Viser resultater 1 til 15 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2013
    Indlæg
    22

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Truppens aktuelle formbarometer


    Som jeg ser det er der flere stamspillere der har været sløje siden mesterskaber kom i hus. Nederlag på stribe inkl. kampen igår bør være et wakeup call. hænderne skal ned og der er flere af de såkaldte stamspillere der skal steppe op ASAP. De mest presserende formdyk som jeg ser det er : Fischer -Zeca - Thomsen - Bjelland - Bengtsson -Boilesen (før skade) Jeg har prøvet at gennemgå formbarometeret i truppen som jeg ser de sidste par måneder og der er nogle røde lamper specielt hos stamspillerne.


    Angreb.
    Jonas Wind - Forrygende forår og falder næsten aldrig igennem. Formkurve op
    Damen Doye - Har spillet skuffende siden mesterskaber og var neutral i sidste træningskamkampen i - Formkurve ned
    Daramy - Har et endnu ikke forløst kæmpe potentiale en er ikke pt. specielt iøjenfaldende - form op
    Soiterio - Spillet sløjt i længere periode - virker til at være i svag bedring - form flad


    Midtbane
    Victor Fischer - Har været en skygge af sig selv i hele foråret og decideret ringe i træningskampen form ned
    Thomsen - Flittig og dygtig pasningspiller der mangler de sidste 10% og mister bolde dumme steder - form ned-
    Zeca - har siden mesterskabet været neutral og spillede ikke overbevisende i træning - form ned
    Falk - har været forrygende længe og spillede super i træningskamp og hele 2019 form op
    Skov - Spillet i marken er bedret men ikke prangende - dødbolde verdensklasse - formkurve op
    Calro Holse - Har spillet stærkt i 2019 og var super i træningskampen. form op


    Forsvar
    Pierre Bengtsson - Syntes han har været bedre de sidste måneder uden at være super - form op
    Boilesen - Har ikke været prangende i 2019 og desuden nu skadet - Formkurve ned
    Bjelland - Spille mæssigt ikke prangende men gør de andre bedre - fromkurve ned
    Vavro - Fysisk monster - usikkerhed i pasningspil - form OP / SOLGT
    Papa - Neutral med stor fejl i 2018 bedre i 2019 vil væk men virker til at være på vej form op
    Ankersen - forrygende i 2019 - formkurve op på vej ud form op
    Varela - Ldit lala i 2019 men var bedste mand i mine øjne i træningskamp og er på vej. form op
    Bartolec - har været stærkt spillende længe og var god i træningskamp - form op

    Jeg håber derfor på at der kommer min. 1 midterforvarer fra aller øverste hylde samt gerne 1 klasse spiller mere til venstre midt / back der kan presse hierakiet .
    Sidst redigeret af Malbæk : 03.07.19 kl. 16:24

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    1,867

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med Boilesen ude i 9 mdr. er jeg ret sikker på, at Ståle pludselig kom i markedet efter en venstre back.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    182

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.fck.dk/nyhed/boilesen-langtidsskadet

    6-9 måneder som frygtet. Av.

  6. Den følgende bruger er enig i dette:


Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •