Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Har en ven som ser alle Sunderlands hjemme kampe, som mener Oviedo's præstationer har dalet helt utrolig meget, efter hans skader og sunderlands egen fald fra top fodbolden. Han ser ham gerne væk fra klubben, og mener ikke engang han formår at være bedre end league one standarden.

    Men det kan jo være, at det også bare er svært at være en god venstre back på et hold som fungerer så dårligt, men hvad han har fortalt mig igennem de sidste par år, gør mig ikke ligefrem optimistisk i forhold til Oviedo.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,548

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Udover Cornelius og N’Doye, har vi da haft held med at hente tidligere spillere tilbage?

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lars Jacobsen var da en ganske fin success da han kom tilbage, og Kvist var bestemt også de første par år inden alderen virkelig tog fat. Det er kun Christian Poulsen og Bengtsson som jeg synes har decideret skuffet.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar


  5. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    295

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Zanka?


  6. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Meter Pøller?
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  7. De følgende 10 brugere er enige:

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Feb 2004
    Indlæg
    618

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Peter Nielsen og Hjalte
    Messias har givet ordet skandaledommer helt ny betydning!!!!

  9. De følgende 7 brugere er enige:

  10. #7
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    12

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Løns

  11. De følgende 4 brugere er enige:

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Anders Lindegaard er ledig på markedet. Han er 35 år - Så næppe dér vi kigger, men vi har helt sikkert alternativer klar. Hvis vi sælger Joronen så forventer jeg indkøb til den plads. Gerne en opgradering. Nu er Grytebust sikret tidligt i vinduet så hvis der sker noget med vores anden keeper snart så har vi masser af tid til at reagere.

    Markus Henriksen fra Hull kunne være et frækt bud på en CM - han har samme agent som Grytebust, navnebror til Ståle, Jim Solbakken - (ikke i familie) Mener han har et år tilbage af sin kontrakt, spiller fast - og er 26 år så nok uden for vores rækkevidde.

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Robert Skov slår for 117. gang fast, at han har det rigtigt godt i København. Det er selvfølgelig ingen garanti for noget som helst, men jeg tror, der skal noget helt ekstraordinært til, før han er interesseret i at smutte nu. Og hurra for det, din sympatiske lille guldklump!

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ktuelt/7674069
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  14. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,188

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Robert Skov slår for 117. gang fast, at han har det rigtigt godt i København. Det er selvfølgelig ingen garanti for noget som helst, men jeg tror, der skal noget helt ekstraordinært til, før han er interesseret i at smutte nu. Og hurra for det, din sympatiske lille guldklump!

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ktuelt/7674069
    Jeg tror desværre, at han smutter alligevel. Det giver også fin mening, når man gennemgår det:

    - Forretningsmæssigt får FCK 80-100 mio. kr. i kassen, som kan geninvesteres i truppen.
    - Brandingmæssigt er Skov en fantastisk case over for andre unge talenter, som kan se, at de kan komme til FCK, udvikle sig og blive solgt til en storklub.
    - Det kan godt være, at Skov har det fantastisk godt i FCK (det ved jeg også, fra folk i hans nære netværk), men lur mig lige, om 25-35 mio. kr. årligt ikke også føles fantastisk. Og det er helt sikkert den type penge, han kommer til at blive præsenteret for.

    Men han skal selvfølgelig ikke til Tyrkiet. Det bliver England eller Tyskland.

    Jeg har vist skrevet det herinde før, men jeg mødte Skovs agent i privat sammenhæng tilbage i april, lige før BIF kampen. Vi snakkede en masse fodbold, og han fortalte bl.a., at han var i forhandlinger med Real Sociadad om Andreas Skov Olsen - og det her var før, at rygtet var over alle medierne. I samme ombæring spurgte jeg, om han ikke kunne love en fan som mig, at Robert Skov også var i FCK i næste sæson, hvortil han dødseriøst svarede, at det så virkelig virkelig svært ud med alle de interesserede klubber.

    Men men men - jeg HÅBER da virkelig også, at han bliver og spiller os i CL!

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,557

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg tror desværre, at han smutter alligevel. Det giver også fin mening, når man gennemgår det:

    - Forretningsmæssigt får FCK 80-100 mio. kr. i kassen, som kan geninvesteres i truppen.
    - Brandingmæssigt er Skov en fantastisk case over for andre unge talenter, som kan se, at de kan komme til FCK, udvikle sig og blive solgt til en storklub.
    - Det kan godt være, at Skov har det fantastisk godt i FCK (det ved jeg også, fra folk i hans nære netværk), men lur mig lige, om 25-35 mio. kr. årligt ikke også føles fantastisk. Og det er helt sikkert den type penge, han kommer til at blive præsenteret for.

    Men han skal selvfølgelig ikke til Tyrkiet. Det bliver England eller Tyskland.

    Jeg har vist skrevet det herinde før, men jeg mødte Skovs agent i privat sammenhæng tilbage i april, lige før BIF kampen. Vi snakkede en masse fodbold, og han fortalte bl.a., at han var i forhandlinger med Real Sociadad om Andreas Skov Olsen - og det her var før, at rygtet var over alle medierne. I samme ombæring spurgte jeg, om han ikke kunne love en fan som mig, at Robert Skov også var i FCK i næste sæson, hvortil han dødseriøst svarede, at det så virkelig virkelig svært ud med alle de interesserede klubber.

    Men men men - jeg HÅBER da virkelig også, at han bliver og spiller os i CL!
    Ingen tvivl om at en stor løncheck vil være tillokkende, men hvis man fokuserer på, hvad der rent karrieremæssigt vil være det rigtige for Skov, så vil det uomtvisteligt være at tage en sæson mere i fck.. Jeg synes desværre stadig Skov mangler en del i selve spillet, og det skal altså udvikles før han er klar til enten PL eller Bundesligaen.. Jeg er ret overbevist om, at han strander på bænken hvis han skifter til eksempelvis Tottenham nu, og det vil kunne sætte en afgørende stopper for hans udvikling.. Netop det tror jeg også han selv og hans rådgivere er opmærksomme på, og det vil være det, og ikke kun trivslen i Kbh, som gør at han tager en sæson mere her (og så måske udsigterne til at blive en del af EM på hjemmebane).. Han har nogle spidskompetencer som er helt vilde, og kan han i den kommende sæson få bygget de nødvendige ting på sit spil, så vil han dels have bedre chancee for at klare sig når han kommer ud og dels måske kunne score en endnu bedre kontrakt end tilfældet er nu, selvom han næppe laver 29 sæsonmål igen...

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ingen tvivl om at en stor løncheck vil være tillokkende, men hvis man fokuserer på, hvad der rent karrieremæssigt vil være det rigtige for Skov, så vil det uomtvisteligt være at tage en sæson mere i fck.. Jeg synes desværre stadig Skov mangler en del i selve spillet, og det skal altså udvikles før han er klar til enten PL eller Bundesligaen.. Jeg er ret overbevist om, at han strander på bænken hvis han skifter til eksempelvis Tottenham nu, og det vil kunne sætte en afgørende stopper for hans udvikling.. Netop det tror jeg også han selv og hans rådgivere er opmærksomme på, og det vil være det, og ikke kun trivslen i Kbh, som gør at han tager en sæson mere her (og så måske udsigterne til at blive en del af EM på hjemmebane).. Han har nogle spidskompetencer som er helt vilde, og kan han i den kommende sæson få bygget de nødvendige ting på sit spil, så vil han dels have bedre chancee for at klare sig når han kommer ud og dels måske kunne score en endnu bedre kontrakt end tilfældet er nu, selvom han næppe laver 29 sæsonmål igen...
    Jeg tror også, Skov selv er meget bevidst om, at hans udvikling sikkert vil have bedre af at blive i FCK frem for at blive breddespiller i en stor udenlandsk klub - og at han står med muligheden for at være fast mand på et hold, der har chancen for at spille CL i den kommende sæson, hvilket han næppe får, hvis han skifter.

    Men jeg tror desværre ikke, hans rådgivere og agenter trækker i den retning. De lugter dollars ved et monstersalg nu og vil hellere snuppe den hurtige gevinst end at gamble med et fremtidigt salg - er jeg desværre overbevist om.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg tror desværre, at han smutter alligevel. Det giver også fin mening, når man gennemgår det:

    - Forretningsmæssigt får FCK 80-100 mio. kr. i kassen, som kan geninvesteres i truppen.
    - Brandingmæssigt er Skov en fantastisk case over for andre unge talenter, som kan se, at de kan komme til FCK, udvikle sig og blive solgt til en storklub.
    - Det kan godt være, at Skov har det fantastisk godt i FCK (det ved jeg også, fra folk i hans nære netværk), men lur mig lige, om 25-35 mio. kr. årligt ikke også føles fantastisk. Og det er helt sikkert den type penge, han kommer til at blive præsenteret for.

    Men han skal selvfølgelig ikke til Tyrkiet. Det bliver England eller Tyskland.

    Jeg har vist skrevet det herinde før, men jeg mødte Skovs agent i privat sammenhæng tilbage i april, lige før BIF kampen. Vi snakkede en masse fodbold, og han fortalte bl.a., at han var i forhandlinger med Real Sociadad om Andreas Skov Olsen - og det her var før, at rygtet var over alle medierne. I samme ombæring spurgte jeg, om han ikke kunne love en fan som mig, at Robert Skov også var i FCK i næste sæson, hvortil han dødseriøst svarede, at det så virkelig virkelig svært ud med alle de interesserede klubber.

    Men men men - jeg HÅBER da virkelig også, at han bliver og spiller os i CL!
    Fedt med "insiderviden", men vi må lige være enige om 1 ting. Agenter tjener kun penge, når en spiller sælges. De tjener absolut ingen penge på at deres spillere bliver i den samme klub. Det er lidt ligesom, hvis jeg spørger min ejendomsmægler, om jeg skal sælge mit hus og købe et nyt. Det tror jeg nok han synes.

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Fedt med "insiderviden", men vi må lige være enige om 1 ting. Agenter tjener kun penge, når en spiller sælges. De tjener absolut ingen penge på at deres spillere bliver i den samme klub. Det er lidt ligesom, hvis jeg spørger min ejendomsmægler, om jeg skal sælge mit hus og købe et nyt. Det tror jeg nok han synes.
    Agenter tjener ganske vidst penge når spillere bliver solgt, de lægger jo en del arbejde i det, men det er forkert at på at de ikke tjener penge når en spiller bliver i en klub eller forlænger sin kontrakt.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Fedt med "insiderviden", men vi må lige være enige om 1 ting. Agenter tjener kun penge, når en spiller sælges. De tjener absolut ingen penge på at deres spillere bliver i den samme klub. Det er lidt ligesom, hvis jeg spørger min ejendomsmægler, om jeg skal sælge mit hus og købe et nyt. Det tror jeg nok han synes.
    Det er rigtig nok, at agenter har en stor indtjening, når en spiller skifter. Men det er altså ikke kun det, agenten tjener penge på. Ofte får agenten en hvis procentdel af spillernes månedlige løn. Det harmonerer jo også meget godt med, at agentens arbejde ikke kun sker lige op til et klubskifte. Der skal også arbejdes uden for transfervinduerne, rejses rundt og holdes møder med alverdens klubber, så agenterne får et netværk, der gør, at de rent faktisk kan komme i kontakt med klubberne, når tiden for et klubskifte nærmer sig.

    At det så nærmest er pervest, så store summer agenter efterhånden løber af sted med - og at klubberne (inklusiv os selv) prøver at lave alle mulige fiksfakserier, hvor spillerens agenten eksempelvis pludselig har repræsenteret klubben igennem hele salgsprocessen, er en helt anden sag.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •