Side 63 af 144 FørsteFørste ... 13536061626364656673113 ... SidsteSidste
Viser resultater 931 til 945 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #931
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Colsen Se meddelelser
    Generelt set, så er jeg næsten ligeglad med, hvem der spiller. Bare vi vinder og ryger der et par uretfærdige klausuler med det, så er det også fint med mig.
    Uanset hvordan økonomien bliver tilvejebragt, så skal investeringer foretages med nogle fornuftige afvejninger ift. det konkrete aktivs værdi. Så for min del er 25 mio. skudt noget over målet ... også selvom vi kommer i CL.

    Det eneste der kan forsvare en sammenhæng hvor vi hælder yderligere 10 mio. efter sådan en handel, vil være hvis vi har en formodning om, at spilleren vil være et væsentligt aktiv for, at vi kan realisere de pågældende indtægter - almindelig økonomisk ageren ifm. investeringer. Det er den sammenhæng, jeg har svært ved bare at se konturerne af.
    Goldbæks Højrefod

  2. #932
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Goldbæks Højrefod Se meddelelser
    Uanset hvordan økonomien bliver tilvejebragt, så skal investeringer foretages med nogle fornuftige afvejninger ift. det konkrete aktivs værdi. Så for min del er 25 mio. skudt noget over målet ... også selvom vi kommer i CL.

    Det eneste der kan forsvare en sammenhæng hvor vi hælder yderligere 10 mio. i sådan en handel, vil være hvis vi har en formodning om, at spilleren vil være et væsentligt aktiv for, at vi kan realisere de pågældende indtægter - almindelig økonomisk ageren ifm. investeringer. Det er den sammenhæng, jeg har svært ved bare at se konturerne af.
    Som andre tidligere har skrevet, vil jeg hellere investere i danske spillere vi kender niveauet på, end de mange chancer der er taget med Matic, Gregus etc., som alle har været dyrere i indkøb.
    Derudover tror jeg også at den omtalte pris på 25 mio. er med bonus i hele kontraktperioden, som kunne være på 5 år. Så giver vi eksempelvis AGF 2 mio. hver gang vi kommer i CL.
    Det lyder som en god pris for mig, hvis det er sådan, det er skruet sammen. Jeg kan ikke forestille mig at kontrakten kun indeholder bonus for denne sæson med de store beløb, der bliver nævnt.

    Med Jens Stage har vi yderligere en mand, der kan gå i forsvaret, hvis det er påkrævet. Jeg håber han når at komme med til Østrig, så vi kan nå at lave en bedre sang til ham, end den der runger i mit hoved nu. "Should I Stage or should I go now"

  3. De følgende 3 brugere er enige:

  4. #933
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Har lige spottet Nicolai Jørgensen på frederiksberg

  5. #934
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af lecco Se meddelelser
    Har lige spottet Nicolai Jørgensen på frederiksberg
    Den er stensikker! Velkommen tilbage NJ...

    Zan


  6. #935
    Tilmeldingsdato
    Jun 2002
    Indlæg
    305

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af lecco Se meddelelser
    Har lige spottet Nicolai Jørgensen på frederiksberg
    Samme som NJ10 som lige har forlænget sin kontrakt? ;)
    -_-

  7. #936
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Parappa Se meddelelser
    Samme som NJ10 som lige har forlænget sin kontrakt? ;)
    Og som - mærkværdigt nok - er på sommerferie i hjemlandet, når sæsonen ligger stille.

  8. #937
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jamen hold da op hvor du kan zan. Bravo

  9. #938
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis Jens Stage snubler I feltet, kan det så kaldes Stagediving? Hø hø
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #939
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,139

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Morten Bruun om Jens Stage til FCK: https://www.bt.dk/fodbold/bruun-hyld...-at-skamme-sig

    - De behøver ikke at rynke på næsen, fordi det bliver strålende med Jens Stage. De kommer til at holde rigtig meget af ham. Han er som skabt til at spille for Ståle Solbakkens FCK. Jeg har den største tiltro til, at Jens Stage bliver et hit i FC København.
    Krølben

    Et forsigtigt bud (uden at være sikker i øvrigt) kan være, at der hentydes til vi ikke ved, om vi har to liv og derfor ikke kan spå om vi kan give vores to liv til Brøndby IF.
    Krølben's Avatar


  12. #940
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/rygt...aa-vej-til-psg

    Andrew Hjulsager rygtes til Danmark.

    Har hans tidligere klub Brøndby råd til ham, og ville han i modsat fald være noget for os?

  13. #941
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Min Stage er vores store transfer ? Altså Grytebust,Bartolec og Stage er alle fine navne, men mangler der ikke en wow spiller ? Truppen er bredere men er start 11 bedre ?

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #942
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    246

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Min Stage er vores store transfer ? Altså Grytebust,Bartolec og Stage er alle fine navne, men mangler der ikke en wow spiller ? Truppen er bredere men er start 11 bedre ?
    Man kunne da smide boksen for en ny angriber, men jeg ser mere Wind får minutter til at blive endnu bedre.
    Til vinter vil man nok begynde at kigge efter en erstatning til en aldrende N'doye.
    Men hvilken plads man man skulle hente en profil til nu, det kan jeg ikke se før et eventuel salg af en af starterne.

    Varela - Vavro - Bjelland - Boilesen
    Skov - Zeca - Falk -Fischer
    Wind - N'doye

  16. #943
    Tilmeldingsdato
    Dec 2008
    Indlæg
    949

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Min Stage er vores store transfer ? Altså Grytebust,Bartolec og Stage er alle fine navne, men mangler der ikke en wow spiller ? Truppen er bredere men er start 11 bedre ?
    Men er start 11 ikke stadig outstanding efter skandinaviske forhold ... det var jo netop det at den ikke kunne blive hvilet vi sukkede over .... nu er der flere gode alternativer der feks kan spille om søndagen og hvile nøglespillere til et ( xxx) gruppespil....

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #944
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Cornelius hjem også give 6 måneder at komme på 100 % eller Marcus Berg vil være wow og forstærke start 11 . Er usikker på om Wind er klar allerede nu til at være fast i start 11

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #945
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Min Stage er vores store transfer ? Altså Grytebust,Bartolec og Stage er alle fine navne, men mangler der ikke en wow spiller ? Truppen er bredere men er start 11 bedre ?
    Bredden er jo ikke blevet større. Karlo for Ankersen, Stage for Kvist og Lille Sten for SA....

  21. De følgende 6 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •