Side 112 af 144 FørsteFørste ... 1262102109110111112113114115122 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,666 til 1,680 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1666
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er jeg den eneste, der bed mærke i, at Ståle ikke kun nævnte det centrale forsvar, men også angriberposten som mulige områder, vi kigger på i tilfælde af europæisk gruppespil? Han sagde efter Randers kampen, at de var ved at finde ud af, hvor meget man kan trække på Ndoye.

    Jeg håber, det betyder, at man lurer på en venstre midt, som kan skubbe Fischer på top, når Ndoye skal have hvil. Meget gerne Lukas Andersen (uagtet hvad han og Gaarde har udtalt, er sikker på, at det er spin), og gerne Nikolaj Thomsen den anden vej. Når han ikke engang er i betragtning til en indskiftning i Randers i vores mest pressede periode, så har han i min optik ingen tillid fra træneren, og så er han unødvendig fyld i truppen. Thomsen virker super sympatisk, så det er ærgerligt, men sportens verden er hård

  2. De følgende 6 brugere er enige:

  3. #1667
    Tilmeldingsdato
    Feb 2011
    Indlæg
    586

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Er jeg den eneste, der bed mærke i, at Ståle ikke kun nævnte det centrale forsvar, men også angriberposten som mulige områder, vi kigger på i tilfælde af europæisk gruppespil? Han sagde efter Randers kampen, at de var ved at finde ud af, hvor meget man kan trække på Ndoye.

    Jeg håber, det betyder, at man lurer på en venstre midt, som kan skubbe Fischer på top, når Ndoye skal have hvil. Meget gerne Lukas Andersen (uagtet hvad han og Gaarde har udtalt, er sikker på, at det er spin), og gerne Nikolaj Thomsen den anden vej. Når han ikke engang er i betragtning til en indskiftning i Randers i vores mest pressede periode, så har han i min optik ingen tillid fra træneren, og så er han unødvendig fyld i truppen. Thomsen virker super sympatisk, så det er ærgerligt, men sportens verden er hård
    Det ville ikke være så underligt, hvis Ståle langt om længe har indset, at Pieros ikke magter at erstatte Dame og derfor vil finde en ny fysisk betonet afslutter.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1668
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Claudemir Fanatic Se meddelelser
    Det ville ikke være så underligt, hvis Ståle langt om længe har indset, at Pieros ikke magter at erstatte Dame og derfor vil finde en ny fysisk betonet afslutter.
    Wilfried Bony står for tiden uden klub, efter hans kontrakt i Swansea udløb denne sommer.


  6. #1669
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Wilfried Bony står for tiden uden klub, efter hans kontrakt i Swansea udløb denne sommer.
    Ja, og rygtet gik at han var blevet tilbudt til Rosenlol. Så må vi da vel også været blevet tilbudt ham..?

  7. #1670
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Wilfried Bony står for tiden uden klub, efter hans kontrakt i Swansea udløb denne sommer.
    Problemet er jo bare, at vi ikke kan bænke hverken N'Doye eller Wind. Men at de begge muligvis er i gang med deres sidste sæson. N'Doye tror jeg ikke kan holde til at være fast mand i 2020/21-sæsonen. Hvis Wind fortsætter sin nuværende form, er han helt klart også solgt seneste næste sommer.

    Samtidig skal en ny angriber være bedre end Pieros, Kodro, Pavlovic etc. Derfor taler alt vel for, at vi enten henter en ung targetman med udviklingspotentiale, som langsomt kan sluses ind som erstatning for N'Doye/Wind, eller at vi venter lidt - f.eks. til vinter - og henter N'Doyes/Winds erstatning, der så kan dele spilletiden i foråret og derefter være det klare førstevalg.

  8. #1671
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Wilfried Bony står for tiden uden klub, efter hans kontrakt i Swansea udløb denne sommer.
    Det er altid sjovt at snakke om nogle af de mere kendte navne, men der er ofte en god grund til det ikke blivet til nog£t.

    Bony is thought to earn around £120,000 a week, and Swansea had been desperate to get the Ivorian off their wage bill.

  9. De følgende 3 brugere er enige:

  10. #1672
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Wind ned som offensiv midt og så Bony/N’Doye på toppen... Av, av.
    Bony slår mig dog desværre som typen der hellere smutter til Kina - særligt nu hvor vi ikke klarede CL-kval’en.

  11. #1673
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Wind ned som offensiv midt og så Bony/N’Doye på toppen... Av, av.
    Bony slår mig dog desværre som typen der hellere smutter til Kina - særligt nu hvor vi ikke klarede CL-kval’en.
    Wind ville være en glimrende midtbanespiller. Men han er så god en afslutter, at det ville være et kæmpe spild af talent. Derudover kan han sikkert sælges for det dobbelte, hvis han scorer 25 mål som angriber, end hvis han er en dominerende offensiv midt.

  12. #1674
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mon ikke Ståle holder et lille øje på Cornelius til vinter? Hvis han ikke lykkedes i Parma her i efteråret er en hjemtur vel eneste mulighed, hvis han skal holde fast i en landsholdsplads til EM2020.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #1675
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Min opfattelse af Ståle er, at han er meget ærlig og ligefrem, når han taler om transfervinduet. Og derfor er mit bud, at kommer vi ikke i EL, så ske der ikke mere, kommer vi i EL henter vi en eller to spillere, men det er bredde-spillere pga. den økonomi, som Ståle vedholdende henviser til. Skulle vi have købt spillere på højt niveau, var det forhåbentlig også sket, inden vi røg ud af CL.

    Min vurdering af transfervinduet er en hel enorm skuffelse. Jeg er FCK’er helt ind i hjertet og for mig handler det om fodbold og om, at klubben opnår de maksimale sportslige resultater, og dette vindue har været et stort sellout – kampen mod Røde Stjerne havde et ærgerligt udfald, men resultatet ’købte’ vi allerede tidligere i vinduet, da vi jublede over de store transfers, for sammen med spillerne solgte vi også det sportslige niveau.

    Vi har på ingen måde været i stand til at erstatte de solgte spillere. Ståle gør det godt med de spillere der er, men de har bare ikke niveau til at løfte klubben. Af de to CB og to CM er det kun Zeca der kan spille fodbold. Derfor går vores spil for langsomt. Vi kan ikke bryde linier, vi spiller konstant foran modstandernes kæder og bolden går så langsomt rundt pga. dårlig teknik, at vi kun flytter bolden ikke modstanderne. Holdet skal nok klare sig godt i SL, men jeg kalder den allerede nu – kampene mod Riga bliver ikke nogen walkover.

    En ny transferstrategi, hvor spillerne bliver i klubben 1-2 år og hvor gentlemen agreements overruler kontraktens juridiske bindinger, er ødelæggende for klubbens mulighed for at bygge et hold op og løbende hæve klubbens niveau.

    Jeg kan ikke juble isoleret over salg til enorme summer eller penis-transfers i SL, når det samlet efterlader klubben markant svækket. Jeg tror ikke på det langsigtede sportslige perspektiv i den nuværende strategi og i dette vindue, hvor vi skulle have været i CL i form af, at klubben blev styrket med de sidste marginaler, er det i stedet resulteret i en prioritering af den kortsigtede økonomi og et salg af sportslige ambitioner. Ståle gør det godt med det der er, men hvor er der lidt i et internationalt perspektiv.
    Goldbæks Højrefod

  15. De følgende 6 brugere er enige:

  16. #1676
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,471

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Min opfattelse af Ståle er, at han er meget ærlig og ligefrem, når han taler om transfervinduet. Og derfor er mit bud, at kommer vi ikke i EL, så ske der ikke mere, kommer vi i EL henter vi en eller to spillere, men det er bredde-spillere pga. den økonomi, som Ståle vedholdende henviser til. Skulle vi have købt spillere på højt niveau, var det forhåbentlig også sket, inden vi røg ud af CL.

    Min vurdering af transfervinduet er en hel enorm skuffelse. Jeg er FCK’er helt ind i hjertet og for mig handler det om fodbold og om, at klubben opnår de maksimale sportslige resultater, og dette vindue har været et stort sellout – kampen mod Røde Stjerne havde et ærgerligt udfald, men resultatet ’købte’ vi allerede tidligere i vinduet, da vi jublede over de store transfers, for sammen med spillerne solgte vi også det sportslige niveau.

    Vi har på ingen måde været i stand til at erstatte de solgte spillere. Ståle gør det godt med de spillere der er, men de har bare ikke niveau til at løfte klubben. Af de to CB og to CM er det kun Zeca der kan spille fodbold. Derfor går vores spil for langsomt. Vi kan ikke bryde linier, vi spiller konstant foran modstandernes kæder og bolden går så langsomt rundt pga. dårlig teknik, at vi kun flytter bolden ikke modstanderne. Holdet skal nok klare sig godt i SL, men jeg kalder den allerede nu – kampene mod Riga bliver ikke nogen walkover.

    En ny transferstrategi, hvor spillerne bliver i klubben 1-2 år og hvor gentlemen agreements overruler kontraktens juridiske bindinger, er ødelæggende for klubbens mulighed for at bygge et hold op og løbende hæve klubbens niveau.

    Jeg kan ikke juble isoleret over salg til enorme summer eller penis-transfers i SL, når det samlet efterlader klubben markant svækket. Jeg tror ikke på det langsigtede sportslige perspektiv i den nuværende strategi og i dette vindue, hvor vi skulle have været i CL i form af, at klubben blev styrket med de sidste marginaler, er det i stedet resulteret i en prioritering af den kortsigtede økonomi og et salg af sportslige ambitioner. Ståle gør det godt med det der er, men hvor er der lidt i et internationalt perspektiv.
    Godt indlæg.

    Du har en pointe med hensyn til transfer strategien. Der er ingen tvivl om at, hvis vi havde et intakt hold uden salg af Skov, Ankersen, Vavro så chancen for CL nok steget uden det dog er en garanti. Når man se på de kampe der bliver spillet især i CL kval runde 3 og Playoff også i tidligere sæsoner og det gælder stort set de fleste hold. Så er det utroligt marginalt og tæt hvem der går videre og sådan skal det også være i en CL kval.

    Men det er sgu en svær debat fordi der er mange faktorer der spiller ind. Den største er jo nok at FCK og den danske liga groft sagt er et udstillings vindue da spillerne jo også selv vil spille i de større ligaer og tjene store penge. Det er muligt vi er en stor klub i Danmark, men på den front kommer vi bare aldrig nogensinde til at kunne konkurrer med.

    Derudover skal man jo også have "tilfredse" spillere i truppen. Leg med tanken om at have afvist bud i 80-100 mill klassen og ikke kvalificere sig til CL, det kan måske skabe uro i en trup at en eller flere spiller måske ikke have kunne fået opfyldt et ønske om et skifte til en af de store ligaer. Javel Ståle og FCK kunne være kyniske og ligeglade, men jeg tror bare ikke den mentalitet vil passe til FCK, men igen jeg kan tage fejl.

  17. De følgende 8 brugere er enige:

  18. #1677
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Min vurdering af transfervinduet er en hel enorm skuffelse. Jeg er FCK’er helt ind i hjertet og for mig handler det om fodbold og om, at klubben opnår de maksimale sportslige resultater, og dette vindue har været et stort sellout – kampen mod Røde Stjerne havde et ærgerligt udfald, men resultatet ’købte’ vi allerede tidligere i vinduet, da vi jublede over de store transfers, for sammen med spillerne solgte vi også det sportslige niveau.
    Jeg er også ærgerlig over salgene, som jeg dog mener er erstattet så godt som overhovedet muligt (jeg er i tvivl om Biel). Jeg kan ikke påstå, at jeg er skuffet, for jeg har aldrig haft nogen forhåbninger om, at vores klub hverken kan eller vil sige nej til de beløb, som Skov, Vavro og Joronen blev solgt for. That's the name of the game for alle klubber undtagen 4-5 af de aller største, at man må sælge hvis beløbene er høje nok.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Vi har på ingen måde været i stand til at erstatte de solgte spillere.
    Næ det har vi ikke, men så skal man eddermandme (pardon my frensh) også være en dygtig købmand, hvis man skal kunne sælge sine absolut bedste spillere og så hente lige så gode spillere ind for en meget færre penge. Det kan (bortset fra enkeltvise mirakler) jo ikke lade sig gøre. Men jeg synes godt nok, at man er kommet tæt på det solgte niveau på Vavro, Ankersen (ikke solgt endnu) og Joronen, imens Skov åbenlyst ikke er erstattet i fuldt omfang. Jeg synes det er vanvittigt godt gået i dette transfervindue, både mht salg (som vi alle er kede af) og køb.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    kampene mod Riga bliver ikke nogen walkover.
    Enig - frygter det samme. Udover at de næppe er så ringe som vi tror, så har vi også et kæmpe pres. Vi kan næsten kun skuffe.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    En ny transferstrategi, hvor spillerne bliver i klubben 1-2 år og hvor gentlemen agreements overruler kontraktens juridiske bindinger, er ødelæggende for klubbens mulighed for at bygge et hold op og løbende hæve klubbens niveau.
    Jeg tror, at det er de færreste som planlægges at blive solgt efter 1-2 år. Skov har næppe været planlagt solgt i dette vindue, men en sæson som hans gør ham bare for attraktiv til at holde. Det kan ske.
    Jeg har forøvrigt meget svært ved at se, hvorfor en anden strategi skulle gøre det hele meget bedre. Der vil stadig ske en løbende udskiftning af de bedste spillere. Man kan selvfølgelig toppe truppen i enkelte sæsoner, som vi så i 16/17 og i 10/11, men så så vi også bagefter hvad der skete med de kæmpe åreladninger. Vil vi hellere det? Personligt kunne jeg godt sige ja, men der var godt nok ikke meget forståelse for den efterfølgende nedgang bagefter herinde.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg kan ikke juble isoleret over salg til enorme summer eller penis-transfers i SL, når det samlet efterlader klubben markant svækket. Jeg tror ikke på det langsigtede sportslige perspektiv i den nuværende strategi og i dette vindue, hvor vi skulle have været i CL i form af, at klubben blev styrket med de sidste marginaler, er det i stedet resulteret i en prioritering af den kortsigtede økonomi og et salg af sportslige ambitioner. Ståle gør det godt med det der er, men hvor er der lidt i et internationalt perspektiv.
    Jeg kan forstå din pointe, men jeg kan være i tvivl, om det er muligt. Pengene i transfers er blevet enormt meget større siden dengang, hvor vi holdt på spillere og lod kontrakter løbe ud. Det vil i givet fald være et kæmpe sats at sige nej til 80-160 mio for Skov og Vavro for at få måske 5% (umuligt at sætte sandsynligheder på) større sandsynlighed for CL-spil. EL skal vi jo (også selvom vi er enige i, at det kan blive svært) kunne komme i uanset salg.

  19. De følgende 9 brugere er enige:

  20. #1678
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg er også ærgerlig over salgene, som jeg dog mener er erstattet så godt som overhovedet muligt (jeg er i tvivl om Biel). Jeg kan ikke påstå, at jeg er skuffet, for jeg har aldrig haft nogen forhåbninger om, at vores klub hverken kan eller vil sige nej til de beløb, som Skov, Vavro og Joronen blev solgt for. That's the name of the game for alle klubber undtagen 4-5 af de aller største, at man må sælge hvis beløbene er høje nok.
    I en økonomisk betragtning, hvor salget alene henføres til ren indtægt er jeg enig. Skal vi veje indtægter op imod mistede indtægter ved CL/EL, så reduceres fortjenesten betragteligt. Så kan man argumentere for, at klubben på fornuftigvis tager den økonomiske risiko ud af ligningen ved at sikre indtægterne gennem salg og vi derved kan klare os uden et europæisk gruppespil. Der har jeg en anden forhåbning til risikovillighed i en fodboldklub - de er ikke underlagt den finansielle sektors stramme regler og lever netop i et betragtelig mere volatilt marked, som man skal kunne fungere sammen med for at få økonomien til at fungere optimalt over tid. Men jeg anerkender, at det handler om forretnings principper og dem der har investeret, har også retten til at sætte også disse.



    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Næ det har vi ikke, men så skal man eddermandme (pardon my frensh) også være en dygtig købmand, hvis man skal kunne sælge sine absolut bedste spillere og så hente lige så gode spillere ind for en meget færre penge. Det kan (bortset fra enkeltvise mirakler) jo ikke lade sig gøre. Men jeg synes godt nok, at man er kommet tæt på det solgte niveau på Vavro, Ankersen (ikke solgt endnu) og Joronen, imens Skov åbenlyst ikke er erstattet i fuldt omfang. Jeg synes det er vanvittigt godt gået i dette transfervindue, både mht salg (som vi alle er kede af) og køb.
    Jeg følger dig, men er alligevel ikke helt så defensiv i min forståelse. Vi har - med Ståle i spidsen - flere gange vist, at vi kan toppe holdet med store spillere. Bare på det nuværende hold er der Bjelland, Zeca, Fischer, Doye, som alle fra den første dag har ligget markant over dem de har erstattet.

    Særligt ærgrer jeg mig over indkøbet til den centrale midt, som jeg synes er uambitiøst. Det kan være Stage han kommer efter det. Taktisk virker han til at forstå hvad det handler om. Men hans fodboldmæssige niveau, det er bare for lavt. Der synes jeg man skulle have investeret i en spiller med større spillemæssige kompetencer, eks. Kudus Nordsjælland.

    I midterforsvaret har vi lige nu to udprægede duel-spillere. Fair nok - Bjelland er skadet, den var svært at forudse. Men når vi centralt i banen så udpræget investerer i slidere/duel-spillere, så ærgrer det mig. Vores spil er meget afhængig af, at der på de pladser er spillere med flair, overblik og spil intelligens. Der er for få af de nye, der besidder de kvaliteter. Igen kan man argumenyere for den enkelte spiller, men når man lægger alle indkøb sammen, så synes jeg, at der mangler noget 'fodbold-spiller' og det er årsagen til at vi slider med hele opspillet og angrebsspillet. Og prisen for ikke at kunne spille tilstrækkelig god fodbold er stor internationalt og knap så stor i superligaen, fordi de andre hold har om muligt endnu større problemer.



    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jeg tror, at det er de færreste som planlægges at blive solgt efter 1-2 år. Skov har næppe været planlagt solgt i dette vindue, men en sæson som hans gør ham bare for attraktiv til at holde. Det kan ske.
    Jeg har forøvrigt meget svært ved at se, hvorfor en anden strategi skulle gøre det hele meget bedre. Der vil stadig ske en løbende udskiftning af de bedste spillere. Man kan selvfølgelig toppe truppen i enkelte sæsoner, som vi så i 16/17 og i 10/11, men så så vi også bagefter hvad der skete med de kæmpe åreladninger. Vil vi hellere det? Personligt kunne jeg godt sige ja, men der var godt nok ikke meget forståelse for den efterfølgende nedgang bagefter herinde.
    Det er svært at vide hvad der planlægges, men det kan i hvert fald for nuværende konstateres, at det har været en konsekvens, planlagt eller ej.


    Og så er den jo ikke længere end, nu er det de spillere vi har, og så må opbakningen ske derfra, men jeg ærgrer mig, for jeg tror også der er meget spin i at sige vi ikke kunne holde på spillerne. Det har både vi og andre klubber gjort før. Og så har profilerne på nyindkøbene været for ensidige i den centrale del af banen.
    Goldbæks Højrefod

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1679
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    I en økonomisk betragtning, hvor salget alene henføres til ren indtægt er jeg enig. Skal vi veje indtægter op imod mistede indtægter ved CL/EL, så reduceres fortjenesten betragteligt. Så kan man argumentere for, at klubben på fornuftigvis tager den økonomiske risiko ud af ligningen ved at sikre indtægterne gennem salg og vi derved kan klare os uden et europæisk gruppespil. Der har jeg en anden forhåbning til risikovillighed i en fodboldklub - de er ikke underlagt den finansielle sektors stramme regler og lever netop i et betragtelig mere volatilt marked, som man skal kunne fungere sammen med for at få økonomien til at fungere optimalt over tid. Men jeg anerkender, at det handler om forretnings principper og dem der har investeret, har også retten til at sætte også disse.
    Det kan sagtens være, at din ønske til større risikovillighed ville være en bedre forretning. Dan Hammer (om man kan lide ham eller ej) snakker ofte om dette i diverse podcasts, hvor han f.eks. bestemt ikke har snakket i pæne vendinger om dengang, hvor vi skar kraftigt i spillerbudget.

    En anden årsag er måske også hvor solid vores økonomi er/ikke er. Er der f.eks. råd til at satse en eller flere gange? Jeg ved det ikke.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Særligt ærgrer jeg mig over indkøbet til den centrale midt, som jeg synes er uambitiøst. Det kan være Stage han kommer efter det. Taktisk virker han til at forstå hvad det handler om. Men hans fodboldmæssige niveau, det er bare for lavt. Der synes jeg man skulle have investeret i en spiller med større spillemæssige kompetencer, eks. Kudus Nordsjælland.
    Lige mht Stage er jeg ikke enig med dig. Ham er jeg virkelig glad for, at vi har købt. Kudus er også spændende, men ikke den type som vi (efter min mening) manglede.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    I midterforsvaret har vi lige nu to udprægede duel-spillere. Fair nok - Bjelland er skadet, den var svært at forudse. Men når vi centralt i banen så udpræget investerer i slidere/duel-spillere, så ærgrer det mig. Vores spil er meget afhængig af, at der på de pladser er spillere med flair, overblik og spil intelligens. Der er for få af de nye, der besidder de kvaliteter.
    Her er jeg heller ikke enig. Faktisk synes jeg, at alle tre midterforsvarere er ganske fornuftige med bolde. Sotte er nok den dårligste (men har et fornuftigt niveau med bolden), men Nelsson har i FCN i mine øjne været meget dygtig til at spile bolden frem. Han har ikke vist det så meget endnu hos os (det snakkede de også med ham i studiet efter Randerskampen), men det tror jeg nok skal komme. I interviewet sagde han vist, at det var et bevidst valg at starte lidt mere enkelt ud for at undgå fejl i starten, hvor lidt nye forsvarstaktikker skal læres.

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Det er svært at vide hvad der planlægges, men det kan i hvert fald for nuværende konstateres, at det har været en konsekvens, planlagt eller ej.
    Ja det vil der nok oftest være, når man sælger sine bedste spillere.

  23. De følgende 2 brugere er enige:

  24. #1680
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Særligt ærgrer jeg mig over indkøbet til den centrale midt, som jeg synes er uambitiøst. Det kan være Stage han kommer efter det. Taktisk virker han til at forstå hvad det handler om. Men hans fodboldmæssige niveau, det er bare for lavt. Der synes jeg man skulle have investeret i en spiller med større spillemæssige kompetencer, eks. Kudus Nordsjælland.
    Jeg forstår simpelthen ikke den her attitude. Stage har startet rigtigt godt blandt andet med to rigtig gode præstationer i den ultimative højintensitetskulisse mod Røde Stjerne. Han er allerede en solid kontrollerende midtbanespiller og han er kun lige startet. Har jer Stage hatere glemt, hvor lang tid det tog for Delaney at slå igennem på samme position? Eller hvor mange halvskuffelser eller deciderede nulbonner vi har prøvet med på den plads? Gregus, Bergvold, Würtz, Mussis, Grindheim osv.

    Jeg er sgu glad for Stage og tror på at han nok skal blive en betragtelig succes for os.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •