Side 29 af 144 FørsteFørste ... 19262728293031323979129 ... SidsteSidste
Viser resultater 421 til 435 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #421
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Millionunderskud og forlængelse af Ståles kontrakt.. Måske ikke liiige det man drømte om, da de breakede nyheden om pressemødet her kl 14.00...

  2. De følgende 9 brugere er enige:

  3. #422
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Millionunderskud og forlængelse af Ståles kontrakt.. Måske ikke liiige det man drømte om, da de breakede nyheden om pressemødet her kl 14.00...
    Ja, det var nok lidt i overkanten at kalde det "spændende sportslige nyheder" og indkalde til pressemøde. Han havde trods alt kontraktudløb i 2021 så ikke de store ændringer her og nu. To år er lang tid i fodbold og vi ved jo ikke hvordan det ser ud til den tid med opbakningen til Ståle.

    Det mest interessante er at forlængelsen kommer kort tid efter at Ståle har udtalt at truppen skal være stærkere og bredere. Det må jo næsten betyde at han får sit ønske opfyldt og vi ser nogle nye spillere komme til.

  4. De følgende 7 brugere er enige:

  5. #423
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Ja, det var nok lidt i overkanten at kalde det "spændende sportslige nyheder" og indkalde til pressemøde. Han havde trods alt kontraktudløb i 2021 så ikke de store ændringer her og nu. To år er lang tid i fodbold og vi ved jo ikke hvordan det ser ud til den tid med opbakningen til Ståle.

    Det mest interessante er at forlængelsen kommer kort tid efter at Ståle har udtalt at truppen skal være stærkere og bredere. Det må jo næsten betyde at han får sit ønske opfyldt og vi ser nogle nye spillere komme til.
    Enig. Det var en for fanøjne lidt "kedelig" nyhed, men for klubben er det nok ret stort, at man får to år mere i kontrakten med klubbens altoverskyggende mest vigtige medarbejder. Ståle er garant for resultater (i hvert fald indtil nu), hvilke giver ledelsen bedre kort i f.eks. arbejdet med sponsorer. Med fanøjne er dette også positivt, da man med Ståle som træner får nemmere ved at overtale Skærbæk og co til at åbne lommerne og satse endnu mere sportsligt. Det må man også have snakket om inden forlængelsen. Det må også ligge i bemærkningen om, at vi skal følge med udviklingen i Europa.

    Så selvom vi alle fik våde drømme om en klassesigning på spillersiden, så var det imo stadig en meget positiv nyhed.....altså medmindre man tilhører den garde herinde, som plejer at mene at Ståle er det værste som er sket FCK. ;-)

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #424
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg finder det nu meget spændende at Ståle forpligter sig til en periode mere og rykker familien til København. Alt det han sagde om hvad der motivere ham i jobbet nu, i forhold til sidst han var i klubben og hans fokus på hvad han kan bestemme her ifht. i større klubber, giver da også håb for at han kan ende med at blive i mange år endnu.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  8. De følgende 15 brugere er enige:

  9. #425
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Millionunderskud og forlængelse af Ståles kontrakt.. Måske ikke liiige det man drømte om, da de breakede nyheden om pressemødet her kl 14.00...
    Nu er det vel ikke så overraskende, at en fodboldklub har underskud i 1. kvartal, hvor der ikke spilles fodbold. Ro på :-)

  10. De følgende 9 brugere er enige:

  11. #426
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nu er det vel ikke så overraskende, at en fodboldklub har underskud i 1. kvartal, hvor der ikke spilles fodbold. Ro på :-)
    I BT transferpodcasten nævnes det at Ståle udtalte at han vil have 2-3 spillere denne sommer (antaget at kun Ankersen smutter). Der skulle allerede være snak med nogle spillere.

    Iøvrigt så scouter AC Milan på Mohammad Daramy som de skulle være imponeret over

    And eller ej, har et rygte om FCK interesse i 19-årige Leonel Montano (B93). Brugeren skulle havde hørt det fra folk tæt på B93.
    Sidst redigeret af pouljensen : 13.05.19 kl. 17:06

  12. Den følgende bruger er enig i dette:

  13. #427
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    I BT transferpodcasten nævnes det at Ståle udtalte at han vil have 2-3 spillere denne sommer (antaget at kun Ankersen smutter). Der skulle allerede være snak med nogle spillere.

    Iøvrigt så scouter AC Milan på Mohammad Daramy som de skulle være imponeret over

    And eller ej, har et rygte om FCK interesse i 19-årige Leonel Montano (B93). Brugeren skulle havde hørt det fra folk tæt på B93.
    Spændende med Leonel - var lærer for ham i skolen :)

  14. #428
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    I BT transferpodcasten nævnes det at Ståle udtalte at han vil have 2-3 spillere denne sommer (antaget at kun Ankersen smutter). Der skulle allerede være snak med nogle spillere.

    Iøvrigt så scouter AC Milan på Mohammad Daramy som de skulle være imponeret over

    And eller ej, har et rygte om FCK interesse i 19-årige Leonel Montano (B93). Brugeren skulle havde hørt det fra folk tæt på B93.
    Hvem er han? Nogen der kan sætte nogle ord på hvilken slags spiller han er og hvilken position han spiller osv

  15. #429
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://b93.dk/93eren/leo-ugens-profil-93-eren/

    Siger ikke så meget. Han står listet som midtbanespiller, men har mig bekendt også spillet back nogle gange. Han påstår han er hurtig (se interview).

  16. #430
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af h0ps Se meddelelser
    Nu er det vel ikke så overraskende, at en fodboldklub har underskud i 1. kvartal, hvor der ikke spilles fodbold. Ro på :-)
    Absolut ikke, jeg er såmænd også ganske rolig hvad angår vores økonomi.. Det var mere at man går ud og proklamerer at der afholdes et pressemøde med spændende nyt vedr. det sportslige, og så præsenterer man det her kvartalsunderskud samt en forlængelse af Ståle som i forvejen havde to år tilbage af kontrakten.. Måske underskuddet i virkeligheden skyldes de 38.000 papnæser som ligger klar på hvert sæde til sidste hjememkamp mod fcn??

  17. #431
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Absolut ikke, jeg er såmænd også ganske rolig hvad angår vores økonomi.. Det var mere at man går ud og proklamerer at der afholdes et pressemøde med spændende nyt vedr. det sportslige, og så præsenterer man det her kvartalsunderskud samt en forlængelse af Ståle som i forvejen havde to år tilbage af kontrakten.. Måske underskuddet i virkeligheden skyldes de 38.000 papnæser som ligger klar på hvert sæde til sidste hjememkamp mod fcn??
    Regnskabet skal man nok se helt uafhængigt. Det var jo nok kommet alligevel. Om det andet kunne bære er pressemøde, tja, jeg fulgte i hvert fald ikke selv 100% med ;D

  18. #432
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ståle udtalte idag at vi skal hente 2-3 spillere til sommer (3 hvis Skov ryger)
    alle som kan gå direkte ind og styrke truppen, det lyder ikke så dumt igen

  19. #433
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    1,187

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Ståle udtalte idag at vi skal hente 2-3 spillere til sommer (3 hvis Skov ryger)
    alle som kan gå direkte ind og styrke truppen, det lyder ikke så dumt igen
    Hm, ja bortset fra, at han også uddyber med, at vi går efter en central midt samt skal kigge på situationen omkring højreback. Håber ikke, at det er de to, han mener.

    Har tidligere selv skrevet herinde, at jeg håber, vi er i markedet efter en markant spiller til hver kæde. BTs transferpodcast peger på, at vi nok er efter en central midt og en offensiv spiller ala Viktor Fischer. Det lyder i mine øjne bedre end en central midt og en højre back :-)

  20. #434
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Lokomotiv Luxus Se meddelelser
    Hm, ja bortset fra, at han også uddyber med, at vi går efter en central midt samt skal kigge på situationen omkring højreback. Håber ikke, at det er de to, han mener.

    Har tidligere selv skrevet herinde, at jeg håber, vi er i markedet efter en markant spiller til hver kæde. BTs transferpodcast peger på, at vi nok er efter en central midt og en offensiv spiller ala Viktor Fischer. Det lyder i mine øjne bedre end en central midt og en højre back :-)
    Det mest sandsynlige er vel, at der kommer en højreback og en central midt, og at klubben kun slår til på en offensivspiller, hvis det er af den rette kaliber. Får vi muligheden for en profil i Fischer-klassen (f.eks. Cornelius eller Sisto), så tror jeg godt, bestyrelsen kan se ideen med det. Ellers kræver det nok et salg af Pieros, før vi får noget ind med sikkerhed.

  21. #435
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af thomasroy Se meddelelser
    https://b93.dk/93eren/leo-ugens-profil-93-eren/

    Siger ikke så meget. Han står listet som midtbanespiller, men har mig bekendt også spillet back nogle gange. Han påstår han er hurtig (se interview).
    Det virker egentligt lidt mærkeligt. Han fylder snart 20 år og har kun spillet 2. division. Måske tror man, at han er en rå diamant, der med den rette skoling kan nå toppen i en lidt senere alder. Måske som et langtidsprojekt på højrebacken?

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •