Side 20 af 144 FørsteFørste ... 10171819202122233070120 ... SidsteSidste
Viser resultater 286 til 300 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #286
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    917

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Her lidt løse rygter og snak fra BTs transferpodcast:

    Højre Back: Ståle skylle være meget tilfreds med Varela og han bliver klart førstevalg til sommer, da Ankersen sandsynligvis smutter til Serie A eller Premier League. Et meget løst lytter rygte siger at vi skulle kigge på Felix Beijmo fra Werder Bremen som backup.
    Det var ikke engang et rygte.
    Det var et foreslag fra twitter https://twitter.com/mik1720/status/1122383757170888704

  2. #287
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tror vi går et meget roligt vindue i møde. Så kan man diskutere om det er godt eller skidt.

    Personligt mener jeg vi skal hente en central midt samt kant uanset.

    Være klar på Skov smutter

  3. #288
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    68

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nu hvor der snakkes om højre back i tråden, og det kan være lidt tvivlsomt om Ståle ser en fremtid for Mads Roerslev, så vil jeg gerne lufte en anden mulighed som back up/reserve for Varela.

    Daniel Anyembe fra Esbjerg https://da.wikipedia.org/wiki/Daniel_Anyembe

    De gange jeg har set ham, så har han set spændende ud. Han er stor fysisk, 1.86 cm, og meget hurtig. Han er kun 20 år gammel, og har efter en længere skadespause spillet fast for Esbjerg i denne sæson. Som klub har vi et godt forhold til Esbjerg, og det kunne eventuelt være et køb, hvor han fik lov til at blive et år i Esbjerg, på en lejeaftale. Dermed kunne han udvikle sig yderligere, hvis klubben gerne vil have Roerslev hjem for at se ham an i en sæson, hvor Varela kommer til at være det klare førstevalg.

    Bare et bud!

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #289
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lille indspark fra det Hollandske i debatten om Dolberg:

    https://ekstrabladet.dk/sport/fodbol...v-mia./7613522

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #290
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis det, at Ajax skal være glad for at få 6 mio. euro for ham, står til troende, så kunne man vel forhandle sig til en pris på omkring 3,5-4 mio. euro (hvad vi gav Cardiff for Corner), plus en fornuftig evt. videresalgsklausul. Så kan han og Wind konkurrere om pladsen ved siden af N'Doye, og evt. spille sammen, når N'Doye skal have nogle gammelmands-pauser. Plus, hvis Dolberg kan sørge for at presse N'Doye til at præstere endnu bedre pga. en øget konkurrence, så..
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  8. De følgende 4 brugere er enige:

  9. #291
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...arbejde-haardt

    Nu hvor Ståle frygter at vi mister Robert Skov, hvem tænker I at København kigger efter som erstatning. De skulle have været til stedet til 2, 1. FC Köln kampe. Kender ikke deres hold så ved ikke om der er nogle spændende spiller de kan erstatte Skov 1 til 1 med.
    Hvis vi sælger Skov for et kæmpe beløb er mit håb/bud at de prøver på Skov Olsen fra FCN. Højre kant med giftigt venstreben og kontakt udløb så han burde være til at få fat i.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #292
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis det, at Ajax skal være glad for at få 6 mio. euro for ham, står til troende, så kunne man vel forhandle sig til en pris på omkring 3,5-4 mio. euro (hvad vi gav Cardiff for Corner), plus en fornuftig evt. videresalgsklausul. Så kan han og Wind konkurrere om pladsen ved siden af N'Doye, og evt. spille sammen, når N'Doye skal have nogle gammelmands-pauser. Plus, hvis Dolberg kan sørge for at presse N'Doye til at præstere endnu bedre pga. en øget konkurrence, så..
    Jeg forstår ikke helt logikken her. En tidligere fodboldspiller mener, at Dolberg er 6 mio. euro værd. Hvorfor skulle FCK så pludselig kunne forhandle sig til en pris på 3,5 mio. euro hos Ajax? Altså enten er han vel de 6 mio. euro værd - og dermed vil Ajax kræve 6 - ellers er han mindre værd og ville koste tilsvarende mindre. At Ajax skulle sælge Dolberg for 3,5 mio. euro virker meget, meget usandsynligt. Både fordi de kender hans topniveau og fordi, han har bevist, at han kan score mål.

    Og at Dolberg skulle se sig tilfreds med at konkurrere med Wind, altså ikke engang være givet garanti om spilletid, gør bare det hele endnu mere usandsynligt. Hvis Dolberg kommer til FCK, bliver det formentlig som bedst lønnet spiller i hele truppen og som absolut førstevalg i angrebet.


  12. #293
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Jeg forstår ikke helt logikken her. En tidligere fodboldspiller mener, at Dolberg er 6 mio. euro værd. Hvorfor skulle FCK så pludselig kunne forhandle sig til en pris på 3,5 mio. euro hos Ajax? Altså enten er han vel de 6 mio. euro værd - og dermed vil Ajax kræve 6 - ellers er han mindre værd og ville koste tilsvarende mindre. At Ajax skulle sælge Dolberg for 3,5 mio. euro virker meget, meget usandsynligt. Både fordi de kender hans topniveau og fordi, han har bevist, at han kan score mål.

    Og at Dolberg skulle se sig tilfreds med at konkurrere med Wind, altså ikke engang være givet garanti om spilletid, gør bare det hele endnu mere usandsynligt. Hvis Dolberg kommer til FCK, bliver det formentlig som bedst lønnet spiller i hele truppen og som absolut førstevalg i angrebet.
    Men kan vi købe Dolberg for 6 mil synes jeg stadig det er billigt og hvis han er klar på et par år i København så siger jeg køb... Måske manden kan få lidt mere energi i København for pt har han da mindre gejst og personlighed end Grauballemanden....

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #294
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis man er glad for at kunne få 6 mio. for ham, så må det vel være ensbetydende med at han internt er vurderet til at være mindre værd end det.. En sælger vil altid forsøge så vidt muligt at sælge sin vare til en pris, der er højere end varens værdi.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. #295
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    https://www.bt.dk/superligaen/solbak...arbejde-haardt

    Nu hvor Ståle frygter at vi mister Robert Skov, hvem tænker I at København kigger efter som erstatning. De skulle have været til stedet til 2, 1. FC Köln kampe. Kender ikke deres hold så ved ikke om der er nogle spændende spiller de kan erstatte Skov 1 til 1 med.
    Hvis vi sælger Skov for et kæmpe beløb er mit håb/bud at de prøver på Skov Olsen fra FCN. Højre kant med giftigt venstreben og kontakt udløb så han burde være til at få fat i.
    Frederik Sørensen og Nartey spiller ikke på førsteholdet, så det kan ikke være dem.

    Mit bedste bud er Louis Schaub. Han er venstrebenet højrekant/offensiv midt. Han startede sæsonen stærkt men røg ud af startopstillingen efter en skade. Han har alligevel 3 mål og 12 assists på 1500 minutter. De gav omkring 30 mio. kroner for ham i sommer hos Rapid Wien, og det kan vel tænkes, at de kommer til at forstærke sig efter oprykningen til 1. Bundesligaen, og at han dermed kommer i overskud. Han ville virkelig være en ambitiøs signing - en del landskampe og mål for Østrig og var en kæmpe profil i den østrigske liga i flere år, og i en god alder mht. et senere videresalg fra København.

    I og med at han både kan spille på kanten og som 8er/10er centralt, vil det give god mening. De har i øvrigt lige skiftet træneren ud, så hvis den nye træner har antydet, at han ikke vil bruge Schaub, kan han jo have underrettet sin agent for at sondere markedet. Köln har i øvrigt allerede sikret sig en ny højrekant fra den kommende sæson (Kingsley Schindler).

    Desuden har han et godt langskud og tager ofte frispark. Så det kunne godt være det tætteste, vi kommer på en 1:1 erstatning for Skov, der kan tage en startplads med det samme.
    Sidst redigeret af okoronkwo : 01.05.19 kl. 11:14

  16. De følgende 5 brugere er enige:

  17. #296
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis man er glad for at kunne få 6 mio. for ham, så må det vel være ensbetydende med at han internt er vurderet til at være mindre værd end det.. En sælger vil altid forsøge så vidt muligt at sælge sin vare til en pris, der er højere end varens værdi.
    Men at en tilfældig person mener, han er 6 mio. værd, er jo ikke ensbetydende med, at det er Ajax værdisætning af ham? Vel nærmere, at Ajax f.eks. ville gå efter 10, men stille sig tilfredse med 6.

  18. #297
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Men at en tilfældig person mener, han er 6 mio. værd, er jo ikke ensbetydende med, at det er Ajax værdisætning af ham? Vel nærmere, at Ajax f.eks. ville gå efter 10, men stille sig tilfredse med 6.
    Men hvis de er tilfredse med 6 mio €, så må det jo også betyde at deres smertegrænse er under 6 mio. Det er så der, hvor videresalgsklausuler kan være med til at gøre en sådan handel mere spiselig for Ajax. Hvis de sælger ham for 3,5 mio. € til os, og de har en klausul på f. eks. 15% af overskuddet, og vi sælger ham for 10 mio. € senere, så har de i alt fået over 4 mio. € for ham, mens vi har fået et overskud på knapt 6 mio. euro på handlen. Det burde være okay for alle parter.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #298
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    At tro at vi kan hente Kasper Dolberg til Fc.København, er i mine øjne utopi...

    (Ved godt det er transfermarkt, men ham der bliver linket til, er en tv ekspert, der har spillet, hold nu fast, hele 18 kampe for Holland, det er som at tro på alt hvad Stig Tøfting siger, selvom han spillede 41 landskampe)

    Transfermarkt estimerer ham til 22 mio. euro..

    Og det er jo ikke fordi Kasper Dolberg slet ikke har spillet? Han har spillet 24 kampe i Eredivisie, og lavet 11 mål? Han har lavet et mål pr 130. min, altså et mål pr 1,44 kamp.
    Samtidig så er han én spiller de VIRKELIG tror på i Ajax, desværre har Dolberg bare været meget skadet og så gør det, det ikke bedre at han har haft back to back skader, hvor han selv har udtalt, at han var bange for at blive skadet igen.( https://www.tipsbladet.dk/nyhed/bene...ve-skadet-igen)

    Han bliver pt holdt bag spillere der er bedre, f.eks Ajax dyreste indkøb nogensinde, Dusan Tadic, som de fleste af os ved, har spillet FREMRAGENDE og lavet klasse mål mod hold som Real Madrid og Juventus, samt har haft sin bedste sæson nogensinde - Ydermere bliver han holdt bag en spiller om Klaas Jan Huntelaar som har spillet i store klubber i hele Europa og kan de ting som Dolberg ikke er så god til, spille med ryggen til mål, være en god opspilsstation osv.

    Vi skal heller ikke underkende at Ajax holdet bliver splittet ad i sommerferien så der er helt sikkert plads til Kasper Dolberg i Ajax næste sæson.
    Jeg er sikker på Kasper Dolberg bliver i Ajax, med mindre en klub vil give 13-18 mio euro for ham. og det er trodsalt ikke en klasse hvor Fc.København kan være med.
    Sidst redigeret af Bigtimebowler : 01.05.19 kl. 15:09 Årsag: Det gik lidt hurtigt


  20. #299
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Hvis det, at Ajax skal være glad for at få 6 mio. euro for ham, står til troende...
    Der står at eksperten mener de skal være glade for at få 44 mio./6 mio euro for ham. Der står ikke hvor Ajax' smertegrænse ligger. Min overbevisning er, at de vil grine af et tilbud på 44 mio.
    /Gobas

    Jack of all trades
    Gobas's Avatar

  21. De følgende 4 brugere er enige:

  22. #300
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Gobas Se meddelelser
    Der står at eksperten mener de skal være glade for at få 44 mio./6 mio euro for ham. Der står ikke hvor Ajax' smertegrænse ligger. Min overbevisning er, at de vil grine af et tilbud på 44 mio.
    Jeg tror du har ret. Rygter fra Italien (som dog måske ikke er til at stole på), nævner at Napoli er klar med over 200 mio kr. Dette beløb er måske ikke korrekt, men vi er nok et pænt stykke fra 44 mio.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •