Side 66 af 144 FørsteFørste ... 16566364656667686976116 ... SidsteSidste
Viser resultater 976 til 990 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #976
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Jeg er overvejende enig, men Mudrazija er vist ikke én, man regner med på den korte bane, og Thomsen bliver aldrig svaret på vores bønner. Så reelt har vi tre centrale midtbanespillere i truppen, hvilket hurtig kan blive for lidt.
    Mudrazija skulle være klar igen efter den næste landsholdspause, som starter om 2 måneder. Der bør Stage, Falk, Zeca og til nøds Thomsen være nok i de op til 13 kampe, der er tale om indtil da. Thomsen har kontrakt 2 år endnu, og mon ikke han kigger ind i sin sidste sæson i FCK nu?

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Uanset hvad vil det give god mening, hvis ikke Haahr er klar. Bjelland spiller ikke alle kampe, og Papagiannopoulos virker ikke afklaret med sin reservetjans. Som rygterne er pt., ligner det jo mere to salg fra midterforsvaret end ingen.
    Enig. Jeg tror også at Ståle og Johan er klar til at reagere, hvis der kommer et salg, uanset om det er Papagiannopoulos eller Vavro. Jeg kunne dog også godt tænke mig at man handler proaktivt på området. Haahr er vigtig på den lange bane, men han er kun 17 år. Hvis han skal kunne træde ind i førsteholdstruppen, skal hans talent være på niveau med Zankas.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #977
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Holse står næppe først i køen om spilletid, så hvis en klub kommer med en fornuftigt bud, er Ståle nok til at tale med. Det handler jo også om, hvad spilleren gerne selv vil.
    Ståle har vist udtalt, at Holse får en rolle i kommende sæson. Men tror faktisk, at du har ret.

    Forøvrigt teaser de i BT's transfervinduet om, at de næste uge måske kan fortælle om endnu en intern handel i superligaen, hvor FCK skulle spille en rolle (hvis jeg forstod det rigtigt). De nævnte ikke, om det er en stor rolle og om det er ud eller ind, men mon ikke det kunne handle om Roerslev eller måske igen Holse.

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #978
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Forøvrigt teaser de i BT's transfervinduet om, at de næste uge måske kan fortælle om endnu en intern handel i superligaen, hvor FCK skulle spille en rolle (hvis jeg forstod det rigtigt). De nævnte ikke, om det er en stor rolle og om det er ud eller ind, men mon ikke det kunne handle om Roerslev eller måske igen Holse.
    Det må da være muligt at opstøve noget info for en herinde? Ulideligt at gå med den Cliffhanger ovenpå podcasten... :-O
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #979
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...tilbud/7695614

    Der var åbenbart hård konkurrence med PAOK om Jens Stage.

  7. #980
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vavro rygtes nu nærmere Lazio af Transfervinduet.
    https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...ri-til-topklub

    Lazio vil "kun" give 11 mio. euro (82 mio. kr.), mens FCK forlanger 13 mio. euro (97 mio. kr) for slovakken. Men der skulle findes en løsning midt imellem via klausuler og bonusser.

    Så burde der være råd til en afløser eller to for Vavro. Men gad vide, hvem der så skal løfte de andre spillere i sejrsrus fremover? Holse?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #981
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    108

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis Vavro bliver solgt for 80-100 mio, så synes jeg vi skal give det et skud, og hører om ikke Zanka vil hjem til København og hans kæreste, hvis Fenerbahce får deres bud på 26 mio godkendt af Huddersfield, så kan vi også være med!

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #982
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    123

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Hvis Vavro bliver solgt for 80-100 mio, så synes jeg vi skal give det et skud, og hører om ikke Zanka vil hjem til København og hans kæreste, hvis Fenerbahce får deres bud på 26 mio godkendt af Huddersfield, så kan vi også være med!
    Isoleret set kan vi nok godt være med på transfersummen, men vi kan slet ikke være med på deres lønninger. De kan betale 3-4 gange så meget som FCK, derudover må det alt andet lige være federe at spille på stadions i Tyrkiet end Danmark. Jeg ser ingen grund til Zanka skal vende retur til København allerede nu.


  12. #983
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tilsyneladende har West Ham meldt sig ind i kampen om Vavro, men forhandlingerne med Lazio skulle være så fremskredne, at det engelske bud er kommet for sent. Om ikke andet kan vi håbe, det er med til at presse prisen op.

  13. De følgende 7 brugere er enige:

  14. #984
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #985
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Er vi mon ude i at den kære Carsten ikke kunne bære, at skulle sælge både Bartolec, Nelsson og Skov Olsen til sin gamle arbejdsgiver i ét og samme transfervindue.. :]

  17. De følgende 7 brugere er enige:

  18. #986
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Er vi mon ude i at den kære Carsten ikke kunne bære, at skulle sælge både Bartolec, Nelsson og Skov Olsen til sin gamle arbejdsgiver i ét og samme transfervindue.. :]
    Og Kudus!

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #987
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Og vi leder efter en assistenttræner. CV tilbage i sin gamle rolle? :)

    Disclaimer: Det er en joke :)

  21. #988
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Wonderchild Se meddelelser
    Hvis Vavro bliver solgt for 80-100 mio, så synes jeg vi skal give det et skud, og hører om ikke Zanka vil hjem til København og hans kæreste, hvis Fenerbahce får deres bud på 26 mio godkendt af Huddersfield, så kan vi også være med!
    Tvivlsomt om Zanka vil hjem til Vavros kæreste. Tøhø
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.


  22. #989
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ebbe Sand fyret (officielt degraderet) i Brøndby og CV ny sportsdirektør

    https://www.bt.dk/superligaen/bombe-...portsdirektoer

  23. #990
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    På trods af nogle mystiske køb af CV, så må man ikkeglemme, at han altså var sportschef igennem en lang og succesfuld periode i FCK. Han er desuden dygtig til at sælge spillere, hvilket jo ikke er en dyd de er særlig gode til ude ved bofællesskabet solsikken.

    Jeg tror Carsten bliver et godt aktiv for Brøndby, og håber han kommer til at gøre det godt, så superligaen som produkt kan styrkes.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •