Side 111 af 144 FørsteFørste ... 1161101108109110111112113114121 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,651 til 1,665 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1651
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Det er måske lidt unuanceret at kalde det "på grund af andres fuck-ups", når det snarere tyder på, at det var Roerslev og hans rådgiver, der dummede sig gevaldigt ved at vælge en klub, hvor han skulle konkurrere om spilletid med holdets anfører:

    Ståle til BT i april:

    "[...] han havde jo tilbud fra tre-fire andre, og så er det jo dumt at tage til en klub, som ikke vil bruge dig. Men det kan vi ikke styre."

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...-fiasko-aftale

    Groft sagt lugter det lidt af, at Roerslev formentlig kan takke sig selv (i hvert fald delvist) for, at han nu skal spille for Brentfords B-hold i stedet for at have nærmet sig førsteholdet i København med et succesfuldt lejemål a la Carlo Holse. Og det er naturligvis temmelig trist, at det skal ende sådan for det, der virker til at være en ganske talentfuld spiller.
    At Halmstad-udlejningen gik i vasken, var da uden tvivl pga. Halmstads fuck-up. At han tog en dårlig beslutning i at tage til en klub, hvor højre backen var anfører, er der ingen tvivl om. Men når Ståle siger, at "det kan vi ikke styre," er det jo noget vrøvl. FCK skal sige ja til udlejningen, så Ståle har da også kvajet sig her. Især hvis der har været en håndfuld klubber at vælge mellem.

    Men præcis hvad sandheden er i Vendsyssel-historien er lidt svært at vurdere, da Roerslev angiveligt er blevet givet løfter, der ikke er blevet holdt. Men Ståle kan i hvert fald ikke bare tørre det dårlige valg af på Roerslev alene. Hvorom alting er, har Roerslev spildt to år af sin karriere, hvor han har spillet meget lidt, uden at det har handlet særligt meget om, at han har været for dårlig.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1652
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med fare for at ryste folk i deres grundvold, kan det så ikke bare være, at Roerslev ikke er god nok? Han er garanteret blevet lovet spilletid i Nordjylland, men efter at have set ham til træning, så må de ikke have ment, at han ikke var/er god nok.

    Jeg tvivler på, at der hersker så meget nepotisme i en superligaklub, som har brug for alt den hjælp de kan få, for ikke at rykke ned, at de vælger et bedre alternativ fra.

    Jeg kan godt lide optimismen omkring talenterne der er i FCK for tiden, men (desværre) vil det ikke lykkes med alle sammen.

  4. De følgende 13 brugere er enige:

  5. #1653
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Med fare for at ryste folk i deres grundvold, kan det så ikke bare være, at Roerslev ikke er god nok? Han er garanteret blevet lovet spilletid i Nordjylland, men efter at have set ham til træning, så må de ikke have ment, at han ikke var/er god nok.

    Jeg tvivler på, at der hersker så meget nepotisme i en superligaklub, som har brug for alt den hjælp de kan få, for ikke at rykke ned, at de vælger et bedre alternativ fra.

    Jeg kan godt lide optimismen omkring talenterne der er i FCK for tiden, men (desværre) vil det ikke lykkes med alle sammen.
    Jeg er særdeles enig! Undskyldningen med at deres anfører spillede samme position køber jeg ikke. Roerslev fik jo rent faktisk nogle kampe (vist også et par stykker fra start) til at vise sig frem og imponerede på ingen måde. Hvis han havde vist sig frem på samme måde som fx Holse til træning og kamp, så havde Vendsyssel sikkert også givet ham meget spilletid i et tæt nedrykningsspil. Det kunne både havde været på back eller som kant eller hvor end der er brug for kvalitet.

    Hvis ikke man kan komme ind og præsterer bare nogenlunde på Vendsyssel niveau som 20 årig - så er der nok lidt for lang vej til FCK. Det kan godt være han kan udvikle sig dertil over nogle år, men så lang tid kan vi ikke vente.

  6. #1654
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Med fare for at ryste folk i deres grundvold, kan det så ikke bare være, at Roerslev ikke er god nok? Han er garanteret blevet lovet spilletid i Nordjylland, men efter at have set ham til træning, så må de ikke have ment, at han ikke var/er god nok.

    Jeg tvivler på, at der hersker så meget nepotisme i en superligaklub, som har brug for alt den hjælp de kan få, for ikke at rykke ned, at de vælger et bedre alternativ fra.

    Jeg kan godt lide optimismen omkring talenterne der er i FCK for tiden, men (desværre) vil det ikke lykkes med alle sammen.
    Læg dertil at Bartolec er 24 og Varela 26, så det er kun salg, der kan give Roerslev en plads. Han er et fint talent med god teknik, men som 20 årig, så skal man begynder at få regelmæssigt spilletid og det viser købet af først Varela og siden Bartolec jo netop at klubben ikke vil give ham. Stor held og lykke - jeg håber det lykkedes

    Jeg er faktisk en smule ærgelig over Luftner udlejning. Jeg tror måske ikke så meget på ham, men han ville sagtens ha’ kunnet få kampe her i starten.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #1655
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    278

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg er faktisk en smule ærgelig over Luftner udlejning. Jeg tror måske ikke så meget på ham, men han ville sagtens ha’ kunnet få kampe her i starten.[/QUOTE]

    Lige på dette punkt er vi bestemt ikke enige. Luftner er i min verden ikke en spiller vi kommer til at se mere i Fck, med mindre at dem der har lejet ham ikke vil bruge ham mere.
    Sidst redigeret af donl : 07.08.19 kl. 22:01
    - Vi spiller piv-dårligt, men det var selvfølgelig fedt at vinde, og især mod Brøndby, for det er jo dem, vi ikke kan lide, sagde Kris Stadsgaard
    Donl
    donl's Avatar

  9. #1656
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    1,482

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Jeg er faktisk en smule ærgelg over Luftner udlejning. Jeg tror måske ikke så meget på ham, men han ville sagtens ha’ kunnet få kampe her i starten.
    Jeg tror vi kan omskole Kalle til at udfylde Luftners rolle 1:1. Jeg er lykkelig over at han ikke længere er en mulighed.

    Omend det er lidt tyndt med 3 mand og et talent til 2 pladser. Særligt når Andreas 'Ming' Bjelland har det med at sidde på tribunen....
    Sidst redigeret af Wonderboy : 12.08.19 kl. 18:31

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #1657
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af donl Se meddelelser
    Jeg er faktisk en smule ærgelig over Luftner udlejning. Jeg tror måske ikke så meget på ham, men han ville sagtens ha’ kunnet få kampe her i starten.
    Lige på dette punkt er vi bestemt ikke enige. Luftner er i min verden ikke en spiller vi kommer til at se mere i Fck, med mindre at dem der har lejet ham ikke vil bruge ham mere.[/QUOTE]

    Pt har vi bare ingen backup. Jeg tror også Nelson ville have godt af et pusterum og jeg synes det er ret risikofyldt ikke engang at have en central forsvar på bænken. Det skyldes måske min manglende viden omkring Stages kvaliteter der, eller om Varela/Bengtsson kan udfylde rollen. Jeg kan sagtens forstå hvis vi vil sælge Luftner og jeg kan sagtens forstå, at det ikke er muligt, så man lejer ham ud... det er bare lidt uheldig timing med Bjellands skade og ufattelige mange kampe

  12. #1658
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Pt har vi bare ingen backup. Jeg tror også Nelson ville have godt af et pusterum og jeg synes det er ret risikofyldt ikke engang at have en central forsvar på bænken. Det skyldes måske min manglende viden omkring Stages kvaliteter der, eller om Varela/Bengtsson kan udfylde rollen. Jeg kan sagtens forstå hvis vi vil sælge Luftner og jeg kan sagtens forstå, at det ikke er muligt, så man lejer ham ud... det er bare lidt uheldig timing med Bjellands skade og ufattelige mange kampe
    Mon ikke også, at det er netop denne position, som Ståle henviste til, da han sagde, at vi måske foretog os mere i transfervinduet, såfremt vi kommer i et europæisk gruppespil. Det spændende er så, hvilken type, der kommer ind. Det vil næsten være synd for et ungt talent som Frederik Winther fra Lyngby, som spiller hver weekend lige nu, selvom han er pisse dygtig - han bliver satme god! Og efter Papa er vokset som 3. valg, er vi måske mere trygge? Jeg gætter på en garvet rotte som 4. stopper, der også kan vise vejen på træningsbanen.
    Sidst redigeret af Lokomotiv Luxus : 08.08.19 kl. 09:09

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1659
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Jeg gætter på en garvet rotte som 4. stopper, der også kan vise vejen på træningsbanen.
    En sådan en, kunne måske være Mattias Bjärsmyr. Med over 300 kampe for hhv. IFK Göteborg, Panathinaikos og senest Sivasspor må han siges at være garvet, og han har været fast mand hos Sivasspor de sidste to sæsoner, men er nu på fri transfer. Måske kunne han være interesseret i en backup-plads i truppen i en enkelt sæson, og kan helt sikkert bidrage med noget positivt på træningsbanen. Jeg er klar over, at han ikke er på niveau med starterne i truppen, men jeg tror godt han kan byde ind med noget som backup og med noget positivt i truppen qua sin erfaring.
    Sidst redigeret af Dorffen : 08.08.19 kl. 11:26

  15. Den følgende bruger er enig i dette:

  16. #1660
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    En sådan en, kunne måske være Mattias Bjärsmyr. Med over 300 kampe for hhv. IFK Göteborg, Panathinaikos og senest Sivasspor må han siges at være garvet, og han er på fri transfer. Måske kunne han være interesseret i en backup-plads i truppen i en enkelt sæson, og kan helt sikkert bidrage med noget positivt på træningsbanen.
    Vi har to gange tidligere forsøgt at hente Bjärsmyr, i 2008 og igen i 2012, så det er nok ikke helt utænkeligt, at Ståle er opmærksom på ham. Spørgsmålet er bare om han overhovedet er god nok, og om vi gider betale ham den fyrstelige løn, han sandsynligvis forventer.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #1661
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Vi har to gange tidligere forsøgt at hente Bjärsmyr, i 2008 og igen i 2012, så det er nok ikke helt utænkeligt, at Ståle er opmærksom på ham. Spørgsmålet er bare om han overhovedet er god nok, og om vi gider betale ham den fyrstelige løn, han sandsynligvis forventer.
    Jeg vil umiddelbart mene, at han er god nok til at være 4. valg til CB. Jeg er ret sikker på, at han ikke har valgt at forlænge med Sivasspor, fordi han vil til mere hjemlige omgivelser med sin kone og børn, da den ældste datter nærmer sig skolealderen. Med det in mente, så må vi kunne presse ham på hans løn, da han alligevel ikke vil kunne få en kongeløn i en svensk klub. Jeg ser det helt klart som en mulighed.

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #1662
    Tilmeldingsdato
    Jul 2013
    Indlæg
    66

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lüftner er ikke et færdigt kapitel i FCK, det er ikke helt tilfældigt, han er lånt ud til Omonia Nicosia, hvor Henning Berg er træner, da Berg's forsvarskoncept også er meget zoneorienteret. Bliver Lüftner fast mand dernede, og viser fremgang i hans forståelse af zoneforsvaret, så skal han tilbage til Kbh til sommer og konkurrere om spilletid.

  21. De følgende 10 brugere er enige:

  22. #1663
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det er måske ikke den rigtige tråde at spørge i, men kaster mig ud i det. Hvis Wind fortsætter som nu, så er han nok svær at holde på efter sommeren 2020. Er der nogen, der ved, hvem der er de næste store talenter på vej mod førsteholdet? Udover Daramay :)

  23. #1664
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er måske ikke den rigtige tråde at spørge i, men kaster mig ud i det. Hvis Wind fortsætter som nu, så er han nok svær at holde på efter sommeren 2020. Er der nogen, der ved, hvem der er de næste store talenter på vej mod førsteholdet? Udover Daramay :)
    Ahmed Daghim og Jacob Haahr er de næste på spring. Førstnævnte har vi set i indhop, mens Jacob Haahr er årgang 2002 og nok den på u19 der er længst foran, hans alder taget i betragtning. Men niveauet under dem så er min viden mere begrænset - jeg har kun læst lidt om Trygve Aarstad og Kristal Ingasson, men andre må vide mere end jeg.

    Mvh

  24. #1665
    Tilmeldingsdato
    Jan 2018
    Indlæg
    86

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Det er måske ikke den rigtige tråde at spørge i, men kaster mig ud i det. Hvis Wind fortsætter som nu, så er han nok svær at holde på efter sommeren 2020. Er der nogen, der ved, hvem der er de næste store talenter på vej mod førsteholdet? Udover Daramay :)
    *Pessimist mode ON* Vi har nok ikke nogen offensive talenter på vej mod førsteholdet fra U19, da vores U19-hold sluttede næstsidst i U19-ligaen sidste sæson med 18 point og 28 mål scoret i 22 kampe *Pessimist mode OFF*

    On a serious note, så synes jeg det er tankevækkende at både U17 og U19 slutter som nr. 11 i deres respektive ligaer, og med et pointsnit på hhv. 0,81 og 1,04 pr. kamp. Eneste tilnærmelsesvis positive er at U17-holdet scorede 2,2 mål i snit pr. kamp, men det nytter ikke meget, når man lukker lige så mange mål ind :-)

  25. De følgende 5 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •