Viser resultater 1 til 15 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    699

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ det ligner i hvert fald, at man forventer han bliver.
    Men også lidt af et signal man giver, når Daramy får nr 11.
    og hvor er Wind henne. Han er foran begge de to, men bliver 'nummer-wise' degraderet.

    I mit optimistiske øjeblik, tror jeg på, at Ståle gør det at få en højere pris for vores 9'er. Han havde en god første halv-sæson hvor han scorede mod bundhold og FCM, derefter er han bedst tjent med at resten går i glemmebogen.
    Goldbæks Højrefod

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis nu Daramy rent faktisk har gjort store fremskridt de seneste måneder, og Wind det samme, så er jeg egentlig ok med at beholde Pieros som fjerdevalg. Det kunne være så fedt at se Daramy få masser af spilletid og bombe løs i efteråret.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,768

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvis nu Daramy rent faktisk har gjort store fremskridt de seneste måneder, og Wind det samme, så er jeg egentlig ok med at beholde Pieros som fjerdevalg. Det kunne være så fedt at se Daramy få masser af spilletid og bombe løs i efteråret.
    Daramy kan meget, men jeg synes han er ret svag når det kommer til afslutninger. Hvis det kan bygge på, så bliver det vildt, men tror aldrig han bliver en bomber

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Daramy kan meget, men jeg synes han er ret svag når det kommer til afslutninger. Hvis det kan bygge på, så bliver det vildt, men tror aldrig han bliver en bomber
    Virkelig? Man har ellers tydelig kunne se i U19-kampene, at han er en god afslutter. Derudover har han både fart, teknik og uforudsigelighed nok til, at han kan komme til en masse chancer. Han mangler meget i det taktiske samt noget fysisk styrke, men det er heldigvis også to af de ting, man rent faktisk kan forbedre.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,120

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    og hvor er Wind henne. Han er foran begge de to, men bliver 'nummer-wise' degraderet.

    I mit optimistiske øjeblik, tror jeg på, at Ståle gør det at få en højere pris for vores 9'er. Han havde en god første halv-sæson hvor han scorede mod bundhold og FCM, derefter er han bedst tjent med at resten går i glemmebogen.
    Jeg klamrer mig til, at Winds nummervalg vist handler om LeBron James, og at han ikke dermed står bag Pieros i køen igen. I det hele taget er trøjenummer-halløjet jo blevet temmelig gøglet de seneste par årtier, hvor alle mulige stjerner vil have skøre, høje numre pga. branding, overtro eller hyldest til afdøde bedstemødre etc.

    Men det betyder i hvert fald med stor sandsynlighed, at denne sommer ikke bliver et farvel til Pieros, selv om Ståle for få uger siden sagde, at han godt måtte finde et andet sted at lege. For man ville vel næppe bruge krudt på at give en spiller, der var på vej ud ad døren, et nyt nummer?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 4 brugere er enige:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •