Side 15 af 144 FørsteFørste ... 5121314151617182565115 ... SidsteSidste
Viser resultater 211 til 225 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #211
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Kasper Dolberg kommer ikke til FCK

    Han har haft en ganske fin sæson i Ajax med 21 kampe of 10 mål. Det er et godt snit som angriber - især som 21 årig - hvorfor skulle han dog tage til FCK???

    Der kan vist ikke være meget at diskuterer her og overhoved ikke sammenligneligt med Fischer
    Den vurdering er jeg - som det burde fremgå temmelig tydeligt - helt enig i. Jeg spurgte blot Løven, hvordan Brøndbys transfersituation spiller ind på vores muligheder for at signe Dolberg.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #212
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Falkengulle Se meddelelser
    Mit umiddelbare bud vil være, at de største talenter på u19 og u17, næstefter Daramy og Haahr, er Mattias Jakobsen, William Bøving Vick, Ali Almosawe og Rasmus Højlund. Specielt Mattias Jakobsen er utroligt spændende, og har allerede været på tale i større klubber. Han betragtes, i agentkredse, som det måske største danske talent siden Eriksen.
    Hvem er ham Mattias Jakobsen ?

  3. #213
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Hvem er ham Mattias Jakobsen ?
    https://sn.dk/Ringsted/Lokalt-talent...artikel/715143 Her er en artikel fra sidste år om/med ham

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #214
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Kasper Dolberg kommer ikke til FCK

    Han har haft en ganske fin sæson i Ajax med 21 kampe of 10 mål. Det er et godt snit som angriber - især som 21 årig - hvorfor skulle han dog tage til FCK???

    Der kan vist ikke være meget at diskuterer her og overhoved ikke sammenligneligt med Fischer
    Det gør han givetvis ikke nej, men den fine statistik dækker nu altså over sandheden, som er, at Dolberg er meget meget langt fra den optimale start 11'er i Ajax og heller ikke umiddelbart virker som en spiller der nyder den store tillid fra træneren. Dolbergs kampe og mål er kommet mod en række dårlige modstandere, hvor de normale startere har været ude eller skulle spares.. Faktisk spiller Dolberg en forfærdelig omgang fodbold for tiden, og har gjort det længe (OK det er måske med pil op for tiden, men det har godt nok været ringe over en længere periode). Dolberg kommer ikke i gear ved at spille hver 3. kamp for Ajax mod dårlige hold, og skal videre hvis han for alvor skal have sat skub i karrieren og ramme det niveau igen, som han havde da vi mødte Ajax for nogle år siden.

    Dolberg og hans agent sigter nok efter større adresser end Kbh., men personligt er jeg i tvivl om, hvorvidt han vil kunne få nok tillid og spilletid i eksempelvis en af de mindre klubber i Bundesligaen, PL eller Serie A. For hans videre karriere ville et skifte til eksempelvis os, Anderlecht, Salzburg, Basel eller lignende give rigtig meget mening. Der skla nok lægges omkring 50 mio nu, men jeg forventer heller ikke prisen er højere og den kan nemt blive meget lavere om bare et år, hvis han bliver i Ajax..

    Et køb af Dolberg for 50 mio ville i øvrigt ellers være fint i tråd med den strategi Lars Seier i dag har nævnt at han flirter med :-)

  6. De følgende 6 brugere er enige:

  7. #215
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    297

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nu har jeg ikke set programmet, du henviser til, men jeg skal lige forstå det korrekt: Fordi Per Frimann mener, at Brøndby kommer til at leje en masse spillere, har vi større chance for at kunne leje Dolberg? Hvordan har de to ting noget med hinanden at gøre? Eller misforstår jeg dig?
    Det jeg mente med indlægget var at hvis Per Friman bruger TV tid på urealistiske transfer emner, så kunne jeg godt levere en penistransfer af rang herinde.
    Brøndby skal rejse 100 mio til sommer, hvor vi står med en ny medejer, der gerne lægger ekstra penge i klubben, når der er en god forretningsmulighed.

    At en Cornelius lejeaftale er mere sandsynlig er jeg enig i. Der er EM bl.a. i Parken sommeren 2020, og hvis han ikke finder en klub, hvor han får spilletid, kan det være svært at komme med i truppen.
    Det synes jeg lyder realistisk til næste sæson.

    Derudover synes jeg at der skal CL gruppespil til før vi for alvor skal ud og forstærke os, når vores udlånte spillere vender retur.
    Hvis vi sælger i sommerpausen, skal vi naturligvis have forstærkning, men hvis det ex bliver Skov, er han umulig at erstatte 1:1.
    Derfor kan hans nuværende skade egentlig gå hen og blive en gevinst på sigt, hvis alternativet var at sælge ham til sommer for en stor pose penge.

  8. #216
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,119

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Nicolaj Thomsen har sat sin lejlighed til salg. Så er spørgsmålet, om man mon skal lægge noget i det...

    https://ekstrabladet.dk/flash/dkkend...lighed/7588278
    Det skulle man så ikke: https://www.bt.dk/superligaen/flytte...ned-for-rygter
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. #217
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Det gør han givetvis ikke nej, men den fine statistik dækker nu altså over sandheden, som er, at Dolberg er meget meget langt fra den optimale start 11'er i Ajax og heller ikke umiddelbart virker som en spiller der nyder den store tillid fra træneren. Dolbergs kampe og mål er kommet mod en række dårlige modstandere, hvor de normale startere har været ude eller skulle spares.. Faktisk spiller Dolberg en forfærdelig omgang fodbold for tiden, og har gjort det længe (OK det er måske med pil op for tiden, men det har godt nok været ringe over en længere periode). Dolberg kommer ikke i gear ved at spille hver 3. kamp for Ajax mod dårlige hold, og skal videre hvis han for alvor skal have sat skub i karrieren og ramme det niveau igen, som han havde da vi mødte Ajax for nogle år siden.

    Dolberg og hans agent sigter nok efter større adresser end Kbh., men personligt er jeg i tvivl om, hvorvidt han vil kunne få nok tillid og spilletid i eksempelvis en af de mindre klubber i Bundesligaen, PL eller Serie A. For hans videre karriere ville et skifte til eksempelvis os, Anderlecht, Salzburg, Basel eller lignende give rigtig meget mening. Der skla nok lægges omkring 50 mio nu, men jeg forventer heller ikke prisen er højere og den kan nemt blive meget lavere om bare et år, hvis han bliver i Ajax..

    Et køb af Dolberg for 50 mio ville i øvrigt ellers være fint i tråd med den strategi Lars Seier i dag har nævnt at han flirter med :-)
    Undskyld mig, men både summen 50 mio kroner og at Dolberg skulle have selv den mindste interesse i FCK er jo totalt urealistisk. Transfermarkt har hans værdi til over 150 mio., han har en lang kontrakt, er kun 21 år og Ajax får over en milliard ind til sommer i transferindtægter. Hvorfor de skulle sælge ham for håndører går ud over min forstand. Både Arsenal og Tottenham har været rygtet interesseret i ham dette forår. Han har et fremragende CV og selv med sit store formdyk scorer han stadig pænt med mål. Mit gæt er, at han tager til en større liga end den hollandske.

  10. De følgende 3 brugere er enige:

  11. #218
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det kunne vel egentligt godt blive et rigtig stille transfervindue til sommer. Ankersen ryger. Pieros, Pierre og Thomsen kunne man forestille sig, der vil blive lyttet til bud på. Vavro, Fischer, Skov, Falk og Boilesen tror jeg alle godt, man kan holde på, hvis der står CL-kval på programmet. Så der skal vel heller ikke hentes særligt meget ind? Lüftner kommer tilbage fra sin skade, og med Papagiannopoulos' seneste form in mente, kunne han sagtens ligne Vavros afløser. Grytebust ville være god i målet. Roerslev kan være backup for Varela og Holse giver en fin bredde i offensiven. Hvad skal vi overhovedet bruge? En klasseangriber, som Richmond Boakye eller Andreas Cornelius ville selvfølgelig pynte. Der er i øvrigt heller ikke mange andre oplagte danske udlandsproffer, man kunne hente. Vel kun Jonas Knudsen eller Frederik Sørensen.

  12. #219
    Tilmeldingsdato
    Feb 2014
    Indlæg
    16

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg synes den nye transferstrategi gør det lidt svært at vurdere forløbet af det kommende transfervindue, da vi ikke ved hvilken rolle Holse, Roerslev og Daramy skal have i næste sæson. Omvendt kan jeg næsten ikke forstille mig at der bliver købt nogle nye, da vi samtidigt også skal af med dem der ikke performer.

  13. #220
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,141

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Fred94 Se meddelelser
    Jeg synes den nye transferstrategi gør det lidt svært at vurdere forløbet af det kommende transfervindue, da vi ikke ved hvilken rolle Holse, Roerslev og Daramy skal have i næste sæson.
    Meget enig. Og selvom man måske ikke vil indrømme det, så tror jeg også en del handler om hvorvidt den står på CL-kval eller EL-kval. Står den på CL-kval så vil man formentlig strække sig langt for at holde på spillere som Skov og Vavro, ligesom man måske (forhåbentlig) snart vil kigge lidt fremad og købe den kvalitetsangriber, som skal overtage fra N'Doye som 1. angriber og som type.

    Mht Holse, Roerslev og Daramy, så vil sidstnævnte nok indgå som fast mand i truppen. Holse er jeg i tvivl om - måske en udlejning igen vil være en god ide. Roerslev er jeg særdeles bekymret for. Han får ingen spilletid i Vendsyssel, hvilket gør mig noget betænklig ved ideen om ham som eneste backup for Varela. Måske dette er endnu en grund til at holde fast i Thomsen som trupspiller, der i yderste nødstilfælde kan spille en back samtidig med, at han kan dække dejligt mange pladser på midten. Men er han mon tilfreds med dette?

  14. Den følgende bruger er enig i dette:
    rsj

  15. #221
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Meget enig. Og selvom man måske ikke vil indrømme det, så tror jeg også en del handler om hvorvidt den står på CL-kval eller EL-kval. Står den på CL-kval så vil man formentlig strække sig langt for at holde på spillere som Skov og Vavro, ligesom man måske (forhåbentlig) snart vil kigge lidt fremad og købe den kvalitetsangriber, som skal overtage fra N'Doye som 1. angriber og som type.

    Mht Holse, Roerslev og Daramy, så vil sidstnævnte nok indgå som fast mand i truppen. Holse er jeg i tvivl om - måske en udlejning igen vil være en god ide. Roerslev er jeg særdeles bekymret for. Han får ingen spilletid i Vendsyssel, hvilket gør mig noget betænklig ved ideen om ham som eneste backup for Varela. Måske dette er endnu en grund til at holde fast i Thomsen som trupspiller, der i yderste nødstilfælde kan spille en back samtidig med, at han kan dække dejligt mange pladser på midten. Men er han mon tilfreds med dette?
    Jeg ved godt det her er meget meget tidligt at sige, men jeg tror, Varela blev hentet/lokket med en ide om, at han skal bruge FCK som et forholdsvist kort springbræt. Komme i god form i foråret med nogle minutter og taktikken i benene, masser af spilletid næste sæson og så et ret hurtigt salg. Jeg tvivler meget på, at han regner med at blive i FCK i mange år. Især set i lyset af det giver det mening at tænke langsigtet på højre back. Og som Kasper nævner, er jeg ikke sikker på, om Roerslev kan blive en profil på backen. Så der skal nok hentes en spiller ind der indenfor de næste to vinduer.

  16. #222
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,530

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Undskyld mig, men både summen 50 mio kroner og at Dolberg skulle have selv den mindste interesse i FCK er jo totalt urealistisk. Transfermarkt har hans værdi til over 150 mio., han har en lang kontrakt, er kun 21 år og Ajax får over en milliard ind til sommer i transferindtægter. Hvorfor de skulle sælge ham for håndører går ud over min forstand. Både Arsenal og Tottenham har været rygtet interesseret i ham dette forår. Han har et fremragende CV og selv med sit store formdyk scorer han stadig pænt med mål. Mit gæt er, at han tager til en større liga end den hollandske.
    Transfermarkt... Ja ok, så er den vidst ikke længere..

  17. #223
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    691

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Transfermarkt... Ja ok, så er den vidst ikke længere..
    Jeg er personligt overbevist om at Kasper Dolberg ikke ryger for under 100 millioner kroner. Han er et stort talent og der er mange klubber der stadig er interesseret i ham

  18. #224
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,184

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Jons Se meddelelser
    Transfermarkt... Ja ok, så er den vidst ikke længere..
    Din påstand om, at han kan erhverves for 50 mio. kroner er da endnu mere uden belæg, og uden tvivl mere usandsynlig. Du har stadig ikke argumenteret for, hvorfor han skulle være så billig. Men uanset hvad er han totalt udenfor rækkevidde.

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #225
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    3,757

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Din påstand om, at han kan erhverves for 50 mio. kroner er da endnu mere uden belæg, og uden tvivl mere usandsynlig. Du har stadig ikke argumenteret for, hvorfor han skulle være så billig. Men uanset hvad er han totalt udenfor rækkevidde.
    Nu var det mig, der rev 50 mill ud af røven g det har så startet en længere diskussion. Sandhed er jo at han er ganske usandsynlig, men en kæmpe drømme stigning. Dolbergs problem er at han er faldet igennem i de store kampe og det kan gå rigtig stærkt i ene forkerte retning, hvis man ikke spiller. Lige netop derfor kunne 1-2 sæsoner hos os sagtens give mening i forhold til en bænk i en bedre liga... som sagt, det sker ikke

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 7 users browsing this thread. (0 members and 7 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •