Side 95 af 144 FørsteFørste ... 458592939495969798105 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,411 til 1,425 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1411
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Der var for noget tid siden et rygte om en spiller som spillede i en tysk klub, som vi var ved at købe som erstatning for Skov, hvad skete der med ham?

  2. #1412
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Der var for noget tid siden et rygte om en spiller som spillede i en tysk klub, som vi var ved at købe som erstatning for Skov, hvad skete der med ham?
    Mener det var en and.

  3. #1413
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af Lucas Andersens markedsværdi. Han skrev under på en 5-årig aftale, så dét trækker den op. På AaB's debatforum nævnes der meget lidt konkrete tal, de snakker mest om at han skal koste "meget", men nogle mener også, at Gaarde har nogle blodrøde tal, der skal rettes op på med salg af spillere, samt at der ikke kommer mere ind før der er blevet solgt noget. Løseligt nævner lidt forskellige brugere fra ca. 25-50 mio.

    Jeg gad godt vide hvor meget det "store" bud fra Ståle har været. IMO, så er mere end 20-25 mio for dyrt for en "luksusspiller", i den forstand at han ikke er drømmespilleren til lige netop den position vi mangler lige nu. Og faktisk synes jeg ikke vi burde binde mere end 15 mio op på sådan et køb, men hans kontraktlængde og tidligere meritter in mente, så er hans reelle markedsværdi nok oppe på mindst 25 mio.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #1414
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Jeg er helt enig.. Selvom Lucas Andersen ikke er den klassiske kanttype, så er der så meget kvalitet og bold i ham, at han fra dag 1 vil kunne gå ind og levere for os.. En midtbane med Falk, Fischer, Zeca og Andersen er voldsomt spændende og jeg forestiller mig et meget kreativt og chanceskabende hold med den midtbanekonstellation.. Det giver også muligheden for undervejs i kampene at ryste posen lidt og bytte rundt på nogle positioner.. I superligaen vil det være en suveræn midtbane mens man i europa mod bedre modstandere ville kunne supplee med Stage på midten pg evt placere Lukas i en hængende angrebsrolle eller blot erstatte Lukas med Stage 1-1..
    Stage i CL-kval/gruppespil; har I seriøst bemærket niveauet for hans præstationer? Jeg kan se simpelthen ikke se, at han på nogen måde er der endnu.
    Goldbæks Højrefod

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1415
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg har ikke rigtig nogen fornemmelse af Lucas Andersens markedsværdi. Han skrev under på en 5-årig aftale, så dét trækker den op. På AaB's debatforum nævnes der meget lidt konkrete tal, de snakker mest om at han skal koste "meget", men nogle mener også, at Gaarde har nogle blodrøde tal, der skal rettes op på med salg af spillere, samt at der ikke kommer mere ind før der er blevet solgt noget. Løseligt nævner lidt forskellige brugere fra ca. 25-50 mio.

    Jeg gad godt vide hvor meget det "store" bud fra Ståle har været. IMO, så er mere end 20-25 mio for dyrt for en "luksusspiller", i den forstand at han ikke er drømmespilleren til lige netop den position vi mangler lige nu. Og faktisk synes jeg ikke vi burde binde mere end 15 mio op på sådan et køb, men hans kontraktlængde og tidligere meritter in mente, så er hans reelle markedsværdi nok oppe på mindst 25 mio.
    Og derfor nej tak til ham. Det er fint at hente spillere fra den danske liga, men ikke for de overpriser.

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #1416
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    308

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ved godt at der bliver sagt så meget l*rt, og at Stage eksempelvis også havde udtalt, at han ikke ville spille for en anden dansk klub osv, men synes alligevel at den lige skulle bidrage til debatten.

    watch 1:15 inde

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1417
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diego_Palacios

    Transfer Talk - F.C. København melder på Twitter at FCK angiveligt er interesseret i venstrebacken Diego Palacios, der spiller i Willem II.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #1418
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Ved godt at der bliver sagt så meget l*rt, og at Stage eksempelvis også havde udtalt, at han ikke ville spille for en anden dansk klub osv, men synes alligevel at den lige skulle bidrage til debatten.

    watch 1:15 inde
    Men okay, hvad skal han sige? Kunne du tænke dig at komme til København? "Ja, det kunne da være meget spændende".

    Jeg tror Lucas Andersen er klar på København hvis økonomien er rigtig.

    Personligt tror jeg ikke Lucas Andersen rykker klubben ret meget, i sær taget i betragtning af, at han ikke vil kunne bruges i midten som Rasmus Falk. Jeg tror ideen var, at Falk skulle spille højrekant når Skov engang blev solgt. Falk skulle så afløses af Mudra, som desværre ikke kom helt op i gear før hans skade, hvilket nu har fået klubben i tænkeboks.

  14. #1419
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    https://en.m.wikipedia.org/wiki/Diego_Palacios

    Transfer Talk - F.C. København melder på Twitter at FCK angiveligt er interesseret i venstrebacken Diego Palacios, der spiller i Willem II.
    Rygtet stammer fra hollandske Brabrants Dagblad, en regional avis der bl.a. dækker Willem II tæt. I artiklen fra 23. juli står følgende (Google Translate):

    Citat:
    I går blev det klart, at Willem II ikke behøvede helt at opgive håbet om, at Diego Palacios kunne vende tilbage. Den 20-årige venstreback fra Ecuador er tilbageholdende med at flytte til Barcelona B. Han er i interesse for den danske FC København, der skal spille mod The New Saints i aften i Champions League's anden heat.


    Palacios blev lejet af Aucas til Willem II sidste sæson. Danny Walker, ejeren af denne klub, venter på et tilbud fra danskerne. Hvis han kan forhandle en god videresalgsprocent, ser intet ud til at stå i vejen for en overførsel fra en af smagene i Copa America under 20 og World Cup under 20. Men hvis ejeren, spilleren og klubben ikke kan finde ud af det, kan det også være en mulighed at leje det ud til Willem II i endnu et år.


    https://www.bd.nl/willem-ii/willem-i...eren~a2c99371/
    Mvh.
    Dane

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1420
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Ved godt at der bliver sagt så meget l*rt, og at Stage eksempelvis også havde udtalt, at han ikke ville spille for en anden dansk klub osv, men synes alligevel at den lige skulle bidrage til debatten.

    watch 1:15 inde
    Det siger jo ingenting. Der er kun ét svar, man kan give på det spørgsmål som ny spiller, hvis man ikke vil begynde sit ophold med at lægge sig ud med hele fanskaren.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #1421
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lucas Andersen gør ikke meget for at lægge en dæmper på rygterne

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...-vaere-rigtigt

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1422
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Ved godt at der bliver sagt så meget l*rt, og at Stage eksempelvis også havde udtalt, at han ikke ville spille for en anden dansk klub osv, men synes alligevel at den lige skulle bidrage til debatten.

    watch 1:15 inde
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyhede...-det-er-sandt/

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1423
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lucas Andersen var et meget større talent end Robert Skov, men han kom til Ajax i en alt for ung alder. Hans søster flyttede ned for at støtte ham og jeg tvivler faktisk på, at han passede ind i det hollandske miljø. Talentet og kvaliteten er der - jeg så ham gerne hos os, men pt dækker han bare ikke pladsen, hvor vi mangler. Jeg vil hellere have Falk inde centralt og jeg synes godt vi kunne bruge en “rigtig” kant.

    Oviedo springer mere og mere i øjnene som vores venstre back. Problemet er nok at vi kun har brug for ham i en sæson og han næppe acceptere en et års kontrakt (eller Bengtsson forkorter sin). Han vil bare kunne blive brugt på venstre midt også og Gischer kan sagtens spille højre. Måske vil han trække lidt mindre ind i banen, men skarpe indlæg til N’Doye og Wind er vel hellere ikke en dårlignide.

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #1424
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Oviedo springer mere og mere i øjnene som vores venstre back. Problemet er nok at vi kun har brug for ham i en sæson og han næppe acceptere en et års kontrakt (eller Bengtsson forkorter sin). Han vil bare kunne blive brugt på venstre midt også og Gischer kan sagtens spille højre. Måske vil han trække lidt mindre ind i banen, men skarpe indlæg til N’Doye og Wind er vel hellere ikke en dårlignide.
    Ståle har blankt afvist, at Oviedo er aktuel. Kan vi ikke efterhånden begrave de spekulationer én gang for alle?
    Mvh.
    Dane


  25. #1425
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lucas Andersen var et meget større talent end Robert Skov, men han kom til Ajax i en alt for ung alder. Hans søster flyttede ned for at støtte ham og jeg tvivler faktisk på, at han passede ind i det hollandske miljø. Talentet og kvaliteten er der - jeg så ham gerne hos os, men pt dækker han bare ikke pladsen, hvor vi mangler. Jeg vil hellere have Falk inde centralt og jeg synes godt vi kunne bruge en “rigtig” kant.
    Jeg mener jo så, at vi faktisk mangler to - både en afløser for Skov, men også en, der kan gardere for Fischer på venstre og for Falk centralt. Mest af alt, fordi der er for meget dødvægt over Thomsen. Så hvis man kunne sende Thomsen retur til Ålleren - hvor han vel stadig har lidt status, fordi det var der, han brød igennem og spillede godt - sammen med en pose penge og få Lucas Andersen den anden vej, ville det være perfekt i min bog.

    Derudover skal vi så også have en højrekant og en venstre back, hvis vi ikke skal være for sårbare.
    Sidst redigeret af Garneren : 29.07.19 kl. 10:45
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  26. De følgende 3 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •