Side 80 af 144 FørsteFørste ... 30707778798081828390130 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,186 til 1,200 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1186
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    I BTs transferpodcast nævner de, at FCK er interesseret i Lucas Andersen.
    Er han ikke nærmest arketypen på de dér bløde jyske drenge, der kun gør det godt når de spiller i AaB?

  2. De følgende 14 brugere er enige:

  3. #1187
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Er han ikke nærmest arketypen på de dér bløde jyske drenge, der kun gør det godt når de spiller i AaB?
    Forstår den heller ikke helt. Mit indtryk er, at han er god, hvis han er den ubestridte stjerne som i den seneste sæson i AaB. Omvendt har han nogle spidskompetencer, der alt andet lige gør ham interessant. Og nok også potentialet til at lægge et ekstra niveau på. Det må afhænge af, hvad Ståles indtryk er af hans modenhed og psykiske tilstand.

    I og med at han enten kan spille venstrekant eller hængende angriber, kan jeg heller ikke se, hvordan Skov skulle have noget som helst med ham at gøre? Han ville vel mere være gardering/supplement/erstatning for Fischer eller konkurrent til pladsen ved siden af N'Doye. Med mindre at et Skov-salg frigør midler både til en direkte erstatning samt en ekstra spiller (altså f.eks. Lucas Andersen).

  4. #1188
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,641

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Er han ikke nærmest arketypen på de dér bløde jyske drenge, der kun gør det godt når de spiller i AaB?
    Det er også mit indtryk, at når han en sjælden gang imellem brillierer, så er det mod et bundhold - i fornuftigt vejr og på hjemmebane.
    If wars can be started by lies - they can be stopped by truth. (Julian Assange)

  5. #1189
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Orb Se meddelelser
    Det er også mit indtryk, at når han en sjælden gang imellem brillierer, så er det mod et bundhold - i fornuftigt vejr og på hjemmebane.
    Passer det?

    I den forgange sæson havde han 5 mål og 1 assist på hjemmebane samt 5 mål og 3 assists på udebane. I grundspillet var 4 af hans 8 mål mod de senere top-6 hold.

    Alt andet lige ville han give nogle flere muligheder offensivt og kommer jo med en helt anden målfarlighed end Thomsen. Hvis Fischer døjer med en del skader og Daramy er for taktisk dårlig til at spille på kanten, kunne jeg egentligt godt være lun ved en halvbillig Andersen. Det eneste Superligaalternativ er vel Saba, men han er nok også ret dyr. AaB gav jo kun omtrent 5 mio. kr for Andersen, så mon ikke de er til at tale med. De kunne jo eventuelt få Thomsen i et bytte ligeover.

  6. De følgende 4 brugere er enige:

  7. #1190
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,846

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er det her ikke en no-brainer? Zanka skal da hjem!

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-zanka/7705091
    »Jeg tror, at FCK skal slås om guldet. Og så er det FCK igen. Og så er det FCK en gang mere.« Thomas Frank om sæsonen 2016-2017.

  8. #1191
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    1,006

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Er det her ikke en no-brainer? Zanka skal da hjem!

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-zanka/7705091
    Altså, transfersummen er muligvis 15M, men det er hans årsløn også (mindst), så: Næppe.

  9. De følgende 9 brugere er enige:

  10. #1192
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes, Lucas Andersen giver rigtigt god mening - hvis altså prisen ikke er vanvittig. Hvis vi havde nuppet ham for et år siden, ville han nok have kostet det halve af i dag.

    Det er klart, at hans mentale habitus er det store åbne spørgsmål, men hans spillemæssige kvaliteter er klart gode nok til FCK. Som andre nævner er han mest oplagt på venstrekant, selv om han nok godt kan spille på højre også, men så bliver det selvfølgelig som klassisk kant, der mere går til baglinjen og lægger den ind over, da han er højrebenet.

    Men hvis man ikke synes, at Thomsen er et tilfredsstillende alternativ (hvilket jeg ikke gør), og hvis vi forudsætter, at Falk skal spille centralt (hvilket han formentlig skal), har vi jo ikke rigtigt nogen god backup til Fischer på venstrekant. Og med Lucas Andersen i truppen, ville man også i højre grad kunne smide Fischer helt på toppen. Og endelig ville Lucas Andersen også være en god gardering som den offensive af de to centrale midtbanespillere, hvor alternativet jo igen hedder Thomsen, og det ligner godt nok en svækkelse, når han er på i stedet for Falk.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #1193
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Er han ikke nærmest arketypen på de dér bløde jyske drenge, der kun gør det godt når de spiller i AaB?
    Det synes jeg er en meget subjektiv person-forståelse af, hvorfor nogle tidligere AaB-spillere ikke har haft succes.

    I min optik, så kikser Kasper Kusk og Nikolaj Thomsen ikke på grund af deres personlighed, men på grund af, at de er nogle rigtig dygtige spillere, der bare ikke har de nødvendige kompetencer til at spille på midtbanen i FCK. Vores kantspillere skal ofte være gennembrudsstærke, eksplosive, stærke 1:1, arbejde hårdt defensivt, duel-stærk defensivt mm. og Kusk kan mange ting, men lige netop på disse punkter har han meget svært ved at honorere kravene. Så er han formentlig også et rart og sympatisk meneske, men det tror jeg bestemt ikke var årsagen til at han ikke lykkedes. Samme gælder NT bare med andre udfald.

    Mht. Lucas Andersen, så synes jeg han minder meget om Rasmus Falk, bare mere målfarlig og gennembrudsstærk inde centralt på de sidste 20 meter. Jeg er meget positiv overfor sådan en spiller, som har både talentet, erfaringen og kan tilføre holdet noget, som kan passe godt ind og hvor vi i dag ikke har en spiller med tilsvarende kompetencer ... og så har han rigtig god frisparksfod.
    Goldbæks Højrefod

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1194
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lucas Andersen er lidt af en humørspiller, og har det desværre med at falde helt ud af nogle kampe. Hans topniveau er dog så højt at jeg ser ham som en perfekt signing. Han vil helt klart kunne gøre en forskel i europa på sine gode dage. I Aab's træningskamp mod Ajax var han forrygende og fik Ajax's Magellan på glatis flere gange. Han fremtvang et straffe og var med til at skabe 3 kæmpe chancer til Aab der burde have givet mål. Ajax stillede op med flere reserver men stadigvæk et stærkt hold.
    ____________________
    Lad være med at diskutere med en idiot !!!
    Han vil trække dig ned på hans niveau,
    og vinde diskussionen p. g. a. hans erfaring på dette niveau.

  15. De følgende 2 brugere er enige:

  16. #1195
    Tilmeldingsdato
    Aug 2007
    Indlæg
    943

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af jonlanghoff Se meddelelser
    Altså, transfersummen er muligvis 15M, men det er hans årsløn også (mindst), så: Næppe.
    Hvis vi kan tilbyde Bjelland 9 mio om året, bør vi også kunne tilbyde det til Zanka. Mon ikke dét kunne være nok til at han overvejer os kraftigt? Med tanke på slutrunde til næste sommer og stjernestatus i kbh, så må det da kunne lokke?

  17. #1196
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas Hansen Se meddelelser
    Er det her ikke en no-brainer? Zanka skal da hjem!

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...-zanka/7705091
    Det kan give nogle problemer i forhold til magtbalancen i omklædningsrummet. Hvis Zanka kommer hjem, vil han træde ind i toppen af hierarkiet og skubbe Bjelland, Zeca og Fischer ned. Det er jeg ikke sikker på er en god idé.

  18. #1197
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Det kan give nogle problemer i forhold til magtbalancen i omklædningsrummet. Hvis Zanka kommer hjem, vil han træde ind i toppen af hierarkiet og skubbe Bjelland, Zeca og Fischer ned. Det er jeg ikke sikker på er en god idé.
    Enig. Vi bør holde os til at hente dårlige spillere, så vi sikrer at der er orden i hierarkiet
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely


  19. #1198
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg kan slet ikke forestille mig, at Zanka er interesseret i at komme hjem nu. Det er vel sidste chance for en god udenlandsk kontrakt, og der må være sjovere klubber, han kan vælge, end FC Erdogan. Og det ville samtidig indebære den lidt ydmygende selverkendelse, at han aldrig fik gang i en længerevarende udlandskarriere, hvis han allerede i en alder af 29 skal tage tredje omgang i FCK.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013


  20. #1199
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Mandrilen Se meddelelser
    Enig. Vi bør holde os til at hente dårlige spillere, så vi sikrer at der er orden i hierarkiet
    Uenig, vi skal naturligvis ikke bekymre os om harmonien i en trup. Der er som alle ved 11 i'er i team. Derfor skal vi også gøre alt hvad vi kan for at hente Lord Bendtner til truppen og gøre ham til anføre.

  21. #1200
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Hvis vi kan tilbyde Bjelland 9 mio om året, bør vi også kunne tilbyde det til Zanka. Mon ikke dét kunne være nok til at han overvejer os kraftigt? Med tanke på slutrunde til næste sommer og stjernestatus i kbh, så må det da kunne lokke?
    Bjelland koster 36 mio. kroner i alt (sign on fee plus fire års løn).

    Zanka får nok omkring 10 mio. kroner om året i løn, og koster tilsyneladende omkring 20-30 mio. kroner i transfer. Med en sign on på f.eks. 10 mio. kroner er vi oppe i 75 mio. kroner for fire år. Det, tror jeg, er langt over FCKs budget.

    Bjellands samlede udgift var jo kun mulig, fordi han var transferfri. De 9 mio. kroner er inklusiv sign on.

    Hvis nu Zanka f.eks. blev lejet ud og kunne hentes transferfri næste år, kunne vi måske være med. Men hvis han rent faktisk har tilbud fra Fenerbahce er det vist ret urealistisk at tro, vi kan hente ham. Som regel er det kun, når klubber som Trabzonspor og PAOK er interesseret, at vi ender med at kunne konkurrere.

    Måske om 1-3 år, men nok ikke nu.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •