Side 96 af 144 FørsteFørste ... 468693949596979899106 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,426 til 1,440 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1426
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Et bytte mellem Thomsen og Lucas Andersen ville være den mest optimale måde, vi kunne få ham til klubben på. Som Garneren nævner, ville han være en fin gardering til Fischer på kanten, og måske endda i Grønkjær-rollen bag Wind eller N'Doye. Jeg ser dog mere Mudrazija være Falk-gardering.

    Og som Garneren siger, så mangler vi en venstre back og en højre kant. Det ville jeg prioritere højere end en forstærkning af bredden, som Lucas Andersen ville være.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #1427
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg mener jo så, at vi faktisk mangler to - både en afløser for Skov, men også en, der både kan gardere for Fischer på venstre og for Falk centralt. Mest af alt, fordi der er for meget dødvægt over Thomsen. Så hvis man kunne sende Thomsen retur til Ålleren - hvor han vel stadig har lidt status, fordi det var der, han brød igennem - sammen med en pose penge, og få Lucas Andersen den anden vej, ville det være perfekt i min bog.

    Derudover skal vi så også have en højrekant og en venstre back, hvis vi ikke skal være for sårbare.
    Det ville godt nok overraske mig, hvis vi hentede både en højrekant, VB og en gardering på kanten.

    Mon ikke det ender med en VB og en højre kant (måske Lucas Andersen, så kan han og Falk "skændes" om hvem der ligger centralt / på kant).

    Men en ting jeg synes folk glemmer; i BTs artikel, hvor Ståle snakker om 2 x indkøb, nævner han at vi ikke kan spille et europæisk gruppespil med eksisterende trup. Det kan jo godt være at man venter til et sådan gruppespil rent faktisk er "bekræftet", og "indregner" at der så skal lægges en pæn sum mere, for de muligheder der er.

    Eksempel (hevet ud af røven): Lucas ville koste (løst gæt) 25 mio nu.
    Jo nærmere vi kommer på transfervinduets lukning, ville dette måske stige til (løst gæt) 30-35 mio.
    Såfremt man når et gruppespil, er man indstillet på det mer-beløb...

    Eller også er der selvfølgelig den mulighed at noget lidt større bliver tilgængeligt når vi nærmer os slutningen på vinduet...

    Et gamble ja, men kunne de mon tænke lidt i den retning...

    Zan
    Sidst redigeret af zan : 29.07.19 kl. 12:04

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #1428
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Garderingerne på de to kanter er vel Daramy, Falk, Thomsen og Daghim?
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #1429
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zan Se meddelelser
    Det ville godt nok overraske mig, hvis vi hentede både en højrekant, VB og en gardering på kanten.

    Mon ikke det ender med en VB og en højre kant (måske Lucas Andersen, så kan han og Falk "skændes" om hvem der ligger centralt / på kant).

    Men en ting jeg synes folk glemmer; i BTs artikel, hvor Ståle snakker om 2 x indkøb, nævner han at vi ikke kan spille et europæisk gruppespil med eksisterende trup. Det kan jo godt være at man venter til et sådan gruppespil rent og faktisk "bekræftet", og "indregner" at der så skal lægges en pæn sum mere, for de muligheder der er.

    Eksempel (hevet ud af røven): Lucas ville koste (løst gæt) 25 mio nu.
    Jo nærmere vi kommer på transfervinduets lukning, ville dette måske stige til (løst gæt) 30-35 mio.
    Såfremt man når et gruppespil, er man indstillet på det mer-beløb...

    Eller også er der selvfølgelig den mulighed at noget lidt større bliver tilgængeligt når vi nærmer os slutningen på vinduet...

    Et gamble ja, men kunne de mon tænke lidt i den retning...

    Zan
    Her hæfter jeg mig så ved Ståles udtalelser på fck.dk efter kampen i Horsens hvor han til aller sidst i artiklen, hvor der snakkes om at truppen er for smal, udtaler: “det må vi se om ikke vi kan gøre noget ved i løbet af de næste par dage”... Det lyder ikke som om man venter til et gruppespil er på plads...

  8. De følgende 6 brugere er enige:

  9. #1430
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af skroder Se meddelelser
    Garderingerne på de to kanter er vel Daramy, Falk, Thomsen og Daghim?
    Men det er lidt tyndt, synes jeg. Daramy og Daghim er meget unge, og Daghim virker i øvrigt ret langt fra førsteholdet, mens Daramys primære rolle lader til at være angriber. Falk kommer i den grad til at mangle centralt i den nuværende situation, hvis han skal på kanten, og Thomsen er bare ikke god nok. Og det forudsætter så i øvrigt, at Holse skal være førstevalget på højrekanten, hvilket virker lidt satset.

    Mht. Mudražija giver det IMO ikke megen mening at regne ham med, fordi der går så længe, før han er i kampform.

    Jeg tror i øvrigt heller ikke, Ståle køber to offensive forstærkninger, men det mangler vi IMO.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #1431
    zebos er offline can't put this day back
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,837

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Så hvis man kunne sende Thomsen retur til Ålleren - hvor han vel stadig har lidt status, fordi det var der, han brød igennem og spillede godt - sammen med en pose penge og få Lucas Andersen den anden vej, ville det være perfekt i min bog.
    Sprogpolitiet: Jeg kan ikke lide din retorik omkring en af vores egne spillere og den måde du skriver om ham på. Det virker også meget spekulativt og ikke mindst nedladende. Kan vi ikke prøve at undgå den slags i debatten?

    Mvh
    zebos
    At the first world's fair, the 1851 Crystal Palace Exhibition in London, trinkets abounded, everything from handbills to small cards, all emblazoned with the image of the Crystal Palace.


  11. #1432
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Sprogpolitiet: Jeg kan ikke lide din retorik omkring en af vores egne spillere og den måde du skriver om ham på. Det virker også meget spekulativt og ikke mindst nedladende. Kan vi ikke prøve at undgå den slags i debatten?

    Mvh
    zebos
    Aaaarh, så er det vist heller ikke værre.. Vi skal vel ikke alle sammen skrive i kedelige diplomatiske vendinger, så bliver det da et kedeligt forum.. Den slags kommentarer er på ingen måde over grænsen, og selvfølgelig skal der da være plads til at kritisere egne spillere...

  12. De følgende 8 brugere er enige:

  13. #1433
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    851

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af superestrella Se meddelelser
    Lucas Andersen var et meget større talent end Robert Skov, men han kom til Ajax i en alt for ung alder. Hans søster flyttede ned for at støtte ham og jeg tvivler faktisk på, at han passede ind i det hollandske miljø. Talentet og kvaliteten er der - jeg så ham gerne hos os, men pt dækker han bare ikke pladsen, hvor vi mangler. Jeg vil hellere have Falk inde centralt og jeg synes godt vi kunne bruge en “rigtig” kant.
    Lidt sjovt at du ikke synes Lucas Andersen ville kunne spille højrekanten, hvorefter du nævner en spiller som en den grad er omskolet til sin nuværende position.

  14. #1434
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Har Lucas ANdersen ikke spillet højre kant på U21 i en 4-3-3 ?

  15. #1435
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Her hæfter jeg mig så ved Ståles udtalelser på fck.dk efter kampen i Horsens hvor han til aller sidst i artiklen, hvor der snakkes om at truppen er for smal, udtaler: “det må vi se om ikke vi kan gøre noget ved i løbet af de næste par dage”... Det lyder ikke som om man venter til et gruppespil er på plads...
    Ok, point taken. Den udtalelse rendte jeg ikke ind i.

    Det lyder sådan set meget betryggende...

    Zan

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #1436
    Tilmeldingsdato
    Mar 2012
    Indlæg
    1,505

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Ståle har blankt afvist, at Oviedo er aktuel. Kan vi ikke efterhånden begrave de spekulationer én gang for alle?
    Tak Benjamin!!

    https://www.fck.dk/nyhed/bryan-ovied...ilbage-til-fck


  18. #1437
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Oviedo tilbage i Kbh. på en 3-årig kontrakt.

    https://www.fck.dk/nyhed/bryan-ovied...ilbage-til-fck

  19. De følgende 4 brugere er enige:

  20. #1438
    Tilmeldingsdato
    May 2008
    Indlæg
    15

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Oviedo tilbage i Kbh. på en 3-årig kontrakt.

    https://www.fck.dk/nyhed/bryan-ovied...ilbage-til-fck
    B-E-A-UTIFUL !!


  21. #1439
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,551

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    ”Oviedo var ikke umiddelbart en mulighed, da økonomien gjorde det vanskeligt, men han har selv investeret i, at det har kunnet lade sig gøre. Det er godt at se, at spillere vil optimere deres karriere sportsligt og ikke se kortsigtet økonomisk på det, og vi er selvfølgelig meget tilfredse med, at det nu er lykkedes,” siger Ståle.

  22. De følgende 7 brugere er enige:

  23. #1440
    Tilmeldingsdato
    Sep 2002
    Indlæg
    2,381

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Dane Se meddelelser
    Ståle har blankt afvist, at Oviedo er aktuel. Kan vi ikke efterhånden begrave de spekulationer én gang for alle?
    Hehehehe;-)

    (Vil dog sige jeg har en lille forståelse for hvorfor du skrev det...)

    Men fedt!! Han kan vel også små-dække på kanten (det gjorde han i hvert fald volume 1).

    Zan

  24. De følgende 8 brugere er enige:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 5 users browsing this thread. (0 members and 5 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •