Side 71 af 144 FørsteFørste ... 21616869707172737481121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,051 til 1,065 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1051
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Det vidner også om dårlig scouting at man ikke har andre spillere på radaren, uden for suppen.
    Den konklusion kan man da ikke lave, når ingen herinde overhovedet aner hvem vi har på radaren. Endvidere behøver det på ingen måde vidne om dårlig scouting. Hvis det vidner om noget, så må det være, at vi har lært af vores fejl for to år siden, da man lavede de ambitiøse udlandske indkøb med Vavro og Luftner og fandt ud af, at de ikke bare gik ind og præsterede fra start af.

    Citat Oprindeligt indsendt af Gentleman Finn Se meddelelser
    Der må være væsentlig billigere spillere derude der mindst er på hans niveau. Kigger vi slet ikke ud over landets grænser ?
    Andre her i forummet har nævnt Michael Ngadeu-Ngadjui fra Slavia Prag og han vil uden tvivl løfte holdets niveau i modsætning til Victor Nelsson.
    Nu kender vi ikke prisen på ham (hvis den går hjem), men du har nok ret i, at den bliver høj. Men at vi kan finde væsentlig bedre spillere for samme pris er nok at stramme den. Man kan da måske godt købe Ngadeu-Ngadjui for samme pris, men der er ingen garanti for at han vil præstere fra start af, ej heller at han passer ind i Ståles forsvarsstil. Kan man få Nelsson har man imo gjort et kæmpe scoop. For jeg synes faktisk, at han fysisk er meget stærk, han har rimelig hurtig, han er hovedstødsstærk, han er boldsikker, han kender ligaen, han taler dansk og han har i en meget ung alder allerede været kæmpe leder i en anden dansk subtopklub. Der er kæmpe videresalgspotentiale i ham. Går den hjem, vil jeg påstå, at det er årets mest ambitiøse køb vi har lavet.


  2. #1052
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Jeg husker nu ret tydeligt et par kampe hvor Nelsson lukkede Santander fuldstændigt ned, også i luftduellerne.. Jeg synes virkelig at det er en ambitiøs transfer, hvis der er noget i det, og krydser i den grad fingre for, at det enten bliver ham eller Sanneh, som erstatter Vavro.
    ... og ikke bare Santander. Både Onouachu og N'Doye har haft den samme oplevelse i år.

    Han er fysisk stærk, taktisk klog, styrer FCN's forsvar og så er der hans absolutte spidskompetence i hovedspillet. Men han er god ... også til at bryde spillet lidt på Zanka-måden, hvor han griber ind foran manden og vender spillet hurtigt.

    Hans udfordring er lidt på det tekniske, hvor hans flade spil stejlt op i banen ikke altid er lige skarpt. Men det er over niveauet hos både Sotte og Vavro, og så udvikler han sig enormt i øjeblikket. På den helt korte bane vil det måske også bringe Bartolec foran Varela på højre back for at styrke det indbyrdes kendskab i forsvaret til CL-kval'en.

    I min optik vil det være en klasse-signing
    Goldbæks Højrefod


  3. #1053
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Han vil vokse meget ved at spille ved siden af Bjelland , bare så på Vavro. Han er den perfekte afløser , eneste hage er prisen

  4. #1054
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nu skal jeg selvfølgelig passe på med at gå helt i selvsving eller sælge skindet før bjørnen er skudt (jeg savner at flere bekræfter historien), men Nelssons måde at dominere på i FCN's forsvar har længe givet mig vibes ala Hangeland, som den lange ranglede fyr som bare står i vejen for alt. Får Nelsson en makker som Bjelland og generelt et bedre hold foran sig, så kan han også blive rigtig god. Kan man på den måde bytte Vavro for Nelsson + f.eks. 50 mio kr., så har man lavet en rigtig god forretning også selvom man på den korte bane måske (især internationalt) vil være en smule svækket.

  5. De følgende 11 brugere er enige:

  6. #1055
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nu skal jeg selvfølgelig passe på med at gå helt i selvsving eller sælge skindet før bjørnen er skudt (jeg savner at flere bekræfter historien), men Nelssons måde at dominere på i FCN's forsvar har længe givet mig vibes ala Hangeland, som den lange ranglede fyr som bare står i vejen for alt. Får Nelsson en makker som Bjelland og generelt et bedre hold foran sig, så kan han også blive rigtig god. Kan man på den måde bytte Vavro for Nelsson + f.eks. 50 mio kr., så har man lavet en rigtig god forretning også selvom man på den korte bane måske (især internationalt) vil være en smule svækket.
    Nelsson har hele tiden været min drømmesigning som erstatning for Vavro. Teknisk bedre, taktisk klogere, og en leder, hvilket anførerbindet også vidner om. Derudover et kæmpe udviklingspotentiale - LUK DEN!

    - Høj og ranglet? Han er en forholdsvis lav CB, 185. Men han vinder fandme næsten alt i luften, pga. sin snilde, og gode fysik.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1056
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Eiken88 Se meddelelser
    Nelsson har hele tiden været min drømmesigning som erstatning for Vavro. Teknisk bedre, taktisk klogere, og en leder, hvilket anførerbindet også vidner om. Derudover et kæmpe udviklingspotentiale - LUK DEN!

    - Høj og ranglet? Han er en forholdsvis lav CB, 185. Men han vinder fandme næsten alt i luften, pga. sin snilde, og gode fysik.
    Han er dygtig, men så vidt jeg husker er han ikke lige så hurtig som f.eks. Vavro. Hvis vi skal stå højt med Bjelland og Nelsson kunne vi godt få ondt alle mulige steder når de høje bolde over bagkæden bliver smidt efter en hurtig angriber.

  9. #1057
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Outpatient Se meddelelser
    Han er dygtig, men så vidt jeg husker er han ikke lige så hurtig som f.eks. Vavro. Hvis vi skal stå højt med Bjelland og Nelsson kunne vi godt få ondt alle mulige steder når de høje bolde over bagkæden bliver smidt efter en hurtig angriber.
    Det er også eneste grund til, jeg kan være lidt nervøs. Jeg synes generelt folk herinde taler Vavro meget op og Nelsson meget ned, jeg mener han vil være en rigtig god erstatning for Vavro, men hvis han skal stå højt med Bjelland, kræver det nok en god sweeper af en målmand. Vi må formode, at vi som altid kommer til at have bolden meget og derfor bliver ekstra sårbare for løb i dybden, hvis vores forsvar bliver langsommere.

  10. #1058
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lad os lige få flere medier/journalister på, som K@sper også skriver. Indtil videre har ingen medier taget den op. Alt hvad der findes, er et tweet fra Sorgenfri, og han har ikke svaret på nogle af de kommentarer, der er kommet omkring troværdigheden eller andet. Tror ikke nødvendigvis, at den er lige op over. Men mon ikke samtlige danske sportsredaktioner pt. banker på alle vandrør omkring FCK for at få den be- eller afkræftet.

  11. #1059
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Michel breaker afløseren inden længe .....

  12. #1060
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.-a...e-til-storklub

    Vavro skulle være til lægetjek i Rom nu.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. #1061
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MadsEmil Se meddelelser
    Michel breaker afløseren inden længe .....
    Michel kommenterede på Sorgenfris opslag i går, at han er fuld på Roskilde festival og ved ingenting, så "inden længe" er nok i hvert fald ugen ud :-)

  14. #1062
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    5

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ville elske at se Victor Nelsson i FCK

    Hvad tænker i andre om dette? Synes han er en af de mest spændende forsvarstalenter i Danmark har lige nu

  15. #1063
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Listen over salg til Top-4 ligaer inden for de seneste 3 år ser ud til at blive længere.

    Bundesligaen (Ludwig, Delaney)
    Premier League (Zanka)
    La Liga (Kodro)
    Serie A (Olsen, Santander, Cornelius, og snart Vavro)
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 2 brugere er enige:

  17. #1064
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    En gentagelse af Sogenfris tweet om Nelsson, men nu som clik bait på EB. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-vavro/7699853

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #1065
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    En gentagelse af Sogenfris tweet om Nelsson, men nu som clik bait på EB. https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-vavro/7699853
    Nu er det jo ikke til at vide, hvad "Ekstra Bladet erfarer..." dækker over, men forhåbentlig betyder det mere, end blot at de også har læst Sorgenfris tweet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •