Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
Jeg er enig i BT's troværdighed ... jeg ser ham bare ikke som en signing af en spiller fra en højere hylde end vi plejer ... og skal vi bruge 15 mio. på en breddespiller, det virker underligt ... og endeligt, så er hans niveau pt. ikke til en startplads og internationalt er hans niveau ikke højt nok endnu (demonstreret meget tydelgt ved U21 EM).

Der er masser af diskrepans i det sammensurium, hvor det hele kan løsnes ved at Ståle udtaler, at Jens Stage er en international spiller på et højt niveau, højere end vi er vant til at kunne købe på og han gå direkte ind og styrke holdet og hjælpe os i CL. Men det lyder bare for underligt at den kontrakt skulle skulle kunne udløse sådan en udtalelse.
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...nes-vaerdi-ned

Det er en blanding af børnefodbold og voksenfodbold, som sjældent giver ret høj kvalitet. Det synes jeg heller ikke, der har været. Der har været mange middelmådige kampe, siger Ståle Solbakken og tilføjer:

- Der er mange gode individuelle spillere, men også spillere, som man ser være præget af, at nogle er lidt slidte. Andre er præget af en lang kamppause, nogle er bange for at blive skadede, fordi de måske har sikret sig et klubskifte.


Bare se Billing han spillede som en pose .... under slutrunden men han er nok at finde i PL til næste sæson, men hvis vi bare skulle vurdere ham under den slutrunde ville jeg aldrig se ham i København.

Der dukker ikke et ukendt talent op mere til en slutrunde, alle spillere er gennemanalyseret til bunds inden slutrunden.
Spillerne skal jo vurderes ud fra deres præstationer i deres hjemlige ligaer og europæisk hvis klubben spillede det.

Stage er den klart største profil set over hele sæson i AGF og kan godt se ham få succes i København. Han er en fighter ala Delaney og hvis han kan udvikle sig på samme vis så tror jeg vi alle bliver glade for Stage i København. Hvis han kommer.