Side 93 af 144 FørsteFørste ... 438390919293949596103143 ... SidsteSidste
Viser resultater 1,381 til 1,395 af 2156

Emner: Til- og afgange, sommeren 2019

  1. #1381
    Tilmeldingsdato
    Aug 2013
    Indlæg
    392

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Han har scoret 4 mål i 34 kampe for Hajdjuk Split, som plejer at være på niveau med os. Han scorede 18 og lagde op til 11 i 91 kampe i Norge for mindre gode hold.
    Hvis han kom på et boldbesiddende hold, tror jeg han vil befinde sig bedre.

    MHT. international erfaring har han spillet 16 landskampe medregnet ungdomslandshold. Han har spillet de sidste 4 år i udlandet. Der er ikke mange danske spillere, indenfor vores rækkevidde, der har mere international erfaring. Han er trods alt kun 26 år.
    https://www.transfermarkt.com/bassel.../spieler/95737
    Jeg vil ikke sige at ungdomslandshold, eller bare at spille i udlandet giver dig en international erfaring, når ligaen er cirka den samme som den danske.

    Og så har Roerslev jo altså spillet 33 landsholds kampe! Ligesom Remmer også.

    Og det er sådan set ikke fordi jeg forventer at få en speciel målfarlig mand ind, men hvis det her virkelig skal være det bedste bud, altså en der primært spiller centralt nu, skal ind på vores højrekant, så er jeg godt skuffet, og så ville jeg hellere se Holse der, eller Varela oppe, og det er ikke ligefrem fordi det er noget jeg er specielt meget for.

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #1382
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bliver nok desværre Lucas Andersen , min drøm er Sisto. Han har virkelig x-faktor ! Og vil elske at se Steinlein forholde sig til det :)

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #1383
    Tilmeldingsdato
    Dec 2004
    Indlæg
    732

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Løven Se meddelelser
    Han har scoret 4 mål i 34 kampe for Hajdjuk Split, som plejer at være på niveau med os. Han scorede 18 og lagde op til 11 i 91 kampe i Norge for mindre gode hold.
    Hvis han kom på et boldbesiddende hold, tror jeg han vil befinde sig bedre.

    MHT. international erfaring har han spillet 23 landskampe medregnet ungdomslandshold. Han har spillet de sidste 4 år i udlandet. Der er ikke mange danske spillere, indenfor vores rækkevidde, der har mere international erfaring. Han er trods alt kun 26 år.
    https://www.transfermarkt.com/bassel.../spieler/95737
    Er det dig, Bassel Jradi?


  6. #1384
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Sir Lanng Se meddelelser
    Bliver nok desværre Lucas Andersen , min drøm er Sisto. Han har virkelig x-faktor ! Og vil elske at se Steinlein forholde sig til det :)
    Tror ikke det bliver nogen af dem. Andersen passer strengt taget ikke voldsomt godt på højre kanten. Sisto vil i sin nuværende forfatning være et længerevarende projekt, og det er måske ikke lige, hvad vi har brug for lige nu. Ydermere tror jeg ikke, at Sisto vil være interesseret. Men jeg kan meget vel tage fejl.

  7. De følgende 5 brugere er enige:

  8. #1385
    Tilmeldingsdato
    Dec 2003
    Indlæg
    5,113

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Bassel Jradi har spillet tre A-landskampe på fire år, så han er åbenbart ikke engang god nok til at være fast mand på det libanesiske landshold.

    Selv om ingen af dem er fødte højre kanter, så jeg meget gerne både Sisto og Lucas Andersen i FCK. Vi var i forvejen tynde på de offensive midtbanepladser, før Skov blev solgt, så de ville begge styrke truppen gevaldigt.

    Lucas Andersen er af flere årsager mest oplagt: Han er i form og har vist, at han er en af Suppens offensive profiler; han kan både dække den centrale midtbaneplads, hvor vi så mod Horsens, at vi er temmelig blottet for kreativitet, når Falk er ude - og han kan spille på begge kanter; han er formentlig til at betale for menneskepenge, selv om AaB vil presse citronen.

    Sisto har et kæmpe potentiale, men er lidt af et sats med sine mærkelige påfund. Og så er han formentlig i dårlig form, så han ikke er til den store umiddelbare hjælp. Endelig vil Celta nok gerne have lidt af deres investering hjem, men hvis der ikke er den store interesse fra andre klubber, burde man nok kunne hjæpe dem af med et problembarn relativt billigt.

    Ja til dem begge her fra - ud fra den tanke, at de er en styrkelse af gruppens bredde ud over en Skov-erstatning. At Ståle sikkert ikke tænker det samme, er som altid selvfølgelig noget helt andet. :-)
    Garneren

    ______________________________ ___________

    Brøndby-logik
    "Vi mener ikke, vi er skruebrækkere. Vi vælger at være solidariske...med klubben."
    Per Nielsen, 24. august 2004

    Brøndby-sandheden
    "Så lukker vi. Større er kærligheden heller ikke."
    Anonym BIF-ansat, 8. januar 2013

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #1386
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    647

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af FCK4LIF3 Se meddelelser
    Jeg er godt nok lidt lunken overfor Sisto. Der er ingen tvivl om at hans fodboldmæssige topniveau vil være en kæmpe forstærkning af holdet (selvom han er højrekant?). Men jeg er da godt nok i tvivl om hans generelle mentale tilstand: Hvis man som seriøs topatlet kan hoppe på "frugttar"-toget, så kan jeg godt blive lidt nervøs for, hvad fremtiden ellers kan komme til at byde på for ham. Jeg bliver bange for om vi har set hans topniveau og at han nu bare kommer til at falde i niveau og skifte klubber i en nedadgående spiral indtil han ender med at føre Ishøj op i SL om 4 sæsoner.
    Hehe... Jeg tror faktisk frukttar-stuntet og hans personlighed i det hele taget, kan være noget der får større klubber til at trække følehornene til sig, så vi kan være med. Hans fodboldkvaliteter er ellers for store til suppen, men jeg tror Ståle kan være rette mand til at få proppet noget fornuft, nogle solide bøffer og nogle lange kulhydrater i ham. Sistos udfordringer på landsholdet har ofte været, at han har truffet forkerte beslutninger - taget en dribling for meget og driblet, når han har skullet aflevere osv. Lige præcis sådan noget Ståle er god til at skole sine spillere i. Sisto ville være en kanonsigning og et dejligt subtilt svar til Steinlein.

    Lucas Andersen slår mig som en spiller der er god i medgang i trykke Aalborg, men elendig i modgang og med et fodboldniveau et pænt stykke under Sistos.

  11. #1387
    Tilmeldingsdato
    Jan 2007
    Indlæg
    1,224

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Lucas Andersen frygter jeg er en ny Kusk. Findes der nogle gode svenske/norske kanter ? gerne der skal hentes hjem efter et uheldigt eventyr

  12. #1388
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Tops Se meddelelser
    Hehe... Jeg tror faktisk frukttar-stuntet og hans personlighed i det hele taget, kan være noget der får større klubber til at trække følehornene til sig, så vi kan være med. Hans fodboldkvaliteter er ellers for store til suppen, men jeg tror Ståle kan være rette mand til at få proppet noget fornuft, nogle solide bøffer og nogle lange kulhydrater i ham. Sistos udfordringer på landsholdet har ofte været, at han har truffet forkerte beslutninger - taget en dribling for meget og driblet, når han har skullet aflevere osv. Lige præcis sådan noget Ståle er god til at skole sine spillere i. Sisto ville være en kanonsigning og et dejligt subtilt svar til Steinlein.

    Lucas Andersen slår mig som en spiller der er god i medgang i trykke Aalborg, men elendig i modgang og med et fodboldniveau et pænt stykke under Sistos.
    Jeg er enig med Lucas A. På et tidligere tidspunkt ville jeg gerne have argumenteret for ham, men med den nuværende trup vil han være for tynd en signing.

    Der er brug for to klasse-signings, for at skabe en rimelig sandsynlighed for at vi kommer i CL.

    Hvert salg har givetvis været rimeligt i sin egen betragtning; gentleman agreement. stort bud, spilleren ville afsted etc., men faktum er også, at vi med de spillersalg der er gennemført og tilsvarende indkøb har solgt international klasse og købt potentiale og superliga niveau og dermed reduceret vores mulighed for CL-chancer til det minimale.

    Vi kan ikke leve med at købe spillere der skal bruge 1-2 år på at tilpasse sig - for med den nylige transfer-strategi, så er en konsekvens også, at de tre spillere vi har solgt har haft hhv. 1, 1½ og 2 år i klubben. Reduceres de gode spilleres ophold i klubben til så korte intervaller, så skal de præstere fra den første dag. Inden de nye er kørt ind, så ser det ud til at der kan gå en sæsons tid, derefter ryger Fischer, Falk m. fl. og så skal der køres nye ind. Spillerne skal være mere klar, når de ankommer.

    Så naturligvis en forståelse for, at klubben har solgt, men samtidig en stor skuffelse over at klubben også ser ud til at have solgt vores CL-muligheder. Vi er trods alt en fodboldklub for hvem det fornemmeste må være at spille med de bedste.

    Der skal to rutinerede spillere ind, som fra dag 1 gør en forskel og som har de spidskompetencer, der kan afgøre de forhåbentlig sidste tætte kampe til CL. Kan vi bruge 37 mio. på en midterforsvarer uden international erfaring overhovedet, bør der investeres tungt i den forreste del af banen; også. Gode offensiv spillere er bare dyrere end spillere længere tilbage på banen. I en generel forståelse af fodbold økonomi, så plejer de største investeringer som regel at lige fremme på banen, men hos os, der ligger de i forsvaret. Uden i øvrigt at have belæg for det, så vover jeg påstanden, at der en skæv investeringsbalance på holdet i den henseende.
    Goldbæks Højrefod

  13. De følgende 3 brugere er enige:

  14. #1389
    Tilmeldingsdato
    Jan 2015
    Indlæg
    3,583

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Et emne til en venstre back, som virkelig er et langskud, men ville være en ganske fin signing, er algeriske Ramy Bensebaini på 25 år fra franske Rennes.

    Han har spillet 100 kampe i den franske liga for en fransk midterklub, han kan også spille både midterforsvar og til nøds defensiv midtbane. Derudover har han netop været med til at vinde de afrikanske mesterskaber med Algeriet, som brillierede med et meget disciplineret forsvar, der kun lukkede ét mål ind i åbent spil i hele turneringen mod hold som Senegal (x2), Elfenbenskysten og Nigeria.

    Ser man på skills-videoer på youtube vil man opdage, at han er en kombinerende backtype à la Boilesen, og kan derfor også sammenlignes ift. antal mål og assists. Man vil også se, at de er lige høje, men at Bensebaini er en tand hurtigere og mere eksplosiv i sit antrit.
    Normalt ville han, med et transfermarkt-prisskilt på 8 mio. euro være på en hylde eller to udover vores rækkevidde, men han har kontraktudløb om et år, og med lidt held i sprøjten, god timing, samt lovning på kontinuerlig europæisk fodbold, kunne han være en mulighed. Men det er et long-shot på niveau med da vi fik hentet Varela.
    Sidst redigeret af Kiwi : 28.07.19 kl. 11:31
    Ståle (un)Raus #666

    Ceterum autem censeo Civitas Puteus esse delendam (I øvrigt mener jeg at Brøndby bør destrueres)

    Be careful what you wish for..
    (Citat: Ståle Solbakken)

  15. De følgende 5 brugere er enige:

  16. #1390
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    6,094

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Tror ikke det bliver nogen af dem. Andersen passer strengt taget ikke voldsomt godt på højre kanten. Sisto vil i sin nuværende forfatning være et længerevarende projekt, og det er måske ikke lige, hvad vi har brug for lige nu. Ydermere tror jeg ikke, at Sisto vil være interesseret. Men jeg kan meget vel tage fejl.
    Med nærmere eftertanke så er Saba Lobzhanidze måske den mest realistiske bud fra Superligaen. Vi er tidligere meldt interesseret (jeg skrev selv, at jeg ikke troede på det), han har spillet højre kant flere gange (selvom venstre er mest naturlige plads) og ikke mindst er han vant til at spille kant i en 442, som minder om vores egen.

    Jeg er meget i tvivl om, hvad jeg selv synes om manden. Strengt taget er jeg i tvivl om, hvorvidt han er god nok. Men man kan ikke komme uden om, at han kan gå ind i systemet fra dag ét, at han er en profil i ligaen, at han er rimelig billig og at han på den måde passer ok med Ståles seneste udtalelse om, at kommende køb ikke behøves at have det største videresalgspotentiale.

  17. #1391
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    4,494

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med nærmere eftertanke så er Saba Lobzhanidze måske den mest realistiske bud fra Superligaen. Vi er tidligere meldt interesseret (jeg skrev selv, at jeg ikke troede på det), han har spillet højre kant flere gange (selvom venstre er mest naturlige plads) og ikke mindst er han vant til at spille kant i en 442, som minder om vores egen.

    Jeg er meget i tvivl om, hvad jeg selv synes om manden. Strengt taget er jeg i tvivl om, hvorvidt han er god nok. Men man kan ikke komme uden om, at han kan gå ind i systemet fra dag ét, at han er en profil i ligaen, at han er rimelig billig og at han på den måde passer ok med Ståles seneste udtalelse om, at kommende køb ikke behøves at have det største videresalgspotentiale.
    Højrekant er langt fra Saba Lobjanidzes naturlige position og han spiller primært venstrekant i et tremandsangreb. Faktisk har han kun spillet højrekant 13 gange i sin karriere, fem gange for Randers. Hele hans spil er lagt op på at trække ind i banen fra venstre side, hvor han kan true med sit højreben. Mit bud er at han er relativt ubrugelig som højrekant og vil kræve en del indkørsel i vores system. Jeg tvivler desuden på, om han er god nok til at gøre sig gældende i Europa.

  18. De følgende 3 brugere er enige:

  19. #1392
    Tilmeldingsdato
    Aug 2005
    Indlæg
    272

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Søren Q Se meddelelser
    Mit bud er at han er relativt ubrugelig som højrekant og vil kræve en del indkørsel i vores system. Jeg tvivler desuden på, om han er god nok til at gøre sig gældende i Europa.
    Vi har prøvet det en gang med Pape Paté Diouf og det var mildest talt en katastrofe
    "Johnnys fysiske kapacitet er på et meget højt niveau. Det gælder nærkampstyrke, hurtighed og udholdenhed. Med ham får vi et rigtig solidt alternativ til højre side af forsvaret, ligesom han er anvendelig længere fremme på banen"

    Carsten V. Jensen

  20. #1393
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    688

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af k@sper Se meddelelser
    Med nærmere eftertanke så er Saba Lobzhanidze måske den mest realistiske bud fra Superligaen. Vi er tidligere meldt interesseret (jeg skrev selv, at jeg ikke troede på det), han har spillet højre kant flere gange (selvom venstre er mest naturlige plads) og ikke mindst er han vant til at spille kant i en 442, som minder om vores egen.

    Jeg er meget i tvivl om, hvad jeg selv synes om manden. Strengt taget er jeg i tvivl om, hvorvidt han er god nok. Men man kan ikke komme uden om, at han kan gå ind i systemet fra dag ét, at han er en profil i ligaen, at han er rimelig billig og at han på den måde passer ok med Ståles seneste udtalelse om, at kommende køb ikke behøves at have det største videresalgspotentiale.
    Jeg tilkendegiver gerne, at den fascination af at hente spillere fra superligaen, synes jeg, er kommet for langt ud.

    Vi har hentet Bartolec og Viktor N, der virker som fornuftige investeringer, men allerede når vi bevæger os et skridt længere ud og henter Stage, så er det en spiller, der vel har haft den sløjeste start som CM i nyere tid. Vi har haft stolte traditioner for at hente Ståle, Mykland, Peter N, Linderoth, Atiba, Claudemir, Amartey og Zeca, suppleret med nogle af vores egne talenter - og nu henter vi Stage, der åbenlyst ligner et spørgsmåltegns ift. hvordan det kan falde ud. Selv så udskældte spillere som Grindheim og Matic har haft bedre åbninger på deres ophold i FCK.

    Hvis vi skal yderligere et skridt ned, når vi henter de næste spillere, så synes jeg der er tale om et big time sell-out, som på ingen måde ligner det ambitiøse FCK, jeg kendte.

    Alene det, at der er tale om en spiller til mellem 4 mio. (brøndbys bud) og 7 mio. (Randers' asking price) er en indikation af, hvor han hører til. Skal vi hente i Superligaen kan jeg kun se to spillere Mukthar og Wikheim. Bliver det ikke dem, så må man kigge uden for landets grænser. Jeg tror ikke det er så farligt at købe spillere fra andre lande - det fungerer for andre klubber rundt om i europa. Vores fiasko med spillere fra Balkan har ikke nødvendigvis noget med geografi at gøre - jeg tror der er en række andre faktorer i spil. Vi har haft både succes og fiasko med spillere fra DK og Balkan/central europa.

    Endelig synes jeg argumentet m at en spiller er billig må stå nederst på listen - den eneste erstatning der er for kvalitet, det er kvalitet. Det er i hvert fald en læring man kan tage med fra 11/12 og 17/18 sæsonen.
    Sidst redigeret af Goldbæks Højrefod : 28.07.19 kl. 14:13
    Goldbæks Højrefod

  21. Den følgende bruger er enig i dette:

  22. #1394
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    404

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Jeg ønsker mig Gustav Wikheim som erstatning for Skov.

  23. #1395
    Tilmeldingsdato
    Oct 2006
    Indlæg
    1,097

    Re: Til- og afgange, sommeren 2019

    Citat Oprindeligt indsendt af Andreas1901 Se meddelelser
    Jeg ønsker mig Gustav Wikheim som erstatning for Skov.
    Han er højrebenet.
    Jeg forelskede mig i fodbold på samme måde, som jeg forelskede mig i en kvinde: Momentant, ukritisk og uden tanke på den smerte, det ville bringe.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 4 users browsing this thread. (0 members and 4 guests)

Lignende emner

  1. Københavns Fanradios Fraktionsquiz anno 2019!
    By Københavns Fanradio in forum De korte linier
    Svar: 11
    Sidste Meddelelse: 11.02.19, 20:03
  2. Træningslejr/-kampe i Dubai 2019
    By Kiwi in forum De korte linier
    Svar: 4
    Sidste Meddelelse: 03.02.19, 13:41
  3. Til- og afgange, sommeren 2018
    By Kiwi in forum Transferforum
    Svar: 2171
    Sidste Meddelelse: 05.11.18, 15:19
  4. Svar: 57
    Sidste Meddelelse: 02.06.18, 11:32
  5. Til- og afgange, sommeren 2013
    By Devil in forum Transferforum
    Svar: 190
    Sidste Meddelelse: 23.05.13, 12:52

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •