Side 31 af 144 FørsteFørste ... 21282930313233344181131 ... SidsteSidste
Viser resultater 451 til 465 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #451
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Hvad med Tarik Elyounoussi til den offensive plads? Han er højrebenet venstrekant/hængende angriber i AIK med kontraktudløb til vinter. Ham har jeg faktisk længe været lun på, men med hans kontraktudløb kan det være, det endelig sker. Rutineret med europæisk og international erfaring (Europa League med Olympiakos og Rosenborg og over 50 landskampe for Norge). Kreativ, teknisk rigtig stærk, målfarlig og har været fremragende i den nye Allsvenskan-sæson med 5 mål i de seneste 3 kampe. Blandt andet to fremragende mål mod Djurgården (https://www.youtube.com/watch?v=di-NaaZAUWA). Han er i mine øjne det nærmeste på en Fischer-klon, der er indenfor rækkevidde. 31 år gammel og derfor måske ikke lige så interessant for de større europæiske klubber, som han ellers kunne være.
    Men hæver han overliggeren?
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #452
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Men hæver han overliggeren?
    Er nysgerrig. Hvornår har klubben egentlig sidst brugt den frase? Er det efterhånden ikke bare noget, som vi tager frem herinde i hvert transfervindue?

    Som beskrevet af okoronkwo kunne han sagtens være en spillertype, som vi kigger efter. Om han har niveauet ved jeg ikke, men rutinen er der i hvert fald. Alderen taler dog ikke for.
    Under alle omstændigheder, så er det spændende hvilken retning man vælger at gå. Med en snarlig CL-kval, så kigger man måske lidt mere på færdigudviklede spillere i kommende vindue, end på typer som Mudri, Vavro, Luftner, Pavlovic osv som alle har (burde have) stort potentiale, men som lige skal udvikles lidt. Vi skal i hvert fald bruge en central midt, som kan spille på godt niveau fra dag 1 - en kantspiller (som vi måske også kigger efter) kan måske godt være en lidt yngre (mere talentfuld) som skal slibes lidt til, såfremt Skov tager et halvt år mere i FCK:

  3. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  4. #453
    Tilmeldingsdato
    Oct 2011
    Indlæg
    875

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af boombastic Se meddelelser
    Hørte rygter om at Stephen Andersen havde en aftale på plads med en superligaklub inden han blev skadet nogen bud? personligt tror jeg selv det var OB
    BØF! :-)

  5. #454
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Er nysgerrig. Hvornår har klubben egentlig sidst brugt den frase? Er det efterhånden ikke bare noget, som vi tager frem herinde i hvert transfervindue?

    Som beskrevet af okoronkwo kunne han sagtens være en spillertype, som vi kigger efter. Om han har niveauet ved jeg ikke, men rutinen er der i hvert fald. Alderen taler dog ikke for.
    Under alle omstændigheder, så er det spændende hvilken retning man vælger at gå. Med en snarlig CL-kval, så kigger man måske lidt mere på færdigudviklede spillere i kommende vindue, end på typer som Mudri, Vavro, Luftner, Pavlovic osv som alle har (burde have) stort potentiale, men som lige skal udvikles lidt. Vi skal i hvert fald bruge en central midt, som kan spille på godt niveau fra dag 1 - en kantspiller (som vi måske også kigger efter) kan måske godt være en lidt yngre (mere talentfuld) som skal slibes lidt til, såfremt Skov tager et halvt år mere i FCK:
    Så lad mig omformulere det: Er han fra øverste hylde? :-) Han er sikkert en habil spiller, men det ville bare ikke være et indkøb, jeg ville gå på røven over. Hans fætter derimod!
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  6. #455
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så lad mig omformulere det: Er han fra øverste hylde? :-) Han er sikkert en habil spiller, men det ville bare ikke være et indkøb, jeg ville gå på røven over. Hans fætter derimod!
    Nej jeg vil give dig ret i, at det ligner han (fra vores synspunkt) ikke. Samtidig er jeg dog (uanset hvor stor Ståle fan jeg er) lidt skeptisk over, hvad Ståle og co tænker som værende øverste hylde. Nu tror jeg ikke at man henter ham (for gammel), men jeg kan sagtens se Ståle kategorisere ham deroppe.

  7. De følgende 2 brugere er enige:

  8. #456
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej jeg vil give dig ret i, at det ligner han (fra vores synspunkt) ikke. Samtidig er jeg dog (uanset hvor stor Ståle fan jeg er) lidt skeptisk over, hvad Ståle og co tænker som værende øverste hylde. Nu tror jeg ikke at man henter ham (for gammel), men jeg kan sagtens se Ståle kategorisere ham deroppe.
    Ja, det kan sagtens være, Ståle tænker sådan. De er jo landsmænd. :-)

    Næ, hvis vi kunne lave en af de karrieregenopretningssignings, som vi har haft held med et par gange, med Sisto, ville det være noget, der battede. Men der er jo nok sjovere muligheder for ham. Men det tænkte jeg på den anden side også om Fischer, før vi gaflede ham.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 4 brugere er enige:

  10. #457
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Nej jeg vil give dig ret i, at det ligner han (fra vores synspunkt) ikke. Samtidig er jeg dog (uanset hvor stor Ståle fan jeg er) lidt skeptisk over, hvad Ståle og co tænker som værende øverste hylde. Nu tror jeg ikke at man henter ham (for gammel), men jeg kan sagtens se Ståle kategorisere ham deroppe.
    Jeg er nu ganske tilfreds hvis Ståles øverste hylde er spillere som fx Zeca, Fischer, Boilesen og Bjelland ;)

    Jeg synes overliggeren er blevet hævet de seneste år, min største bekymring med hensyn til indkøb er om vi kan tilbyde dem fast spilletid. Startelleveren er jo faktisk ret stærk når alle er klar... En spiller som fx Amartey kommer jo ikke til København for a sidde på bænken for Zeca.

  11. De følgende 5 brugere er enige:

  12. #458
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg er nu ganske tilfreds hvis Ståles øverste hylde er spillere som fx Zeca, Fischer, Boilesen og Bjelland ;)

    Jeg synes overliggeren er blevet hævet de seneste år, min største bekymring med hensyn til indkøb er om vi kan tilbyde dem fast spilletid. Startelleveren er jo faktisk ret stærk når alle er klar... En spiller som fx Amartey kommer jo ikke til København for a sidde på bænken for Zeca.
    Ja, tricket er nok at lave en aftale a la den med Varela, hvor der er et overskueligt overlap, fordi en fast starter er blevet garanteret et salg. Fischer er fx formentlig mere eller mindre blevet garanteret et salg om et år, hvilket nok ville gøre det nemmere at købe en afløser fra øverste hylde nu, som så kan få en langsom start.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #459
    Tilmeldingsdato
    Nov 2016
    Indlæg
    19

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dorffen Se meddelelser
    Real vil gerne af med Martin Ødegaard for good. Måske Ståle en gang for alle lykkes med at få ham lokket til København - det ville fanme være et scoop af de helt store.
    Kommer ikke til at ske, ajax har lagt sig langt foran og med et beløb FCK ikke kan matche.

  15. #460
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg er enig. Jeg tænker følgende kunne være realistisk:

    1) En ung sydamerikaner/østeuropæer der kan accepterer en tilvænningsperiode
    2) En spiller der ikke har spillet meget igennem et par år og gerne vil genskabe karrieren stille og roligt
    3) En ung skandinav der kan accepterer at side på bænken en periode for derefter at blive en stamspiller
    4) En gammel skandinav der vil slutte afslutte karrieren i Skandinavien

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #461
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jeg er enig. Jeg tænker følgende kunne være realistisk:

    1) En ung sydamerikaner/østeuropæer der kan accepterer en tilvænningsperiode
    2) En spiller der ikke har spillet meget igennem et par år og gerne vil genskabe karrieren stille og roligt
    3) En ung skandinav der kan accepterer at side på bænken en periode for derefter at blive en stamspiller
    4) En gammel skandinav der vil slutte afslutte karrieren i Skandinavien
    Nr 4 synes jeg ikke vi har haft så meget succes med på det sidste med Pelle og Mellberg. Desværre!

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...,327563,327564
    Aron Johannsson kunne være et klassisk København indkøb. okay succes i udlandet, skadet og gået i stå.
    Ved ikke om han er god nok eller om han vil tilbage til Suppen men han kan spille flere pladser så vidt jeg husker

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #462
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Ja, tricket er nok at lave en aftale a la den med Varela, hvor der er et overskueligt overlap, fordi en fast starter er blevet garanteret et salg. Fischer er fx formentlig mere eller mindre blevet garanteret et salg om et år, hvilket nok ville gøre det nemmere at købe en afløser fra øverste hylde nu, som så kan få en langsom start.
    Ja og Skov er formentlig også væk snart, så en kantspiller må være et kikkerten. På den centrale midt kan vi formentlig love noget spilletid allerede nu ved at rotere mellem Zeca, Falk og Ny spiller med forhåbentlig mange europæiske kampe forude.

  20. #463
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Med forestående EM på hjemmebane i 2020 er det her måske vinduet hvor vi har muligheden for at signe den eller de udenlandskdanskere, vi ellers normalt ikke ville kunne lokke hjem.. Det kunne eksempelvis være en Sisto, som nok godt ved, at EM på hjemmebane ikke kommer til at ske igen i løbet af hans aktive karriere.. Hvis jeg var Ståle, var det i hvert fald et lokkemiddel jeg ville benytte mig af, når der skal sweet-talkes.. En anden mulighed er Mathias Jensen, som også skal spille fast i den kommende sæson, hvis han skal gøre sig nogen forhåbninger om en billet i EM-truppen (nu skal vi selvfølgelig lige kvalle os, men det ser jeg som en formssag, da træneren er norsk)...

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #464
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Til alle jer, der ønsker Sisto til FCK:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...kspert/7636964

  23. #465
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af cybamerc Se meddelelser
    Til alle jer, der ønsker Sisto til FCK:
    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...kspert/7636964
    Jeg siger stadig køb. Hvis der nogen der kan få en forvirret ung mand på ret køl igen så er det Ståle.

  24. De følgende 4 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •