Side 50 af 144 FørsteFørste ... 404748495051525360100 ... SidsteSidste
Viser resultater 736 til 750 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #736
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Robert Skov slår for 117. gang fast, at han har det rigtigt godt i København. Det er selvfølgelig ingen garanti for noget som helst, men jeg tror, der skal noget helt ekstraordinært til, før han er interesseret i at smutte nu. Og hurra for det, din sympatiske lille guldklump!

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...ktuelt/7674069
    Jeg tror desværre, at han smutter alligevel. Det giver også fin mening, når man gennemgår det:

    - Forretningsmæssigt får FCK 80-100 mio. kr. i kassen, som kan geninvesteres i truppen.
    - Brandingmæssigt er Skov en fantastisk case over for andre unge talenter, som kan se, at de kan komme til FCK, udvikle sig og blive solgt til en storklub.
    - Det kan godt være, at Skov har det fantastisk godt i FCK (det ved jeg også, fra folk i hans nære netværk), men lur mig lige, om 25-35 mio. kr. årligt ikke også føles fantastisk. Og det er helt sikkert den type penge, han kommer til at blive præsenteret for.

    Men han skal selvfølgelig ikke til Tyrkiet. Det bliver England eller Tyskland.

    Jeg har vist skrevet det herinde før, men jeg mødte Skovs agent i privat sammenhæng tilbage i april, lige før BIF kampen. Vi snakkede en masse fodbold, og han fortalte bl.a., at han var i forhandlinger med Real Sociadad om Andreas Skov Olsen - og det her var før, at rygtet var over alle medierne. I samme ombæring spurgte jeg, om han ikke kunne love en fan som mig, at Robert Skov også var i FCK i næste sæson, hvortil han dødseriøst svarede, at det så virkelig virkelig svært ud med alle de interesserede klubber.

    Men men men - jeg HÅBER da virkelig også, at han bliver og spiller os i CL!

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #737
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg tror desværre, at han smutter alligevel. Det giver også fin mening, når man gennemgår det:

    - Forretningsmæssigt får FCK 80-100 mio. kr. i kassen, som kan geninvesteres i truppen.
    - Brandingmæssigt er Skov en fantastisk case over for andre unge talenter, som kan se, at de kan komme til FCK, udvikle sig og blive solgt til en storklub.
    - Det kan godt være, at Skov har det fantastisk godt i FCK (det ved jeg også, fra folk i hans nære netværk), men lur mig lige, om 25-35 mio. kr. årligt ikke også føles fantastisk. Og det er helt sikkert den type penge, han kommer til at blive præsenteret for.

    Men han skal selvfølgelig ikke til Tyrkiet. Det bliver England eller Tyskland.

    Jeg har vist skrevet det herinde før, men jeg mødte Skovs agent i privat sammenhæng tilbage i april, lige før BIF kampen. Vi snakkede en masse fodbold, og han fortalte bl.a., at han var i forhandlinger med Real Sociadad om Andreas Skov Olsen - og det her var før, at rygtet var over alle medierne. I samme ombæring spurgte jeg, om han ikke kunne love en fan som mig, at Robert Skov også var i FCK i næste sæson, hvortil han dødseriøst svarede, at det så virkelig virkelig svært ud med alle de interesserede klubber.

    Men men men - jeg HÅBER da virkelig også, at han bliver og spiller os i CL!
    Ingen tvivl om at en stor løncheck vil være tillokkende, men hvis man fokuserer på, hvad der rent karrieremæssigt vil være det rigtige for Skov, så vil det uomtvisteligt være at tage en sæson mere i fck.. Jeg synes desværre stadig Skov mangler en del i selve spillet, og det skal altså udvikles før han er klar til enten PL eller Bundesligaen.. Jeg er ret overbevist om, at han strander på bænken hvis han skifter til eksempelvis Tottenham nu, og det vil kunne sætte en afgørende stopper for hans udvikling.. Netop det tror jeg også han selv og hans rådgivere er opmærksomme på, og det vil være det, og ikke kun trivslen i Kbh, som gør at han tager en sæson mere her (og så måske udsigterne til at blive en del af EM på hjemmebane).. Han har nogle spidskompetencer som er helt vilde, og kan han i den kommende sæson få bygget de nødvendige ting på sit spil, så vil han dels have bedre chancee for at klare sig når han kommer ud og dels måske kunne score en endnu bedre kontrakt end tilfældet er nu, selvom han næppe laver 29 sæsonmål igen...

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #738
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Ingen tvivl om at en stor løncheck vil være tillokkende, men hvis man fokuserer på, hvad der rent karrieremæssigt vil være det rigtige for Skov, så vil det uomtvisteligt være at tage en sæson mere i fck.. Jeg synes desværre stadig Skov mangler en del i selve spillet, og det skal altså udvikles før han er klar til enten PL eller Bundesligaen.. Jeg er ret overbevist om, at han strander på bænken hvis han skifter til eksempelvis Tottenham nu, og det vil kunne sætte en afgørende stopper for hans udvikling.. Netop det tror jeg også han selv og hans rådgivere er opmærksomme på, og det vil være det, og ikke kun trivslen i Kbh, som gør at han tager en sæson mere her (og så måske udsigterne til at blive en del af EM på hjemmebane).. Han har nogle spidskompetencer som er helt vilde, og kan han i den kommende sæson få bygget de nødvendige ting på sit spil, så vil han dels have bedre chancee for at klare sig når han kommer ud og dels måske kunne score en endnu bedre kontrakt end tilfældet er nu, selvom han næppe laver 29 sæsonmål igen...
    Jeg tror også, Skov selv er meget bevidst om, at hans udvikling sikkert vil have bedre af at blive i FCK frem for at blive breddespiller i en stor udenlandsk klub - og at han står med muligheden for at være fast mand på et hold, der har chancen for at spille CL i den kommende sæson, hvilket han næppe får, hvis han skifter.

    Men jeg tror desværre ikke, hans rådgivere og agenter trækker i den retning. De lugter dollars ved et monstersalg nu og vil hellere snuppe den hurtige gevinst end at gamble med et fremtidigt salg - er jeg desværre overbevist om.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #739
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg tror desværre, at han smutter alligevel. Det giver også fin mening, når man gennemgår det:

    - Forretningsmæssigt får FCK 80-100 mio. kr. i kassen, som kan geninvesteres i truppen.
    - Brandingmæssigt er Skov en fantastisk case over for andre unge talenter, som kan se, at de kan komme til FCK, udvikle sig og blive solgt til en storklub.
    - Det kan godt være, at Skov har det fantastisk godt i FCK (det ved jeg også, fra folk i hans nære netværk), men lur mig lige, om 25-35 mio. kr. årligt ikke også føles fantastisk. Og det er helt sikkert den type penge, han kommer til at blive præsenteret for.

    Men han skal selvfølgelig ikke til Tyrkiet. Det bliver England eller Tyskland.

    Jeg har vist skrevet det herinde før, men jeg mødte Skovs agent i privat sammenhæng tilbage i april, lige før BIF kampen. Vi snakkede en masse fodbold, og han fortalte bl.a., at han var i forhandlinger med Real Sociadad om Andreas Skov Olsen - og det her var før, at rygtet var over alle medierne. I samme ombæring spurgte jeg, om han ikke kunne love en fan som mig, at Robert Skov også var i FCK i næste sæson, hvortil han dødseriøst svarede, at det så virkelig virkelig svært ud med alle de interesserede klubber.

    Men men men - jeg HÅBER da virkelig også, at han bliver og spiller os i CL!
    Fedt med "insiderviden", men vi må lige være enige om 1 ting. Agenter tjener kun penge, når en spiller sælges. De tjener absolut ingen penge på at deres spillere bliver i den samme klub. Det er lidt ligesom, hvis jeg spørger min ejendomsmægler, om jeg skal sælge mit hus og købe et nyt. Det tror jeg nok han synes.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #740
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    558

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Fedt med "insiderviden", men vi må lige være enige om 1 ting. Agenter tjener kun penge, når en spiller sælges. De tjener absolut ingen penge på at deres spillere bliver i den samme klub. Det er lidt ligesom, hvis jeg spørger min ejendomsmægler, om jeg skal sælge mit hus og købe et nyt. Det tror jeg nok han synes.
    Agenter tjener ganske vidst penge når spillere bliver solgt, de lægger jo en del arbejde i det, men det er forkert at på at de ikke tjener penge når en spiller bliver i en klub eller forlænger sin kontrakt.

  10. #741
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Fedt med "insiderviden", men vi må lige være enige om 1 ting. Agenter tjener kun penge, når en spiller sælges. De tjener absolut ingen penge på at deres spillere bliver i den samme klub. Det er lidt ligesom, hvis jeg spørger min ejendomsmægler, om jeg skal sælge mit hus og købe et nyt. Det tror jeg nok han synes.
    Det er rigtig nok, at agenter har en stor indtjening, når en spiller skifter. Men det er altså ikke kun det, agenten tjener penge på. Ofte får agenten en hvis procentdel af spillernes månedlige løn. Det harmonerer jo også meget godt med, at agentens arbejde ikke kun sker lige op til et klubskifte. Der skal også arbejdes uden for transfervinduerne, rejses rundt og holdes møder med alverdens klubber, så agenterne får et netværk, der gør, at de rent faktisk kan komme i kontakt med klubberne, når tiden for et klubskifte nærmer sig.

    At det så nærmest er pervest, så store summer agenter efterhånden løber af sted med - og at klubberne (inklusiv os selv) prøver at lave alle mulige fiksfakserier, hvor spillerens agenten eksempelvis pludselig har repræsenteret klubben igennem hele salgsprocessen, er en helt anden sag.

  11. #742
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ståle Se meddelelser
    Og i følge Michel på Twitter:

    FCK og Apoel har aftalt en frikøbsklausul på 800.000 euro, hvis cyprioterne vil beholde Uros Matic efter lejeaftalen.

  12. #743
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Michel Davidsen melder på twitter om en frikøbsklausul på 800.000 euro til Matic, hvis APOEL vil beholde ham efter lejemålets ophør. Der er fandme langt op til de ca. 2,5 mio. euro vi gav for ham for 2½ år siden..
    Vi skulle derudover være aktivt på jagt efter en ny midterforsvarer. Hvilket glæder mig usigeligt, så vi kan få en direkte afløser for Vavro, når han bliver solgt inden for dette eller de to næste transfervinduer. Roma, Sampdoria og Atalanta skulle være interesseret i ham, og det er ikke utænkeligt, at det er omkring de 90 mio. kr., som bliver smidt i vores retning, hvis vi skal slippe den unge slovak.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #744
    Tilmeldingsdato
    May 2014
    Indlæg
    116

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Pieros har angiveligt fået lov til at finde sig en ny klub. Santander er blevet set i København (?) og Vavro er begyndt at følge Salah og van Dijk på Instagram og Joronen er stadig meget aktuel i Brescia. The hype is real.

    Nu går der Football Manager i den, men hvis Roma og Liverpool ender i en budkrig, ville det vel ikke skade prisen på Vavro HVIS han bliver solgt..

  15. #745
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Santander er til Copa America i Brasilien med Paraguay, så han er næppe i KBH..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #746
    Tilmeldingsdato
    Apr 2019
    Indlæg
    31

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Korrekt - men han var dog ikke på banen i 2-2 kampen mod Quatar i går.

  18. #747
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Azana Se meddelelser
    Korrekt - men han var dog ikke på banen i 2-2 kampen mod Quatar i går.
    Og selv hvis han var i København, var det næppe et tegn på noget. Han blev Bolognas topscorer og kåret til månedens spiller flere gange. Mon ikke han kan finde på noget sjovere at lave end at flytte tilbage til København allerede.

    Men dejligt, hvis vi skifter Sotiriou ud med en klasseangriber.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. De følgende 7 brugere er enige:

  20. #748
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Sotte meldes meget tæt på et skifte til AIK:
    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...havn-forsvarer
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  21. #749
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle inden transfervinduet: vi er for smalle, vi skal styrke bredden.
    Tre dage inde i transfervinduet: vores målmand rygtet væk, vores bedste forsvar og vores 3. valg i forsvaret lige så. Pieros er på vippen, og Skov bliver svær at holde på.

    Så... sker ovenstående får vi da godt nok travlt i vinduet for ikke blot bare at have en trup, men en bredere trup vel at mærke?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #750
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det ligner lidt at Joronen, Satte og Vavro forlader os her til sommer. Der er vedvarende rygter om Vavro og Satte + de virker begge opsatte på at komme afsted. Rygterne om Joronen kommer fra anerkendte kilder , og der snakkes allerede om en kontraktlængde på 3 år.

    Jeg håber godt nok man kan spille et forsvar sammen inden CL-kvallen...

    Personligt er jeg ikke så ked af afgangen af Joronen. Hvis man kan få 25 millioner er det fint nok. Han har gjort det OK men vi kan finde noget bedre tror jeg for den pris og vi har allerede Grytebust - måske Grabara?

    Afgangen af Vavro og Sotte, tvinger os ud i markedet efter to stoppere. Lidt bekymrende.

    Skov kan også forsvinde og bliver meget svær at erstatte. En afgang af Vavro + Skov giver dog 150-200 millioner i kassen.

    Sotiriou afgang kan åbne op for tilgang af en bedre spiller, så det er fint.

    Spændende vindue vi har gang i

  24. De følgende 2 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •