Side 138 af 144 FørsteFørste ... 3888128135136137138139140141 ... SidsteSidste
Viser resultater 2,056 til 2,070 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #2056
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af peterandreasen Se meddelelser
    he he - og køberen er ? ROFL!
    Udover det åbenlyse problem i at finde nogen, der gider at købe Sotiriou, er der jo også lige det med det lukkede transfervindue. :-)

    Men jo mere jeg tænker over det, jo bedre mening giver det, hvis Ståle seriøst overvejer at hente Bjarnason. Hvis Mudrazija først er klar efter nytår, står vi stadig foran rigtigt mange kampe med de nuværende midtbane-muligheder. Fischers håbløse form gør det fristende at kunne smide Falk ud på venstre kant, men det indebærer jo som bekendt Zeca/Stage-konstellationen centralt, som har vist sig som noget af det mest dræbende længe.

    Så en Bjarnason vil - hvis han altså er god, hvilket jeg ikke aner nok om - ikke kun give bedre muligheder centralt, men også kunne styrke venstresiden, som for tiden både er tynd kvantitativt og kvalitativt.

    Om der så er penge til det, ved kun cheferne i Parken, men det burde være tydeligt for enhver, at holdet har nogle seriøse udfordringer for tiden. Og budgetter er jo altså ikke mere faste, end at de kan ændres, hvis bestyrelsen kan se behovet.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  2. #2057
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Udover det åbenlyse problem i at finde nogen, der gider at købe Sotiriou, er der jo også lige det med det lukkede transfervindue. :-)
    Er det ikke stadig åbent i Sverige? :-)

    Anyway, så tror jeg nu nok, at der skal være interesserede købere til ham f.eks. hans tidligere klub Apoel. Hans cv er trods alt ikke så dumt. Men vi får næppe nogensinde hele vores købssum tilbage (næppe det store problem), ligesom det helt store problem sikkert er hans løn, som eventuelle interesserede klubber næppe kan matche. Med mindre vi er villige til leje eller at skyde et millionbeløb med ham til at dække noget løn, så hænger vi nok på ham indtil kontraktudløb....altså medmindre han pludselig får held i sprøjten, hvilket desværre (selv for en jubeloptimist som mig) er lidt svært at forestille sig.

  3. De følgende 2 brugere er enige:

  4. #2058
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    885

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    .

    [QUOTE=Jeg synes, at der er et tydeligt potentiale i Pep Biel, men når det er sagt, skal han naturligvis levere meget mere, end han har gjort hidtil. Og helst uden et halvt års indkøringsperiode, prisskiltet taget i betragtning. Om det så er rimeligt at forvente af en ung spiller, der kommer fra en helt anden fodboldkultur og ikke engang taler engelsk, det ved jeg ikke, men så er spørgsmålet måske rettere: Har man valgt den rette løsning til at udfylde hullet efter så vigtig en spiller som Robert Skov? Og er potentialet hos Pep stort nok til at retfærdiggøre så høj en overgangssum?[/QUOTE]

    Er Biel-glasset halt tomt eller halvt fyldt - for dit vedkommende er det halvt tomt. For mig er det halvt fyldt - jeg har set nok aktioner til, at jeg tror på, det bliver rigtig godt efter vinterpausen. Lige nu lever jeg med de positive gylp, han viser i efteråret og accepterer, at en ung mand uden pre-season i klubben vil have sine mangler i dette efterår.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #2059
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ved ikke hvor meget man kan stole på mediet, men vi er muligvis ved at fiske en ung gut fra Island: https://fotbolti.net/fullStory.php?id=285693

    Ja hvorfor ikke. Når Red Bull, Ajax osv prøver at fiske vores bedste ungdomsspillere, så må vi jo gå på hugst længere nordpå :-)

  7. #2060
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    1,079

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Ved ikke hvor meget man kan stole på mediet, men vi er muligvis ved at fiske en ung gut fra Island: https://fotbolti.net/fullStory.php?id=285693

    Ja hvorfor ikke. Når Red Bull, Ajax osv prøver at fiske vores bedste ungdomsspillere, så må vi jo gå på hugst længere nordpå :-)
    Grottas Orri Steinn Óskarsson og Islands U-17-landslag er på vej til den danske supermagt FC København ifølge pålidelige kilder fra Fodbold.net.

    Orri Steinn blev født i 2004 og kom først ind i banen, da han scorede 2 mål mod Hetti i 2. liga sidste år, bare 13 år gammel. Orri har spillet 12 kampe med Grottos Inkasso-mestre i sommer og scoret 1 mål. Det skal bemærkes, at Orri er søn af Grotta-træner Oscar Hrafn Thorvaldsson.

    Orri sluttede sig til det U-17 år gamle Island-landslag for at deltage i det åbne nordiske mesterskab, Orri besejrede grundigt der, men han scorede 5 mål mod vores kusiner på Færøerne i en 6-0-sejr. Orri tog direkte til København efter den turnering og blev der i halvanden uge, han deltog i en praksis-turnering med FCK. Orri vendte derefter hjem men vendte tilbage til København den 6. september for at underskrive en kontrakt med den danske supermagt.

    Kontrakten træder i kraft først i begyndelsen af ​​sommeren 2020.

    På trods af sin unge alder har Orri spillet 17 kampe i Champions League og scoret 4 mål i disse kampe. Orri har også 10 nationale kampe for Islands unge landslag og har gennembrudt med dem og scoret 15 mål i disse 10 kampe.

    Virkelig spændende spiller på farten og vil se ham i fremtiden.


    De har fat i noget de islændinge Den danske supermagt FC København

  8. De følgende 2 brugere er enige:

  9. #2061
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Ifølge BT's podcast har Oskarsson skrevet under og skulle flytte til København allerede efter nytår: https://www.bt.dk/superligaen/transf...af-storklubber
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  10. #2062
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jakob Haugaard træner med i FCK, men klubben afviser i samme ombæring, at der er tale om en decideret prøvetræning.

    Mon ikke man venter på en udmelding om hvor slem skaden er til Grytebust og evt. tilbyder ham en 4 måneders kontrakt som backup?

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ner-med-i-fck/

  11. Den følgende bruger er enig i dette:

  12. #2063
    Tilmeldingsdato
    Oct 2016
    Indlæg
    1,183

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Jakob Haugaard træner med i FCK, men klubben afviser i samme ombæring, at der er tale om en decideret prøvetræning.

    Mon ikke man venter på en udmelding om hvor slem skaden er til Grytebust og evt. tilbyder ham en 4 måneders kontrakt som backup?

    https://www.bold.dk/fodbold/nyheder/...ner-med-i-fck/
    Kan vi virkelig ikke klare os med Johnsson og Ibsen indtil videre? Ret massiv lønudgift til målmandsposten, hvis vi skal have Johnsson, Grytebust, Stephan, Haugaard og Ibsen på kontrakt. Indtil Stephans kontrakt er udløbet tror jeg næppe, der sker noget på den position. Med mindre Grytebust lige pludselig er blevet fodboldinvalid, selvfølgelig.

  13. #2064
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan vi virkelig ikke klare os med Johnsson og Ibsen indtil videre? Ret massiv lønudgift til målmandsposten, hvis vi skal have Johnsson, Grytebust, Stephan, Haugaard og Ibsen på kontrakt. Indtil Stephans kontrakt er udløbet tror jeg næppe, der sker noget på den position. Med mindre Grytebust lige pludselig er blevet fodboldinvalid, selvfølgelig.
    Hvis Grytebust er langtidsskadet - så kan vi nemt miste point i de kampe Johnsson ikke kan spille - hvilket kan være mange penge. Jeg gætter på at Haugaard er forholdsvis billig at have i 4 måneder...

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #2065
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    2,223

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af okoronkwo Se meddelelser
    Kan vi virkelig ikke klare os med Johnsson og Ibsen indtil videre? Ret massiv lønudgift til målmandsposten, hvis vi skal have Johnsson, Grytebust, Stephan, Haugaard og Ibsen på kontrakt. Indtil Stephans kontrakt er udløbet tror jeg næppe, der sker noget på den position. Med mindre Grytebust lige pludselig er blevet fodboldinvalid, selvfølgelig.
    Det kan nemt blive en ret massiv udgift på pointkontoen, hvis Johnsson bliver skadet, vil jeg sige. Og hvad angår skader i dette efterår, så ville end ikke en biffer med en samling af voodoo-dukker kunne have lavet mere ravage, så med det i baghovedet synes jeg helt sikker, det vil være en god ide at skrive en korttidskontrakt med Jakob Haugaard.
    /Giggs

    København er en grim by med grimme mennesker og klamme dialekter. Lige fra Østerbro til Lyngby. Det eneste sted i København jeg har oplevet flinke mennesker er i Næstved.

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #2066
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis ikke en målmand SOM MINIMUM kan holde til at spille både ligakampe og Europa League er verden snart af lave. Fra nu af og til marts har vi én pokalkamp, som Ibsen kan tage. Mange klubber der spiller europæisk ligger heller ikke og skifter målmand hele tiden. Det er en position, hvor man skal kunne spille kamp hver 3. dag.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #2067
    Tilmeldingsdato
    Nov 2010
    Indlæg
    690

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Hvis ikke en målmand SOM MINIMUM kan holde til at spille både ligakampe og Europa League er verden snart af lave. Fra nu af og til marts har vi én pokalkamp, som Ibsen kan tage. Mange klubber der spiller europæisk ligger heller ikke og skifter målmand hele tiden. Det er en position, hvor man skal kunne spille kamp hver 3. dag.
    Men Johnsson kan jeg løbe en i småskader eller lignende... det er jo typisk derfor man har en 2. målmand på nogenlunde niveau

  20. De følgende 3 brugere er enige:

  21. #2068
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,164

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af slef12 Se meddelelser
    Hvis ikke en målmand SOM MINIMUM kan holde til at spille både ligakampe og Europa League er verden snart af lave. Fra nu af og til marts har vi én pokalkamp, som Ibsen kan tage. Mange klubber der spiller europæisk ligger heller ikke og skifter målmand hele tiden. Det er en position, hvor man skal kunne spille kamp hver 3. dag.
    Vi har allerede to målmænd på skadeslisten, en tredie ved navn Johnsson ville være katastrofalt, hvis vi ikke har en rimelig backup. Det behøver ikke engang at være en skade: En karantæne + en influenza ville være nok til at en korttidskontrakt var tjent ind ...
    Sidst redigeret af guldsmed : 26.09.19 kl. 15:42
    Time flies like an arrow - fruit flies like a banana

    Landslollet burde ved førstkommende lejlighed
    kollektivt have moonet emiren af (røv)Qatar


    Jeg håber, at en af landsholdets bedste spillere i 2034 har taget navneforandring til Khashoggi


  22. De følgende 4 brugere er enige:

  23. #2069
    Tilmeldingsdato
    Jul 2014
    Indlæg
    106

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af pouljensen Se meddelelser
    Men Johnsson kan jeg løbe en i småskader eller lignende... det er jo typisk derfor man har en 2. målmand på nogenlunde niveau
    Der skal bare ét hårdt sammenstød til, eller en redning hvor bolden rammer uheldigt..

  24. #2070
    Tilmeldingsdato
    Dec 2010
    Indlæg
    33

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg forstår argumentet, men synes, at i tager sorgerne på forskud.
    Målmandsskader er generelt væsentligt mere sjældne end for markspillere. Det siger jeg samtidig med at vi (muligvis) har to målmænd med længere skader, i know, men sandsynligheden for at have tre målmænd skadede på en gang vil være helt vild.
    I en trup der i forvejen er i ubalance, bl.a. pga. mange nye spillere, mener jeg ikke, at vi står i en situation hvor det vil være en fordel at gå ud og hente Haugaard.

  25. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •