Side 45 af 144 FørsteFørste ... 35424344454647485595 ... SidsteSidste
Viser resultater 661 til 675 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #661
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg forstår godt nok ikke den hype omkring Victor Nelsson, nogle har herinde. Jeg tror vi kan få noget fra en langt højere hylde.
    Hvem tænker du der er bedre og hvilken hylder tænker du at Nelson ligger på og hvilken hylder tænker du vi kigger på?

  2. Den følgende bruger er enig i dette:

  3. #662
    Tilmeldingsdato
    Jan 2019
    Indlæg
    293

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Sidste år var Victor Nelsson en del af en top 50 liste over spændende nye talenter i Europa af data analyse virksomheden Football Observatory
    U21 Landsholds spiller, hvis jeg var Nordsjælland ville jeg ha +30 mil for ham og det er nok mere end FCK vil gi

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #663
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af zebos Se meddelelser
    Jeg forstår godt nok ikke den hype omkring Victor Nelsson, nogle har herinde. Jeg tror vi kan få noget fra en langt højere hylde.
    Det kommer nok an på, hvad man kigger efter. Hvis vi kigger efter en færdigudviklet og rutineret forsvarer ala Bjelland, ja så er der nok bedre og billigere alternativer på markedet. Jeg vil endda komme med den noget kontroversielle påstand, at Sotte tilhører den kategori.

    Men manden er kun 20 år og har alligevel nu i en lang periode været den suveræne styrmand i FCN's forsvar. Han har teknik til at kunne spille bolden frem (som Bjelland), han placerer sig godt, han er fysisk stærk, ja generelt er han bare en virkelig god forsvarer med et kæmpe potentiale. Han er vel den danske Vavro blot uden noget behov for tilvænning til den danske liga og kultur.

    Jeg er sikker på, at man gerne ville tilknytte ham til klubben. hvis det er muligt. Jeg tror bare ikke, at han ser FCK som næste step, ligesom prisen nok er så høj, at vi enten ikke har råd eller at vi i højere grad prioriterer andre positioner med større behov.

    Vi var så vidt jeg husker meget interesseret i Marxø i sin tid - ham her er imo bedre.

  6. De følgende 5 brugere er enige:

  7. #664
    Tilmeldingsdato
    Apr 2015
    Indlæg
    64

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    “Den kommende FC København-målmand trænede søndag alene i træningslokalet på grund af knæproblemer.”
    https://mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/grytebust-er-tvivlsom-for-norge/


    Det lyder ikke for godt med flere knæskader i truppen end hvad vi allerede har. Nogle der ved mere?
    "Er vi ikke enige om at vi har været nordeuropærisk mester i at lave store udmeldinger de sidste 10 år, hvor vi ikke har kunne følge med [...] "
    - Thomas Frank (Onside, 08-11-2015)

  8. #665
    Tilmeldingsdato
    Aug 2009
    Indlæg
    2,863

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bryan Oviedo ser ud til at forlade Sunderland denne sommer. Der skulle være interesse fra Club Brügge, samt Rosenborg. Det kunne være vældig interessant at se ham tilbage i København, og så er han stadigvæk kun 29 år, så der burde stadigvæk være mange gode år tilbage i ham.

    https://www.chroniclelive.co.uk/spor...e-16402733.amp

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #666
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af albinus1985 Se meddelelser
    Bryan Oviedo ser ud til at forlade Sunderland denne sommer. Der skulle være interesse fra Club Brügge, samt Rosenborg. Det kunne være vældig interessant at se ham tilbage i København, og så er han stadigvæk kun 29 år, så der burde stadigvæk være mange gode år tilbage i ham.

    https://www.chroniclelive.co.uk/spor...e-16402733.amp
    Bestemt. Men det kræver, at enten Boilesen eller Bengtsson smutter.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #667
    Tilmeldingsdato
    May 2009
    Indlæg
    83

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Bestemt. Men det kræver, at enten Boilesen eller Bengtsson smutter.
    Boilesen kan spille centralt og Bentsson er ikke god nok. Så en Oviedo sammen med Boilesen ville være virkelig stærkt og gøre os mindre sårbar.

  13. #668
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af mullerman Se meddelelser
    Boilesen kan spille centralt og Bentsson er ikke god nok. Så en Oviedo sammen med Boilesen ville være virkelig stærkt og gøre os mindre sårbar.
    Jeg er ikke pjattet med ideen om Boilesen centralt. Dels fordi det er spild af hans offensive kvaliteter, dels fordi jeg ikke synes, han er stærk nok i luften til det. Men jeg er enig i, at Boilesen og Oviedo ville være en styrkelse af venstresiden. Jeg tror bare ikke, Ståle ser nogen særlig grund til at pille ved den position.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  14. De følgende 7 brugere er enige:

  15. #669
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tottenham skulle være klar til at rykke på Robert Skov, ifølge den engelske Tottenham-korrespondant Ricky Sacks (Twitter).

    Wolverhampton er også fortsat interesseret ifølge engelske medier: http://www.sportinastorm.com/premier.../x1y88z2553451

  16. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  17. #670
    Tilmeldingsdato
    Apr 2013
    Indlæg
    333

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Tottenham skulle være klar til at rykke på Robert Skov, ifølge den engelske Tottenham-korrespondant Ricky Sacks (Twitter).

    Wolverhampton er også fortsat interesseret ifølge engelske medier: http://www.sportinastorm.com/premier.../x1y88z2553451
    Hvis der kommer budkrig mellem to PL-klubber, så kan vi vel godt forvente et sted mellem 12 og 15 mio. GBP, tænker jeg.

  18. #671
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Kildekritik, please.. Hvor troværdige er disse kilder?
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  19. #672
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Kiwi Se meddelelser
    Kildekritik, please.. Hvor troværdige er disse kilder?
    Han er fra "Last Word On Spurs" som er en del af "Love Sport Radio". De bringer Tottenhams news en gang om ugen. Han er forholdsvist anerkendt når det kommer til transfernyheder

    De engelske medier der bringer nyheden om Wolverhampton skulle være Express og Sun ifølge Tipsbladet
    https://www.plbold.dk/nyhed/engelsk-...-i-robert-skov

  20. Den følgende bruger er enig i dette:
    Orb

  21. #673
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Christian Se meddelelser
    Hvis der kommer budkrig mellem to PL-klubber, så kan vi vel godt forvente et sted mellem 12 og 15 mio. GBP, tænker jeg.
    Det bedste for alle parter er vel, hvis en ikke-storklub fra PL henter Skov. De mindre klubber har masser af penge, Skov vil få meget bedre mulighed for spilletid (og bedre lov til at tage alle dødbolde) og FCK har større chance for at få indløst videresalgsklausuler i fremtiden, hvis han får spilletid og succes end en bænkplads i Spurs.

    Med det in mente, vil jeg sige, at Wolves er en god løsning. De skal også spille europæisk i den kommende sæson, og hvis de når gruppespillet, kommer de derfor til at have spillet noget nær 60 kampe i løbet af sæsonen. Så skal har Skov altså rig mulighed for at bryde igennem.

    Og hvis vi er oppe i en pris et godt stykke over de 100 mio. kroner, så er det vel uforsvarligt at sige nej.

  22. De følgende 6 brugere er enige:

  23. #674
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Mht. Cornelius. Hans udtalelse til BT:
    Hvordan ser fremtiden ud for dig nu? Hvad siger Atalanta til dig med henblik på den kommende sæson?
    »Jeg er Atalanta-spiller, de siger til mig, jeg er Atalanta-spiller, så medmindre der kommer noget, som alle er tilfredse med, så er jeg Atalanta-spiller,« siger Andreas Cornelius.

    Men ifølge denne franske sportsjournalist er Atalanta ikke interesseret i at beholde ham og har allerede sat ham til salg. Men han henviser bl.a. til en artikel i La Gazzetta dello Sport, der blot nævner, at Atalanta udover ham får to unge italienske centerforwards hjem fra lån. Men i italienske medier virker det som et faktum, at han ikke kommer til at spille nogen rolle i Atalanta næste sæson.

    Så er spørgsmålet bare, om han skal lejes ud eller sælges. Der florerer et rygte i Tyrkiet om, at Trabzonspor vil leje ham for den kommende sæson. Men med blot et år tilbage af sin kontrakt vil det være mærkeligt, hvis ikke Atalanta vil gøre alt for at nå et salg og dermed nogle transferindtægter end en udlejning og en efterfølgende fri transfer. Hvis det rent faktisk kun er klubber som Trabzonspor, der er interesseret i ham, så kan vi nok godt være med. Han ville være en regulær drømmesigning og vil kunne gøre en stor forskel ift. vores europæiske skæbne.

  24. De følgende 7 brugere er enige:

  25. #675
    Tilmeldingsdato
    Nov 2005
    Indlæg
    1,423

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    https://www.tipsbladet.dk/nyhed/supe...ygtes-til-roma

    Klubben forhandler angiveligt med Roma om Denis Vavro.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •