Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,188

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mon ikke det blot er nogle dokumenter relateret til søndagens kamp?

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Mon ikke det blot er nogle dokumenter relateret til søndagens kamp?
    Uden tvivl. Den teori kørte også i skakten i går. Tænk, at den stadig kører. Det ser ud, som om der står "30.03.2019" og "Parken" på mappen. Og mon ikke Ståle ville være lidt mere diskret og undlade at have en endnu ikke-offentliggjort lejeaftale liggende og flyde på sit bord, når fotografen er i nærheden. Og så har vi ikke engang været inde på, at transfervinduet er lukket, og det slet ikke ville være muligt at leje Daghim ud til en Superligaklub før til sommer.
    Sidst redigeret af Garneren : 29.03.19 kl. 13:27
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  4. De følgende 5 brugere er enige:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det strammer til med Grytebust. Der har som bekendt været et rygte om at FCK har haft en kontrakt liggende hos Grytebust lejren, som han har gået og tygget på, og nu ser det ud til at han har bestemt sig, hvis man skal tro altid velinformerede Michel Davidsen og slænget fra Transfervinduet. De har angiveligt de samme oplysninger fra hver deres kilder i FCK som jeg forstår det, så det kunne godt tyde på at Grytebust og Joronen skal tage den berømte kamp ved sæsonopstarten om at blive 1. keeper i FCK - som vel er ved at blive en eller anden form for tradition.

    Joronen har ikke set for heldig ud med hans udspark, og har ikke stået så stabilt som man forventer af en førstekeeper i FCK i en længere periode, så han skal godt nok hæve sit niveau, hvis Grytebust kommer, og han vil beholde sin status som første valg.

    https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...uperligaprofil
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  6. De følgende 7 brugere er enige:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Det strammer til med Grytebust. Der har som bekendt været et rygte om at FCK har haft en kontrakt liggende hos Grytebust lejren, som han har gået og tygget på, og nu ser det ud til at han har bestemt sig, hvis man skal tro altid velinformerede Michel Davidsen og slænget fra Transfervinduet. De har angiveligt de samme oplysninger fra hver deres kilder i FCK som jeg forstår det, så det kunne godt tyde på at Grytebust og Joronen skal tage den berømte kamp ved sæsonopstarten om at blive 1. keeper i FCK - som vel er ved at blive en eller anden form for tradition.

    Joronen har ikke set for heldig ud med hans udspark, og har ikke stået så stabilt som man forventer af en førstekeeper i FCK i en længere periode, så han skal godt nok hæve sit niveau, hvis Grytebust kommer, og han vil beholde sin status som første valg.

    https://www.bt.dk/fodbold/transfervi...uperligaprofil

    Ifølge samme kilde har vi allerede forlænget med Jacob Haahr. Desuden forventes det at Austria Wien gær aftalen med Matic permanent for omkring 10 millioner kroner

  8. De følgende 3 brugere er enige:

  9. #5
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ifølge samme kilde har vi allerede forlænget med Jacob Haahr. Desuden forventes det at Austria Wien gær aftalen med Matic permanent for omkring 10 millioner kroner
    Ja. Det er gode nyheder med Haahr. Syntes han har givet et fint indtryk i de minutter man har set ham. Specielt i den første kamp mod Roskilde i Parken så han god ud. Han virkede meget moden og rolig i hans spil.

    De taler også om at Stephan Andersen er blevet lovet at skifte kvit og frit, hvis der kommer en ny målmand. Syntes det er fair nok, og et godt signal at sende. Stephan har generelt taget rollen som 2. keeper med ro.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!


  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,596

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Undskyld, men er Grytebust den rette type målmand for os? Han er en rigtig god shot-stopper, men han fylder bare ikke meget ude i feltet. Tænker, det kan være problematisk i Europa..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  11. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Undskyld, men er Grytebust den rette type målmand for os? Han er en rigtig god shot-stopper, men han fylder bare ikke meget ude i feltet. Tænker, det kan være problematisk i Europa..
    Det tror jeg der er flere som tænker. Mig selv inklusiv. Jeg er i hvert fald i tvivl om hvor god han er til at komme ud og gribe bolden, eller bokse den væk ved høje bolde. Nu skal vi jo selv møde OB i weekenden, så der bør komme nogle situationer hvor man kan vurdere ham på det punkt.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  12. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Grytebust passer vel fint nok ind i den justerede taktik, der er mere boldfast, teknisk og langs jorden, end vi har været vant til. Derudover er det simpelthen så sjovt, hvis vi snupper BIFs absolutte drømmekeeper for næsen af dem.

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    161

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Sevilla meldes interesseret i Marcus Korang og Jonathan Canto Nielsen.
    https://www.estadiodeportivo.com/sev...ue/217811.html

    Er der nogen der kan fortælle lidt mere om dem? Hvor store talenter er de? Hvor tæt er de på at bryde igennem til førsteholdet?

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jul 2007
    Indlæg
    78

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser
    Er der nogen der kan fortælle lidt mere om dem? Hvor store talenter er de? Hvor tæt er de på at bryde igennem til førsteholdet?
    Den her artikel blev skrevet da de i 2017 forlængede med FC København.

  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Bill Ward Se meddelelser
    Sevilla meldes interesseret i Marcus Korang og Jonathan Canto Nielsen.
    https://www.estadiodeportivo.com/sev...ue/217811.html

    Er der nogen der kan fortælle lidt mere om dem? Hvor store talenter er de? Hvor tæt er de på at bryde igennem til førsteholdet?
    Jeg følger ungdoms- og reserveholdet en del og her kommer min umiddelbare vurdering på de to drenge. Begge drenge er førsteårs U19 spillere - så det skal selvfølgelig tages i betragtning - men ingen af dem er tæt på deres gennembrud på nuværende tidspunkt.

    Det overrasker mig lidt at Cato er på radaren i Sevilla, da han først lige har spillet sig i startelleveren på U19 holdet og ikke har spillet på ungdomslandsholdene. Han er dog inde i en rigtig god udvikling men ikke umiddelbart en spiller jeg regner med får gennembruddet i FCK. Han spiller på den centrale midtbane og kunne minde om en Delaney i spillertype.

    Korang på den anden side er en driblestærk offensiv venstre back, som er tidligere wing spiller. Han har spillet fast på U19 det meste af sæsonen på trods af han kun er førsteårs. Han spiller ikke på ungdomslandsholdene fordi han endnu ikke har dansk pas, så lidt samme situation som Mohammad Daramy. Han mangler stadig en del defensivt men har momenter i sit spil der er rigtig spændende for en moderne backspiller. Han kunne godt passe til spansk fodbold, så måske er Sevilla interessen ikke helt usandsynlig. Kunne måske godt blive interessant for FCK om 1-2 år men skal stadig udvikle sig meget hvis han skal på førsteholdet
    Sidst redigeret af pouljensen : 03.04.19 kl. 09:44 Årsag: fejl

  17. De følgende 5 brugere er enige:

  18. #12
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,556

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Grytebust er bedre end Joronen med fødderne, hvilket er en meget vigtig kompetence for en målmand anno 2019.. Derudover er Grytebust vel nok Superligaens bedste shotstopper. Jeg siger ja tak.. Den øgede konkurrence vil også skærpe Joronen..

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    813

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Undskyld, men er Grytebust den rette type målmand for os? Han er en rigtig god shot-stopper, men han fylder bare ikke meget ude i feltet. Tænker, det kan være problematisk i Europa..
    Jeg er forsigtig optimist om en eventuel Grytebust-tilgang, men må indrømme, at jeg typemæssigt heller ikke ser ham et oplagt valg. Og lige netop på målmandsposten er der da et par emner rundt omkring, som også kunne være aktuelle og måske mere oplagte som typer.

    Vi behøver ikke andet end kigge over på den modsatte bænk, end hvor Grytebust sad, da Norge og Sverige for nylig spillede 3-3.

    Karl-Johan Johnsson sidder på bænken i Guingamp, som er en meget sandsynlighed nedrykker fra Ligue 1. Tidligere en stor profil for Randers i ligaen og egentlig, som jeg husker det, prototypen på en god FCK-målmand, stærk i feltet, i luften og til at lede et forsvar (og svensk naturligvis, med 7 A-landskampe).

    Der er også Kristoffer Nordfeldt, den anden svenske reservekeeper og primært bænkevarmer i Swansea gennem flere år. Stor fyr, 29 år, 10 A-landskampe for Sverige.

    To mere oplagte valg til keeperposten i FCK i mine øjne, men med Grytebust vil om ikke andet få en målmand, som ikke skal have banket rust af, men kommer med selvtillid og kan tage konkurrencen op fra dag 1.

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Undskyld, men er Grytebust den rette type målmand for os? Han er en rigtig god shot-stopper, men han fylder bare ikke meget ude i feltet. Tænker, det kan være problematisk i Europa..
    Jeg forstår ikke rigtigt det her med, om en målmand er den rette type for os. Det giver mening, at markspillere skal passe typemæssigt til et holds spillestil, men en målmand skal vel helst bare generelt være så god som muligt til at forhindre modstanderhold i at score, hvilket de forsøger på forskellige måder, alt efter hvilket hold man møder?

    Altså, en målmand kan have en række styrker og svagheder, og uanset hvilket hold, han spiller for, er det vel bedre at være god til så mange ting som muligt. Er det mere vigtigt at være god i feltet i europæiske kampe end at have hurtige reflekser? Det forstår jeg simpelthen ikke. I Europa er der vel bare generelt brug for en bedre målmand end i Superliga-kampe, fordi modstanden generelt er større?

    Hvis Grytebust er så svag i feltet, at han ikke er god nok til os, er han vel bare ikke god nok. Hvis en målmand er for dårlig på stregen, er han vel bare heller ikke god nok til os. Forstår mig ret, jeg ved ikke, om Grytebust rent faktisk er god nok til os, men det har vel ikke så meget med hans type at gøre?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  23. De følgende 8 brugere er enige:

  24. #15
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    487

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg forstår ikke rigtigt det her med, om en målmand er den rette type for os. Det giver mening, at markspillere skal passe typemæssigt til et holds spillestil, men en målmand skal vel helst bare generelt være så god som muligt til at forhindre modstanderhold i at score, hvilket de forsøger på forskellige måder, alt efter hvilket hold man møder?

    Altså, en målmand kan have en række styrker og svagheder, og uanset hvilket hold, han spiller for, er det vel bedre at være god til så mange ting som muligt. Er det mere vigtigt at være god i feltet i europæiske kampe end at have hurtige reflekser? Det forstår jeg simpelthen ikke. I Europa er der vel bare generelt brug for en bedre målmand end i Superliga-kampe, fordi modstanden generelt er større?

    Hvis Grytebust er så svag i feltet, at han ikke er god nok til os, er han vel bare ikke god nok. Hvis en målmand er for dårlig på stregen, er han vel bare heller ikke god nok til os. Forstår mig ret, jeg ved ikke, om Grytebust rent faktisk er god nok til os, men det har vel ikke så meget med hans type at gøre?
    Ah, der kan da godt være nogle typer af målmænd, der passer bedre til nogle hold end til andre. Jeg er ikke så bekymret for Grytebust i Europa, men mere i suppen. Der skal noget særligt til for en målmand at være klar, når man i perioder ikke deltager ret meget i kampen.

    Tag nu Bøphan. Han har i sin karriere været bedst i kampe, hvor han er blevet spillet meget varm, fordi han har været udsat for et bombardement- mens han aldrig har været god til at komme ud i feltet. Han passede så glimrende til AB i sin tid og han har også spillet nogle gode kampe på landsholdet - men han har aldrig været den type målmand, der passede ind i København
    FORZA KØBENHAVN
    gunner's Avatar

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •