Side 133 af 144 FørsteFørste ... 3383123130131132133134135136143 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,981 til 1,995 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1981
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Rosenborg fansene ser på det med blandede følelser. Men mest af alt har de været meget tilfredse med ham:

    - Det ble nok en bra løsning for Bendtner dette, bare så synd at avslutningen i RBK ble det den ble. Tar meg med noen uforglemmelige øyeblikk, kunstscoringen på Røkleløkka og 1-0 mot Ajax på topp. Synes forøvrig at han har opptrådt veldig profesjonelt etter han ble satt ut , kanskje mer en man kan si om klubben.

    - Hadde ikke vært meg i mot om noen litt kyndigere enn meg kunne laget en video med høydepunkter fra hans karriere i sort og hvitt. Finnes mye av høy klasse der, for han viste jo glimtvis hvor strålende han kan være på sitt beste. Men selv om han vil huskes for mye bra, så mener jeg det er viktig å ikke glemme hvor frustrerende han kunne være når han ikke var "på" og at det ikke bare har vært en solskinnshistorie

    - En klassespiller som går de vi brukte i stedet for en lang gang etter min mening. Joda, han "løp" kanskje ikke så mye som andre, men overblikket, teknikken... Det var moro så lenge det varte, håper han får en fin tid i FCK. Og endelig, forhåpentligvis, kan Bendtner-haterne roe seg, inkludert de som brant draktene sine etc.

    - Vil gratulerer FCK med signeringen av en verdensklasse player! Takk for alt Lord!

    - Det ble ikke den solskinnshistorien eller det eventyret vi hadde håpa på. Litt tull, fjas og skader, men ellers en god håndfull vakre minner. Ikke hadde jeg trodd at en spiller som Nicklas Bendtner skulle bli Rosenborg-spiller mens han fortsatt var i 20-åra.
    35 mål på 86 kamper er respektabelt, og flere av dem av den uforglemmelige sorten.


    -Og folk som var redd for partyløven Bendtner har jo ikke fått ham, men mer en lat diva som trenger sterk ledelse. Spørs om Ståle håndterer det.

    - Han kommer til å bli husket for en frekvens av magiske øyeblikk den første sesongen som vi knapt har sett av en RBK-spiller tidligere - dessverre var det etter hvert litt for lite som skjedde mellom de magiske øyeblikkene, og i stigende grad alt for lenge mellom de.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #1982
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det bedste vi kan håbe på er vel at han bliver en kæmpe succes? Hvad ligner det at håbe på at han kommer i spjældet? Håber du virkelig på det dårligste for FCK?
    Nej, jeg håber på at taxachaffører, parkeringsvagter og andre med et servicejob at udføre, kan gøre det uden at frygte for at blive overfaldet af en stiv og hensynsløs Bendtner.

    Jeg håber nemlig på det bedste for både FC, for København og for alle os der bor her. Og umiddelbart virker den bedste løsning for alle parter, at Bendtner er et andet sted. Sådan har det vist sig at være hidtil.

    Jeg synes ikke en dømt voldsmand, med spritkørselssager og generel mangel på respekt for andre mennesker, har noget at gøre i vores klub. Om han så sidder i spjældet eller i Norge er mig ligegyldigt.
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1983
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Nej, jeg håber på at taxachaffører, parkeringsvagter og andre med et servicejob at udføre, kan gøre det uden at frygte for at blive overfaldet af en stiv og hensynsløs Bendtner.

    Jeg håber nemlig på det bedste for både FC, for København og for alle os der bor her. Og umiddelbart virker den bedste løsning for alle parter, at Bendtner er et andet sted. Sådan har det vist sig at være hidtil.

    Jeg synes ikke en dømt voldsmand, med spritkørselssager og generel mangel på respekt for andre mennesker, har noget at gøre i vores klub. Om han så sidder i spjældet eller i Norge er mig ligegyldigt.
    Aaarh come on.. Det burde ikke være nødvendigt at pointere, men selvfølgelig er der ingen i DK der skal frygte at blive overfaldet af Bendtner.. Mig bekendt har der kun været én voldsepisode, og det virker bestemt ikke som om at den pågældende taxachauffør var en uskyldig tilfældig der blev overfaldet af en stiv Bendtner..


  6. #1984
    Tilmeldingsdato
    Dec 2013
    Indlæg
    325

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg må indrømme, at - nu hvor det er sket - er jeg langt mere positiv, end jeg havde forventet.

    Jeg vælger at tro på, at Bendtner er klar til at kæmpe for den klub, som har ønsket sig at komme til i så mange år, og jeg synes, at det er tydeligt, at han er lykkelig for at det endelig skete. Selvom jeg egentlig ikke har noget imod Pieros, må vi nok også indrømme, at det desværre aldrig forløser sig. Nu har vi fået en mand ind, som - uanset i hvor dårlig form han er - kan heade bolden væk på defensive hjørnespark og tage imod bolden med ryggen mod målet. Det er allerede to ting, som Pieros ikke formår. På trods af dårlig form, må vi også erkende, at Bendtner har et teknisk niveau, som er lidt udover det sædvanlige. Umiddelbart tænker jeg derfor, at han både kan gå ned i banen og deltage i spillet a la Jonas Wind, men samtidig også kan søge indlægget på bagerste stolpe som N'Doye.

    Han kan desuden ikke have været dyr. Rosenborg har nok ladet ham gå gratis og man kan endda spekulere i, hvorvidt de betaler en del af lønnen fortsat.

    Går det skidt, jamen så siger vi farvel og tak om 4 måneder. Går det godt, kan vi smide et år yderligere på kontrakten, og det er trods alt heller ikke lang tid at være bundet op. Og så glæder jeg mig simpelthen bare til at se ham løbe på banen i Parken, og jeg er allerede lidt vild med hypen.

    Kom så, Nicklas!
    Vil altid elske Ståle


  7. #1985
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Og paradoksalt nok, så virker det ikke til at folk forstår, at Bendtner aldrig skaber problemer på banen - eller i omklædningsrummet. Problemerne er altid udenfor banen -> typisk i forlængelse af en bytur. Så trupharmonien (Dejligt FM-udtryk) er jeg bestemt ikke nervøs overfor. Medierne og den opmærksomhed der følger med er heller ikke noget jeg bryder hovedet med. Hvis vi i FC København ikke magter at have lidt ekstra presse med på sidelinien, så burde vi nok revurdere egne tanker om vores størrelse.

    Om han kan bidrage positivt sportsligt? Aner det ikke

  8. De følgende 13 brugere er enige:

  9. #1986
    Tilmeldingsdato
    Jun 2015
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx Se meddelelser
    Jeg synes ikke en dømt voldsmand, med spritkørselssager og generel mangel på respekt for andre mennesker, har noget at gøre i vores klub. Om han så sidder i spjældet eller i Norge er mig ligegyldigt.
    Mon ikke de fleste nu endeligt har forstået, at du ikke er helt vild med, at Bendtner er i København og i smukke FC?

    Jeg er heller ikke vild med idéen, men den giver mening på flere måder, mest af alt rent sportsligt, og det er vel egentlig det vigtigste. Jeg vil hellere have Bendtner end at stå og mangle ham, og jeg gider i hvert fald ikke spilde min tid på at være bitter over, at han er her, for det er han. I stedet kunne man så spilde sin tid på at spekulere over, hvordan hans ophold her bliver en succes, uanset hvordan den succes udformer sig.

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #1987
    Tilmeldingsdato
    Mar 2008
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Mig bekendt har der kun været én voldsepisode, og det virker bestemt ikke som om at den pågældende taxachauffør var en uskyldig tilfældig der blev overfaldet af en stiv Bendtner..
    Aha, Jammen at du er dårligt informeret kan jeg jo ikke gøre så meget ved. Der er en lang liste af volds- og hærværksepisoder at vælge fra. Og læg så dertil spritkørsel, og skabagtig opførsel i nattelivet (hvem husker ikke klassikeren hvor vores hædersmand forlanger gratis pizza i Gothersgade, fordi....’VED DU IKKE HVEM JEG ER?’).

    Man kan forsvare en del af episoderne med ungdommelig kådhed, men tilbage står altså også et billede af en usympatisk klovn, med klar opfattelse af at der gælder helt andre regler for ham. Socialt, i trafikken o.s.v.

    Hold nu kæææft, hvor er jeg træt af både at skulle se ham i den hvide trøje, og ikke mindst i landets aviser hele tiden. Og hvor mange af de historier vi kan se frem til, tror DU kommer til at handle om fodbold?

    Øv!
    Række 23 - Du skal ikke komme her og blive væk.
    Jinx's Avatar

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1988
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    1,148

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jinx13 Se meddelelser
    Jeg vælger at tro på, at Bendtner er klar til at kæmpe for den klub, som har ønsket sig at komme til i så mange år, og jeg synes, at det er tydeligt, at han er lykkelig for at det endelig skete.
    Enig.

    Desværre er ingen vel overrasket, hvis/når Bendtner alligevel kvajer sig :/

  14. #1989
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Dette rammer helt plet ift mine tanker om Bendtner i København :

    https://www.bt.dk/superligaen/b.t.s-...n-succes-i-fck

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1990
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Elsker denne Bendtner transfer, og tror at han bliver en succes pga hans kærlighed til klubben, Ståle’s hårde hånd, og ja så passer hans spillestil bare perfekt til holdet!
    Praise the Lord!
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1991
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Aaarh come on.. Det burde ikke være nødvendigt at pointere, men selvfølgelig er der ingen i DK der skal frygte at blive overfaldet af Bendtner.. Mig bekendt har der kun været én voldsepisode, og det virker bestemt ikke som om at den pågældende taxachauffør var en uskyldig tilfældig der blev overfaldet af en stiv Bendtner..
    Der har vist også været et par voldsepisoder på hoteller, men dem er han ikke dømt for, fordi det er usikkert, hvad forløbet her har været. Og så har der været nogle hærværkssager. Men det, man nok mest skal frygte, er at møde Bendtner, når han sidder i en bil, da han flere gange er blevet knaldet for racerkørsel på offentlig vej - udover spritkørselssagen.

    Men selvfølgelig er der ikke nogen grund til at frygte for sit liv. Som en af Rosenborg-fansene pointerer højere oppe, har Bendtner i Norge mere vist sig som en lad diva end en partyløve. Hvis han kan finde balancen mellem at være lad diva i privaten og partyløve på banen, er alt perfekt. ;-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1992
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Han har tilsyneladende ikke været så uudholdelig i Norge, som nogle herinde vil have alle til at tro.

    https://www.bt.dk/superligaen/norske...lig-behandling

    Hvornår er Bendtner egentlig decideret usympatisk? I et tidligere link her i tråden om oprøret i spillertruppen, virkede det som om at hans holdkammerater var trætte af at Bendtner fik særbehandling af ledelsen og at han ikke løb nok til nogle interne træningskampe. Begge dele handler vel om at den sportslige ledelse har fejlet. De har købt Bendtner og har ikke afstemt forventninger med truppen. Hvornår har Bendtner svinet nogle til i pressen og været en klovn Zlatan-style?

    Og selvom han fik en voldsdom for nylig - som selvfølgelig er uacceptabelt - så mener jeg alligevel at det er lidt formildende at taxachaufføren havde gjort sit for at eskalere den konflikt, hvem ved, måske fordi det netop var Bendtner.

  21. De følgende 7 brugere er enige:

  22. #1993
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Og hent nu Maxsøe!!

    Vi har brug for noget bredde i det forsvar.

    Vil virkelig nødigt skulle sige “I told you so” når vi taber point med Bjelland ude med skade, en karantæne til Sotte og 20-årig Victor Nelsson der er helt færdig fysisk og mentalt...

    Zan

  23. De følgende 6 brugere er enige:

  24. #1994
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    152

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af LogeLars Se meddelelser
    Enig.

    Desværre er ingen vel overrasket, hvis/når Bendtner alligevel kvajer sig :/
    Og lex Laudrup må man forvente, at han vil blive permanent mandsopdækket af en ekstrabladsjounalist, der - om ikke andet så for at kunne få dækket sin løn - nok skal finde et eller andet.
    Til gengæld tror jeg Bendtner har en stærkere personlighed til at modstå buhråb og bannere i Jylland

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #1995
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Han har tilsyneladende ikke været så uudholdelig i Norge, som nogle herinde vil have alle til at tro.

    https://www.bt.dk/superligaen/norske...lig-behandling

    Hvornår er Bendtner egentlig decideret usympatisk? I et tidligere link her i tråden om oprøret i spillertruppen, virkede det som om at hans holdkammerater var trætte af at Bendtner fik særbehandling af ledelsen og at han ikke løb nok til nogle interne træningskampe. Begge dele handler vel om at den sportslige ledelse har fejlet. De har købt Bendtner og har ikke afstemt forventninger med truppen. Hvornår har Bendtner svinet nogle til i pressen og været en klovn Zlatan-style?

    Og selvom han fik en voldsdom for nylig - som selvfølgelig er uacceptabelt - så mener jeg alligevel at det er lidt formildende at taxachaufføren havde gjort sit for at eskalere den konflikt, hvem ved, måske fordi det netop var Bendtner.
    Vi har i forvejen N'Doye med "specielle" privilegier... Mon ikke Bente har fået at vide, at han er som alle andre, møder til tiden, træner hver dag og lukker r.... - that's how it is!

  27. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •