Side 62 af 144 FørsteFørste ... 12525960616263646572112 ... SidsteSidste
Viser resultater 916 til 930 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #916
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Måske det ikke direkte hører til her, men Ståle vil gerne have en ny assistent. Er der nogen internt, der kunne være oplagte? Eller er det mest sandsynligt, at der rekutteres udefra?
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  2. #917
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    543

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Så skulle Lazio være meget tæt på Vavro. Ifølge den italienske kilde, som BT citerer, lyder buddet på 9 mio euro.

    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...or-denis-vavro

  3. #918
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Så skulle Lazio være meget tæt på Vavro. Ifølge den italienske kilde, som BT citerer, lyder buddet på 9 mio euro.

    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...or-denis-vavro
    Jeg ved ikke hvorfor, men jeg var overbevist om, at Vavro ville gå for tæt på 100 mio. Han er ung, har et fantastisk mindset, har bevist sig europæisk, er på landshold og har et kæmpe potentiale internationalt med hans fysik. 100 mio. kroner er jo ikke meget for store italienske klubber.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #919
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af qwert Se meddelelser
    Så skulle Lazio være meget tæt på Vavro. Ifølge den italienske kilde, som BT citerer, lyder buddet på 9 mio euro.

    https://www.bt.dk/superligaen/medie-...or-denis-vavro
    Den handel er jeg sgu lidt lunken ved. Med en ny målmand og nye højrebacks, synes jeg, et evt. salg af Vavro er et gamble af de større. Jeg har ikke den store tiltro til at Papa kan løfte sig op på Vavros niveau, så der skal hentes en ny midterforsvar er ind.

    Tre ud fem nye spillere i forsvaret - det kan godt bekymre mig ift. kvalifikationen til CL. Faktisk også ift. Europa League..
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #920
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Krølben Se meddelelser
    Den handel er jeg sgu lidt lunken ved. Med en ny målmand og nye højrebacks, synes jeg, et evt. salg af Vavro er et gamble af de større. Jeg har ikke den store tiltro til at Papa kan løfte sig op på Vavros niveau, så der skal hentes en ny midterforsvar er ind.

    Tre ud fem nye spillere i forsvaret - det kan godt bekymre mig ift. kvalifikationen til CL. Faktisk også ift. Europa League..
    Det er Ståle nok også, men vi snakker om meget store beløb og sikkert om en Vavro som presser på for at komme videre.

    Lad os se hvad det ender med både økonomisk og mht erstatninger. Det tyder ikke på, at Sotte skal være afløseren, hvis vi skal tro på, at vi forhandler/har forhandlet med AIK om salg. Kan vi finde en god erstatning for Vavro og får vi samtidig omkring 10 mio euro, så skal vi imo sælge. Jeg synes stadig, at han laver en del børnefejl.

    Umiddelbart tænker jeg også, at det er nemmere for Ståle at sige nej til et salg af Skov (medmindre vi kommer over 100 mio), hvis man allerede har solgt Vavro.
    Sidst redigeret af k@sper : 27.06.19 kl. 20:38

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #921
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg ved ikke hvorfor, men jeg var overbevist om, at Vavro ville gå for tæt på 100 mio. Han er ung, har et fantastisk mindset, har bevist sig europæisk, er på landshold og har et kæmpe potentiale internationalt med hans fysik. 100 mio. kroner er jo ikke meget for store italienske klubber.
    Men også en spiller der stadig laver mange fejl især imod slutningen af sæsonen. Jeg var ihvertfald ikke helt tryg ved ham til sidst hvor der virkede som om at hans fokus forsvandt fuldstændigt - dette bekymrer mig en del, især hvis vi afviser en transfer han gerne vil have. 70 millioner kroner vil også gøre ham til den dyreste defensiv spiller i superligaens historie og vel 5. dyreste suppe spiller i historien?

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #922
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...or-fck/7690905

    Ifølge EB er Jens Stage en done deal, og han vil snart blive præsenteret.

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-si...r-rekordbeloeb

    Ifølge Michel og co. på BT har han kostet omkring 15 mio. kr.
    Sidst redigeret af Ståle : 27.06.19 kl. 20:17

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #923
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...or-fck/7690905

    Ifølge EB er Jens Stage en done deal, og han vil snart blive præsenteret.

    https://www.bt.dk/superligaen/fck-si...r-rekordbeloeb

    Ifølge Michel og co. på BT har han kostet omkring 15 mio. kr.
    15 mio er umiddelbart en pris, som jeg kan leve med, især hvis der ikke er for stor videresalgsklausul på. Vi får en (formodet) god spiller som dækker os rigtigt godt ind på mange pladser. Der er også rigtig god signalværdi i købet. Både mht til at de gode unge danske spillere gerne vil forbi os, inden de skal til udlandet, men samtidig cementerer vi også noget hierarki blandt de danske klubber. Den må være hård at sluge i Aarhus.

    Hvis den her går hjem, så er jeg meget spændt på, om man henter yderligere en spiller til kanten/angrebet eller om resten bliver 1/1 erstatninger for eventuelle salg i Vavro, Joronen, Skov eller andre. Bredden er næppe styrket antalsmæssigt, men med en spiller som Stage får man selvfølgelig en spiller ind, som byder sig mere på til en startopstilling end Kvist på sine sidste dage. En spiller som Bartolec kan nok også spille en højre kant, så også der har vi fået lidt flere muligheder.


  14. #924
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    15 mio er umiddelbart en pris, som jeg kan leve med, især hvis der ikke er for stor videresalgsklausul på. Vi får en (formodet) god spiller som dækker os rigtigt godt ind på mange pladser. Der er også rigtig god signalværdi i købet. Både mht til at de gode unge danske spillere gerne vil forbi os, inden de skal til udlandet, men samtidig cementerer vi også noget hierarki blandt de danske klubber. Den må være hård at sluge i Aarhus.

    Hvis den her går hjem, så er jeg meget spændt på, om man henter yderligere en spiller til kanten/angrebet eller om resten bliver 1/1 erstatninger for eventuelle salg i Vavro, Joronen, Skov eller andre. Bredden er næppe styrket antalsmæssigt, men med en spiller som Stage får man selvfølgelig en spiller ind, som byder sig mere på til en startopstilling end Kvist på sine sidste dage. En spiller som Bartolec kan nok også spille en højre kant, så også der har vi fået lidt flere muligheder.
    Jeg synes stadig at 15 mio. er mange penge, men så alligevel ... mudrazija kostede vist noget der ligner, så dine tidligere forståelse af prisdannelsen på Stage forklarer det formentlig meget godt.

    Jeg er mere i tvivl om det bliver 1:1 udskiftninger herfra. Det er der primært to årsager til. Selvom flere spillere dækker flere pladser, så tæller de stadig kun for en spiller. Når det tætte program kører særligt i efteråret, så er det, at vi har behov for flere spillere uanset, hvor mange positioner den enkelte spiller dækker, så tror jeg, at det er et ressource spørgsmål.

    ... og så vores helt store udfordring sidste år ... manglen på internationale mål. Dem har vi fortsat ikke købt - så det tror jeg klart, at vi er på udkig efter. Med de store problemer vi havde i Euro League, så bliver udfordringen forhåbentlig kun større i CL.
    Goldbæks Højrefod

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #925
    Tilmeldingsdato
    Aug 2015
    Indlæg
    720

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jan Schouby smider lige en breaker med et lille billede af Jan Schouby midt ind i Aarhus Stifttidendes transferartikel om Jens Stage. Som man nu gør.




    https://stiften.dk/sport/Stage-salg-...artikel/586678
    I øvrigt mener jeg at Brøndby Stadion bør ødelægges

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #926
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kaff Se meddelelser
    Jan Schouby smider lige en breaker med et lille billede af Jan Schouby midt ind i Aarhus Stifttidendes transferartikel om Jens Stage. Som man nu gør.




    https://stiften.dk/sport/Stage-salg-...artikel/586678
    Scouby plejer at være godt orienteret om AGF - men hvis det er rigtig, så skal jeg lige have noget at støtte mig til. Det var det samme, vi gav for Viktor Fischer - jeg tror vi får ham leveret med Limousine-service, en stor rød sløjfe om maven og en kasse cubanske cigarer:-)

    Han skal jo sælges for 100 mio. om tre år før alle omkostninger er dækket og vi har tjent det, vi skal ... vi må have et gigantisk budget til det her vindue, hvis rygtet taler sandt :-)
    Goldbæks Højrefod

  19. #927
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Scouby plejer at være godt orienteret om AGF - men hvis det er rigtig, så skal jeg lige have noget at støtte mig til. Det var det samme, vi gav for Viktor Fischer - jeg tror vi får ham leveret med Limousine-service, en stor rød sløjfe om maven og en kasse cubanske cigarer:-)

    Han skal jo sælges for 100 mio. om tre år før alle omkostninger er dækket og vi har tjent det, vi skal ... vi må have et gigantisk budget til det her vindue, hvis rygtet taler sandt :-)
    Mon ikke en væsenlig del af de 10 ekstra bonus mio kun skal betales ved CL gruppespil. I så fald skal pengene nok komme ind igen.

    Derudover er Fischers løn formentlig væsentlig højere end Stages bliver.
    Sidst redigeret af k@sper : 28.06.19 kl. 09:51

  20. De følgende 6 brugere er enige:

  21. #928
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Scouby plejer at være godt orienteret om AGF - men hvis det er rigtig, så skal jeg lige have noget at støtte mig til. Det var det samme, vi gav for Viktor Fischer - jeg tror vi får ham leveret med Limousine-service, en stor rød sløjfe om maven og en kasse cubanske cigarer:-)

    Han skal jo sælges for 100 mio. om tre år før alle omkostninger er dækket og vi har tjent det, vi skal ... vi må have et gigantisk budget til det her vindue, hvis rygtet taler sandt :-)
    Generelt om klausuler, så håber man vel de ryger til udbetaling. Det betyder det er gået godt. Så be my guest.


  22. #929
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Generelt om klausuler, så håber man vel de ryger til udbetaling. Det betyder det er gået godt. Så be my guest.
    Han bør ikke være en sikker start-ellever med hans nuværende niveau, hvad koster så de spillere vi køber til start-elleveren :-) Uanset hvordan man vender og drejer det, så er 15 mio. mange penge; måske OK, men 25 mio. med vores budget, så havde jeg troet på en spiller, der kunne løfte holdet fra den første dag.
    Goldbæks Højrefod

  23. #930
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    617

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Han bør ikke være en sikker start-ellever med hans nuværende niveau, hvad koster så de spillere vi køber til start-elleveren :-) Uanset hvordan man vender og drejer det, så er 15 mio. mange penge; måske OK, men 25 mio. med vores budget, så havde jeg troet på en spiller, der kunne løfte holdet fra den første dag.
    Generelt set, så er jeg næsten ligeglad med, hvem der spiller. Bare vi vinder og ryger der et par uretfærdige klausuler med det, så er det også fint med mig.

  24. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •