Side 5 af 144 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste
Viser resultater 61 til 75 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #61
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kamil Grabara gør det utroligt godt i AGF og har pt. den højeste redningsprocent i ligaen. Jeg synes vi skal høre Liverpool om en udlejning til sommer + købsoption.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #62
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lasse Vibe er fri på markedet og meldes at tage til enten England eller Danmark (Göteborg er dermed umiddelbart ikke i spil).
    Han kan skulle flere pladser og har andre spillemæssige kompetencer end Pieros, Wind og Dame.
    Kunne han være interessant for os? Jeg følger ikke kinesisk fodbold men han virker ikke som en, der har været prangende derovre. Omvendt var han stærk i Göteborg og Brentford.
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  4. #63
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rokie_Ijeh Se meddelelser
    Lasse Vibe er fri på markedet og meldes at tage til enten England eller Danmark (Göteborg er dermed umiddelbart ikke i spil).
    Han kan skulle flere pladser og har andre spillemæssige kompetencer end Pieros, Wind og Dame.
    Kunne han være interessant for os? Jeg følger ikke kinesisk fodbold men han virker ikke som en, der har været prangende derovre. Omvendt var han stærk i Göteborg og Brentford.
    Vi har vel ikke brug for en kortsigtet løsning i angrebet? Vibe er 32 år og formentlig alligevel ikke god nok til at slå Wind/Pieros af. Nej tak herfra.

  5. De følgende 13 brugere er enige:

  6. #64
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Fire PL klubber er eftersigende ude efter Robert Skov, hvor at Tottenham er iblandt en af dem.

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...r-jagter-skov/

    Jeg vil sige at hans opstart har bevist at han stadigvæk mangler et stykke vej i det opbyggende spil, som en sæson eller to i København nok vil kunne give ham.
    Hjalte du for lækker!!


  7. #65
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Vi har vel ikke brug for en kortsigtet løsning i angrebet? Vibe er 32 år og formentlig alligevel ikke god nok til at slå Wind/Pieros af. Nej tak herfra.
    34 årige Ronaldo er pt delt topscorer med 36 årige Quagliarella i serie A. En liga der i øvrigt er enestående i at holde spillerne kørende. Jeg ville umiddelbart ikke være nervøs for Vibe, da jeg tror han nok skal have 2-3 gode år i sig. Når det er sagt, så er spørgsmålet om vi har brug/plads til ham. Fischer udfylder samme rolle og helt sikkert bedre.

    Skov til Tottenham lyder helt vildt og dejlig dyrt. Jeg er stadig i granatchock over hvor godt han har præsteret og en del af mig siger skyd ham af, men hvor er han bare dejlig at have på holdkortet. Vi har virkelig en god og sympatisk trup pt

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #66
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    34 årige Ronaldo er pt delt topscorer med 36 årige Quagliarella i serie A. En liga der i øvrigt er enestående i at holde spillerne kørende. Jeg ville umiddelbart ikke være nervøs for Vibe, da jeg tror han nok skal have 2-3 gode år i sig. Når det er sagt, så er spørgsmålet om vi har brug/plads til ham. Fischer udfylder samme rolle og helt sikkert bedre.

    Skov til Tottenham lyder helt vildt og dejlig dyrt. Jeg er stadig i granatchock over hvor godt han har præsteret og en del af mig siger skyd ham af, men hvor er han bare dejlig at have på holdkortet. Vi har virkelig en god og sympatisk trup pt
    At Ronaldo er god som 34 årig forstår jeg ikke helt, hvad skulle betyde for, om FCK burde hente Lasse Vibe? Det er vel en ret ukontroversiel påstand, at der findes gode, gamle spillere (vi har selv et par stykker i truppen!).

    De eneste spillere på den alder, der hentes til FCK, er dem, der er på N'Doye-niveau. Altså profiler til startopstillingen. Det er Vibe ikke. Ham må Midtjylland gerne få i mine øjne.

  10. De følgende 10 brugere er enige:

  11. #67
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    At Ronaldo er god som 34 årig forstår jeg ikke helt, hvad skulle betyde for, om FCK burde hente Lasse Vibe? Det er vel en ret ukontroversiel påstand, at der findes gode, gamle spillere (vi har selv et par stykker i truppen!).

    De eneste spillere på den alder, der hentes til FCK, er dem, der er på N'Doye-niveau. Altså profiler til startopstillingen. Det er Vibe ikke. Ham må Midtjylland gerne få i mine øjne.
    Jeg angriber blot din påstand om kortsigtet løsning. Han kan have 2-4 år sig endnu uden problemer, kort sigtet er 6-12 mdr i min optik. Desuden blev Ronaldo kun nævnt fordi han er delt topscorer og han var umiddelbart ikke den interessante i min kommentar!

    Dog er vi nok enige om at Vibe ikke nødvendigvis bør havne hos os - dog håber jeg ikke på FCM.

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #68
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Derfor vil et salg være fornuftigt. Salgsprisen overstiger klart niveauet pt og spørgsmålet må være om talentet rækker på sigt. Han har fået en usædvanlig sløj start på foråret. Fraset naturligvis dødboldene....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  14. #69
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Får vi et bud på +100 mio for Skov til sommer bør vi i det mindste undersøge muligheden for at hente Skov Olsen i FCN ind som erstatning (Han koster nok mindst +40 mio).. Om det overhovedet er realistisk er allerede nu stærkt usikkert, særligt hvis han fortsætter formen fra de første kampe i foråret, vil han nok være uden for vores rækkevidde til sommer..

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #70
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Får vi et bud på +100 mio for Skov til sommer bør vi i det mindste undersøge muligheden for at hente Skov Olsen i FCN ind som erstatning (Han koster nok mindst +40 mio).. Om det overhovedet er realistisk er allerede nu stærkt usikkert, særligt hvis han fortsætter formen fra de første kampe i foråret, vil han nok være uden for vores rækkevidde til sommer..
    Jeg kalder den lige hurtigt. Vi kommer ikke til at købe Skov Olsen før han har floppet i udlandet. Vi smider ikke 35-40 mio. for en superligaspiller.


  17. #71
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er dette et “øv” eller et “fint nok”...?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...-fc-koebenhavn

    Zan

  18. #72
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Er dette et “øv” eller et “fint nok”...?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...-fc-koebenhavn

    Zan
    Tja. Jeg kender ikke nok til Berget til at kunne vurdere hans evner, men jeg kunne godt have brugt en offensivspiller mere i truppen, så på den måde er det lidt øv.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. #73
    Tilmeldingsdato
    Sep 2013
    Indlæg
    247

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Er dette et “øv” eller et “fint nok”...?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...-fc-koebenhavn

    Zan
    Givet vi har forsøgt at hente ham til prisen, er det velsagtens øv.

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #74
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ampions-league

    Ifølge bestyrelsesformand Bo Rygaard kommer klubben til at øge investeringerne i spillertruppen.

  22. De følgende 8 brugere er enige:

  23. #75
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Er dette et “øv” eller et “fint nok”...?

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/skan...-fc-koebenhavn

    Zan
    “Den udlægning modsiges dog af tipsbladet.dk's oplysninger. Ifølge dem har FC København ikke forsøgt at hente Berget til klubben.”

    Han eller Expressen er fuld af lort :-)
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

Side 5 af 144 FørsteFørste ... 23456781555105 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •