Side 13 af 144 FørsteFørste ... 3101112131415162363113 ... SidsteSidste
Viser resultater 181 til 195 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #181
    Tilmeldingsdato
    Jan 2008
    Indlæg
    499

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Synes faktisk at AGF's målmand Grabara har potentialet til at blive en virkelig virkelig virkelig god keeper (ja, han lavede drop mod vejle) men han er sikker i feltet, stærk, stor, god med fødderne og altså han virker ambitiøs, så han måtte for min skyld gerne skifte til Fc.København istedet for Grytebust

  2. #182
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Nicolaj Thomsen har sat sin lejlighed til salg. Så er spørgsmålet, om man mon skal lægge noget i det...

    https://ekstrabladet.dk/flash/dkkend...lighed/7588278
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #183
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,546

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nicolaj Thomsen har sat sin lejlighed til salg. Så er spørgsmålet, om man mon skal lægge noget i det...

    https://ekstrabladet.dk/flash/dkkend...lighed/7588278
    De er sgu en fin bænk Thomsen har stående der nede i højre hjørne :-)

    De tager nu forrygende gode billeder de ejendomsmæglere :-)
    Sidst redigeret af ougar : 08.04.19 kl. 16:05
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

  5. #184
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ville det være helt skævt at prøve at hente Christian Gytkjær "hjem" fra Polen her til sommer? Kunne vel være en ok erstatning for Pieros, hvis han skal væk, eller bare et supplement på en position, hvor vi - bortset fra Damen selvfølgelig - har set lidt tynde ud her til foråret.

    Jeg skal være ærlig og sige, at jeg ikke har set ham spille i nævneværdig grad, man kan da konstatere, at han har præsteret pæne stats, og gjort det godt nok til at være en del af landsholdet den seneste tid, hvor han jo bl.a. var med til 3-3-comebacket mod Schweiz med scoringen til 2-3 efter assist fra Youssuf Poulsen.

    Han er ikke helt ung (29 om en måneds tid), og med kontraktudløb næste sommer, så burde han jo ikke koste en formue - 10-12 mio. er vel realistisk.

    duckman
    Sidst redigeret af duckman : 08.04.19 kl. 14:43 Årsag: Han scorede selv mod Schweiz, det var YP, der assisterede, som VillaMan pointerer nedenfor.
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #185
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    343

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    hvor han jo bl.a. var med til 3-3-comebacket mod Schweiz med en assist til Youssuf Poulsen.
    Ikke at det ødelægger din pointe, tværtimod, men det var Gytkjær som scorede. Og Youssuf Poulsen, som assisterede ;-)

  8. #186
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af VillaMan Se meddelelser
    Ikke at det ødelægger din pointe, tværtimod, men det var Gytkjær som scorede. Og Youssuf Poulsen, som assisterede ;-)
    Det er squ da rigtigt! Men ja, det styrker jo kun sagen, hehe :-D

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  9. #187
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Det er squ da rigtigt! Men ja, det styrker jo kun sagen, hehe :-D

    duckman
    Jeg håber godt nok, vi går efter noget bedre end Gytkjær. Han har pæne scoringssnit i den norske og den polske liga, that's it. Ikke siden Johnny Thomsen har jeg undret mig så meget over en landsholdsudtagelse, må jeg indrømme. Mon ikke hans succes i det norske hænger sammen med, hvorfor landstræneren har et godt øje til ham? Jeg kan i hvert fald godt nævne en håndfuld angribere, jeg hellere så på landsholdet. Og i FCK, ikke mindst.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. De følgende 5 brugere er enige:

  11. #188
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Jeg kan i hvert fald godt nævne en håndfuld angribere, jeg hellere så på landsholdet. Og i FCK, ikke mindst.
    Jamen nævn dem gerne så :-)

    Derudover er jeg med på, at han ikke vil være den mest spektakulære signing i nyere tid, men en habil angriber med en god historik fra fornuftige hold i nogle ligaer, som er rimeligt sammenlignelige med Suppen, der (formentlig) kan handles til en god pris, er ikke helt tosset i min bog.

    Hvis Ståle synes han passer typemæssigt, så er statistikken heller ikke nødvendigvis altafgørende. Skoleeksemplet er Mackan, der ikke kom til med den mest fantastiske track record fra Tyskland og England, og reelt kun havde shinet i Heerenveen og hjemme i Allsvenskan, men som jo klarede det ganske godt i KBH alligevel. Og ja, der er selvsagt også masser af eksempler på det modsatte...

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #189
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,363

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af duckman Se meddelelser
    Hvis Ståle synes han passer typemæssigt, så er statistikken heller ikke nødvendigvis altafgørende. Skoleeksemplet er Mackan, der ikke kom til med den mest fantastiske track record fra Tyskland og England, og reelt kun havde shinet i Heerenveen og hjemme i Allsvenskan, men som jo klarede det ganske godt i KBH alligevel.
    Med al respekt holder en sammenligning mellem Gytkjær og Allbäck ingen steder. Da sidstnævnte kom til København, havde han spillet omkring 50 landskampe (blandt andet EM to gange og VM) og havde været i Premier League og Bundesligaen. Ja, succesen i de store ligaer var ganske rigtig ikke overvældende, men han kom med enorm international rutine og var vant til et højere niveau end den danske liga. Hvis vi skal hente spillere på omkring de 30, skal det efter min mening være nogle, der kan bidrage med erfaring (foruden naturligvis et højt niveau), og der er Gytkjær bare ikke, idet han aldrig har spillet i markant stærkere ligaer (og kun i én sæson for en klub på tilnærmelsesvis vores hylde) og har ganske få europæiske kampe på cv'et.
    Han er sikkert en fin spiller, og han skulle da ikke afskrives som fjerdevalg på en fri transfer, men det passer næppe med hans egne ønsker og helt sikkert ikke med hans polske klubs ønsker :-)
    HIC SUNT LEONES


  14. #190
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    BT’s transferpodcast reklamerer i dag med et indlæg om en ny transferstrategi i fck.. Er der nogen der har været igennem og som kan kaste lys over, hvad det skulle dreje sig om?

  15. #191
    Tilmeldingsdato
    Feb 2015
    Indlæg
    58

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    BT’s transferpodcast reklamerer i dag med et indlæg om en ny transferstrategi i fck.. Er der nogen der har været igennem og som kan kaste lys over, hvad det skulle dreje sig om?
    Det går på, at når man poster så mange penge i FCKs talentafdeling, så skal man også til at bruge de unge spillere mere. De unge spillere skal derfor tidligere på 1.holdet, og derfor kan optage pladserne i truppen fra nr. 14-17 eller hvad det nu skal være. Så udkanten af truppen fyldes op af egne talenter i højere grad end tidligere.

  16. De følgende 13 brugere er enige:

  17. #192
    Tilmeldingsdato
    Dec 2018
    Indlæg
    27

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Toby09s Se meddelelser
    Det går på, at når man poster så mange penge i FCKs talentafdeling, så skal man også til at bruge de unge spillere mere. De unge spillere skal derfor tidligere på 1.holdet, og derfor kan optage pladserne i truppen fra nr. 14-17 eller hvad det nu skal være. Så udkanten af truppen fyldes op af egne talenter i højere grad end tidligere.
    Blot for at supplere overnstående.

    Det er bla. derfor at vi netop har forlænget med Haahr, Daghim og Mo. Som jeg forstod det er strategien at vi køber dyre profiler, (det et vel start-11'eren + 2-3 subs) og de resterende pladser så udgøres af egne talenter, lige så meget for at klubben selv for noget godt ud at udviklings processen, og vi ikke bare skibber dem afsted uden førsteholds kampe, som tilfældet var med Victor Jensen, Nartey, Hjulmand etc.

    Som jeg ser det har vi vel egentlig allerede fået en smagsprøve på denne strategi, med Holse og Wind, før det kan vi vidst godt blive enige om at der har været lidt et dødvande, vi har vel ikke budt ind med nogle talenter af egen avl siden Delaney og Corner. Den mellemliggende bølge med Remmer, Wohlgemuth, Røjkær, Roerslev etc. blomstrede desværre aldrig.

    Men jeg er som udgangspunkt kæmpe tilhænger af strategien, vi alle kan jo mærke energien fra tribunerne når det er vores "egne" drenge som er i kamp. Forhåbentlig får det ikke nogen indflydelse på vores præstationer. Tværtimod kan det forhåbentlig spare os for andenrangs køb fra østeuropæiske ligaer. Ser hellere Daghim og Wind på banen frem for Matic og Pavlovic.

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #193
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    287

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Er der nogen der ser Esbjergs kampe? Når man ser sammendrag virker det til, at Holse er en profil hver gang. Er spændt på om han kan blive en potentiel starter for os efter ferien.
    Politiken.dk om Brøndbys krise: - Borgmester Ib Terp fortæller til BT, at klubben har henvendt sig, for at høre om mulighederne for hjælp fra kommunen.

    »Men det har vi desværre ikke kunnet«.

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #194
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis Esbjerg skulle formå at kvalificere sig til Europa (ved at blive nr. 4, mens FCM vinder pokalen), synes jeg godt vi kunne overveje at give Holse en halvsæson mere derude, hvis vi først sælger Skov i 2020.
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)


  22. #195
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,450

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Ace Se meddelelser
    Med al respekt holder en sammenligning mellem Gytkjær og Allbäck ingen steder. Da sidstnævnte kom til København, havde han spillet omkring 50 landskampe (blandt andet EM to gange og VM) og havde været i Premier League og Bundesligaen. Ja, succesen i de store ligaer var ganske rigtig ikke overvældende, men han kom med enorm international rutine og var vant til et højere niveau end den danske liga. Hvis vi skal hente spillere på omkring de 30, skal det efter min mening være nogle, der kan bidrage med erfaring (foruden naturligvis et højt niveau), og der er Gytkjær bare ikke, idet han aldrig har spillet i markant stærkere ligaer (og kun i én sæson for en klub på tilnærmelsesvis vores hylde) og har ganske få europæiske kampe på cv'et.
    Han er sikkert en fin spiller, og han skulle da ikke afskrives som fjerdevalg på en fri transfer, men det passer næppe med hans egne ønsker og helt sikkert ikke med hans polske klubs ønsker :-)
    Tanken var egentlig heller ikke at lave en direkte sammenligning mellem de to, som jeg er enig i ikke er specielt relevant, men bare pointere det med stats som et afgørende parameter. Og nej, enorm udenlandsk/europæisk erfaring vil han ikke bidrage med som sådan, men som du selv er inde på, så tror jeg bestemt han vil være et helt fint supplement til bredden. Om han så gider det er selvfølgelig en anden sag :-)

    duckman
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 6 users browsing this thread. (0 members and 6 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •