Side 36 af 144 FørsteFørste ... 26333435363738394686136 ... SidsteSidste
Viser resultater 526 til 540 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #526
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Vi har højst sandsynligt kun Vavro et år mere , kunne frækt at smide 10-12 for Nilsson nu , leje ham ud til dem et år også hente ham "hjem " næste sæson. Det er næsten win win for alle :)
    Samme gælder jo også Kudus og Skov Olsen ;)

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #527
    Tilmeldingsdato
    Jun 2007
    Indlæg
    678

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Hvis man tror på Haar og kan sælge Lüftner og Papa for 5 mio hver. Så virker det ikke urealistisk at bruge 10 mio på Nilsson. Så har Haar og Nilsson 1-2 år som 3-4 valg, før de skal stå på egne ben.

  4. #528
    Tilmeldingsdato
    Aug 2002
    Indlæg
    203

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Tror bestemt at FCN forventer at få en del mere end 10 mill. for Nelsson. Tror min. vi skal op på 20+ mill.

  5. De følgende 4 brugere er enige:

  6. #529
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Sikke et hold vi får hvis sidelinien får deres vilje.

    Dolberg i angrebet, Nelsson som 4 valg i forsvaret, Sisto og Mathias Jensen som supplement til Fischer og Falk og en lækker Skov/Skov Olsen cocktail på højrekanten. Så kan Cabaye og Kudos passende konkurrere om, hvem der skal dække ind for Zeca, når han får karantæne i ny og næ.

    CL here we come!


  7. #530
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Sikke et hold vi får hvis sidelinien får deres vilje.

    Dolberg i angrebet, Nelsson som 4 valg i forsvaret, Sisto og Mathias Jensen som supplement til Fischer og Falk og en lækker Skov/Skov Olsen cocktail på højrekanten. Så kan Cabaye og Kudos passende konkurrere om, hvem der skal dække ind for Zeca, når han får karantæne i ny og næ.

    CL here we come!
    Tjah, det er vel "charmen" ved et debatforum i silly season og vi kan jo ikke allesammen være insidere med mere konkrete rygter. Vi kan selvfølgelig også bare sidde i stilhed og vente på de officielle nyheder.

    Det er dejligt nemt at forholde sig passivt til emnet og så bare rakke ned på andre. :)


  8. #531
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det var nu ikke for at rakke ned. Hvis du kigger tilbage i min historik, så vil du se, at jeg både foreslog Boilesen og vidst også Fischer inden de kom til klubben og dengang blev det også anset som urealistisk, så jeg synes endelig man skal drømme stort. Jeg håber da at bare et par af drømmene går i opfyldelse. :)

  9. Den følgende bruger er enig i dette:

  10. #532
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    168

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af kongkurs Se meddelelser
    Det var nu ikke for at rakke ned. Hvis du kigger tilbage i min historik, så vil du se, at jeg både foreslog Boilesen og vidst også Fischer inden de kom til klubben og dengang blev det også anset som urealistisk, så jeg synes endelig man skal drømme stort. Jeg håber da at bare et par af drømmene går i opfyldelse. :)
    I så fald beklager jeg, at jeg læste dit indlæg som værende ironisk!

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #533
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    376

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Helt i orden, det blev da også skrevet med et glimt i øjet, så jeg forstår at det kunne opfattes som nedladende, men det var ikke hensigten.

  13. De følgende 4 brugere er enige:

  14. #534
    Tilmeldingsdato
    Jun 2010
    Indlæg
    30

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Cristian Gamboa rygtes til København
    Hjalte du for lækker!!

  15. #535
    Tilmeldingsdato
    Dec 2014
    Indlæg
    754

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Mroos15 Se meddelelser
    Cristian Gamboa rygtes til København
    Thescottishsun må simpelthen tage fejl her. Han har ikke spillet i 3 år, han er 29 og vi har snart 3 andre højre backs. Det stinker af en ringere udgave af Pierre. Og hvad så med Varela - skal han ud?

  16. #536
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Something Se meddelelser
    Thescottishsun må simpelthen tage fejl her. Han har ikke spillet i 3 år, han er 29 og vi har snart 3 andre højre backs. Det stinker af en ringere udgave af Pierre. Og hvad så med Varela - skal han ud?
    Man kan vel ikke udelukke, at Ståle har sonderet terrænet for højre backs og i den forbindelse har overvejet muligheden for Gamboa som en transferfri backup for Varela. Og det er klart, at hvis Bartolec eller en anden højre back kommer til klubben, er Gamboa ikke relevant længere.
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #537
    Tilmeldingsdato
    Mar 2013
    Indlæg
    496

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Det lyder jo spændende, men jeg kan alligevel ikke lade være med at tænke, at det er mange penge at have ude at flyve på en enkelt position. Tipsbladet mener, at Varela kostede 13 mio. kr. Ifølge selvsamme medie, så var prisen på Barteloc angiveligt 20 mio. kr. i 2017, da et italiensk hold ville købe ham fra FCN. Bartolecs kontrakt udløber selvfølgelig i 2020, men lur mig om ikke der er en eller flere klubber, som kunne have interesse i kroaten, hvilket vil få prisen til at stige.

    30 mio. kr., synes jeg er mange penge at have brugt på en enkelt position, i sær taget i betragtning af, klubben ofte er i medierne for at proklamere, at vi har svært ved at konkurrere med hollandske/belgiske/centraleuropæiske klubber på markedet. Men igen, så er det vel bedre at satse på spillere som kender klubben, og dermed har 'større' chance for at så igennem, end flere af vores køb på det østeuropæiske marked.

  19. #538
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af FCKrogh Se meddelelser
    Tror bestemt at FCN forventer at få en del mere end 10 mill. for Nelsson. Tror min. vi skal op på 20+ mill.
    Med 1 år tilbage af kontrakt ? Spillere på plads bliver sjældent solgt meget dyrt , specielt med en kontrakt på 1 år

  20. #539
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    136

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Med 1 år tilbage af kontrakt ? Spillere på plads bliver sjældent solgt meget dyrt , specielt med en kontrakt på 1 år
    Har Victor Nelsson da kun et år tilbage af kontrakten? Som jeg læser det, udløber hans kontrakt først i 2021.

  21. #540
    Tilmeldingsdato
    Sep 2009
    Indlæg
    2,521

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Garneren Se meddelelser
    Man kan vel ikke udelukke, at Ståle har sonderet terrænet for højre backs og i den forbindelse har overvejet muligheden for Gamboa som en transferfri backup for Varela. Og det er klart, at hvis Bartolec eller en anden højre back kommer til klubben, er Gamboa ikke relevant længere.
    Det kunne også være “Brondby Copenhagen” der er tale om... En transferfri spiller der ikke har spillet fast i en lang periode, passer meget godt med deres transferstrategi...

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 3 users browsing this thread. (0 members and 3 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •