Side 26 af 144 FørsteFørste ... 16232425262728293676126 ... SidsteSidste
Viser resultater 376 til 390 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #376
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Jeg siger på ingen måder at det er realistisk !!!! Men hvor ville Amartey være en konge signing i dette vindue

    - Aflaste Zeca/Falk
    - Aflaste Bjellands gamle ben samt når Vavro skulle have en pause
    - Til nød være back up for Varela
    - Udgøre en akse på midtbanen i svære kval kampe specielt på udebane hvor vi måske spiller 4-5-1

    Lige præcis den type hænger ikke på træerne , men vil i den grad være en spiller der kunne give plads i økonomien andre steder fordi han netop er så fleksibel.....
    Det er måske urealistisk, men det vildeste er vel egentlig, at du vil bruge ham som backup :)


  2. #377
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så misforstår du helt....Amartey ville naturligvis være i start 11 eren , men var mere en analyse af hvor meget han kunne aflaste /afdække af vores hold og dermed give plads til andre indkøb

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #378
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Det er måske urealistisk, men det vildeste er vel egentlig, at du vil bruge ham som backup :)
    Synes vi skal købe Zanka som backup til Bjelland og Vavro. Eriksen som backup til Falk og Dolberg som backup til Wind. Så har vi vist truppen til vores Europa kampagne

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #379
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Et bud på sommerens vindue. Vi mangler som min. 1 højreback, 1 central midt eller venstre kant + hvor der skal dækkes ind ved yderligere salg. Derudover bør vi gå efter 1-2 klassespillere (europæisk niveau) til offensiven.
    Transfers ud
    Sikkert salg: Ankersen
    Sælges kun til en super pris: Skov og Vavro (princippet vel alle)
    Sælg gerne til et fornuftigt beløb: Pieros, Joronen, Lüftner og Holse
    Forærers væk: Bengtsson, Andersen, Keita, Matic og Roerslev
    Udlej: Holse, Roerslev, Daghim
    Transfers ind (Kursiv er ældre end 25, alm er under 25)
    Bekræftet: Grytebust (OB, fri)
    Målmand: Linner (AIK, udløb 20), Eskelinen (GIF Sundsvall, udløb dec 19)
    Central forsvar: Asger Sørensen (Jahn Regensburg, RB Salzburg, udløb 20), Victor Nelsson (FCN, udløb 21), Frederik Sørensen (FC Køln, udløb 21)
    Højre back: Tudor (Dinamo Zagreb, fri), Karacic (Lok. Zagreb, udløb 20), Gumny (Lech Poznan, udløb 21)
    Venstre back: Knudsen (Ipswich, fri), Meling (Rosenborg, udløb 20), Pedersen (Birmingham, udløb 22), Hancko (Fiorentina, udløb 23)
    Central midt: Johansen (Fulham/WBA, fri), Henriksen (Hull, fri), Holzhauser (Klubøs, fri), Balic (Udinese, udløb 20), Travnik (Jablonec, udløb 20), Lod (Gijon, udløb 20), Traore (Monaco/Cercle Brugge, udløb 20), Rigo (PSV, udløb 20), Cicaldau (Craiova, udløb 22), Vlap (Heerenven, udløb 22)
    Venstre kant: Haraslin (Gdansk), Coman (FCSB, udløb 22), Spielman (Thun, udløb 22)
    Højre kant: Namli (Zwolle, udløb 20), Man (FCSB, udløb 22)
    Angriber: Markovic (Fulham/Liverpool, fri), Osimhen (Charleroi/Wolfsburg, udløb 20), Boakye (Røde Stjerne, udløb 20), Fernandez (Defensa, udløb 20) Lammers (Heerenven/PSV, udløb 21), Okereke (Spezia, udløb 22), Isak (WillemII, Dortmund, udløb 22), Eleke (Luzern, udløb 22), Teodorczyk (Udinese, udløb 22), Kayode (Shaktar, udløb 23)

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #380
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Et bud på sommerens vindue. Vi mangler som min. 1 højreback, 1 central midt eller venstre kant + hvor der skal dækkes ind ved yderligere salg. Derudover bør vi gå efter 1-2 klassespillere (europæisk niveau) til offensiven.
    Transfers ud
    Sikkert salg: Ankersen
    Sælges kun til en super pris: Skov og Vavro (princippet vel alle)
    Sælg gerne til et fornuftigt beløb: Pieros, Joronen, Lüftner og Holse
    Forærers væk: Bengtsson, Andersen, Keita, Matic og Roerslev
    Udlej: Holse, Roerslev, Daghim
    Transfers ind (Kursiv er ældre end 25, alm er under 25)
    Bekræftet: Grytebust (OB, fri)
    Målmand: Linner (AIK, udløb 20), Eskelinen (GIF Sundsvall, udløb dec 19)
    Central forsvar: Asger Sørensen (Jahn Regensburg, RB Salzburg, udløb 20), Victor Nelsson (FCN, udløb 21), Frederik Sørensen (FC Køln, udløb 21)
    Højre back: Tudor (Dinamo Zagreb, fri), Karacic (Lok. Zagreb, udløb 20), Gumny (Lech Poznan, udløb 21)
    Venstre back: Knudsen (Ipswich, fri), Meling (Rosenborg, udløb 20), Pedersen (Birmingham, udløb 22), Hancko (Fiorentina, udløb 23)
    Central midt: Johansen (Fulham/WBA, fri), Henriksen (Hull, fri), Holzhauser (Klubøs, fri), Balic (Udinese, udløb 20), Travnik (Jablonec, udløb 20), Lod (Gijon, udløb 20), Traore (Monaco/Cercle Brugge, udløb 20), Rigo (PSV, udløb 20), Cicaldau (Craiova, udløb 22), Vlap (Heerenven, udløb 22)
    Venstre kant: Haraslin (Gdansk), Coman (FCSB, udløb 22), Spielman (Thun, udløb 22)
    Højre kant: Namli (Zwolle, udløb 20), Man (FCSB, udløb 22)
    Angriber: Markovic (Fulham/Liverpool, fri), Osimhen (Charleroi/Wolfsburg, udløb 20), Boakye (Røde Stjerne, udløb 20), Fernandez (Defensa, udløb 20) Lammers (Heerenven/PSV, udløb 21), Okereke (Spezia, udløb 22), Isak (WillemII, Dortmund, udløb 22), Eleke (Luzern, udløb 22), Teodorczyk (Udinese, udløb 22), Kayode (Shaktar, udløb 23)
    Uhhhh, jeg elsker drømmene flyver ind og name droppin', men nu hvor du har lavet alt den research, kan du så ikke knytte lidt ord til spillerne? Er det er offensiv wing back som PA eller en fysisk stærk, boldspiller som Boilesen osv.

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #381
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Et bud på sommerens vindue. Vi mangler som min. 1 højreback, 1 central midt eller venstre kant + hvor der skal dækkes ind ved yderligere salg. Derudover bør vi gå efter 1-2 klassespillere (europæisk niveau) til offensiven.
    Transfers ud
    Sikkert salg: Ankersen
    Sælges kun til en super pris: Skov og Vavro (princippet vel alle)
    Sælg gerne til et fornuftigt beløb: Pieros, Joronen, Lüftner og Holse
    Forærers væk: Bengtsson, Andersen, Keita, Matic og Roerslev
    Udlej: Holse, Roerslev, Daghim
    Transfers ind (Kursiv er ældre end 25, alm er under 25)
    Bekræftet: Grytebust (OB, fri)
    Målmand: Linner (AIK, udløb 20), Eskelinen (GIF Sundsvall, udløb dec 19)
    Central forsvar: Asger Sørensen (Jahn Regensburg, RB Salzburg, udløb 20), Victor Nelsson (FCN, udløb 21), Frederik Sørensen (FC Køln, udløb 21)
    Højre back: Tudor (Dinamo Zagreb, fri), Karacic (Lok. Zagreb, udløb 20), Gumny (Lech Poznan, udløb 21)
    Venstre back: Knudsen (Ipswich, fri), Meling (Rosenborg, udløb 20), Pedersen (Birmingham, udløb 22), Hancko (Fiorentina, udløb 23)
    Central midt: Johansen (Fulham/WBA, fri), Henriksen (Hull, fri), Holzhauser (Klubøs, fri), Balic (Udinese, udløb 20), Travnik (Jablonec, udløb 20), Lod (Gijon, udløb 20), Traore (Monaco/Cercle Brugge, udløb 20), Rigo (PSV, udløb 20), Cicaldau (Craiova, udløb 22), Vlap (Heerenven, udløb 22)
    Venstre kant: Haraslin (Gdansk), Coman (FCSB, udløb 22), Spielman (Thun, udløb 22)
    Højre kant: Namli (Zwolle, udløb 20), Man (FCSB, udløb 22)
    Angriber: Markovic (Fulham/Liverpool, fri), Osimhen (Charleroi/Wolfsburg, udløb 20), Boakye (Røde Stjerne, udløb 20), Fernandez (Defensa, udløb 20) Lammers (Heerenven/PSV, udløb 21), Okereke (Spezia, udløb 22), Isak (WillemII, Dortmund, udløb 22), Eleke (Luzern, udløb 22), Teodorczyk (Udinese, udløb 22), Kayode (Shaktar, udløb 23)
    Fint nok med en lang liste, det kan jeg egentligt godt lide. Men flere af de folk er totalt urealistiske. Det kunne være fint med bare et minimum af research på hver spiller. For eksempel kan man via en hurtig googlesøgning finde ud af følgende:
    Alexander Isak rygtes til bl.a. Chelsea og går selv efter et gennembrud i Dortmund. Har banket 12 mål ind i 14 kampe i Æresdivisionen.
    Dennis Man vil FCSB angiveligt have 30 mio. euro for. Rygtes til topklubber i Europa.
    Markus Henriksen har kontrakt til 2020, har sagt, han vil til en top-5 liga og rygtes til bl.a. Bordeaux.

    Altså er de alle helt udenfor rækkevidde. Det er sikkert også tilfældet med mange af de andre spillere.

  11. #382
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Emil Berggreen kan frit forhandle med andre klubber og er p.t skadet, det lugter lidt af en retur til Danmark og hvis han ikke kræver for meget i løn synes jeg han er mere end velkommen. Transfers fra Mainz har hidtil været en succes (Fischer), men også lidt blandet (Kodro). Bergreen har været plaget af lårskader og muskelproblemer så det er lidt en lotto kupon. Han spillede 12 kampe i streg med 4 mål + 2 assist i sidste sæson i Bundesligaen og burde kunne begå sig på suppe niveau og ville være en fin indskifter i Europæiske kampe, hvis han ikke er plaget af skader fremover. Jeg synes vi skal slå til før FC Muh eller BØF gør det.

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #383
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af AndreasHR Se meddelelser
    Transfers ud
    Sikkert salg: Ankersen
    Sælges kun til en super pris: Skov og Vavro (princippet vel alle)
    Sælg gerne til et fornuftigt beløb: Pieros, Joronen, Lüftner og Holse
    Forærers væk: Bengtsson, Andersen, Keita, Matic og Roerslev
    Udlej: Holse, Roerslev, Daghim
    Ikke for at være krakilsk, men et par ting bør lige korrigeres eller præciseres:

    Keita er allerede blevet solgt. Ståle har sagt, at Holse er tænkt som en del af truppen næste år, og at Lüftner skal lejes ud. Endelig skal Joronen og Bengtsson uden tvivl ingen steder, med mindre der hentes erstatninger for dem.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #384
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sektion12 Se meddelelser
    Emil Berggreen kan frit forhandle med andre klubber og er p.t skadet, det lugter lidt af en retur til Danmark og hvis han ikke kræver for meget i løn synes jeg han er mere end velkommen. Transfers fra Mainz har hidtil været en succes (Fischer), men også lidt blandet (Kodro). Bergreen har været plaget af lårskader og muskelproblemer så det er lidt en lotto kupon. Han spillede 12 kampe i streg med 4 mål + 2 assist i sidste sæson i Bundesligaen og burde kunne begå sig på suppe niveau og ville være en fin indskifter i Europæiske kampe, hvis han ikke er plaget af skader fremover. Jeg synes vi skal slå til før FC Muh eller BØF gør det.
    Berggreen ville være en kanon signing til bredden (i første omgang). I Mainz har han haft en glimrende impact, når han endelig er skadesfri, og som type ville han passe perfekt som aflastning til NDoye og måske mere. Det store men er selvfølgelig hans skadeshistorik, men vi har tidligere vist at vi kan få Nico, Boile, Fischer og Bjelland så fitte, at de kan spille konstant uden de store problemer.

    Jeg kan måske godt have min tvivl om, hvorvift han overhovedet kunne være på radaren hos os. Og jeg er enig i, at sagtens kunne være et FCM indkøb, hvor han kunne være en god erstatning for lange Poul. Han kan ikke være dyr og med NDoye, Fischer, Wind, Daramy og Pieros (hvis han ikke ryger), så er vi garderet i tilfælde af, at Bergreens bentøj ikke kan holde.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #385
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Berggreen ville være en kanon signing til bredden (i første omgang). I Mainz har han haft en glimrende impact, når han endelig er skadesfri, og som type ville han passe perfekt som aflastning til NDoye og måske mere. Det store men er selvfølgelig hans skadeshistorik, men vi har tidligere vist at vi kan få Nico, Boile, Fischer og Bjelland så fitte, at de kan spille konstant uden de store problemer.

    Jeg kan måske godt have min tvivl om, hvorvift han overhovedet kunne være på radaren hos os. Og jeg er enig i, at sagtens kunne være et FCM indkøb, hvor han kunne være en god erstatning for lange Poul. Han kan ikke være dyr og med NDoye, Fischer, Wind, Daramy og Pieros (hvis han ikke ryger), så er vi garderet i tilfælde af, at Bergreens bentøj ikke kan holde.
    Der ville jeg blive skuffet hvis København henter Emil Berggreen. Synes slet ikke han har niveauet til København. Det er ikke ham jeg ser det sparker os i CL. I mine øjne et uambitiøst køb.

  18. De følgende 10 brugere er enige:

  19. #386
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Der ville jeg blive skuffet hvis København henter Emil Berggreen. Synes slet ikke han har niveauet til København. Det er ikke ham jeg ser det sparker os i CL. I mine øjne et uambitiøst køb.
    Det kommer vel an på, hvilken rolle han er købt til. Hvis rollen er som styrkelse af bredden og for at se om potentialet kan udvikles, så er han en fin spiller. Er rollen som den nye 1. angriber der skal sparke os i CL, så er det selvfølgelig nok for satset.

    Niveuaet på ham pt er svært at vurdere. Hvis han kan ramme sit topniveau som vist i Bundesligaen i de kampe han rent faktisk har spillet, så tror jeg sagtens han kan være med og mere til. Så er spørgsmålet selvfølgelig, om han kan ramme det niveau efter alle de skader.

  20. #387
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...med-fenerbahce

    Ifølge denne artikel skulle Fenerbache og Porto være interesseret i Skov.

  21. #388
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Det kommer vel an på, hvilken rolle han er købt til. Hvis rollen er som styrkelse af bredden og for at se om potentialet kan udvikles, så er han en fin spiller. Er rollen som den nye 1. angriber der skal sparke os i CL, så er det selvfølgelig nok for satset.

    Niveuaet på ham pt er svært at vurdere. Hvis han kan ramme sit topniveau som vist i Bundesligaen i de kampe han rent faktisk har spillet, så tror jeg sagtens han kan være med og mere til. Så er spørgsmålet selvfølgelig, om han kan ramme det niveau efter alle de skader.
    Han har spillet 117 kampe siden sæson 12/13 så tror aldrig han bliver andet en sjov ven for fyssen.... Uanset hvor højt hans topniveau er.

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #389
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Casper Nielsen fra OB er en spændende spiller, som vi bør holde øje med. Måske ikke i dette vindue, men helt sikkert fremover.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  24. Den følgende bruger er enig i dette:

  25. #390
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Casper Nielsen fra OB er en spændende spiller, som vi bør holde øje med. Måske ikke i dette vindue, men helt sikkert fremover.
    Han er allerede 25, er det ikke lidt sent at være en "engang i fremtiden" spiller?

  26. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •