Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
Én af grundende til at bruge meget krudt på ham, er vel netop at presse hans pris gevaldigt op - og ligeledes tiltrække yderligere opmærksomhed, så der kan startes den før-omtalte budkrig til sommer.

Men han spiller selvfølgelig ikke, hvis han ikke leverer. Det har han så til gengæld bare gjort i de par kampe man har set ham... Og at han ikke skulle kunne levere imod andre end OB's lammetævede drenge, virker ulogisk.
Hvis han har talentet kan han selvfølgelig det.
Zan
Min tese er bare, at hans pris næppe øges markant med 5-6 indhop mere. Han har fået debut i ligaen, hvilket er det vigtigste. Endvidere kender eventuelle interesserede klubber ham selvfølgelig indgående allerede, hvorfor disse indhop formentlig er tæt på ligegyldige mht pris. Har han meldt ud, at han er væk til sommer, så tror jeg at man satser på andre i de eventuelle indhop, som der må være plads til for talenterne.

Dette er selvfølgelig under den antagelse, at han er klubbens 5. bedste angriber pt. (Fischer talt med), hvilket formentligt ikke er helt skudt ved siden af, selvom Sidelinien ikke kan lide Pieros. Ja Daramy var god mod OB på et tidspunkt, hvor de nærmest var holdt op med at forsvare, men jeg har også set en række træningskampe i optakten, hvor han fik meget lidt (hvis noget) ud af det. Derfor tror jeg ikke, at man giver ham indhop medmindre at man håber for en forlængelse.
Det er klart, at er hans niveau virkelig så meget bedre pt end jeg tror, så spiller han selvfølgelig grundet, at han kan hjælpe os til guldet, uanset at man ved at han er væk til sommer. Og så kan vi (som du skriver) hæve en større check ved et salg.