Mvh.
    Dane

  24. De følgende 5 brugere er enige:

  25. #1335
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ja specielt sexet lyder han ikke. Jeg vil dog ikke blive specielt overrasket, hvis det er i det lag vi kigger - altså en back up til Pierre fremfor et 1. valg, som vi forventer herinde. Der ligger rigtigt mange lønkroner i Boile og Pierre og ingen af dem ser ud til at skulle væk foreløbig, hvorfor en ny dyr venstre back måske er urealistiskt at forvente. Alternativt kunne man kigge efter

    a) et ungt talent (som med Wendt, Pierre, Ludde) - men hvem gider det, når udsigten til fast spilletid ikke ser god ud med Boile klar

    b) leje en solid back - måske mere oplagt, men det virker bare ikke som om, at Ståle har lyst til det.

    Jeg håber ligesom alle andre, at vi køber en rigtig god back - jeg tror det desværre bare ikke. Jeg er ret overbevist om, at vi ender i en (på papiret) fesen løsning ala Simon Strand.
    Det er muligt det er kalkulen, men jeg synes i så fald den er meget defensiv/forsigtig og ikke mindst decideret forkert.. It takes money to make money, og selvfølgelig kan der findes midler til en ny venstre back, hvis viljen er der.. Så må man jo skille sig af med enten Boile eller Pierre når Boile er klar igen om 1 år.. Ja Boile i topform er god, men det er også bare et kæmpe minus at have en spiller med så skrøbelig en fysik.. At skulle spille med to backs som begge mangler det fornødne niveau over en hel sæson kan potentielt koste langt mere, end investeringen i en dygtig back.

  26. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 8 users browsing this thread. (0 members and 8 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •