Side 35 af 144 FørsteFørste ... 25323334353637384585135 ... SidsteSidste
Viser resultater 511 til 525 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #511
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mssg Se meddelelser
    FC København er tæt på at sikre sig FC Nordsjællands Karlo Bartolec
    Er han ikke højre back? Og købes han til bænken, eller tvivler man på Verela? Jeg husker, at folk gennem længere tid har talt pænt om Bartolec, men de seneste kampe mod farum har han ikke imponeret mig.

    Jeg har stor fidus til Varela på trods af hans ikke voldsomt prangende start. På den anden side så handler al hans aktivitet på some om alt muligt andet end FC og København, så måske er han bare ikke voldsomt engageret og en skuffelse (?).

    Uanset hvad spændende.

  2. #512
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    37

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kunne forestille mig at både Varela og Bartolec kan agere backup til højre-midt også. Især Bartolec har sine spidskompetencer i det offensive, det samme kan nok også siges om Varela.

  3. #513
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af domanyi Se meddelelser
    Kunne forestille mig at både Varela og Bartolec kan agere backup til højre-midt også. Især Bartolec har sine spidskompetencer i det offensive, det samme kan nok også siges om Varela.
    Det er helt klart det, man skal tænke. Varela har brug for en backup, givet han nok ikke er 100% klar til at stå alene med alle de kampe, og vi undgår at hente to nye spillere til højresiden, men kan nøjes med én. Jeg synes, det er godt set.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #514
    Tilmeldingsdato
    Jan 2012
    Indlæg
    270

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Var der sandhed i det med at FCK skulle være interesseret i italieneren Daniele Verde? Og er Yohan Cabaye seriøst blevet set i kbh?
    Success is temporary, Loyalty is forever!
    Neymar1991's Avatar

  6. #515
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er helt klart det, man skal tænke. Varela har brug for en backup, givet han nok ikke er 100% klar til at stå alene med alle de kampe, og vi undgår at hente to nye spillere til højresiden, men kan nøjes med én. Jeg synes, det er godt set.
    Mener det var Michel Davidsen der sagde i BT's transferpodcast da der blev spurgt om KB var en and eller ej, at Ståle ikke tror at Varela's fysisk kan klare alle kampene på en hel sæson.

  7. #516
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Døren Se meddelelser
    På den anden side så handler al hans aktivitet på some om alt muligt andet end FC og København, så måske er han bare ikke voldsomt engageret og en skuffelse (?).

    Uanset hvad spændende.
    Så vidt jeg kan se, er hans SoMe-aktivitet mest kendetegnet ved at være minimal. Men ja, han kan godt se lidt uengageret ud i kampene. Men jeg håber på, at det ændrer sig, når han efter sommerferien skal være fast mand. Mht. Bartolec-rygtet ser jeg det som et udtryk for, at Roerslev er færdig i klubben. Vi skal jo have en kompetent backup/supplement til Varela, og hvis Ståle ikke betragter Roerslev som værende det, skal der findes en ny.
    Sidst redigeret af Garneren : 22.05.19 kl. 14:04
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  8. Den følgende bruger er enig i dette:

  9. #517
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Det er helt klart det, man skal tænke. Varela har brug for en backup, givet han nok ikke er 100% klar til at stå alene med alle de kampe, og vi undgår at hente to nye spillere til højresiden, men kan nøjes med én. Jeg synes, det er godt set.
    Jeg synes det er godt set, at vi ikke har råd til endnu en sæsonstart, hvor vi starter op med spillere på flere positioner som ikke er i form eller har niveauet.. Jeg tror Bartolec kommer til at spille fast på backen i efteråret, og så må vi se om Varela langsomt kan bide sig ind på holdet.. Jeg tror bestemt ikke dette var planen for et halvt år siden, men som det har udviklet sig med både Roerslev og Varela her i foråret, er det rettidig omhu at hente en spiller ind, som kan levere fra dag 1 efter sommerferien..

  10. De følgende 13 brugere er enige:

  11. #518
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Marcus Berg på en fri.. Var det ikke fordi Damen præsterer som han gør, lå den lige til højrebenet. Klasseangriber...

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...rlader-al-ain/

  12. De følgende 3 brugere er enige:

  13. #519
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Alan Dzagoev er også kontraktfri ved udgangen af juni. Desværre har han været hårdt ramt af skader de sidste par sæsoner, men måske netop dette kunne gøre at en klub som FCK kan være med i opløbet. Ved dog ikke hvad manden kræver i løn eller om CSKA står klar med en ny kontrakt når han er frisk.

    https://www.transfermarkt.com/alan-d.../spieler/69683

  14. De følgende 2 brugere er enige:

  15. #520
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af HamDenRare Se meddelelser
    Alan Dzagoev er også kontraktfri ved udgangen af juni. Desværre har han været hårdt ramt af skader de sidste par sæsoner, men måske netop dette kunne gøre at en klub som FCK kan være med i opløbet. Ved dog ikke hvad manden kræver i løn eller om CSKA står klar med en ny kontrakt når han er frisk.

    https://www.transfermarkt.com/alan-d.../spieler/69683
    Mit bud er at han er aaaaaaaaaaaalt for urealistisk at hente.

    Ifølge Russiske kilder tjener Dzagoev 2 millioner euro om året i CSKA - det svarer til ca. 15 millioner kr om året. Til sammenligning får Fischer 5 millioner.

    Dzagoev har derudover et fint navn i europæisk fodbold, og jeg tvivler på at han skulle være interesseret i at forlade Rusland for at tage til Danmark. Rusland er et bedre udstillingsvindue, har bedre løn og er en bedre liga - hvorfor skulle han være interesseret i at tage til FCK?

    Sidste år, før VM, var markedsværdien 15 millioner euro, og der var Lazio angiveligt ude efter ham: https://thelaziali.com/2018/07/13/lazio-alan-dzagoev/

  16. #521
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Mit bud er at han er aaaaaaaaaaaalt for urealistisk at hente.

    Ifølge Russiske kilder tjener Dzagoev 2 millioner euro om året i CSKA - det svarer til ca. 15 millioner kr om året. Til sammenligning får Fischer 5 millioner.

    Dzagoev har derudover et fint navn i europæisk fodbold, og jeg tvivler på at han skulle være interesseret i at forlade Rusland for at tage til Danmark. Rusland er et bedre udstillingsvindue, har bedre løn og er en bedre liga - hvorfor skulle han være interesseret i at tage til FCK?

    Sidste år, før VM, var markedsværdien 15 millioner euro, og der var Lazio angiveligt ude efter ham: https://thelaziali.com/2018/07/13/lazio-alan-dzagoev/
    Når hans kontrakt udløber om en måned, så er markedsværdien for et år siden jo ligegyldig. Hans løn kommer også til at være 0 rubler, hvis ikke han finder en ny klub. Han er pt. meldt skadet frem til udgangen af august, så det kunne være at det afholdt klubberne i lagene over FCK fra, at tilbyde ham en kontrakt. Det kan godt være, at det er hamrende urealistisk, men det kunne da være at han synes det er mere spændende at spille europæisk fodbold end at sjoske rundt i en bundklub et sted. Og så er FCK jo gode til at gøre spillere interessante, hvis han skulle få lyst til at rykke op ad stigen igen.

    Men det er klart, at kommer der bud fra de store i Tyrkiet, Rusland eller fra top 4 ligaerne, så er vi nok ikke så interessante. :)

  17. #522
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Neymar1991 Se meddelelser
    Var der sandhed i det med at FCK skulle være interesseret i italieneren Daniele Verde? Og er Yohan Cabaye seriøst blevet set i kbh?
    Cabaye var en tildældig person son vist nok havde set ham i lufthavnen. Ikke særlig troværdigt

    Daniele Verde historien stammer fra en anerkendt italiensk sportsjournalist så det er ikke umuligt

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #523
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Mener det var Michel Davidsen der sagde i BT's transferpodcast da der blev spurgt om KB var en and eller ej, at Ståle ikke tror at Varela's fysisk kan klare alle kampene på en hel sæson.
    Ja åbenbart. Fra Michels twitter:

    Jo, men Solbakken sagde for et par uger siden, at han godt kunne være bekymret for, om Varelas fysik kunne holde til en hel sæson. Jeg tror, det er derfor, der kigges på at have to til pladsen.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

  21. #524
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,727

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Cabaye var en tildældig person son vist nok havde set ham i lufthavnen. Ikke særlig troværdigt

    Daniele Verde historien stammer fra en anerkendt italiensk sportsjournalist så det er ikke umuligt
    Jep det er fra Di Marzio selv

    https://gianlucadimarzio.com/en/geta...-daniele-verde

    Det var hvis jeg husker rigtigt, også ham som bragte nyheden om Robin Olsen til Roma først. Han og hans team er generelt meget velinformeret.
    never had the makings of a varsity athlete
    cleansation's Avatar

  22. #525
    Tilmeldingsdato
    Feb 2012
    Indlæg
    1,762

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nogen gange overrasker Ståle mig sgu - men hvor er det vanvittigt hvis Bartolec præsenteres. Han er som skræddersyet til vores system, og han er vel forholdsvis billig med ét år tilbage af kontrakten?

    Virkelig spændende og sådan et køb der gør at vi står klar til en sæson med mange kampe, hvor der er plads til rotation.
    "Vi i FCK får altid skudt i skoene, at vi er så pokkers arrogante, men faktum er, at vi ikke er nær så arrogante som alle andre ville have været i vores sko" - Niels Christian Holmstrøm


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •