Side 33 af 144 FørsteFørste ... 23303132333435364383133 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Inspireret af en snak i skakten i går om rettidig omhu, trup-cyklus, osv., så vil jeg lige bidrage med nogle tanker, jeg har fået på baggrund af det.

    Vi arbejder med 3-årige cyklusser ift. trupperne. 1. år er etablering, 2. år er konsolidering, og 3. år er top-performance, hvorefter holdet splittet, og man starter forfra. Vi er ved at være i afslutningen af 2. år på en sådan cyklus, og næste år skal holdet top-performe, og helst i et Champions League gruppespil. Hvis vi skal komme op på et højere niveau i Europa, kræver det at holdet får bedre betingelser for at vinde DM-guld i 1. år af cyklussen, hvilket er afgørende ift. at generelt stige i niveau. Noget, vi aldrig før har formået.

    Hvis vi kigger på den kommende cyklus, som starter med 20/21 sæsonen, og slutter ved 22/23 sæsonen, bør vi vise rettidig omhu og starte med at bygge op allerede nu.

    Hvis vi kigger på, hvad vi allerede har til den kommende cyklus efter sommeren 2020, ser truppen således ud (* ud for navnet indikerer, at spilleren ikke holder cyklussen ud, og er der i max. 1½ sæson mere)(spillere, der rygtes væk af den ene eller anden årsag, er ikke medregnet):
    Målmænd:
    - Grytebust
    - Joronen
    - Ibsen

    Højre back:
    - Varela
    - Roerslev

    Midterforsvar:
    - Bjelland*
    - Haahr

    Venstre back:
    - Boilesen*
    - Bengtsson*

    Central midtbane:
    - Zeca*
    - Falk*
    - Mudrazija

    Højre midtbane:
    - Holse

    Venstre midtbane:
    - Daramy
    - Daghim

    Angreb:
    - Wind

    Hvis man formår at kvalificere sig til Champions League, vil det være en god ide at bruge nogle af de penge på at hente spillere over dette transfervindue og det næste, som både kan styrke truppen her og nu, men som også kan fungere som en del af stammen på det kommende hold, som skal opbygges. Der skal være en klar leder i hver kæde op gennem den centrale akse.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. De følgende 5 brugere er enige:

  3. #482
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Michel Davidsen fra BT kæder også Danielle Verde med FCK, i hvert fald ift. noget kontakt til agenten. Man vil nok gerne lukke en evt. aftale inden U21 EM, hvor Italien er vært, og Verde må forventes at være en del af truppen.
    https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...-i-superligaen
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #483
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Michel Davidsen fra BT kæder også Danielle Verde med FCK, i hvert fald ift. noget kontakt til agenten. Man vil nok gerne lukke en evt. aftale inden U21 EM, hvor Italien er vært, og Verde må forventes at være en del af truppen.
    https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...-i-superligaen
    Og ifølge Davidsen, er Bartholec set ved Parken idag - og hans agent skulle være ekstraordinært interesseret i at intet kommer ud... En ny HB ville jo give ret god mening, da Roerslev ikke lader til at være en seriøs konkurrent til Varela.

    Zan

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #484
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Vi skal simpelthen have en 3. målmand på højt niveau?
    Ikke på et højt niveau, men dog på et fornuftigt niveau. Må jeg minde om, at vi engang havde Kim Christensen som 3. keeper. Det, Ibsen præsterede i går, gav mindelser om Jakob Busk

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #485
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    511

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Ikke på et højt niveau, men dog på et fornuftigt niveau. Må jeg minde om, at vi engang havde Kim Christensen som 3. keeper. Det, Ibsen præsterede i går, gav mindelser om Jakob Busk
    Men hvor tit har man brug for sin tredje målmand? Så hellere bruge pengene på en markspiller.

  10. De følgende 6 brugere er enige:

  11. #486
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Højre back:
    - Varela

    Midterforsvar:
    - Bjelland*

    Venstre back:
    - Boilesen*

    Central midtbane:
    - Zeca*
    - Falk*

    Angreb:
    - Wind
    Jeg er sådan set meget enig i hvad du skriver, men er nød til at spørge, med nogle her.


    Er Fischer rygtet væk?

    Jeg tror også det er meget sandsynligt at Falk og Boilesen begge bliver, de vil næppe kunne få meget bedre, og har lige forlænget, og der ikke noget åbent om de er blevet lovet at blive solgt så vidt jeg ved?

    Bjelland har kontrakt til 22, så kommet vel meget an på hvordan han holder sig med skader. Varela ville jeg tro skulle have en stjerne også, alt efter hvordan han klarer sig. Samme med Wind.


    og så lige svar til cybamerc, det er ikke ligefrem fordi 3. målmand er så vigtig. Ja det kunne da være godt at have en god erfaren keeper, men det skal være noget som er meget billigt, og det er ikke nemt at finde. Selvfølgelig skal man slå til hvis muligheden er der, men så ikke mere.
    Sidst redigeret af engulf : 20.05.19 kl. 15:42

  12. #487
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Inspireret af en snak i skakten i går om rettidig omhu, trup-cyklus, osv., så vil jeg lige bidrage med nogle tanker, jeg har fået på baggrund af det.

    Vi arbejder med 3-årige cyklusser ift. trupperne. 1. år er etablering, 2. år er konsolidering, og 3. år er top-performance, hvorefter holdet splittet, og man starter forfra. Vi er ved at være i afslutningen af 2. år på en sådan cyklus, og næste år skal holdet top-performe, og helst i et Champions League gruppespil. Hvis vi skal komme op på et højere niveau i Europa, kræver det at holdet får bedre betingelser for at vinde DM-guld i 1. år af cyklussen, hvilket er afgørende ift. at generelt stige i niveau. Noget, vi aldrig før har formået.
    Blev der ikke nævnt til FCK Inside, at de cyklusser skal forlænges?

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #488
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af MSP Se meddelelser
    Men hvor tit har man brug for sin tredje målmand? Så hellere bruge pengene på en markspiller.
    Det er jo derfor, jeg taler for at hente en solid målmand i sin karrieres efterår. Der må da være en andenkeeper i Superligaen eller 1. division, som kan hentes til rimelige penge.

  15. #489
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg er sådan set meget enig i hvad du skriver, men er nød til at spørge, med nogle her.


    Er Fischer rygtet væk?
    Ikke på nuværende tidspunkt. Men med en skadesfri sæson i 19/20 med gode præstationer i Europa, og nok også en deltagelse ved EM '20, så tror jeg ikke at vi holder på ham til efter sommeren 2020.

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Jeg tror også det er meget sandsynligt at Falk og Boilesen begge bliver, de vil næppe kunne få meget bedre, og har lige forlænget, og der ikke noget åbent om de er blevet lovet at blive solgt så vidt jeg ved?
    Både Boile og Falk fik nogle semi-alvorlige skader, og det var egentlig meningen, at de begge skulle sælges til sommer, hvis de havde været skadesfri i deres tid i FCK. Man har forlænget med dem, så man kan få lidt håndører for dem, hvis de skulle smutte i enten 2020 eller 2021, som er det, forlængelserne lægger op til.

    Citat Oprindeligt indsendt af engulf Se meddelelser
    Bjelland har kontrakt til 22, så kommet vel meget an på hvordan han holder sig med skader.
    Jeg tror ærligt talt ikke, han vil være en fast starter, når vi når forbi 2021. Til den tid vil han være 33, og han er i forvejen ikke den hurtigste spiller.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #490
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    - Bjelland*
    Jeg kunne godt forestille mig, at FCK bliver Bjellands sidste klub. Han bliver 31 om lidt, og hans skadeshistorik in mente tror jeg ikke, der står vildt interessante udenlandske klubber i kø for at købe ham. Og han virker som en inkarneret familiy man, så jeg er heller ikke sikker på, at han gider lave pengerykket til Kina, USA osv. Endelig hæver han jo efter sigende Superligaens højeste løn. Jeg tror, han bliver hængende kontrakten ud.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #491
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg tror heller ikke på at han bliver solgt, men at han til sidst i kontrakten ender lidt som en Antonsson eller Kvist i deres sidste halve til hele sæson. God for omklædningsrummet, kulturen, osv., men sportsligt ikke på det niveau, som skal til for at spille fast.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #492
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Jeg tror heller ikke på at han bliver solgt, men at han til sidst i kontrakten ender lidt som en Antonsson eller Kvist i deres sidste halve til hele sæson. God for omklædningsrummet, kulturen, osv., men sportsligt ikke på det niveau, som skal til for at spille fast.
    Jamen, det er jeg egentlig meget enig i, men så skal han vel heller ikke have en * som en, der bliver solgt om senest 1½ år?
    Sidst redigeret af Garneren : 20.05.19 kl. 16:51
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

  23. #493
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Ikke på nuværende tidspunkt. Men med en skadesfri sæson i 19/20 med gode præstationer i Europa, og nok også en deltagelse ved EM '20, så tror jeg ikke at vi holder på ham til efter sommeren 2020.



    Både Boile og Falk fik nogle semi-alvorlige skader, og det var egentlig meningen, at de begge skulle sælges til sommer, hvis de havde været skadesfri i deres tid i FCK. Man har forlænget med dem, så man kan få lidt håndører for dem, hvis de skulle smutte i enten 2020 eller 2021, som er det, forlængelserne lægger op til.


    Jeg tror ærligt talt ikke, han vil være en fast starter, når vi når forbi 2021. Til den tid vil han være 33, og han er i forvejen ikke den hurtigste spiller.

    Hvilke skader tænkes der på her? Og synes ikke jeg har hørt noget om at de har en plan med det, men kan godt være jeg tager fejl.

    Mht til Bjelland, er det svært at sige, men dit oprindelige indlæg var med truppen spm helhed, fx tvivler jeg også på Ipsen er starter, men Bjelland vil nok være i truppen, og kan tage nogle kampe.

  24. #494
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jamen, det er jeg egentlig meget enig i, men så skal han vel heller ikke have en * som en, der bliver solgt om seneste 1½ år?
    * markerer bare, at han ikke holder cyklussen ud. Ikke nødvendigvis at han bliver solgt. Reelt set stoppede Antonssons karriere for 2 år siden, men han fik sin spillerløn indtil for et år siden.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

  26. #495
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Det er jo derfor, jeg taler for at hente en solid målmand i sin karrieres efterår. Der må da være en andenkeeper i Superligaen eller 1. division, som kan hentes til rimelige penge.
    Fra 13/14 sæsonen og til sidste år da han lagde støvlerne på hylden spillede Kim Christensen to kampe. Det ville da være at skyde totalt over målet at hente en Superliga-keeper til at spille én kamp hvert andet år, specielt når man så samtidig mister den fordel som Ibsen har, nemlig at han tæller som egen avl i truppen til de internationale turneringer.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •