Side 25 af 144 FørsteFørste ... 15222324252627283575125 ... SidsteSidste
Viser resultater 361 til 375 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #361
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...o-kr-for-skov/

    Jeg havde forventede at prisen lå en hel del højere men kan jo bare håbe at han ikke er en one season wonder og han brager igennem til slutrunden, og hele næste sæson så prisen bliver højere...

  2. #362
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...o-kr-for-skov/

    Jeg havde forventede at prisen lå en hel del højere men kan jo bare håbe at han ikke er en one season wonder og han brager igennem til slutrunden, og hele næste sæson så prisen bliver højere...
    Bare han bliver dyrere end Sørloth, så er jeg glad. Det kan ikke passe, at den knoldesparker skal være Superligaens dyreste salg. ;-)

    Spøg til side. Min fornemmelse har hele tiden været, at Ståles smertegrænse lå omkring de 100 mio., så jeg er nu ikke så overrasket over tallet. Men jeg håber virkelig, virkelig, at FCK - eller allerhelst Robert Skov! - siger nej til de bud, der måtte komme. Jeg synes, det er meget sjovere at beholde Skov, som jo altså kun har været her 1½ år og i øvrigt elsker at være her, end at FCK får en kæmpe pose penge. Så kan det godt være, at næste sæson bliver en skuffelse (det kan den jo næsten kun), "so be it". Hellere dejlige Skov end penge!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. De følgende 6 brugere er enige:

  4. #363
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bare han bliver dyrere end Sørloth, så er jeg glad. Det kan ikke passe, at den knoldesparker skal være Superligaens dyreste salg. ;-)

    Spøg til side. Min fornemmelse har hele tiden været, at Ståles smertegrænse lå omkring de 100 mio., så jeg er nu ikke så overrasket over tallet. Men jeg håber virkelig, virkelig, at FCK - eller allerhelst Robert Skov! - siger nej til de bud, der måtte komme. Jeg synes, det er meget sjovere at beholde Skov, som jo altså kun har været her 1½ år og i øvrigt elsker at være her, end at FCK får en kæmpe pose penge. Så kan det godt være, at næste sæson bliver en skuffelse (det kan den jo næsten kun), "so be it". Hellere dejlige Skov end penge!
    Grunden til jeg troede de forventede flere penge var hans frispark. Dem kan han sparke ind i alle ligaer. Han mangler selvfølgelig at bevise sig selv i Europa og evt landsholdet. Så ja tak til Skov i København og +30 mål næste sæson :)

  5. De følgende 2 brugere er enige:

  6. #364
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Grunden til jeg troede de forventede flere penge var hans frispark. Dem kan han sparke ind i alle ligaer.
    Problemet er bare, at han (meget groft sagt) ikke er noget særligt i spillet på banen. Han kan sparke nok så gode dødbolde, men hvis han ikke er god nok i spillet, så er han slet ikke på banen.

    Man vil nok gerne have 100+ mio for ham, men jeg kan næsten ikke forestille mig, at man siger nej til bud på 10 mio euro. Realistisk set tror jeg ikke, at vi kan komme meget højere. Sørloth var en one-off fra et Premier League hold med nedrykningsfrygt og med for mange penge (og dårlig scouting). Skal vi slå rekorder, kan vi selvfølgelig håbe på det samme. For realistiske hold for Skov i andre lande (mellemstore i Bundesligaen, Italien, Frankrig, Spanien eller store i Belgien, Holland) kan næppe lægge beløb over 100 mio for ham.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #365
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Problemet er bare, at han (meget groft sagt) ikke er noget særligt i spillet på banen. Han kan sparke nok så gode dødbolde, men hvis han ikke er god nok i spillet, så er han slet ikke på banen.

    Man vil nok gerne have 100+ mio for ham, men jeg kan næsten ikke forestille mig, at man siger nej til bud på 10 mio euro. Realistisk set tror jeg ikke, at vi kan komme meget højere. Sørloth var en one-off fra et Premier League hold med nedrykningsfrygt og med for mange penge (og dårlig scouting). Skal vi slå rekorder, kan vi selvfølgelig håbe på det samme. For realistiske hold for Skov i andre lande (mellemstore i Bundesligaen, Italien, Frankrig, Spanien eller store i Belgien, Holland) kan næppe lægge beløb over 100 mio for ham.

    Jeg synes han er blevet markant bedre i spillet her efter jul faktisk. Når han lægger bolde til Ankersen, eller som sidst stikningen til N'Doye er de efterhånden virkelig veltempererede. De ligger hårdt, præcist og matcher den fart den modtagende spiller har. Det gør virkelig underværker istedet for den klassiske superliga aflevering der enten tvinger spilleren til at stoppe et skridt eller ligger foran modtageren så han ikke kan få den under kontrol.

    Det falder sammen med lidt færre mål, men min opfattelse af ham er egentlig, at han samlet set er bedre nu end før jul. Men slet ikke så flashy.

    Og jeg håber virkelig også han bliver. En sæson med 20+ mål mere, en tur i CL og et frissparksmål til EM i Parken til næste sommer skal nok flytte prisen yderligere 50 millioner op.


  9. #366
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Robert Skov

    Han er et kæmpe salgsopjekt, der må simpelthen være en del klubber som vil byde. Prislejet vi læser om er rigtig flot, når man tænker på hvad han har kostet og vi ser pt hvordan prisen pludselig kan gå den anden vej (NJ, Dolberg etc) efter én god sæson, men han passer bare virkelig godt ind hos FCK. Han spiller godt, han er glad og med hans alder har han rigeligt med tid til at komme ud. Vi har set så mange gange, hvad der sker når danske talenter kommer for tidligt ud.

    Jeg synes oprigtigt at det bedste for Skov ville være endnu et år hos FCK (uafhængigt af hvem og hvad der bydes). Et år med fuld spilletid, chancen for at blive endnu bedre på banen og ikke falde igennem internationalt. Jeg håber virkelig man banker på hans dør - tilbyder ham en lønforhøjelse (måske endda uden at forlænge kontrakten) og overtaler ham om at 6-12 mdr ekstra hos os og et europæisk eventyr kan bane vejen til landsholdet og Europa for en klub, der også vil satse påham. Desværre betyder 100 millioner ikke længere en startplads og tid til at tilvænne sig, man skal slå til fra start og hans chancer bliver større efter 2 gode sæsoner fremfor a one hit wonder

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #367
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Problemet er bare, at han (meget groft sagt) ikke er noget særligt i spillet på banen. Han kan sparke nok så gode dødbolde, men hvis han ikke er god nok i spillet, så er han slet ikke på banen.
    Nu skal vi heller ikke gøre ham dårligere i det åbne spil, end han er. Han er trods alt kun overgået af Viktor Fischer på assistlisten for hele Superligaen, så noget må han jo gøre rigtigt ud over at score mål.
    Sidst redigeret af Garneren : 10.05.19 kl. 11:03
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  12. #368
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nogen der kan tyrkisk? Af en eller anden årsag kan jeg ikke copy/paste fra den, ind i eksempelvis et google translate dokument.

    For mig ligner det en artikel om at Fenerbache er ude efter Skov og er klar til at betale 10-15 mio euro for ham.

    Værsgo: Link

  13. #369
    Tilmeldingsdato
    Aug 2010
    Indlæg
    284

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Pelle Bombholm Se meddelelser
    Nogen der kan tyrkisk? Af en eller anden årsag kan jeg ikke copy/paste fra den, ind i eksempelvis et google translate dokument.

    For mig ligner det en artikel om at Fenerbache er ude efter Skov og er klar til at betale 10-15 mio euro for ham.

    Værsgo: Link
    Det er nok bare det samme rygte der stadig florerer. Fenerbaches instagram-hær har i hvert fald gjort deres for at overbevise ham. Hvert opslag han laver bliver oversvømmet med "COME TO FENERBACHE!" og det har det gjort i et halvt års tid nu.
    Også punkter som kioskdrift, snerydning og andre ting fungerer rigtig godt, fortæller Bjerregaard.

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #370
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Opsummering:

    Bekræftede afgange:
    - Keita (Leuven)
    - Kvist (karrierestop)

    Forventede afgange:
    - Ankersen
    - Andersen
    - Matic
    - Lüftner (lejebasis)

    Afgange på rygtebasis:
    - Papagiannopoulos (middel)
    - Vavro (svag)
    - Skov (svag)

    Bekræftede tilgange:
    - Daramy
    - Daghim
    - Grytebust

    Forventede tilgange:
    - Holse (leje retur)
    - Roerslev (leje retur)
    Sidst redigeret af Kiwi : 15.05.19 kl. 12:24
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #371
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    36

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Carlo Holse og Mads Roerslev kommer vel også tilbage.
    Holse er, ifølge Ståle, en del af fremtidsplanerne efter hans ophold i EfB. Roerslev er nok en større ubekendt.
    Sidst redigeret af dennisp : 10.05.19 kl. 11:22

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #372
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    615

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser

    Afgange på rygtebasis:
    - Papagiannopoulos (middel)
    Har der været nogle faktisk rygter om dette? Har kun set sidelinien.dk ønsker/spekulationer
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  20. #373
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    11

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Har der været nogle faktisk rygter om dette? Har kun set sidelinien.dk ønsker/spekulationer
    Lige her:

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...se-fra-sverige

  21. #374
    Slush er offline Sun Lolly er det bedste!.
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    1,622

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af The_Man Se meddelelser
    Har der været nogle faktisk rygter om dette? Har kun set sidelinien.dk ønsker/spekulationer
    Han var ude med et interview med et random svensk nyhedssite om at han ville bede om møde med Ståle, samt at han vidste der var interesse fra sverige.
    http://fotbolltransfers.com/site/news/107796

  22. #375
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg siger på ingen måder at det er realistisk !!!! Men hvor ville Amartey være en konge signing i dette vindue

    - Aflaste Zeca/Falk
    - Aflaste Bjellands gamle ben samt når Vavro skulle have en pause
    - Til nød være back up for Varela
    - Udgøre en akse på midtbanen i svære kval kampe specielt på udebane hvor vi måske spiller 4-5-1

    Lige præcis den type hænger ikke på træerne , men vil i den grad være en spiller der kunne give plads i økonomien andre steder fordi han netop er så fleksibel.....

  23. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •