Side 60 af 144 FørsteFørste ... 10505758596061626370110 ... SidsteSidste
Viser resultater 886 til 900 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #886
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. #887
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jens Stage.....forudsiger en nedsmeltning af Sidelinien (ikke på den gode måde), hvis han er vores nye midtbaneprofil :)


  3. #888
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes det giver god mening. Har tidligere talt positivt om ham. Han er ung, dynamisk og kan spille flere positioner. Jeg vil ikke blive skuffet men forbeholder mig retten til at svine ham til hvis bliver en fiasko ������


  4. #889
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Jens Stage.....forudsiger en nedsmeltning af Sidelinien (ikke på den gode måde), hvis han er vores nye midtbaneprofil :)
    Jens Stage er da et godt køb ? Ung dansk, hårdtarbejdende og masser af potentiale. Kan spille rigtig mange positioner some reserve indtil han kan blive stamspiller. Jeg håber på det


  5. #890
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jens Stage er et køb der minder om Rasmus Würtz. Jeg ser en fighter og ung profil i provinsen, der er alt, alt forbegrænset teknisk til at kunne spille i FCK.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #891
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Jens Stage er et køb der minder om Rasmus Würtz. Jeg ser en fighter og ung profil i provinsen, der er alt, alt forbegrænset teknisk til at kunne spille i FCK.
    Tja typemæssigt minder han lidt om Delaney og er ihvertfald bedre end Delaney var på den alder... masser af potientiale at gå på og en helt helt anden type end dem vi har ... synes det virker fint ....

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #892
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg kan 10 x bedre lide idéen om at smide 2,5 mio. euro efter Jens Stage end endnu en Uros Matic, Gregus, Mudrazija-type, som vi ikke kender niveauet på overhovedet. Jeg så da også hellere Mathias Jensen eller lign., altså et på papiret større navn, der bakker op om de store ambitioner, klubben har på transferfronten i år. Men kan Ståle lave en ny Robert Skov case ud af Jens Stage, så overgiver jeg mig :)

  10. De følgende 8 brugere er enige:

  11. #893
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Forskellen er bare at prisen på Skov lød på ca. 7,5 mio. dengang.

    +15 mio. for Stage lyder som meget synes jeg - ellers mener jeg at det er en ganske fin spiller, til bredden dog - kan ikke lige se for mig at han slår Falk/Zeca af.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #894
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    “En” Jens Stage købt ind til bredden vil være en magtdemonstration à la dengang med Würtz eller TK - forhåbentlig vil han dog blive bedre i længden end de to blev.

  14. #895
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    “En” Jens Stage købt ind til bredden vil være en magtdemonstration à la dengang med Würtz eller TK - forhåbentlig vil han dog blive bedre i længden end de to blev.
    Say what?!? TK var da en FREMRAGENDE 3. målmand!
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  15. De følgende 16 brugere er enige:

  16. #896
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af guldsmed Se meddelelser
    Say what?!? TK var da en FREMRAGENDE 3. målmand!
    ... og det lukker vel målmandsdiskussionen :-)

    Selvom BT plejer at være velorienteret, så kan der måske også være grund til lidt kildekritik. Med tanke på at vi har hentet Fisher, Bjelland, Varela (selvom han ikke har spillet så meget endnu), så er der for meget mainstream over rygterne indtil videre. Så jeg tror nok først rigtig på rygterne, når der kommer en ordentlig sveske på bordet ... 15 mio. for en spiller fra en bundklub argh ... come on. Der er min tillid til FCK's stab større.
    Goldbæks Højrefod

  17. #897
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jens Stage er da et godt køb ? Ung dansk, hårdtarbejdende og masser af potentiale. Kan spille rigtig mange positioner some reserve indtil han kan blive stamspiller. Jeg håber på det
    Ja jeg er enig. Men det er nu engang sådan sidelinien typisk fungerer. Det ene store navn og mere eller mindre urealistiske navn efter det andet nævnes (vi skal jo hæve overliggeren), vi ender med noget mindre eksotisk, og mange bliver skuffede. Sådan et scenario vil et navn som Jens Stage uden tvivl også give, hvis han bliver den eneste midtbanespiller, som vi henter.

    Personligt synes jeg også, at han som type giver virkelig god mening. Vi søger efter en midtbanespiller som kan noget begge veje men som er stærk defensiv. Derudover har han enorm arbejdsradius (skal han bruge for at spille Zecas plads), han er rimelig målfarlig, han er god på hovedet (har vi savnet på midten) og han går fuldt ind i nærkampe og hvor det gør ondt i felterne (som Delaney). Endvidere kan han spille et utal af pladser (nærmest alle undtagen målmand), hvilket er vældig brugbart. Umiddelbart ligner han meget prototypen af den midtbane, som vi søger. Han har endda et fint videresalgspotentiale

    Det der taler imod er selvfølgelig, om han kan løfte sit niveau til også at være med internationalt, og om han teknisk og tempomæssigt kan være med på vores hold, når modstanderne står lavt på banen og pladsen er lille. Endvidere kommer han til at blive meget dyr, da det er et gigantisk nederlag for AGF at slippe Aarhussjælen på deres hold. Man kan måske også stille spørgsmåltegn ved, om han overhovedet gider FCK, da han er ærke Aarhusianer - men han kan jo snakke lidt med Fischer :-)

    Såfremt buddet er af nyere dato tænker jeg forøvrigt, at han næppe har været vores første prioritet. I så fald havde man kunne byde for uger siden. Det ligner måske lidt, at vi har misset en anden spiller og så er gået videre til næste i rækken (Stage)

    Men altså umiddelbart ville det da være et fint køb set med mine øjne.

    Jeg kan forøvrigt godt lide det lidt Bayern Munchen'ske tilgang vi har haft på det seneste med at hente de unge store profiler i ligaen. Det har fungeret fint med Kadri, Falk, Skov, Joronen og er nu fortsat med Grytebust, Bartolac og nu måske Stage. Det ser ud til at vi er blevet lidt heldigere med spillerne i forhold til Johnny Thomsen, Søren Frederiksen, Absolonsen osv.

  18. De følgende 11 brugere er enige:

  19. #898
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hm, tror ret meget på Jens Stage rygtet. BT plejer nemlig lige præcis at være velorienteret, og Ståle er kommet med sin "ingen kommentarer" melding, hvilket plejer at betyde, at der er noget om snakken. Når rygter er ukorrekte, plejer han at sige, at det ikke har noget på sig.

  20. De følgende 10 brugere er enige:

  21. #899
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hm, tror ret meget på Jens Stage rygtet. BT plejer nemlig lige præcis at være velorienteret, og Ståle er kommet med sin "ingen kommentarer" melding, hvilket plejer at betyde, at der er noget om snakken. Når rygter er ukorrekte, plejer han at sige, at det ikke har noget på sig.
    Jeg er enig i BT's troværdighed ... jeg ser ham bare ikke som en signing af en spiller fra en højere hylde end vi plejer ... og skal vi bruge 15 mio. på en breddespiller, det virker underligt ... og endeligt, så er hans niveau pt. ikke til en startplads og internationalt er hans niveau ikke højt nok endnu (demonstreret meget tydelgt ved U21 EM).

    Der er masser af diskrepans i det sammensurium, hvor det hele kan løsnes ved at Ståle udtaler, at Jens Stage er en international spiller på et højt niveau, højere end vi er vant til at kunne købe på og han gå direkte ind og styrke holdet og hjælpe os i CL. Men det lyder bare for underligt at den kontrakt skulle skulle kunne udløse sådan en udtalelse.
    Goldbæks Højrefod

  22. #900
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg er enig i BT's troværdighed ... jeg ser ham bare ikke som en signing af en spiller fra en højere hylde end vi plejer ... og skal vi bruge 15 mio. på en breddespiller, det virker underligt ... og endeligt, så er hans niveau pt. ikke til en startplads og internationalt er hans niveau ikke højt nok endnu (demonstreret meget tydelgt ved U21 EM).

    Der er masser af diskrepans i det sammensurium, hvor det hele kan løsnes ved at Ståle udtaler, at Jens Stage er en international spiller på et højt niveau, højere end vi er vant til at kunne købe på og han gå direkte ind og styrke holdet og hjælpe os i CL. Men det lyder bare for underligt at den kontrakt skulle skulle kunne udløse sådan en udtalelse.
    Nu spørger jeg måske dumt, men hvor er det, at Ståle har sagt noget ala det, du skriver her? Jeg har hørt medier sige det, samt høre Ståle, at han vil styrke bredden af holdet med en spiller/spillere, der kan konkurrere om en startplads. Men at han eksplicit skulle have sagt, at "højere niveau end vi er vant til at kunne købe på" mener jeg er en fan/medietolkning. Håber jeg bare er glemsom, fordi det lyder super!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •