Side 94 af 144 FørsteFørste ... 448491929394959697104 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,396 til 1,410 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1396
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Han er højrebenet.
    Der var engang hvor det faktisk var et af kriterierne for at kunne spille højrekant. Bolaños, Sionko, Silberbauer, alle højrebenede. Det kan altså godt virke med en højrebenet højrekant, hvis han bare er god nok.


  2. #1397
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af David_T Se meddelelser
    Der var engang hvor det faktisk var et af kriterierne for at kunne spille højrekant. Bolaños, Sionko, Silberbauer, alle højrebenede. Det kan altså godt virke med en højrebenet højrekant, hvis han bare er god nok.
    Og da Ståle blev interviewet på tv efter kampen i går, sagde han tilmed direkte, at en ny højre kant ikke behøvede at være venstrebenet. I øvrigt kan Rasmus Falk føjes til listen over højrebenede spillere, der har løst opgaven glimrende.
    Mvh.
    Dane

  3. De følgende 11 brugere er enige:

  4. #1398
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Jeg ønsker mig Gustav Wikheim som erstatning for Skov.
    Glem det! Tiden hvor vi hentede spillere i Midtjylland er overstået. Det er nu heller ikke fordi, vi nogensinde har haft succes med spillere købt i den klub, så det er måske godt det samme.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #1399
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Og da Ståle blev interviewet på tv efter kampen i går, sagde han tilmed direkte, at en ny højre kant ikke behøvede at være venstrebenet. I øvrigt kan Rasmus Falk føjes til listen over højrebenede spillere, der har løst opgaven glimrende.
    Præcis. Sidst vi spillede i CL havde vi også oftest en højrebenet spiller på pladsen, så det kan godt lade sig gøre. Problemet er nok også, at den venstrebenede type (som man måske foretrækker) er ret svær at finde i forhold til den højrebenede.

    Mht mit indlæg tidligere om Saba Lobzhanidze, så blev det åbenbart tolket som om, at jeg håbede på ham eller at vi nødvendigvus skal hente fra superligaen. Det er egentlig ikke sagen (jeg har selv skrevet indlæg, hvor jeg tvivler på hans kvaliteter), men blot en konstatering at han efter min mening er den spiller i superligaen, som har det højeste niveau og som i tillæg skal bruge mindst tilpasningstid til pladsen. Han er vant til en 442 ala vores og har spillet i højre side - også selvom venstre er hans favorit. En spiller som Lucas Andersen har måske et højere topniveau, men jeg har lidt svært ved at se ham som kantspiller hos os med det arbejde som det medfører, især hvis den anden kant er Fischer og Falk ligger centralt. Men det kunne samtidig også åbne for noget lækkert kombinationsspil .)

    Men spændende bliver det da.

  7. #1400
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Man kunne jo rykke Lucas Andersen ind centralt og Falk ud på højrekanten. Dét ville give vanvittig meget offensiv kreativitet med Fischer, Falk og Andersen. Men nok også for meget til Ståles smag.

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #1401
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Men der er jo også en Mudrazija til den centrale midtbane. Vi har 4 spillere til den centrale midtbane: Zeca, Falk, Mudrazija, Stage. Det er i forvejen rigtig mange lønkroner bundet op på den centrale midtbane, så en Lucas Andersen oveni ville nok være for meget. Ståle har jo klart angivet, at han ser Falk på central midtbane, så at have 5 spillere på den centrale midtbane, og kun én på højre kant holder ikke.

    De 5 spillere, vi har hentet i dette vindue er alle spillere, som er let integrerbare i FCK's kultur. Måske vi har råd (og her tænkes udover det økonomiske) til at hente og integrere en spiller, som ikke er fra den dansk/skandinaviske "andedam".
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #1402
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    1,852

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Man kunne jo rykke Lucas Andersen ind centralt og Falk ud på højrekanten. Dét ville give vanvittig meget offensiv kreativitet med Fischer, Falk og Andersen. Men nok også for meget til Ståles smag.
    Lucas Andersen har slet ikke Falks taktiske disciplin eller løbepensum - der er også en grund til, at han primært spiller angriber i AaB. Han ville ikke fungere som central midtbanespiller i København.
    Mvh.
    Dane

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #1403
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men der er jo også en Mudrazija til den centrale midtbane. Vi har 4 spillere til den centrale midtbane: Zeca, Falk, Mudrazija, Stage. Det er i forvejen rigtig mange lønkroner bundet op på den centrale midtbane, så en Lucas Andersen oveni ville nok være for meget. Ståle har jo klart angivet, at han ser Falk på central midtbane, så at have 5 spillere på den centrale midtbane, og kun én på højre kant holder ikke.

    De 5 spillere, vi har hentet i dette vindue er alle spillere, som er let integrerbare i FCK's kultur. Måske vi har råd (og her tænkes udover det økonomiske) til at hente og integrere en spiller, som ikke er fra den dansk/skandinaviske "andedam".
    Enig i at Ståle ser Falk som CM, men jeg vil mene at hvis der kommer en CM som kan bide sig fast som CM og tilbyde en spillestil som Delaney (Det kunne være Mudri eller Stage), så ville han være klar til at rykke Falk på en kant igen. Det vigtigste for Ståle er ikke at spillerne spiller en bestemt position, men at holdet er stærkest muligt. Lucas Andersen er helt sikkert ikke oplagt i denne sammenhæng og derfor tror jeg heller ikke specielt meget på det. Men det kunne stadig være en vild potent offensiv.

  14. #1404
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ståle har jo klart angivet, at han ser Falk på central midtbane, så at have 5 spillere på den centrale midtbane, og kun én på højre kant holder ikke.
    Ah, det ikke helt korrekt. Ståle sagde i går, at Falk kan bruges på flere positioner.
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1405
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,842

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Brugeren Tyskeren på AaB’s Debatside påstår at Ståle allerede i torsdags bød et meget stort beløb på Lucas Andersen, men at det blev afvist. Jeg har ingen anelse om hvorvidt den bruger ved noget, men det er jo en prollet provinsklub, og der er der tit folk, der ved mere end de burde. De andre brugere virker til at tage udmeldingen for pålydende. http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...700&start=3160

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #1406
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Men der er jo også en Mudrazija til den centrale midtbane. Vi har 4 spillere til den centrale midtbane: Zeca, Falk, Mudrazija, Stage. Det er i forvejen rigtig mange lønkroner bundet op på den centrale midtbane, så en Lucas Andersen oveni ville nok være for meget. Ståle har jo klart angivet, at han ser Falk på central midtbane, så at have 5 spillere på den centrale midtbane, og kun én på højre kant holder ikke.

    De 5 spillere, vi har hentet i dette vindue er alle spillere, som er let integrerbare i FCK's kultur. Måske vi har råd (og her tænkes udover det økonomiske) til at hente og integrere en spiller, som ikke er fra den dansk/skandinaviske "andedam".
    Der er blot det problem, at Mudražija er ude flere måneder endnu og først derefter skal spilles op i omdrejninger. Realistisk set kan han formentlig først medregnes i kabalen engang i oktober/november. Og til den tid kan vores europæiske sæson være long gone.

    En anden ting er, at han vist mere er en tovejsspiller end en kreativ playmakertype, så når Falk er ude, står vi tilbage med tre centrale midtbanespillere, der ikke skaber særligt meget. Ja, så er der også Thomsen, men han skaber mere i teorien end på banen.

    Fordelen ved Lucas Andersen er, at han formentlig er rimeligt bevendt på alle de offensive pladser, og han er oppe i omdrejninger, så han kan styrke holdet fra dag et. Jeg siger køb. Hvis han altså gider... men var der ikke et rygte for lidt tid siden om, at han kunne være frisk på at rykke til København?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #1407
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Devil Se meddelelser
    Brugeren Tyskeren på AaB’s Debatside påstår at Ståle allerede i torsdags bød et meget stort beløb på Lucas Andersen, men at det blev afvist. Jeg har ingen anelse om hvorvidt den bruger ved noget, men det er jo en prollet provinsklub, og der er der tit folk, der ved mere end de burde. De andre brugere virker til at tage udmeldingen for pålydende. http://debatside.dk/viewtopic.php?f=...700&start=3160
    Jeg håber at Ståle vil mere end det. Jeg håber, han smider en ordentlig hvede efter en etableret spiller på skandinavisk landsholdsniveau - hvorfor er vi stoppet med det? Min personlige fornemmelse er, at vi har betalt nok overprice til superliga-kollegaerne for denne omgang.

    Og til dem, der mener at geografi er bestemmende for en succesfuld transfer, så har vi vist kikset de seneste tre transfers fra Aab (Wurtz, Kusk og Thomsen)
    Goldbæks Højrefod

  21. De følgende 3 brugere er enige:

  22. #1408
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg håber at Ståle vil mere end det. Jeg håber, han smider en ordentlig hvede efter en etableret spiller på skandinavisk landsholdsniveau - hvorfor er vi stoppet med det? Min personlige fornemmelse er, at vi har betalt nok overprice til superliga-kollegaerne for denne omgang.

    Og til dem, der mener at geografi er bestemmende for en succesfuld transfer, så har vi vist kikset de seneste tre transfers fra Aab (Wurtz, Kusk og Thomsen)
    Ser gerne Lukas Andersen i København men vil stadig gerne have en 1:1 erstatning for Skov & Boilesen.

  23. De følgende 3 brugere er enige:

  24. #1409
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Der er blot det problem, at Mudražija er ude flere måneder endnu og først derefter skal spilles op i omdrejninger. Realistisk set kan han formentlig først medregnes i kabalen engang i oktober/november. Og til den tid kan vores europæiske sæson være long gone.

    En anden ting er, at han vist mere er en tovejsspiller end en kreativ playmakertype, så når Falk er ude, står vi tilbage med tre centrale midtbanespillere, der ikke skaber særligt meget. Ja, så er der også Thomsen, men han skaber mere i teorien end på banen.

    Fordelen ved Lucas Andersen er, at han formentlig er rimeligt bevendt på alle de offensive pladser, og han er oppe i omdrejninger, så han kan styrke holdet fra dag et. Jeg siger køb. Hvis han altså gider... men var der ikke et rygte for lidt tid siden om, at han kunne være frisk på at rykke til København?
    Jeg er helt enig.. Selvom Lucas Andersen ikke er den klassiske kanttype, så er der så meget kvalitet og bold i ham, at han fra dag 1 vil kunne gå ind og levere for os.. En midtbane med Falk, Fischer, Zeca og Andersen er voldsomt spændende og jeg forestiller mig et meget kreativt og chanceskabende hold med den midtbanekonstellation.. Det giver også muligheden for undervejs i kampene at ryste posen lidt og bytte rundt på nogle positioner.. I superligaen vil det være en suveræn midtbane mens man i europa mod bedre modstandere ville kunne supplee med Stage på midten pg evt placere Lukas i en hængende angrebsrolle eller blot erstatte Lukas med Stage 1-1..

  25. De følgende 2 brugere er enige:

  26. #1410
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Jeg håber at Ståle vil mere end det. Jeg håber, han smider en ordentlig hvede efter en etableret spiller på skandinavisk landsholdsniveau - hvorfor er vi stoppet med det? Min personlige fornemmelse er, at vi har betalt nok overprice til superliga-kollegaerne for denne omgang.

    Og til dem, der mener at geografi er bestemmende for en succesfuld transfer, så har vi vist kikset de seneste tre transfers fra Aab (Wurtz, Kusk og Thomsen)
    Jeg er helt enig i, at geografien ikke skal styre det, og hvis Ståle kan få mere for pengene på den anden side af kloden, er det oplagt. Hell, nu hvor han sov i timen, da Evander var tilgængelig, kan han da passende snuppe et lignende talent fra Sydamerika. Men hvis radaren er indstillet på Danmark, virker Lucas Andersen (og Sisto) som det bedste bud. Men klart, at det kan blive for absurd dyrt.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •