Side 48 af 144 FørsteFørste ... 38454647484950515898 ... SidsteSidste
Viser resultater 706 til 720 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #706
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Der er blevet luftet lidt ud i U19 truppen:

    Christoffer Monty skifter til FC Helsingør
    Oliver Sonne skifter til HB Køge

    Begge på 2-årige aftaler. Held og lykke til dem !

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #707
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tror vi kommer til at hænge på ham indtil kontraktudløb. Bortset fra eet, så må Apoel altså være et fedt sted at spille fodbold. Godt vejr, fine skatteforhold (af hvad jeg ved af) og en fin liga. Dertil skal de spille europæisk.

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #708
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    2,309

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Der er blevet luftet lidt ud i U19 truppen:

    Christoffer Monty skifter til FC Helsingør
    Oliver Sonne skifter til HB Køge

    Begge på 2-årige aftaler. Held og lykke til dem !
    Undskyld jeg hijacker tråden, men tjek dine beskeder ;)

  6. #709
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Tror vi kommer til at hænge på ham indtil kontraktudløb. Bortset fra eet, så må Apoel altså være et fedt sted at spille fodbold. Godt vejr, fine skatteforhold (af hvad jeg ved af) og en fin liga. Dertil skal de spille europæisk.
    Dog kunne man læse, at der både blev diskuteret lejeaftale og permanent transfer. Så mon ikke der f.eks. er en forholdsvist lav frikøbsklausul, de kan udnytte.

  7. #710
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Dog kunne man læse, at der både blev diskuteret lejeaftale og permanent transfer. Så mon ikke der f.eks. er en forholdsvist lav frikøbsklausul, de kan udnytte.
    Det er lidt det der skræmmer mig. Klausulen i Wien var så vidt jeg kan forstå under det vi gav for ham i sin tid. Det ender garanteret med endnu et lejeophold hvor han får en del kampe uden at imponere. Apoel udnytter ikke klausulen, og vi ender med at sælge ham for pebernødder. Var det ikke også det der skete med de ridder? Vi ville ikke sænke prisen, og endte nærmest med at give ham væk, efter et eller flere lejeophold? Det må jeg lige få undersøgt ��

  8. #711
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,753

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Det er lidt det der skræmmer mig. Klausulen i Wien var så vidt jeg kan forstå under det vi gav for ham i sin tid. Det ender garanteret med endnu et lejeophold hvor han får en del kampe uden at imponere. Apoel udnytter ikke klausulen, og vi ender med at sælge ham for pebernødder. Var det ikke også det der skete med de ridder? Vi ville ikke sænke prisen, og endte nærmest med at give ham væk, efter et eller flere lejeophold? Det må jeg lige få undersøgt ��
    Mon ikke de udover hans løn betaler et beløb for at leje ham, det er i hvert kutyme. Jeg tror sagtens de kan betale 3 millioner (mit gæt uden baggrundsviden) for lejeaftalen

  9. #712
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Fra Skakten, lad os lige få den ind i tråden:
    https://mobile.ghanaweb.com/GhanaHom...nhagen-754798#
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #713
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Fra Skakten, lad os lige få den ind i tråden:
    https://mobile.ghanaweb.com/GhanaHom...nhagen-754798#
    Nogen der kender mere til ham? Udfra hans historik kan jeg se, at han bankede mål ind for Astana i 17/18 sæsonen. 2 mod Spartaks Jurmala, 1 mod Legia og 2 mod Celtic i CL-kvalen. 3 mod Maccabi Tel-Aviv, 1 mod Villarreal og 1 mod Sporting i Europa League. Den sæson scorede han også 8 mål i 15 ligakampe i første halvsæson, hvorefter han blev solgt til Alaves.

    Men han har mest spillet højre wing i diverse formationer, der ikke er 442. Plus han er højrebenet. Kan ikke umiddelbart se, hvordan han skal passe ind, med mindre det er som erstatning/backup for Fischer?

  12. #714
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nogen der kender mere til ham? Udfra hans historik kan jeg se, at han bankede mål ind for Astana i 17/18 sæsonen. 2 mod Spartaks Jurmala, 1 mod Legia og 2 mod Celtic i CL-kvalen. 3 mod Maccabi Tel-Aviv, 1 mod Villarreal og 1 mod Sporting i Europa League. Den sæson scorede han også 8 mål i 15 ligakampe i første halvsæson, hvorefter han blev solgt til Alaves.

    Men han har mest spillet højre wing i diverse formationer, der ikke er 442. Plus han er højrebenet. Kan ikke umiddelbart se, hvordan han skal passe ind, med mindre det er som erstatning/backup for Fischer?
    Måske som erstatning for Robert Skov ? Eller som backup i angrebet hvor NDoye blive ældre, Wind/Daramy er unge og kan svinge meget + Pieros ikke har slået til.

    Jeg husker iøvrigt Twumasi fra dengang Astana kom videre fra Europa League fra diverse statistiker og højdepunkter. Det var en ret vild præstation (9 mål i 12 kampe) og hans to seneste år ved Astana ser rigtigt gode ud. Jeg er dog en lille smule bekymret over en spiller der kun har præsteret i Letland og Kazakhstan - men fejlede både i Alaves og Amkar Perm. Det kunne godt tyde på en spiller der ikke er skolet godt nok til en topliga. Hvis han kan finde Europa niveauet fra Astana kan han dog blive en stor gevinst. Måske er det værd at prøve?

  13. #715
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Nogen der kender mere til ham? Udfra hans historik kan jeg se, at han bankede mål ind for Astana i 17/18 sæsonen. 2 mod Spartaks Jurmala, 1 mod Legia og 2 mod Celtic i CL-kvalen. 3 mod Maccabi Tel-Aviv, 1 mod Villarreal og 1 mod Sporting i Europa League. Den sæson scorede han også 8 mål i 15 ligakampe i første halvsæson, hvorefter han blev solgt til Alaves.

    Men han har mest spillet højre wing i diverse formationer, der ikke er 442. Plus han er højrebenet. Kan ikke umiddelbart se, hvordan han skal passe ind, med mindre det er som erstatning/backup for Fischer?
    Korrekt at han de seneste år har spillet primært højrekant, men i sæsonen 14/15 spillede han klart mest venstrekant, så det tyder på at han kan bruges på begge kanter. Derved passer han måske fint ind i planen om at styrke truppens bredde med en spiller der kan spille begge kanter.

    Svært at sige meget om spilleren ud fra de videoer der ligger med ham andet end, at han er hurtig og det ser ud til at han har et godt spark?
    HSV fans: You did a great job supporting your team! Much better than Bayern, Schalke and Dortmund - Die Stimmung der Dänen war echt super - 4000 dänen machen mehr lärm als der rest!

  14. #716
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://gianlucadimarzio.com/it/calc...ronen-portiere

    Joronen på vej ud? Med købet af Grytebust giver der umiddelbart god mening, hvis man kan få en ordentlig pris for den gode finne. Men det ville i så fald betyde, at man skulle ud og finde en ny 2. keeper. Hvad siger folket til et salg af Joronen?

  15. #717
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Rofl Se meddelelser
    https://gianlucadimarzio.com/it/calc...ronen-portiere

    Joronen på vej ud? Med købet af Grytebust giver der umiddelbart god mening, hvis man kan få en ordentlig pris for den gode finne. Men det ville i så fald betyde, at man skulle ud og finde en ny 2. keeper. Hvad siger folket til et salg af Joronen?
    Hvis pengene bliver lige så store som Robin Olsen salget siger jeg sælg. Synes han er en god målmand med hænderne. Han har lidt udfordringer med fødderne!!! Men synes ikke vi skal sælge bare for at sælge.

  16. De følgende 4 brugere er enige:

  17. #718
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Hvis pengene bliver lige så store som Robin Olsen salget siger jeg sælg. Synes han er en god målmand med hænderne. Han har lidt udfordringer med fødderne!!! Men synes ikke vi skal sælge bare for at sælge.
    Kan sige med stor sikkerhed, at et salg af joronen ikke vil løbe sig op i et beløb ala Robin. Brescia operererer med et helt andet budget.

    de har dog en spiller i donnaruma, som har høvlet kasser ind et par sæsoner, som selvfølgelig kunne sendes den anden vej :).

  18. #719
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sreq Se meddelelser
    Kan sige med stor sikkerhed, at et salg af joronen ikke vil løbe sig op i et beløb ala Robin. Brescia operererer med et helt andet budget.

    de har dog en spiller i donnaruma, som har høvlet kasser ind et par sæsoner, som selvfølgelig kunne sendes den anden vej :).
    Tror jeg du har ret i, synes jeg kunne læse deres transferrekord er på 3.5 millioner euro.

    Synes stadig ikke vi skal sælge medmindre København får en stor transfersum for ham. Medmindre som intet tyder på at Ståle er blevet træt af ham og ser muligheden for at sende ham ud af bagdøren.

  19. #720
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af phillipo Se meddelelser
    Tror jeg du har ret i, synes jeg kunne læse deres transferrekord er på 3.5 millioner euro.

    Synes stadig ikke vi skal sælge medmindre København får en stor transfersum for ham. Medmindre som intet tyder på at Ståle er blevet træt af ham og ser muligheden for at sende ham ud af bagdøren.
    Omvendt, hvis Ståle er overbevist om, at Grytebust skal være førstemålmand, giver det vel god nok mening at smede, mens jernet er varmt på Joronen. Han bliver i hvert fald ikke dyrere af at sidde på bænken et år. Med mindre Joronen og Grytebust skal dele spilletiden.

  20. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •