Side 75 af 144 FørsteFørste ... 25657273747576777885125 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,111 til 1,125 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1111
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Præcis. Hans luftspil og pasningsspil er lige i skabet. Fart, not so much.

    Men ret meget en Ståle-spiller vil jeg sige.

    Zan
    Har set flere tale om Nelsson's mangel på fart. Jeg er klar over, at han ikke er en raket, og at Vavro er hurtigere, og vi kommer til at mangle lidt fart nu i midterforsvaret. Men hvor slemt er det lige det er? Husker heller ikke Ragnar som specielt hurtig. Dertil kan vel nævnes Gravgaard og Hangeland også, og alle de 3 var nogle af de bedste centerbacks vi har haft.

    Mon ikke at Nelsson er sådan middel hvad angår fart, men at han så til gengæld er hurtig i tanke og handling - og også kan kompencere med sin fysik og skærme af.
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  2. #1112
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    592

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg ved ikke om den har været oppe at vende før, men der ligger en YouTube video med mange af hans defensive aktioner. Han virker på ingen måde langsom. Jeg synes hans forcer er at han går frygtløs ind i alle dueller, er forudsigende og er god i opspillet.
    https://youtu.be/XBoS9X9v_4w

  3. De følgende 7 brugere er enige:

  4. #1113
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Moo Se meddelelser
    Jeg ved ikke om den har været oppe at vende før, men der ligger en YouTube video med mange af hans defensive aktioner. Han virker på ingen måde langsom. Jeg synes hans forcer er at han går frygtløs ind i alle dueller, er forudsigende og er god i opspillet.
    https://youtu.be/XBoS9X9v_4w
    Han er jo meget bedre end jeg husker , konge hvis han bliver signet

  5. #1114
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    det bliver så vild , hvis vi signer ham !!!!

  6. #1115
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    FCK og Atalanta har åbenbart været i dialog om en Skov-transfer, hvor Cornelius kunne komme den anden vej. Med tanke på hvor lidt Atalanta egentligt gav for Cornelius og hvad hans markedsværdi er efter to ikke-prangende sæsoner, må der stadig skulle mindst 60-70 mio. kr oven i. Kan vi sende 40 af dem videre til Nordsjælland for Skov Olsen, ville det jo være en fremragende handel - ud med Skov, ind med Cornelius og Skov Olsen.

  7. De følgende 4 brugere er enige:

  8. #1116
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    296

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019


  9. De følgende 5 brugere er enige:

  10. #1117
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi ved selvfølgelig ikke præcist, hvad spillerne har kostet, men det virker som om, at pengene sidder lidt løsere en normalt i FCK. Er vi ikke potentielt ude i en samlet transferrekord allerede nu? Og vi kan umuligt være færdige.

  11. #1118
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Fedt, nu har vi en ren FCN bagkæde: Pierre, Bjelland, Nelsson, Bartolec :D

  12. De følgende 11 brugere er enige:

  13. #1119
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi har vel lagt i omegnen af 60 mio. kr. indtil videre for Stage, Bartolec og Nelsson, men så sent som for to år siden brugte vi små 70 mio. på Pieros, Zeca, Pusic, Lüftner, Vavro og Bengtsson.
    Men ja, før vi er færdige i det her vindue, er rekorden utvivlsomt slået.
    HIC SUNT LEONES

  14. Den følgende bruger er enig i dette:

  15. #1120
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Honse Se meddelelser
    Fedt, nu har vi en ren FCN bagkæde: Pierre, Bjelland, Nelsson, Bartolec :D
    Og mon ikke vi kan overtale Kim C til at tage en ekstra tørn i målet?

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #1121
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mikzki Se meddelelser
    Har set flere tale om Nelsson's mangel på fart. Jeg er klar over, at han ikke er en raket, og at Vavro er hurtigere, og vi kommer til at mangle lidt fart nu i midterforsvaret. Men hvor slemt er det lige det er? Husker heller ikke Ragnar som specielt hurtig. Dertil kan vel nævnes Gravgaard og Hangeland også, og alle de 3 var nogle af de bedste centerbacks vi har haft.

    Mon ikke at Nelsson er sådan middel hvad angår fart, men at han så til gengæld er hurtig i tanke og handling - og også kan kompencere med sin fysik og skærme af.
    Enig. Men i forhold til Vavro er det et level ned (ift fart).

    Når det så er sagt, er det et fedt køb - og hans attitude, hoved- og pasningsspil kompenserer klart! Tror (personligt) han mere potentiale end Vavro.

    Zan

  18. De følgende 2 brugere er enige:

  19. #1122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    4 indkøb allerede, og kun to afgange indtil videre. Jeg tror heller ikke vi er færdige, da vi reelt kun har 22 spillere til rådighed med Ankersens planlagte afgang og Boiles skade. Og her og nu har vi kun 21 til rådighed, så længe Mudrazija sidder udenfor.

    Den prioriterede indkøbsliste må se således ud:
    1) En venstre back, som kan træde direkte ind i start-11'eren
    2) En gardering i midterforsvaret (kan udgøres af at rykke Haahr op)
    3) En venstre kant som gardering til Fischer (kan klares ved enten at rykke Stage centralt og Falk til venstre, eller ved at rykke Daghim op)
    4) En ekstra angriber på øverste niveau, hvis N'Doye begynder at skrante, eller der kommer et godt tilbud på Pieros.
    5) Erstatning for Skov, hvis han bliver solgt.

    Derudover:
    1) Salg af Ankersen
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  20. #1123
    Tilmeldingsdato
    Dec 2006
    Indlæg
    173

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    4 indkøb allerede, og kun to afgange indtil videre. Jeg tror heller ikke vi er færdige, da vi reelt kun har 22 spillere til rådighed med Ankersens planlagte afgang og Boiles skade. Og her og nu har vi kun 21 til rådighed, så længe Mudrazija sidder udenfor.

    Den prioriterede indkøbsliste må se således ud:
    1) En venstre back, som kan træde direkte ind i start-11'eren
    2) En gardering i midterforsvaret (kan udgøres af at rykke Haahr op)
    3) En venstre kant som gardering til Fischer (kan klares ved enten at rykke Stage centralt og Falk til venstre, eller ved at rykke Daghim op)
    4) En ekstra angriber på øverste niveau, hvis N'Doye begynder at skrante, eller der kommer et godt tilbud på Pieros.
    5) Erstatning for Skov, hvis han bliver solgt.

    Derudover:
    1) Salg af Ankersen

    Jeg håber sådan lidt på at enten punkt 1 og 3 kan slås sammen eller punkt 1 og 2. Altså at man køber en offensiv venstreback (da man jo allerede har en defensiv god back i Bengtsson) som også kan gøre sig på venstrekanten.

    Eller at man køber en dygtig all-round / defensiv venstreback som også kan gøre sig i det centrale forsvar.

    Jeg hælder mest til den første løsning med en offensiv back.

  21. #1124
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Boilesens skade betyder desuden to ting:
    1) Vi skal ud og hente noget kvalitet til positionen omgående
    2) Pierre er nødt til at blive et år mere

    Det betyder nok også, at vi om et år vil have 3 venstre backs. Boilesen skal nok få mindst et år mere til at få den fede kontrakt i udlandet, og dette vindues nyindkøb får også nogle flere år i klubben. Så vi skal nok regne med at det bliver lig med en afsked med Pierre til næste sommer. Så har han også været her i 3 år af sin 5-årige kontrakt.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  22. #1125
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er virkelig imponeret over Nelsson-handlen. Han havde et klart ønske om at komme til udlandet, er 20 år men har allerede knap 100 Superligakampe, er anfører for Nordsjælland, stjerne og masser af erfaring fra U21-landsholdet, og så står han vel foran Vestergaard på A-landsholdet.

    Det er typisk en spiller, der er udenfor rækkevidde. Og så er en pris på 25-27 mio. kroner altså heller ikke værre. Sidst men ikke mindst kan man jo håbe lidt på, at Bartolec og Nelsson kan gøre chancen for Skov Olsen blot en lille smule større.


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •